Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Lidicky, nic od nich nekupujte. Jsou to sprosti zlodeji. Pri reklamacich se vykrucuji, po nekolika reklamacich vam nevrati penize. Nezvedaji telefony a hlavne nekomunikuji se zakazniky. Za me jsou to idioti, kteri na to doplati. Bylo by nejlepsi se sjednotit a podat na ne trestni oznameni.

  • Podvodníci ! NEDOPORUČUJI ! Nekupovat nic ! Telefon pro americky trh ! Reklemace neuznávají... Lituji zakoupení telefonu v tomto obchodě

  • Neeedoporučuji jako vždy - podělávka. Nemají zboží,které nabízí,aby nabídli to, co potřebují na slkedě prodat. Zase špatně...

  • NEDOPORUČUJI
    Když ptáčka lapají pěkně mu spívají.Poslali mi telefon nejn že krabyce nebyla zalepená,ale uvnitř žádný návod,a po zapnutí telefonu PRO MĚ PŘKVAPENÍ ANGLIČITINA.Obrátil jsem se na Nokii a tam mi bylo zděleno že telefon není určen pro český trh.Když jsem telefon vrátil komunikace mezi eshopem nulová.Nakonec poX emailech a telefonátech mi peníze vrátili.ROZHODNĚ NENAKUPOVAT!!!!!!!!!!!!!

  • Dobrý den,
    již 71 dní žádám o zaslání platby na účet.Převod nebyl zatím proveden i přesto,že mne p. Ludkewicz telefonicky.emaily informoval,že peníze budou zaslány na
    účet.Poslední email byl poslán 9.12.2013,že platba proběhne do středy - 11.12.2013,neproběhla.Divím se,že
    firma Dobírkamobil.cz,která má 54 poboček v ČR a 10 let
    na trhu není schopná odstoupení od kupní smlouvy vyřešit.
    Přestaly mi odpovídát na emaily, telefonáty.
    Prosím o radu, jak mám postupovat.Mám podat trestní
    oznámení?
    S pozdravem
    Danys Petr
    605767406

  • Reklamace včetně opravy telefonu byla provedena kvalitně a v krátkém, dohodnutém termínu. Výrazně pozitivní přístup a ochotu prezentovala příjemná zaměstnankyně, která s námi komunikovala. Děkujeme a všem rádi doporučujeme.

  • NEDOPORUČUJI - UŽ NIKDY VÍCE ! Před půl rokem jsem v tomto obchodě koupila 3 mobily - z toho jsem již dva reklamovala. Při doručení a následném vybalení mobilů z krabiček, byly mobily opatlané a vhozené mimo igelitové sáčky - už to na vás působí jako když jsou z druhé ruky. To, že k mobilům nezasílají uživatelské příručky je úplně to nejmenší. První reklamovaný mobil opravili tím způsobem, že přehráli software a u druhého reklamovaného mobilu neuznali reklamaci, prý byla zjištěna oxidace na desce (dělají z lidí hlupáky-jak dlouho jim to bude procházet?). Komunikace mezi zákazníkem a tímto obchodem je v pořádku jen do té doby dokud nezaplatíte.Je to úplně stejný případ jako u příspěvku Libora ze dne 25.10.2012. POZOR NEKUPOVAT ! Krolevská

  • Tento obchod nedoporučuji.Reklamace neřeší nebo spíš do toho šťourá nějaký všeumětel v obchodě. a pak Vám dají nějaký cár papíru, že tomu nic není. V životě bych si tam mobil nikdy už nekoupil.Je to banda zlodějů.

  • sicarius: Pokud jste měl problém který zde popisujete, není nám zcela jasné, proč jste mobilní telefon vyzvedával po uplynutí zákonem dané lhůty pro vyřízení reklamace. Sám zde zmiňujete nedodržení této doby. Mobilní telefony z naší nabídky jsou z velké části určeny pro trh eu. Nic méně se začínáme orientovat pouze na telefony určené pro český trh. Tvrzení, že Vám někdo opravoval telefon tady u nás není opodstatněné. Jsme na českém trhu již dvanáct let a ano je pravda, že za tuto dobu jsme měli případy kdy reklamce nebyla vyřízena v daném termínu, ale pokaždé jsme zákazníkovi nabídli výběr telefonu nového, či vrácení hotovosti. Proto mě velice udivuje Váš postoj.

