Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu od objednání stále zboží nedorazilo, komunikace ze strany prodejce žádná. Na dotaz odpověď za 3dny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podle firmy, informace na jejich webových stránkách neodpovídají stavu v jejich skladu. Objednané zboží nebylo na skladě. Přestože jsme telefonicky i emailem potvrdili, že nám nevadí výměna, zboží stále po týdnu nedorazilo. Komunikace ze stran firmy, proč zboží nedorazilo, není.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednáno výběrové vepřová ouška a přišli malé ouška 10-13 cm než obvykle velká ouška. Psal jsem jak na messengr tak e-mail žádná odpověď. Arogance nezná meze. Předem děkuji Hájek

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V dnešní rychlé době kdy člověk objedná a do dvou dnů má, mi přijde pro obchod docela zlé na reklamu aby člověk co objedná v neděli zboží ho po týdnu neměl doma a přišel mu dřív dotazník spokojenosti..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemá výhodu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na můj dotaz,mi nikdo neodpověděl.
    Čekací lhůta moc dlouhá.Dosud jsem zboží neobdržela.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Levné zboží
    • Doručení 10 dní
    • Žádná komunikace

    Už víckrát ne, to si raději připlatím dvě stovky na jiných eshopech, ale budu mít zboží doma do 3 dnů. Tohle je v dnešní době fakt děs a to že jsem trpělivý člověk. Ale doručení 10 dní, když se jedná o granule, takže něco, co potřebujete mi přijde fakt mimo. Pokud nemám granule skladem a nejsem schopna je doručit do 3-4 dní i s objednávkou od dodavatele, minimálně o tom zákazníka informuji !
    Na můj dotaz po 5ti dnech čekání nebylo odpovězeno do dnes, ale hlavně že mi mezitím stihl přijít newsletter, o který jsem se neprosila :)

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Cena
    • Komunikace
    • Doba dodání

    Objednavku prijali, ihned zaplacena. Pote ale konec komunikace a nic se nedělo. Až po telefonatu, jak to vypada s odeslanim granuli bylo sděleno, skoro po týdnu,že stale neodeslali. ‍♂️‍♂️‍♂️
    Po této urgenci do dvou dnu přijel balik DPD.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kuracie maso
    • Je to plne stehennych kosti
    • Nevhodne pre macky

    Predajca na webe uvadza vhodne pre macky, nie je to pravda

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na webu máte napsáno tyčinky Alan mix,ale bohužel jsem obdržel pouze tyčinky z kuřecího masa tmavě hnědé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlha dodacia doba

    Dlha dodacia doba ktora absolutne nekoresponduje s dodacimi lehotami na eshope

  • 6 dní od objednání a zboží ještě nedorazilo, ani jsem ještě nedostala zprávu, že zboží převzal dopravce, nevím, jestli je to vina obchodu, nebo dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Potrhany obal. Zboží ve smršťovaci fólii. Bez faktury uvnitř. Katastrofa.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná komunikace ze strany e-shopu. Byla mi pouze potvrzena objednávka, granule byly objednaný 1.10.a zatím nedorazily. Na mail nikdo neodepsal. Mobilní telefon zvednul majitel e-shopu, řekl mi, že se granule už balí. Uběhnul další týden a nic se neděje. Velice neprofesionální jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • O žádných nevím.
    • Nekomunikace obchodu, lhaní. Jen jednou odpověděli na mou stížnost, ale stejně se jí nezabývali. U zboží uvedeno “skladem”, ale potom se v objednávce objeví: “zadáno do výroby”. Mají uvedeno že doručí do 7 dnů, ale žádné zboží ani reakce. Ve většině případů neberou telefon. Když se konečně dovolám, žádná omluva, jen že se na to podívá…. A zase nic. Nic se neděje. Peníze už mají více než týden na účtu. Raději nic neplaťte, až po dodání. Raději nic neobjednávejte. Vyhnete se zklamání.

    VŘELE NEDOPORUČUJI !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • KLAMAVÁ REKLAMA!!!
    • Po otevření konzervy Kuřecí stehna, nádhera, jako v reklamě. Při druhé dávce jsme našli 3 cm kost. Po druhé dávce pejsek zvracel a vyvracel rozdrcené trubkovité kuřecí kosti. Další dávky jsme přebírali ručně a všechny plné rozdrcených kostí. Kdyby byly konzervy plněné ručně ,jak píší v reklamě, mají plniči pořezané ruce od rozdrcených kostí.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Docela kvalitní konzervy ale za cenu pouze v akci v ceně před slevou naprostý nesmysl.

    Obchod u všeho píše skladem po objednání tři dny žádná reakce a potom vyprodáno budeme naskladňovat a už čekám týden na konzervy

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáno již pomalu týden - zaplaceno - nikdo se ani neozval aby mi upřesnil co a jak, nestalo se mi to poprvé, asi jsem objednal naposledy, již jsem byl nucen nakoupit pytel granulý jinde, existují a fungují rychlejší shopy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Všechno dlouho trvá hrůza čekat na zboží tak dlouho.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbožží nedorazilo !