Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Chtěl jsem změnit barvu, ale na mé telefonáty nikdo neodpovídal

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den, pokud jste se nedovolal z důvodu přetížení infolinky tak doporučujeme nechat vzkaz na záznamníku abychom Vás mohli následně kontaktovat.
    S pozdravem Digital24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nízká kvalita doručení

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den, příliš nechápeme Vaši kritiku. Zboží jste si objednal 21/12 ve 14:06, tj. v době kdy již nebylo možné doručení do Vánoc - jak jsme avizovali na našem eshopu. Přesto jsme stihli ještě 22/12 zásilku odeslat a ta leží od 27/12 nevyzvednutá na dodací poště. Digiexpert zákaznický servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod prodává zboží které není určeno pro český trh a když jsem chtěl vrátit zboží bylo mi řečeno že mohu do 14 dnů ale nebude mi vrácena celá částka jelikož jsem zboží použil a nebudou ho moci znovu prodat za plnou částku. Takže nákup v v obchodě Digital 24 NEDOPORUČUJI
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    - dodání mnohem později než bylo deklarováno
    - nepřišel email proč zboží neodeslali

    + komunikace vstřícná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    it tooke them a week to respond to me on my emails regarding my order.

    i eventually canceled it because it was talking too long and i had no update on the status

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • bleskové dodání
    • stržený štítek s výrobním číslem na krabici (ještě omluvitelné, stane se ...)
    • výrobní číslo uvedené na reproduktoru se na stránkách výrobce nepodařilo ověřit (JBL)
    • váha výrobku tak úplně neodpovídala váze deklarované výrobcem, a to, spolu s neověřeným výrobním číslem a strženým štítkem u mě vyvolalo jisté pochybnosti o jeho původu a pravosti, i když vypadal kvalitně
    • chybějící návod (omluvitelné)

    Zboží ve 14 denní lhůtě vráceno.

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den,
    Pravost výrobku garantujeme, je zakoupený od oficiálního prodejce značky. Pokud s výrobkem nejste spokojena, pak můžete odstoupit od smlouvy, jak jste již ostatně učinila.
    S pozdravem
    RMA Digital24.CZ

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tenhle obchod, to je zlej sen

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den,
    Vašemu negativnímu hodnocení nerozumíme. Zboží jste si objednal 9/3, dne 10/3 jsme objednávku poštou odeslali. Následně Vám byla 11/3 neúspěšně Českou poštou doručována, druhý neúspěšný pokus o doručení 14/3. Nyní máte zásilku do 18/3 uloženou na poště. Dosud jste nás telefonicky ani emailem nekontaktoval že máte nějaký problém.
    S přáním hezkého dne,
    Digital24

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízeli skladem objektiv, který v současné době nebyl v ČR v žádném jiném e-shopu skladem.
    • Objednal jsem si zboží, které jsem chtěl platit při převzetí. Po odeslání objednávky mi přišlo info, že je překročen limit, co může přepravní společnost přijímat. Napsal jsem tedy, jak mám řešit a bylo mi napsáno, že mám poslat částku nad tento limit a dobírkou mi přijde zboží a zaplatím tu zbývající část. Nenapsali, na jaký účet, pod jakým variabilním symbolem - že by poslali zálohovou fakturu, to už vůbec ne. Když jsem navrhoval, ať pošlou jinou přepravní společností, že spolupracují i s takovými, které umí přijímat vyšší obnos, tak pořád dokola, že to u nich nelze. Byla mi ještě nabídnuta snížená platba předem o nějakou částku, než původní, ale stal jsem si na svém. Nechtěl jsem posílat peníze nadvakrát, ještě bez řádného dokladu. Nejde mi primárně o nedůvěru v eshop - ikdyž postup pošli peníze, pak se dočkáš zboží a možná i dokladu, se mi opravdu nelíbil, ale o to, že v jiných e-shopech jsem takto kupoval v podobných cenových hranicích a vždy jsem platil při převzetí najednou a šlo to.

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den, popravdě nerozumíme vaši reakci. Objektiv byl za cenu cca 83 990 kč, ano měli ho skladem ihned k expedici, způsob platby jste vybral na dobírku. Jakmile jsme obdrželi objednávku, tak jsme vás ihned kontaktovali, že tak jak máme uvedeno na našem webu, tak maximální dobírka je 50 000 Kč, ne že bychom nechtěli na dobírku posílat vyšší částky, ale nemáme přepravce, kteří jsou schopni vybrat vyšší dobírku. I přesto jsem opětovně kontaktovali přepravce, kde nám opět bylo řečeno, že max dobírka dle smlouvy je 50 000 Kč, poté jsme vám ještě 2-3 volali, nabízeli možnosti, snažili najít nějakou cestu, kde vaše odpověď byla : buď na dobírku, nebo zrušit objednávku. Bohužel jiná možnost pro nás již nebyla.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod objednávku zrušil ale peníze zatím nedorazily

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto, že jsme museli Vaši objednávku zrušit. O této skutečnosti jsme Vás informovali emailem a peníze stejný den vrátili na Vaši platební kartu.
    Přejeme hezký den, tým Digital24.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již to bude 14dni co jsem zboží objednal, druhý den mi prisla zpráva že zboží bylo předáno dopravci,ten do dnes nic nedostal,v pondělí jsem psal na obchod co se děje paní řekla že zjistí dnes je čtvrtek a žádná odpověď, objednávku budu rušit a koupím jinde

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Omylem jsem objednal místo 2x Micro SDXC 64 GB dodána klasická SDXC, požádal jsem o výměnu. Zamítnuto, mám si je koupit. Neochota.

