Přihlásit se a přidat příspěvek
  • rozhdodně NEDOPORUČUJI!!! telefon jsem reklamoval 23.3 a staále ho nemám u sebe!!! a to mě slibovali že 23.4 ho budu mít nejpozději v rukách mají akorát milion debilních výmluv a furt ho u sebe nemam navic sem v telefonu nedostal 2gb micro SD kartu a kdyz jsem jim psal jak je to mozny tak uz se ani neozvali. ROZHODNĚ POUŽÍT JINEJ OBCHOD!!!

  • rozhodně NEDOPORUČUJI...lži od začátku do konce..vše ok do první reklamace..lžou a lžou .... prý telefon do servisu....z toho servisu , kam to měli posílat mi přišla na dotaz odpověď, žetelefn tam nikdy nebyl a že to ní první případ kdy se na ně někdo obrátil s podobným problémem..Telefony opravuje nějaký dement přímo v tom obchodě, který to navíc neumí...také pozor na původ telefonů...při prodeji se dušují že jsou prý určeny pro EU...muj byl pro Arabské emiráty...30ti denní lhůta na vyřízení reklamace jm nic eříká..mají své zákony... budou z vás dělat pořád blbce....takže než reklamovat tak raději rovnou vyhoodit... NIC NEKUPOVAT, ani pouzro na telefon..to je dobrá rada..

  • Vážení, nevím jak ostatní, ale zkušennosti s tímto shopem co se týče reklamace HTC nic moc.
    Pokus o reklamaci skončil tak že konstatovali poškození zákazníkem. Tak jsem dali mobil do HTC v Praze na centrálu a zjistili, že mobil nikdo ani neotevřel. Nakonec po dloouhé době mobílek opraven a už doma.
    Nedoporučuji u nich reklamovat - myslím e by se o tento shop měli zajímat úřady.

  • Marie: Dobrý den, telefon byl nový nepoužitý. Všechny telefony SE Xperia Neo, které máme v nabídce nemají folii. Jsou takto zakoupené u dodavatele. Krom toho u nás lze zakoupit folii v hodnotě 95,- (balení 2 ks).

  • Komunikace a rychlost dodání je zcela v pořádku. Jen mi horzně vadí, že jsem výhradně žádala telefon, který nebyl ani jednou použitý a nebyl nikomu prezentovaný, telefon přišel v krabici, která byla rozdělaná(chápu z důvodu kontroly) ale na mobilu chyběla fólie. Není to zase až taková chyba, ale tu folii musel někdo za nějakým účelem sundat, jelikož folii má každý telefon.

    Když jsem napsala email, že tam chybí, že se bojím, že se rychlejí poškrábe, vychytrale mi doporučili koupit novou.
    Zůstává jen otázka proč bych měla za telefon, který mě stál skoro 7tis, připlácet dalších 360,- za folii od SE když tam měla být-a zadarmo!!

  • Co se týka reklamací a oprav telefonů, tak můžu jen doporučit. Jsem velice spokojená s přístupem a způsobem jak daný problémy vyřešit.

  • Doporučuji!!!!Nejen, že jsou velice ochotní,mají příjemné ceny, ale i vyřešili bez sebemenších potíží problém který jsem si zavinil sám. Poté jsem telefon reklamoval.Po třetí reklamci sami nabýdli vrácení hotovosti nebo jiný výrobek.Samozřejmě jse sáhl po novém telefonu. Do dvou dnů jsem měl nový telefon.Super, nemám co dodat.Jsem překvapen že i v této době se nalezne takto slušný obchod.

  • S obchodem mám dobré zkušenosti co se týče koupě telefonu až po reklamaci telefonu. Byla jsem tam osobně a vše je v naprostém pořádku. Jednání prodejců i rychlé vyřízení reklamace. Vřele doporučuji.

  • POZOR,POZOR!!! rád bych Vás upozornil na způsob vedení reklamace. Po tom co mi telefon přestal z ničeho nic fungovat, pouze naběhlo logo výrobce. Jsem dal telefon reklamovat a výsledek špatně přehrání softwaru poškozená pamět a neuznaná reklamace, reklamace se děje většinou v servisech, které nejsou autorizované a podobných případu co takhle čtu je na netu víc, tak se radši poohlédněte jinde.
    Názor autorizovaného servisu je, že se s takovou vadou ještě nesetkal:-)))

  • tenhle obchod už nechci nikdy vidět ta spolupráce a neochota ja sem si objednala mobil před třeba tydnama a ještě mi ani nedošel takže už nikdy zrušila sem to včera sem si objednala mobil a ještě dnes mi ho dovezly a je funkčni bez problemu a sem spokojena tady už nikdy viic nedoporučuji nikomu

  • S tou reklamací to mám stejné. Již po 3 jsem reklamoval MT.

