Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nechal jsem udelat geometrii kol a po chvili jizdy jsem zjistil ze auto samovolne zataci na jednu stranu tak ze prace k nicemu a vyhozeny cas i penize.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • je to online

    nepřehledný a nepochopitelný způsob objednávání

  • Váš internetový obchod není v součinností s pobočkou BestDrive, dnes, v den na který byl potvrzen termín montáže, mi bylo zvolenou pobočkou oznámeno, že zboží (pneumatiky) na pobočku nedošlo a že ho musí teprve dnes objednat.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • 45 min plánovaná výměna kol (???)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno 8.3.2024. V potvrzení objednávky byla informace o dodání do 13.3.2024.
    Po telefonickém dotazu (13.3.2024) zda je zboží na prodejně byla informace, že není, tak zavolejte zítra.
    14.3.2024 - zboží není, ale my ho objednáme a zítra bude.
    V pátek opět zboží nedorazilo a odpověď personálu prodejny - možná v pondělí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupíte si něco, dostanete termín k vyzvednutí, dostanete den předem na telefon upomínku, aby jste náhodou nezapomněli a po té, co dorazíte tak zjistíte .... , že to zboží není není nejenom na pobočce BestDrive, ale není vůbec ani v nějakém centrálním dodavatelském skladu a bude...? A informace o nedostupnosti (či zpožděné dostupnosti) ....0! Ani při nákupu, ani při vyzvedávání. Takže webová aplikace nákupu a informovanosti - naprosté zklamání, ale pobočka BestDrive Olomouc je naštěstí perfektní a paní mně vyšla vstříc a pomohla mně. Takže web zklamal a člověk to zachránil.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace, po posledním dotazu kde je zboží, nulová.

    Reakce obchodu BestDrive

    Vážený zákazníku, objednané zboží nám přepravce bohužel vrátil zpět k nám do skladu s odůvodněním, že byla uvedena špatná adresa. Adresu jsme zkontrolovali a zboží Vám dle dohody zasíláme ve zvoleném termínu. Za způsobené problémy se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden po objednání zboží ještě nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Nulová komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si pneumatiky i s jejich montáží a akceptoval jeden s navržených termínů. Den před montáží mi provozovna volala, že pneumatiky budou dodány až v prosinci a termín montáže jsme museli zrušit.
    Váš systém dodávky pneumatik i s montáží je neprovázaný mezi dodávkou a montáží

    Reakce obchodu BestDrive

    Dobrý den, velmi se omlouváme za komplikace. Systém je plně automatizovaný a provázaný, ale právě v době Vaší objednávky byl výpadek systému dodavatele, což mělo za následek mylné zobrazování zboží, které nebylo skladem (což jsme bohužel zjistili se zpožděním).

  • Když zboží ani po týdnu nedorazilo, poslal jsem dotaz. Na ten reagovali telefonátem, že zjistí, proč to tak je, ať vydržím....utekl další týden....nikdo se neozval, pneu nedorazily.... vícekrát tu objednávat nebudu.
    Pneu objednám jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodrží slíbený termín

    Reakce obchodu BestDrive

    Vážený zákazníku, je nám líto, že jsme nedodrželi slíbený termín dodání objednaného zboží. V tomto čase přezouvání na zimní pneumatiky děláme maximum, aby naši zákazníci měli své objednané pneumatiky včas. Bohužel i přepravní společnosti jsou velmi vytížené. Za zdržení se moc omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vše je o lidech, v Mladé Boleslavi však sedí arogantní člověk, který nemá chuť zákazníky pochopit. Postoupil jsem velmi nepříjemný hovor se zaměstnancem BESTDRIVE Mladá Boleslav, kde tvrdí že jsem při předání nových pneu nežádal o přezutí na zimu, což je naprostý nesmysl. V létě jsem měnil vůz. Zaměstnanec mi sdělil že jsem přivezl pneu v době kdy byly kontakty pro rozesílání sms na přezutí. Zároveň tvrdil že na původní fabii jsem potvrdil termín. Zde musím podotknout že u objednání výměny pneu se neuvádí RZ vozu, po mém potvrzení mi přišla SMS kde tedy RZ je uvedena, ale to jsem nebral na vědomí. Nyní je samozřejmě problém že nelze nabídnutý termín změnit na jiné RZ, tudíž jak přikládám v příloze, založil jsem si požadavek sám jelikož se s daným zaměstnancem nešlo domluvit (položil mi telefon). Minule jsem přijel na přezutí o 3 minuty později a nevzali mne. Již řeším zda je možné pneu uskladnit jinde

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velké prostory na výhodné pozici v Ostravě
    • málo personálu o víkendu
    • neprobíhá výstupní kontrola po servisu

    Na vozidle jsem nechal udělat pouze banální výměnu oleje. Vozidlo mi vrátili znečištěné, všude na kapotě, dveřích z vnější i vnitřní strany olejové otisky rukou mechanika, zbytek oleje mi dali do auta ve znečištěném obale s úkapy na koberci spolujezdce. Jako dárek mi zůstal šroubovák na přední motorové části auta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • nedovoláte se

    telefon na stránkách nikdo nebere

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • online system neni funkcni
    • ikdyž se ukazuje, že je možné se objednat, mají obsazeno
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rozdílně účtované sazby za stejný zákrok
    • neodborná výměna dílů - znečištění interiéru vozu
    • osočující vedoucí servisu

    Velký rozdíly mezi jednotlivými pobočkami.. někde vám naúčtují 3x vyšší cenu, zašpiní interiér auta a ještě se po vás ohánějí, že jste si to vymysleli.. příště zvolím jiný servis

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I've made an order and it stated someone would contact me to schedule the service. Nobody ever did. I've done the service somewhere else.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Siroky vyber sluzeb a pobocek
    • Pobocka nereaguje na moji objednavku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodní taktiky

    Obchod se tváří, že zboží je skladem a nechá vás za něj zaplatit. Pak vám zavolá zaměstnanec, že zboží nemají a nabídne jiné, dražší a méně výhodné.

    Reakce obchodu BestDrive

    Vážený zákazníku, chtěli bychom se ohradit proti Vašemu tvrzení, že se jedná o podvodné praktiky. Je pravdou, že se nám bohužel nepodařilo dodat požadované zboží, ale naší snahou bylo Vám nabídnou nějakou alternativu. Za objednané pneumatiky jste měl zaplatit až na prodejně při osobním odběru, takže není pravdou, že jsme Vás nechali objednávku zaplatit.