• Na první pohled dobré ceny
    • Komunikace
    • Posílání zboží - hodiny za bezmála 2 tisíce pouze v igelitovém sáčku....měly být s krabičkou. To evidentně nikdo neřeší. A "osobní" dopis to opravdu nenarovná.
    • Dále mi posíláte dotazník na hodnocení jakéhosi šamponu, který jsem si ale neobjednala a ani neobdržela!
    • I na faktuře byla chyba!
    • Dost zmatků a nepořádku na jednu objednávku!

    V popisu je uvedeno - Hodinky jsou dodávány s originálním příslušenstvím od výrobce. Bohužel, hodinky dorazily pouze v igelitovém sáčku, žádná krabička, nic. Přitom obchod u toho samého zboží, které je ale za nižší cenu, nabízí stejné hodinky, ale bez krabičky. Takže mě ošidili, cena vyšší, krabička nikde.
    Před 5 dny jsem odstoupila od smlouvy a dnes psala email, bohužel - žádná reakce, žádné info o tom, zda a kdy balíček dorazil. Odezva na můj email také žádná....

    Reakce obchodu Butix.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Tento model hodinek byl ve výprodejové akci z důvodu prodeje bez krabičky. Tato skutečnost byla uvedena v popisu produktu. Avšak je pravdou, že tato informace mohla být více zvýrazněna. Nyní již uvádíme tyto informace i do potvrzení objednávky.

    Co se týče dotazníku, tak ten zasílá automaticky Heureka v rámci programu „Ověřeno zákazníky.“ Bohužel netušíme, kde mohlo dojít k chybě a proč Vám byl zaslán dotazník na hodnocení šamponu. Tuto věc bohužel nejsme schopni ovlivnit.

    Ihned po obdržení hodinek od České pošty jsme Vám zaslali peníze zpět a informovali Vás. Zákazníkům, kteří vrací zboží, vždy zasíláme peníze zpět do 24h od obdržení zboží.

    Bohužel jsme Vám neodpověděli na Váš e-mail ihned. E-mail jste nám poslala v 7:52 a recenzi na Heureka.cz ihned poté. Pracovní dobu máme až od 9:00.

    Velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost a máte pravdu, že zmatků u této objednávky bylo dost. I když se snažíme o bezchybný provoz našeho obchodu, tak chyba může nastat.

    Ještě jednou se Vám omlouváme.
    BUTIX.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • dodací doba

    nedoporučuji

    Reakce obchodu Butix.cz

    Vážená paní,
    děkujeme za Váš názor, mrzí nás Vaše hodnocení. Chápeme, že jste nespokojena s délkou dodací doby, ale o době dodání jsme Vás informovali a dotázali jsme se Vás, jestli s dodáním souhlasíte, nebo jestli máme objednávku stornovat. Vyjádřila jste se, že o zboží máte i přesto zájem. Ke zdržení došlo také i proto, že v objednávce nebylo uvedeno, jakou velikost objednáváte. S dotazem ohledně velikosti jsme se na Vás ihned obrátili, ale odpověď jsme obdrželi až od dva dny později. Delší doba dodání je uvedena i u zboží v e-shopu.

    Velice mne ovšem mrzí, že nejste spokojena s kvalitou komunikací, protože Vám vždy odpovídám na e-maily velice rychle (od 3 minut do 1 hodiny).
    Také nás mrzí, že celkové hodnocení e-shopu je tak výrazně ovlivněno délkou doby dodání (na kterou upozorňujeme na stránkách u zboží ještě před tím, než objednávku zákazník odešle).

    Přesto Vám velice děkujeme za Váš názor, je pro nás ponaučením a na základě Vašeho vyjádření jsme se rozhodli přestat nabízet zboží značky Depare, aby se taková situace již neopakovala a my měli pouze spokojené zákazníky. Protože spokojenost zákazníků je pro nás na prvním místě. Máte pravdu, že dodání bylo delší než obvyklé, takže jsme se rozhodli takové zboží z naší nabídky odebrat.

    Děkujeme ještě jednou za recenzi a přejeme krásný den!