  • Martin Kališ: Dobrý den. I nás velice zajímá jak dopadla stížnost u ČOI. A rádi zde uveřejníme celý průběh jednání a vyjádření ČOI. Nic méně nás ještě žádný dozorový orgán nekontaktoval. Nikdo nebyl okraden a nikdo nebyl podveden.
    Pokud byla reklamace zamítnuta z důvodu neslučitelnosti výrobku se záručními podmínkami, musí každý uživatel sám vědět, jak s telefonem zacházel. Není opravdu naším úmyslem poškozovat zákazníka. Není k tomu důvod. A pokud někdo tvrdí, že jsme jej okradli či podvedli, snažně Vás prosím, postupte celou záležitost příslušným orgánům. Pokud toto neuděláte, tak sem prosím nepište lživé informace.

  • NEBRAT NEBRAT....ani bych se nepodíval do jejich výlohy už..natož abych tam něco kupoval....
    reklamace...to byly dokola jen lži a lži a lži...měsíc na reklamaci u nich trvá 33 dnů a víc... když jsem přišel pro telefon, tak prý mi ho nemužou hned vydat, protože prý mají problém s programem a nemužou vytisknout zprávu od autorizovaného servisu.... čekal jsem 3 hodiny( až to nějaký "odborník" na prodejně na koleně opraví),... nakonec jsem 5 min po zavíračce dostal tel. s tím že zpráva ze servisu stále není a že mi to pošlopu na mail...DOma jsem zjistil, že závada přetrvává...přišel jsem tam že neodstranili závadu v 30ti denní reklamační lhůtě a že chci peníze...NE, nedáme...odešel jste z prodejny , měl jste si to vytkoušet...teď se jedná o další závadu....Bum...další měsíc bez telefonu....Cna mail mi poslali akorát jejich nějaký canc že byla provedena oprava, z jerjich ¨razítkem.... Volal jsem do servisu, kde podle pána s dívčím účesem za pultem, měl telefon být... Tam se mi akorát vysmály když slyšeli odkud telefon mam...a akorát mi sdělili že muj telefon je určen pro Saudskou arábii, že by stejně neprovedli záruční opravu....
    A že nejsem první... a to se vlůasatý dívčí prodavač byl do prsou jak jsou telefony pro EU...
    No nic... po dvouz měsících telefon doma, nefunguje vše co bylo obsahem reklamace.... Rezignoval jsem na lidskou demenci a blbost...Rada na závěr.....V prodejně Dobirkamobil kupovat jen folie na displej a i to bych měl strach....Banda zl...jů a bezpáteřních podv.....ů.
    Hodně zdaru při reklamaci:)


  • Martin: Dobrý den,
    rád bych se zeptal, jak dopadlo jednání s ČOI ohledně Vaší stížnosti. Budu taky podávat ČOI informaci o podvodném jednání firmy dobírkamobil a pana Kočíba.

    V případě, že jsou i další lidi, které daná firma podvedla, prosím kontaktujte mě. Zvažuji taky podání trestního oznámení na pana Kočíba.

    Děkuji.
    Martin Kališ
    [email protected]

  • Budeme velice rádi pokud postoupíte celou záležitost ČOI, která do celé věci udělá jasno. Veškeré reklamace řešíme v dobré víře a tak jak ukládá zákon. A už vůbec si nepotřebujeme nechávat něčí reklamovaný telefon.

  • Pro případné zájemce o HTC One X - dávejte si pozor, na velikost interní paměti, aby jste neobdrželi 16GB místo 32GB. Tím myslím ne se zeptat, ale trvat na tom, aby se někdo podíval na zadní stranu krabice.

