• Nedoporučuje obchod

    30 %

    Objednala jsem mobil a zaslali mi úplně jiný typ. Komunikace s obchodem probíhala poměrně dobře, peníze vrátili po 3 týdnech,ale bez poštovného,na kterém jsme se telefonicky dohodli.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • otevřená originální krabice
    • zboží bez návodu
    • komunikace

    Zboží dorazilo bez návodu a byla otevřena originální krabice. Při dotazu na obchodě mi bylo dost nedůvěryhodně sděleno, že zboží byl poslední kus a bylo vyndáno z výlohy, na eshopu ale uvádějí skladem min 5ks.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • nabízejí se věci které už ani nejdou objednat,ale to je problém většiny eshopů
  • Z hodnocením musím vyčkat. Obchod mi zaslal zboží ve špatné barvě. Zboží jsem urychleně vrátila a nyní čekám, až mi pošlou TO, co jsem si opravdu objednala.Balíček jim měl dorazit 19.11. 2013. Já stále čekám na výměnu zboží.Sice mě tel. kontaktovali,a informovali, kdy mi zásilka přijde,ale stále zboží nemám a PENÍZE už taky ne!
    Obchod tedy zatím nemohu "doporučit svým známým".

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují.Ode dne objednávky před 10 dny mne nikdo nekontaktoval mailem ani mobilem.
    • Nedokážu si představit vyřizování případné záruky.
  • Zboží bylo někde na cestě zaměněno. Dorazilo jiné, které jsem vrátil a nyní čekám na objednané. Takže zatím raději nehodnotím. Dáme si druhý pokus na hodnocení, ale až po dodání zboží. Pak se vyjádřím i k druhému pokusu o dodání objednaného zboží.
    Nemůžu hodnotit po první negativní zkušenosti,ze strany obchodu je prostor na opravu a bude-li to provedeno tak jak jsme se s majitelem dohodli může být ode mne i hodnocení s doporučením známým. Osobně nemůžu a ani nechci pátrat kdo provedl záměnu zboží. Na tahu je obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží skladem ,které pak prodejce nemá

    Nabízí zboží skladem ,které pak prodejce nemá a nemumí zákazníkovi říct pravdu do očí. Vymýšlejí si, že ho asi museli prodat, přičemž objednávka byla cca hodinu stará. Na prodejně žádný prázdný stojánek od telefonu a prodavačka tvrdí, že se musel asi před chvílí prodat, a když se zeptáte jestli nějaký prodávala tak Vám řekně no dnes asi ne. Takže info o skladových zásobách zcela neobjektivní. A komunikace zaměstnanců zmatená. Tento obchod rozhodně nedoporučím.

    • nemá nabízet zboží které již nemá

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Bohužel se momentálně stává, že si zákazník objedná zboží na našich dalších e-shopech, které jsou ve fázi příprav a na stránkách je uvedeno, že nejsou aktuální. Tudíž zboží nemusí být skladem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ziadne.
    • Nizka cena vykompenzovana najhorsim priebehom reklamacie.
    • Zla komunikacia
    • problemy s reklamaciou
    • zamerne predlzovanie doby reklamacie
    • telefon dosiel z reklamacie poskodeny
    • neposkytnutie pisomneho stanoviska servisu ano po vyziadani.