    Reklamační protokol ze servisu:
    Ze strany zákazníka nebyli porušeny záruční podmínky. Potvrzena vada přístroje.

    Reklamační protokol z prodejny:
    Oxidace, záruka neuznána, záruka zamítnuta

    Samozřejmě ten protokol ze servisu neposlali a ani se o něm nezmínili. Až jsem si ho vyžádal přímo ze servisu a poslal tam kopii, tak napsali, že se mám obrátit na soudního znalce, což jsem taky udělal.

    Posudek:
    Telefen čistý, bez oxidace

    Od té doby přestal obchod komunikovat.

    Delší recenzi připravuju, jelikož toho bylo víc.

    Závěr:
    Nekupovat, nekupovat, NEKUPOVAT!!!

  • Moji milí, nenechte se ošálit. Mobilní telefon jsem u této společnosti zakoupil, vše bez problémů, dokud nenastala chvíle na reklamaci, mobilní telefon byl nefunkční, talčítka, software, mikrofon... Po roce a první reklamaci mi bylo řečeno, že záruka byla zrušena. Obdržel jsem telefon zpět, ale takřka nic neopraveno. Po domluvě a dvou dnech užívání telefonu jsem jim ho zaslal znova. Prý si mohu opravu zaplatit ze své kapsy. Prostě a jednoduše. NENENENENENENE!! TENTO OBCHOD UŽ NIKDY. KAZÍ JMÉNO SPOLEČNOSTI NOKIA!!

  • Vážení,
    dovolte mi se podělit se zkušeností s tímto EShopem.
    EShop - levnější ceny, hned napoprvé přiznají že se jedná o dovoz ze zahraničí, záruky poskytuje prodejce a ten dle sdělení na kamenném obchodě pak reklamaci uplatňují v Německu kde v EU platí garance odešad a ne jako u nás???
    Přes net jsem si objednal a i když to měli jako skladem tak jsem na to čekal týden, ale vše klaplo jak mělo a zatím vše OK.
    joggy

  • Objednal a zakoupil nokIa C6-00, zboží v originálním balení,vše baz potíží.

  • tento obchod nedoporučuji objednaný mobil mi přišel s jinou nabíječkou mobil byl použitý po zavolání do tohoto obchodu byla slíbena náprava bohužel se tak nestalo

  • Dobrý den, mohl bych se zeptat, chtěl bych si pořídit zde HTC desire HD, cena je velice výhodná, ale raději bych se Vás zeptal jestli nemáte nějaké zkušenosti s touto prodejnou a HTC produkty, děkuji za každou odpověd,
    Kuba

  • NEDOPORUČUJI, kvůli šedému dovozu telefonů. Zakoupil jsme si HTC HD2. Hned od počátku mě zarailo, že obal není český, chybí český návod, nabíječka není určena pro českou zásuvku a je tedy dodána s redukcí. Nakonec jsem si ověřil u ofciálního dovoce, že jde o "KREKNUTÝ" telefon - je do něj nahrána česká lokalizace amatéským způsobem. Tím ztrácím možnost záručního servisu u výrobce.Ten jsem potřeboval velice záhy, protože amatérský zásah způsobil nestabilitu systému a byl jsem nucen telefon resetovat již první den jeho užívání. Dost pravděpodobně jde o telefon, který byl již používán. S tím vším jsem při koupi nepočítal a rozhodně bych si raději připlatil za oficiální verzi s plným záručním servisem. Nyní si nemůžu ani nechat přehrát systém, aby lépe fungoval, či nahrát novou verzi systému, nebo jakkoliv ji aktualizovat. Systém je momentálně natolik nestabilní, že se telefon zasekne při každém druhém hovoru, což znamená, že pokud telefon neresetujete, můžete tak provolat docela majlant.

  • Dobrý den.
    S obchodem nemám zkušenost. Velice mě, ale láká si tu zakoupit mobilní telefon, kvůli jeho ceně.
    Je tu někdo kdo opravdu obchod nedoporučuje, a proč?
    Je velký problém, kromě záruky, že telefon pochází z tzv. šedého prodeje? Jde o telefon sony ericsson.
    Díky

  • Neochota a arogance prodejců neznala mezí.
    Dal jsem tam tel.na opravu Dva a půl měsíce dělali mrtvého brouka a když jsem tam zajel,tak mi řekli,že jim NĚKDO volal,aby si ho nechali na náhradní dily,taková volovina.
    Určitě bych tyto rádoby prodejce nedoporučil.

  • Jediné co bych vytkla nákupu na této stránce.. objednala jsem si mobil a obsah balení neměl manuál k mobilu..což si myslím, že je docela podstatné..jinak mobil mi přišel opravdu rychle.