    S pozdravem, Aneta z BUTIXu!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem nespokojen, nedoporučuji.U hodinek byl nefunkční náramek ani balení neodpovídalo novému stavu.

    Reakce obchodu Butix.cz

    Vážený pane,
    děkujeme za Vaši recenzi a dovolte nám se ještě jednou omluvit. Je pravda, že jsme Vám dodali hodinky s vadným náramkem. Bohužel se jednalo o výrobní vadu přímo od výrobce, u hodinek samozřejmě před expedicí kontrolujeme funkčnost (ačkoliv se vždy jedná o hodinky nové), ovšem zavírání řemínku jsme přehlédli. Takovou vadu jsme ještě nikdy u žádných hodinek neměli, je to pro nás tedy poučení pro příště, co vše před expedicí kontrolovat (konkrétně se jednalo o málo zahnutou páčku na zapínání do řemínku-výrobní vada). Hodinky jsme přijali od Vás do reklamace dne 3.2.2016 a ještě ten samý den jsme Vám vrátili peníze na účet včetně 2x poštovného.
    Co se týká kvality komunikace, zaslali jsme Vám ohledně Vaší objednávky tři e-maily: potvrzení objednávky, informace o datu expedice a oznámení o proběhlé expedici. Dále Vás kontaktoval přepravce ohledně doručení. Ohledně reklamace jsme reagovali ihned – pár hodin od doručení – a platbu jsme provedli ihned, co jste nám sdělil číslo účtu. Mrzí nás, že jste nespokojen, avšak věříme, že jsme Vaši reklamaci vyřídili velice rychle a profesionálně.

    Děkujeme ještě jednou za recenzi a přejeme krásný den!

    S pozdravem, Aneta z BUTIXu!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízené zboží nemají skladem

    Reakce obchodu Butix.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi a ještě jednou se omlouváme. Není to naše běžná praxe, že bychom nabízeli zboží, které nemáme dostupné. Bohužel došlo k výpadku systému, kdy se nám na e-shopu zobrazovalo veškeré zboží, které máme v nabídce, aniž by to kontrolovalo skladovost tohoto zboží a vyřadilo se zboží, které nemáme skladem. Na opravě se intenzivně pracuje.

    Děkujeme za pochopení a doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci.

    Hezký den, Aneta z BUTIXu

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Předražený výrobek i po slevě

    Reakce obchodu Butix.cz

    Velmi Vám děkujeme za Vaši recenzi, vážíme si Vašeho názoru a doufáme, že s námi budete spokojen/a i nadále. Pokud nejste se zbožím spokojen/a, zboží můžete samozřejmě vrátit a my Vám vrátíme peníze.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • téměř 2 týdny od nákupu, zaplaceno předem, dosud nedorazilo.

    Reakce obchodu Butix.cz

    Velmi Vám děkujeme za Vaši recenzi, vážíme si Vašeho názoru, ale mrzí nás, že jste nebyl s naším dodáním spokojen.
    Prověřili jsme Vaši stížnost a rádi bychom se tímto vyjádřili. Zboží jste objednával dne 11.12.2014 jako způsob úhrady jste si vybral platbu zálohovou fakturou. V takovém případě zboží odesíláme až po přijetí platby na náš účet. Platba na náš účet dorazila dne 16.12.2014 a ještě ten samý den jsme Vám zboží zaslali. Jako způsob dopravy jste si zvolil nejlevnější formu "doporučený balíček" České pošty, u kterého jsme negarantovali dodání do Vánoc. Dodání do Vánoc jsme garantovali u "Balíku do ruky" či "Balíku na poštu". Bohužel v době před Vánoci se často stává, že Česká pošta nestihne doporučený balík doručit. Není v našich silách toto dodání ovlivnit. Balík jsme předali poště ten samý den, co nám od Vás dorazila platba na účet. Přesto nás tato situace mrzí a rádi bychom Vám tímto nabídli na Vaši příští objednávku dopravu způsobem "Balík do ruky" nebo "Balík na poštu" zdarma.