    V ziadnom pripade by som nedoporucoval nikomu nakupovat v tomto obchode. Ponukaju sice nizku cenu ale danou za to su maximalne problemy s reklamaciou, jednoduchsie je tovar zahodit ako reklamovat u tohoto predajcu.
    Po zakupeni telefonu Sony Acro S, vykazoval iste nedostatky (skripajuci kryt, problem s reproduktorom), telefon bol odoslany na reklamaciu, prijatie nebolo predajcom nijak potvrdene, zo strany obchodu ziadna komunikacia, az po 28 dnoch mi zaslali mailom stanovisko, ze reklamacia nebola schvalena. Ani po opatovnom vyziadani mi nebolo poskytnute stanovisko servisu, iba strucna veta predajcu ze reklamacia bola zamietnuta. Po mailovej komunikacii bol telefon odoslany do ineho servisu, kde problem reproduktoru vyriesili nahratim noveho firmwaru (avsak prejavila sa zdokumentovana vada, pri preostrovani fotoaparatu). Telefon dosiel od predajcu poskrabany. Predajca tvrdil ze telefon posiela s ochrannou foliou do servisu, avsak telefon mi dosiel bez folie a so skrabancami. Telefon som posielal s tym ze nejavil znaky pouzivania, co predajca po prevzati telefonu nevyvratil,ani ma po prijati neupovedomil na nijaku vonkajsiu zavadu. Po 28 dnoch, po neuspesnej reklamacii, mi napisal, ze telefon je poskrabany.
    Do druheho servisu bol telefon podla sprievodnych papierov odoslany 27.9 a zo servisu sa vratil 30.9 . Firma dobirkamobil, mi vsak telefon poslala az 21.10 potom co som ich musel kontaktovat.
    takze za dva mesiace v rekmacii
    - telefon dosiel poskrabany
    - opravena jedna zavada, vrateny telefon s inou
    - telefon lezal 21 dni po vrateni zo servisneho strediska u predajcu (dobirkamobil)
    - neposkytnutie stanoviska prveho servisu k uvedenym zavadam.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Bohužel jste typ zákazníka, který ve svém rozhořčení s vyřešením záruka, zde tvrdí nepravdy. Servisní středisko v CZ Vám reklamaci zamítlo a bylo pouze naší dobrou vůlí a pro zachování dobrých vztahů, zaslat telefon do jiného, námi používaného renomovaného německého střediska, aby celou reklamaci přehodnotil. Tento neshledal žádné také žádné vady. O tomot máte přiložený protokol(test). Tvrzení, že komunikace s námi je špatná, není opodstatněné. Pokaždé jsme Vás informovali o způsobu řešení reklamace, jak dokazuje i mailová komunikace mezi námi mimo hovoru který jsme spolu vedli. Nevím jak víc zákazníka informovat a komunikovat. Bohužel není možné nijak dokázat, že škrábance na telefonu pochází od Vás, nic méně není možnost aby se toto stalo u nás, jelikož putuje v servisní pěnové nádobě. Velice nás mrzí Vaše rozhořčení, ale bohužel nemůžeme pokaždé vyhovět zákazníkovi, pokud servisní centrum k tomu nedá opodstatnění, i kdybychom rádi, aby jsme měli zákazníky spokojené.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • uvadi nekolik kusu zboží na sklade a za tyden mi zavolaji ze neni nic ?!

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Dobrý den, omlouváme se, ale uvádíme na trh další dva e-shopy , které jsou propojené a zde nastala chyba se skladovostí. Problém je již vyřešen a tím to děkujeme za upozornění na náš problém. Jsme Velice rádi i za negativní recenzi, jelikož nám pomáhá napravovat chyby, tak aby většina zákazníků byl spokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobrá komunikace
    • na webu bylo uvedeno skladem zboží,které skladem nebylo

    Nemůžu více hodnotit,protože objednávka byla zrušena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace se zákazníkem
    • nedodržení obchodních podmínek, kdy slibujete dodání zásilky do 48hod po objednání
    • kdybych si sám nezavolal do prodejny, nezjistil bych že budu čekat další týden

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    13.9.2013 jsme Vás kontaktovali telefonicky. Bohužel se nám nepodařilo s vámi spojit ani na druhý pokus. Po té byl odeslán mail na Vámi uvedenou adresu, kde jsme avizovali nedostupnost mobilního telefonu a omluvu s náhradními řešeními, které obsahovali slevy na nákup jiného zboží. Na toto nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem si objednala ve čtvrtek ráno. V pondělí jsem volala jestli je vůbec moje objednávka v evidenci, z obchodu mi nepřišlo potvrzení že mojí objednávku přijali. Žádná komunikace se zákazníkem.

    Obchod nedoporučuji, protože mi nikdo nedal vědět, že zboží které jsem si objednala protože ho v obchodě měli označené jako skladem vůbec skladem nemají. To se může stát, ale aby člověk 5 dní čekal a ještě musel obvolávat obchod jestli se vůbec něco děje je podle mě nekorektní jednání.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme Vám i všem zákazníkům, kteří měli problém s komunikací a skladovostí zboží. Náš obchod v posledních třech týdnech procházel organizačními a technickými změnami, které zapříčinili jisté potíže s objednávkami. Nyní je tato situace ustálena a vyřešena. Nadále bude kvalita komunikace a vyřízení objednávek při nejmenším v takové kvalitě, jako před třemi týdny, kdy naše hodnocení Vámi dosahovalo vysokých hodnot.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena, komunikace.
    • Nabízeli zboží, které nebyli schopni dodat. /Nokia 808/

    Možná funguje dobře, pokud je zboží na skladě, to moje ale nebylo.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme Vám i všem zákazníkům, kteří měli problém s komunikací a skladovostí zboží. Náš obchod v posledních třech týdnech procházel organizačními a technickými změnami, které zapříčinili jisté potíže s objednávkami. Nyní je tato situace ustálena a vyřešena. Nadále bude kvalita komunikace a vyřízení objednávek při nejmenším v takové kvalitě, jako před třemi týdny, kdy naše hodnocení Vámi dosahovalo vysokých hodnot.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • cena
    • komunikace