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Děkujeme Vám za objednávku, kterou jste realizoval na firmu. Proto bohužel dle našich platných zákonů nelze zboží vyměnit. Tým digital24.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží přišlo bez českého návodu.
    Trochu problém, asi se naučím se čínsky

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den,
    za opomenutí se omlouváme, chybějící návod jsme Vám poslali na Váš email.
    S pozdravem, tým Digital24.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku zrušil obchod, protože se balíček prý ztratil dopravce a jednalo se o poslední kus. Dopravce zase říká, že zboží mu dodavatel nepředal. A teď babo raď :(

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den,
    bohužel jsme byli nuceni Vaši objednávku zrušit z důvodu ztráty zásilky dopravcem. Navíc se opravdu jednalo o poslední dostupný kus ze skladu. Velice se omlouváme, tým digital24.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Popis zboží neodpovídal uvedenému typu.

    Po několika telefonátech a e-mail komunikaci byla objednávka zdrušena.

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybu v administraci našeho obchodu. Vaše objednávka byla po dohodě zrušena.
    Tým digital24.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Až do momentu reklamace bylo vše podle mých očekávání.
    • Reklamace trvá měsíce (v případě zboží koupeného na IČ)

    Do firmy jsem tu pořídil poměrně drahý vysavač Dyson, po půl roce se opotřeboval jeden díl a vysavač začal zlobit, takže jsem jej reklamoval. Od 18. listopadu, kdy začalo reklamační řízení, už uběhly dva a půl měsíce. Na veškeré moje urgence odpovídají, že reklamace u nákupů na IČo servis řeší, až když vyřídí přednostní "spotřebitele". Takže jsme zatím v kanceláři bez vysavače, bůh ví jak ještě dlouho. Komunikace spíše nepříjemná - od prodejce dostávám poučení, že jsem si měl rozmyslet, jestli něco budu kupovat na firmu a přijdu tak o spotřebitelské výhody, ale už nedostanu informaci, jestli se servis hodlá pustit do opravy za týden nebo za půl roku. Navíc díl, který je potřeba vyměnit, je na internetu běžně dostupný a dá se vyměnit pomocí pár šroubků, za pár minut. Žádná velká oprava. Moje hloupost, že jsem podlehl pokušení využít jejich program SERVIS PLUS - "Užívejte bez starostí", který jsem dostal k objednávce zdarma. :)

    Možná by tedy měli změnit svůj smluvní servis, nebo neprodávat výrobky, na které nemůžou garantovat rozumnou dobu opravy v záruce.

    Reakce obchodu Digital24.cz

    Dobrý den, je nám líto, že oprava zakoupeného výrobku trvá dlouho. Opravu jsme opakovaně urgovali, ale v dnešní době není jednoduché vyřízení urychlit. Ve vzájemné komunikaci jsme Vás určitě nechtěli nějak poučovat, pouze jsme Vás upozornili na skutečnost jak jsou ze zákona upřednostňováni spotřebitelé před firmami, na tom bohužel nic nezměníme. Věřím, že se nám podaří záležitost co nejdříve vyřídit k Vaší spokojenosti.
    Tým Digital24.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Gril prisel v origo krabici,olepeny jen bilou paskou tudiz nijak chraneny.Gril po rozbaleni na Vanoce byl rozlamany(respektive spodek grilu),posilala jsem emaily,volala jak to resit a doted bez reakceMrzi me,ze to byl darek pro mamku a nema nic

    Gril prisel v origo krabici,olepeny jen bilou paskou tudiz nijak chraneny napr.dalsi krabici,vyplni apod.Gril po rozbaleni na Vanoce byl rozlamany(respektive spodek grilu),posilala jsem emaily,volala jak to resit a doted bez reakceMrzi me,ze to byl darek pro mamku a nema nic,chapu,ze toho maji hodne,ale takhle se solidni obchodnik nechova

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod stále uvádí dostupnost zboží 5-7 dní, ale po 11 dnech od objednání a několika mých nezodpovězených dotazech na skutečnou dostupnost jen stroze oznámil zrušení objednávky z důvodu nedostupnosti zboží. Považuji toto jednání zcela neseriózní. Obchod nadále zboží nabízí a stále uvádí stejnou dostupnost.