• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neměl jsem čest poznat ani jednu výhodu.
    • Ačkoli píšou že mají zboží skladem tak to není pravda a neobtěžujou se ani dát zákazníkovi vědět kdy zboží dorazí.

    Byl jsem zde na servis (výměna displaye na Galaxy S II) a poslal mě jinam, že tohle si netroufne.

    Datové kabely pro Galaxy Tab 2 ani neznaj a dokovací stanici nebo držák do auta taktéž.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice nás mrzí Vaše reakce, ale zároveň i dost překvapuje. Vzhledem k tomu, že výměna lcd na Galaxy SII není nijak složitá a provádíme ji u nás běžně, nerozumím tvrzení, že jsme Vás poslali jinam. Datové kabely na Galaxy Tab 2 máme v nabídce a je možné je u dodavatele objednat. Tvrzení, že jej neznáme je při nejmenším zvláštní. To samé u Vámi dále zmiňovaného zboží.
    Celé to z naší strany budí dojem Pouze o snahu špatné recenze.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • žádné
    • Zboží dorazilo bez návodu a záručního listu

    Přes telefonickou i e-emailovou komunikaci od 3. 6. 2013 do dnešního dne nebyla žádná odezva ze strany obchodu, nedodali ani návod, ani záruční list, přestože toto opakovaně přislíbili. Proto tento obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Námi prodávané mobilní telefony mají přiložený doklad o koupi z účetního programu, kde je uvedeno i výrobní číslo telefonu. Tento slouží i jako záruční list a jak se uvádí na našich stránkách, záruka je 24 měsíců. Doklad splňuje veškeré náležitosti. Za chybějící manuál se omlouváme,ale pokud nám zákazník sdělí, že mu nevyhovuje manuál na našich stránkách v pdf formátu, okamžitě odesíláme návod tištěný. Nemohu Vám říct kde se stala chyba, jestli na naší straně či na straně doručovací firmy, jelikož nevíme o jaký případ se jedná. Nic méně, zákazníkům odesíláme na přání návody poštou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nebyl jsem upozorněn na to,že mobil není v češtině

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme. Pochybení je na naší straně. Mobilní telefon prošel špatně výstupní kontrolu, tudíž jsme nezjisti, že nám velkoobchod doručil várku J10i elm bez CZ.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • výhodou se mi zdála dobrá cena a možnost vyzvednutí v našem městě
    • obchod vůbec nekomunikuje se zákazníkem

    zboží po více jak 10 dnech nemám a obj. zruším zatím se z obchodu nikdo neozval, kromě automatu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dobré ceny na českém trhu
    • Komunikace se zákazníkem
    • Špatná informovanost o stavu zásilky.

    Mrzí mě to, ale obchod nemůžu zhodnotit kladně. Objednávku jsem byla nucena zrušit hned z několika důvodů.
    Jedinou informaci, kterou jsem od obchodu obdržela, byl automatický email s přijetím objednávky. Za dva dny jsem do prodejny volala, jak to s objednávkou vypadá (u mobilu byla napsána dostupnost 3-5ti kusů, ale chtěla jsem si to ověřit). Pán na prodejně mi sdělil, že telefon právě míří k nim do obchodu odněkud ze skladu, a jelikož jsem si zažádala odběr na jednom z výdejních míst po ČR, sdělil mi, že do tří dnů od telefonátu by se vše mělo stihnout, a telefon by měl dorazit. Další dva dny se nikdo neozval, nedostala jsem žádnou zprávu, že byla zásilka odeslána, a kdy si ji můžu vyzvednout. Opět jsem volala na prodejnu. Tentokrát mi bylo sděleno, že mou objednávku vůbec v systému nemohou najít, ale že se na to podívají, a ještě ten den mi zavolají zpět. Nikdo nezavolal, proto jsem těsně před koncem pracovní doby v obchodě volala ještě jednou s tím, že se mi nikdo neozval, a že chci vědět, jak situace vypadá. Tentokrát mi jiný pán sdělil, že objednávka byla odeslána asi jeden den nazpět, ale že mi už určitě dávali vědět, že jim balíček někde ztratila zásilkovna, a že prostě nikdo netuší, kde je... velmi zajímavé.. prý se s tím nic nedá dělat, a mohou mi nabídnout telefon v jiné barvě. Objednávku jsem okamžitě stornovala. NIKDO se mi sám od sebe neozval, neobdržela jsem ani email, prostě nic. Kdybych si do obchodu nezavolala (3x, nepočítám pár pokusů, kdy telefon nezvedali), a důvěřovala prodejci, na telefon čekám asi ještě do dnes. Obchod tedy z vlastní zkušenosti nedoporučuji. Už jenom pro nedostatečnou informovanost zákazníka. Pokud si chci koupit telefon, který není za pár drobných, očekávám, že mě bude prodejce o všem průběžně informovat. Automatický email a pak ticho po pěšině, to opravdu nestačí...