    Jinou chybu jsem nenašel, mohu tak doporučit.

    Upozorňuji, že mé zkušenosti popsané v recenzi se netýkají reklamace, pouze zakoupení a spokojenosti se stavem. S reklamacemi v tomto obchodě zkušenosti nemám.

  • Tento obchod mě sprostě okradl o mobil, poslal jsem tam mobil na reklamaci, nevrátili mě ho zpět a nekomunikují. Jsou to PRAŠIVÝ ZLODĚJI!!!
    Předávám celou záležitou na ČOI.

  • Románek: Pokud jste vlastník firmy, tak se nad sebou zamyslete nebo vyměnte zaměstnance.

  • Vyhněte se tomuto obchodu opravdu velkým obloukem. Jsem nespokojen s jejich jednáním. Během tří dnů nejsou schopní říct, jak vypadá vaše reklamace, jsou arogantní. Prý se ozvou, nezavolali. Pokud platíte, tak dobrý, pokud po nich něco chcete, tak velmi špatný. Pokud nechcete mít zkažený den, jděte nakoupit někam jinam. NEDOPORUČUJI!!! Doufám, že po tomto komentáři se ve firmě zamyslí - rozhodně napíšu, jak to dopadlo.

  • Dobrý den,
    tak to tady pročítám a nestačím se divit, u dobírkymobil nakupuju snad od jejich začátku a to tak dva až tři telefony ročně což si myslím ,že není málo a nějaká zkušenost už bude,kupuju zde z důvodu nejlepší ceny což se určitě vyplatí a jestli má telefon na sobě napsáno made in finlandia a je to originál cz distribuce nebo je to made in finlandia z německa a je třeba o trojku levnější tak nemám problém vůbec z ničím ,spíš naopak,tady jsem za tu dobu jěště problém neměl,ale za to u našich cz operátorů někdy i třikrát do půl roku ano.Posílám sem i telefony od kamarádů když mají nějaký problém a vždy naprostá spokojenost,né jako například v Okay kde mi na třetí stejnou vadu dali vyjádření,že dvd bylo v nadměrně zakouřeném prostředí"prosím u nekuřáka v bytě" . Takže když to shrneme jestli u těchto diskuzí nebude problém někde jinde, třeba mezi telefonem a zemí :-)

  • POZOR!! NEDOPORUČUJI ! Vyhodil jsem v tomto obchodě 9500,- za HTC Desire. Telefony jak nenápadně je uvedeno v podmínkách koupě (tím se zbavují odpovědnosti) nakupují všuce po světě kde je to levnější. Výrobky tak nejsou určeny pro náš trh a podle toho vypadá taky reklamace. Maximálně přehrají software. Někteří prodejci také nechají pokapat základní desku tekutinou a vám pak neuznají reklamaci, protože deska je zoxidovaná. Upozornil mě na to soudní znalec. Je to ovšem nedoložitelné. Koupil jsem tady dva telefony najednou a oba do roka přestaly fungovat!
    NEJSOU SERIÓZNÍ !!!!!!!!!!

  • NEDOPORUČUJI !!! Koupil jsem tam, už 4 telefony a teď toho pěkně lituji. Reklamoval jsem tam 3x telefon, při poslední reklamaci na stejnou závadu mi ani nezavolali, že mají telefon z opravy. Samozřejmě měli pro mě připravenou nějakou fotku, prý vnik neznámě tekutiny. Podotýkám, že mi telefon stále fungoval akorát měl přetočený displej (byl to vysouvák na obě strany, kdy se displej měnil). Po třetí reklamaci mi telefon nefunguje vůbec, asi ho tam dlouho máčeli. Mluvil jsem s pojišťovnou DAS a už se na ně těší a pobavila je neznámá tekutina. Podle jejich zdělení je to normální podvod neseriozních firem (hlavně malých prodejců) Budu informovat jak to dopadne. Takhle je to bude stát podstatně více, mohli to mít za 6500 nebo jiný telefon, takhle to budou mít o hodně dražší. Nemůžeme se nechat okrádat.