    Objednáno, po dvou dnech na mou žádost teprve odpověď, že skladové zboží bude nejdříve za 10 dní. Prý se snaží o telefonický kontakt. Měl jsem jeden zmeškaný hovor. Když jsme si to vysvětlili po mailu, druhý den volal "kolega", že zboží není.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme Vám i všem zákazníkům, kteří měli problém s komunikací a skladovostí zboží. Náš obchod v posledních třech týdnech procházel organizačními a technickými změnami, které zapříčinili jisté potíže s objednávkami. Nyní je tato situace ustálena a vyřešena. Nadále bude kvalita komunikace a vyřízení objednávek při nejmenším v takové kvalitě, jako před třemi týdny, kdy naše hodnocení Vámi dosahovalo vysokých hodnot.

  • Nejhorší oslovený

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nízká cena
    • Telefony pocházeji z takzvaného "šedého prodeje", tj. nejsou určeny pro ČR. Proto jsou ceny nižší. Při nutnosti opravy budete mít smůlu, nikdo Vám telefon neopraví.Zboží dále dorazilo rozbalené, bez originální nabíječky, českého návodu a ochranné folie přes displ.

    V obchodě jsme nakoupili z důvodu nízkých cen, ale příště si raději připlatíme a nakoupíme v kamenném obchodě. V žádném případě nedoporučuji.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Mobilní telefony námi nabízené nejsou ve všech případech určeny pro český trh. Tuto informaci nijak netajíme. Naopak se ji snažíme zdůraznit a to ne jen v obchodních podmínkách, které ne každý zákazník čte, ale z tohoto důvodu i u každého telefonu je značka EU distribuce či CZ distribuce. Záruka na každý výrobek je 24 měsíců. Bohužel naše servisní střediska nereklamují telefony z EU zemí, krom Nokie která již pochopila, že jsme v EU. Z tohoto důvodu využíváme již pár let německý renomovaný servis, kde je péče o reklamace vysoce nadstandartní oproti našim servisům.
    Nemáme žádné informace o chybějícím příslušenství. Pokud se toto stane, okamžitě chybějící příslušenství doposíláme.
    Kamennou provozovnu máme. Nejsme pouze internetový obchod, ale i kamenná provozovna.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • KOMUNIKACE SE ZÁKAZNÍKEM HROZNÁ!!!!

    KDYŽ PTÁČKA LAPAJÍ PĚKNĚ MU ZPÍVAJÍ..!!!

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme Vám i všem zákazníkům, kteří měli problém s komunikací a skladovostí zboží. Náš obchod v posledních třech týdnech procházel organizačními a technickými změnami, které zapříčinili jisté potíže s objednávkami. Nyní je tato situace ustálena a vyřešena. Nadále bude kvalita komunikace a vyřízení objednávek při nejmenším v takové kvalitě, jako před třemi týdny, kdy naše hodnocení Vámi dosahovalo vysokých hodnot.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží objednáno 7.8.2013,dnes 18.8. a na zboží stále čekám a to bylo skladem,děkuji,už nechci

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme. Víme o tom, že se toto může stát, pokud se Vám podaří telefon najít na nějakém vyhledávacím serveru, kde je bohužel zboží evidováno skladem podle starých údajů. Toto nejsme schopni ovlivnit. Nic méně, pokud se toto stane, snažíme se zákazníka ihned kontaktovat telefonicky i přiloženým mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Mobil dorazil vpořádku a jsem s ním spokojen.Nicméně krabička byla otevřena údajně kvůli otestování předem a odebrána část obsahu, datový kabel a tištěný manuál. Dvakrát jsem volal, řekli mi, že mam poslat maily.Psal jsem dva maily s nulovou odezvou.Telefon je super a vracet ho nebudu, ale zde už si nic nekoupím.

    Reakce obchodu Dobirkamobil

    Velice se omlouváme za chybu v komunikaci, ale bohužel zde nemáme žádný mail který by obsahoval problém s chybějícím příslušenstvím. Pokud se tomu tak stane, okamžitě na základě přijatého mailu a adresy, zasíláme chybějící příslušenství, bez prověřování, zda tomu tak skutečně je. Žádný mobilní telefon neopustí naší provozovnu, bez zkoušky. Tím se myslí zapnutí telefonu a zkouška dotyku. Díky tomuto se nám podařilo v některých případech zamezit doručení telefonu, který měl sw závadu a nešel zapnout. Rozhodně nemáme důvod přiložené příslušenství odebírat. Naší snahou je, aby zákazník byl spokojen. Není tomu jinak ani ve vašem případě. Prosím, obraťte se na nás telefonicky abychom mohli celou záležitost dořešit k vaší spokojenosti.