  • Jestliže v dnešní době je problém doručit zboži během 4 dnů a tento stav odůvodnit primitivní polopravdou, neprobouzí tento obchod ve mně žádnou důvěru.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují
    • velmi dlouhá čekací doba na zboží, přitom se ani neobtěžují zákazníka informovat o zdržení

    rozhodně nedoporučuji

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme za chyby v komunikaci se zákazníky. Z důvodu technických potíží jsme se nedostávali k úplným informacím Vašich objednávek. Tento problém je však vyřešen a věříme, že budeme mít možnost Vám tuto skutečnost dokázat......

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Přišel mi mobil s verzí mimo EU, přitom jsem se extra ptala
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • email se mě vracel, na uvedené číslo jsem se nemohl dovolat. Později se sami ozvali a říkali , že prodejece je sám na prodejně a že to nestíhá.

    Osobně , bych si zde přes internet nic nekoupil. Jestliže si něco objednám očekávám jiný servis.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme za chyby v komunikaci. Bohužel se nám vyskytla technická chyba, která nám znemožňuje zobrazení důležitých informací u objednávek. Na odstranění problému intenzivně pracujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nemá mob.telefony pro Českou distribuci, na klávesnici jsou u písmen i čínské znaky ...

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Zákazník je na našich stránkách upozorněn, že mobilní telefony mohou pocházet z distribuce EU. Nejsme si vědomi, že by se v naší nabídce nacházel telefon s čínskými znaky. Mobilní telefony jsou určeny pro český trh a trh eu.

    • Prodejce zaslal jinou barvu telefonu. Pro požadovanou barvu jsem si zajela přímo do prodejny. Peníze vrací pouze na účet. Proto varianta převzetí zboží na prodejně. Celá transakce byla komplikovaná.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Dobrý den. Celou záležitost jsme vyřešili k Vaši spokojenosti a telefon jsme na prodejně vyměnili bez sebemenších potíží. Bohužel byl problém v komunikaci a nedorozumění, kde jsme špatně pochopily výklad vašeho požadavku za to se omlouváme. Jsme rádi, že jsem našli cestu, jak celou záležitost vyřešit a vy můžete užívat Váš nový telefon.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si telefon, který měli na skladě a stál i s poštovným 2938, ale oni mi poslali dobírku za 20 000 kč!! Dobírku jsem odmítla a obchod přislíbil, že mi zásilku pošle obratem opravenou, ale pořád se nic nedělo. Pořád mi tvrdili, že zásilku odeslali, ale mě nic nepřišlo, po měsíci jsem ztratila trpělivost a objednávku stornovala.
    Jestli tímto stylem vyřizují i reklamace,tak je to otřesné. Obchod nedoporučuji!!

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Po komunikaci s Vámi jsme Vám zásilku odeslali ihned zpět. Tato zásilka nám byla vrácena z důvodu nevyzvednutí zásilky. Bohužel chyba na naší straně byla pouze v tom, že jeden den se omylem podařilo prohodit dobírkovou cenu s cenou balíku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem vracel (obč.zák. - nákup přes internet), obchod má 30 dnů na vrácení peněz, peníze jsem nakonec zpět dostal, ale po 45 dnech a dvou urgencích (jen za zboží, bez jejich poštovného, na které má zákazník rovněž nárok). Takže příště radši jinde.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu v každém případě respektujeme a dodržujeme. Pokud nám zákazník zašle veškeré informace v průvodním dopisu, jak je psáno v obchodních podmínkách, není z naší strany problém dodržet lhůtu pro navrácení pořizovací částky za nákup zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Mobil dorazil na druhý den, i pře ujištění, že u něj bude český návod, tak nebyl, mobil neměl české menu.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Pokud v telefonu chybí český manuál, tak za tuto chybu se omlouváme. Stane se nám, že opomeneme návod do zásilky přiložit. Z tohoto důvodu máme na našich stránkách manuál ke každému telefonu v pdf formátu ke stažení. Zákazník který nedostatek u nás reklamuje, je okamžitě zaslán návod tištěný.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • rychlý nákup
    • zboží mi přišlo bez návodu k použítí,chyběla brožura.Při reklamaci problému emailem mi nikdo neodpověděl.

    Jen doufám,že zboží je nové a nebudu muset ho reklamovat,protože by mi asi nikdo z obchodu nevyhověl!!!

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Nemusíte mít obavy z reklamování telefonu. Bohužel si nejsme vědomi žádného dotazu na chybějící návod. V případě absence návodu, obratem zákazníkovi zasíláme návod tištěný a informujeme o prozatimním užití návodu na našich stránkách, kde se tento dá bez komplikací stáhnout, do doby než dorazí zákazníkovi návod tištěný. Omlouváme se za absenci návodu a prosím o zaslání mailu s typem telefonu a adresou, kam můžeme návod zaslat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednala jsem si telefon Samsung Galaxy S2 a byl vadný. Domluvila jsem se, že ho odešlu zpět a pošlou mi obratem nový. Již je to týden a nemohu se ani dovolat.

    Jsem zklamaná. Zboží za 8000,- a personál se nesnaží chybu ze své strany napravit, přesto, že mi to slíbili.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice nás mrzí záporné hodnocení. Mobilní telefon po doručení je nutno překontrolovat a zjistit, že chyba je opravdu na straně výrobku. Po vašem telefonickém dotazu a upozornění, že proběhla domluva s pracovníkem obchodu, jsme Vám zaslali obratem telefon nový. Věříme, že s novým přístrojem nebudou žádné komplikace a budete jej spokojeně využívat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Na mobil jsem čekala 10 dnů,až po mém shánění kde telefon tak dlouho je bylo zjištěno že se někde cestou ztratil

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice nás mrzí, že Vám mobilní telefon nebyl doručen. Bohužel, toto je chyba přepravní společnosti, nikoli internetového obchodu. Pokud nám zákazník nedá podnět k prověření zásilky, která mu nedorazila, jsme přesvědčeni o jejím doručení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprostá arogance
    • uvádění nepravdivých údajů
    • neochota řešit chybně zpracovanou objednávku

    V žádném případě nedoporučuji,zaslané zboží neodpovídalo objednávce.Dne 30.12.2012 objednán telefon sony xperia go, barvy černé. Dne 3.1.2013 dorazil objednaný telefon, ale bohužel v bílé barvě. Dne 4.1.2013 po tel.domluvě s pracovníky obchodu telefon vrácen zpět, zaslán i email se sdělením, že je telefon vrácen. Ze strany pracovníka obchodu bylo slíbeno zaslání telefonu ve správné, tedy černé barvě. Bohužel ještě 7.1.2013, přestože jsem byla informována, že už byla zásilka vypravena , telefon nedorazil. Od té doby jsem denně telefonovala a informovala se o dodání zásilky. Když jsem chtěla, aby mi bylo sděleno číslo vypravené zásilky, byla jsem dotázána, zda chci vrátit peníze. S tím jsem samozřejmě souhlasila. Opět následovalo každodenní volání do obchodu a urgence o vrácení mnou zaplacené částky. Dne 18.1.2013 jsem byla ujištěna, že byl zadán příkaz na vrácení peněz na můj účet. Ještě dnešního dne 22.1.2013 peníze na mém účtu nebyly. Stalo se tak až po opětovném telefonátu, kdy byla nakonec platba vložena na účet banky v hotovosti. Od objednávky zboží do vrácení peněz uběhlo celých 22 dní. Jednání obou pánů, se kterými jsem objednávku řešila, bylo velmi arogantní, nebyli vůbec ochotni situaci řešit a neustále uváděli nepravdivé údaje, prostě lhali!

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice nás mrzí zaslaní jiné barva mobilního telefonu. Chyba se stala při expedici a záměně dvou zákazníků. Vždy se snažíme zákazníkům vyhovět a splnit především jejich požadavky i když jsou pro nás i jednodušší řešení. V tomto případě bylo pro nás jednodušší ihned zákazníkovi vrátit pořizovací cenu zboží a spojené náklady s jeho zasláním zpět, jelikož telefon nebyl momentálně skladem, ale Váš požadavek byl zaslat nový telefon objednané barvy. Vaše chování a reakce při každém hovoru se zde nesluší rozebírat. Hotovost Vám byla navrácena a je nám líto že komunikace s Vámi byla takto vyhrocena. I tak jsme se snažili Vám vyjít vstříc ve všech vašich požadavcích. Věříme, že se celá záležitost vyřešila k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace ohledně objednávky