Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zaměstnac u přepážky se zakázníkem mluví jako s "blbcem" a nechápe, že kdo není automechanik, autu nerozumí. Až ponižující jednání.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • i přes objednání na konkrétní čas mě nevzali, protože měli plno :-((((((
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Výběr pneumatik přehledný, efektivní
    • Všechny vlastnosti zboží přehledně k porovnání
    • Špatná evidence firemních zákazníků
    • Čekáte i když jste objednáni
    • Objednávky na určitou tedy hodinu ztrácejí smysl
    • Nelze na eshopu zvolit placení fakturou, přestože na to máte podepsanou smlouvu s BestDrive

    Na objednání čekáte 3 týdny a pak s vámi stejně nepočítají. Na to, jaká je to firemní síť poboček, od které očekáváte nějaký komplexní systém je to velká bída z horní dolní. Že taková firma má ISO9001?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutni neochota
    • Dělají z vás blbce

    Bezte jinam

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Přes web obchod funguje.
    • Na uvedené telefonní číslo se nedá dovolat, telefonní komunikace přestala existovat.

    Silně doporučuji vše řešit přes web. Telefon mi nebrali. A když po dlouhé době vzali, byl jejich zaměstnanec arogantní.
    Poslal jsem vedoucímu servisu na zaměstnance stížnost, po týdnu žádná odezva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chaoticka až záporná komunikace

    Přes stránky servisu jsem se objednal na jejich nabízenou standardní službu- "výměna brzdové kapaliny a odvzdušnení". Objednání proběhlo v pořádku, ale to je asi tak vše. Když jsem přijel na smluvený termín do servisu bylo mi řečeno vedoucím pracovníkem a zároveň i technikem, že za chvilku bude hotovo ( hodina až hodina a půl) což pro mě bylo super. Šel jsem tedy do města si zařídit něco jiného. Když jsem se vrátil auto už stálo venku na dvoře. Řekl jsem si že super tak to mají dřív. Bohužel mě technik ihned uvedl na pravou míru s větou že na autě vůbec nic neudělali protože mají vlastně dlouhodobě rozbitou sadu na výměnu kapaliny. Na otázku proč mi tedy alespoň nezavolali dříve (Když tel číslo bylo součástí objednavky) mi bylo odpovězeno : opravdu ? To číslo tam je ? Naštvaně jsem tedy odjel a nikdy více určitě nepřijedu. Plus jsem si ještě vyslechl že mám být vlastně rád že mě to nebude nic stát

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • O žádné nevím.
    • Nefunkční online systém

    Nějak postrádám smysl online objednávky na servisní úkon, když už dopředu vědí, že nemají kapacitu lidí a tím pádem ani čas. To jsem nemusel v ten den spěchat, abych tam byl 15minut před dohodnutým časem.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Pobočka Praha Strašnice. Objednal jsem "Servisní prohlídku před dovolenou" za 199 Kč. Součástí prohlídky byla mimo jiné "Vizuální kontrola seřízení geometrie nebo Quick check (pokud je pobočka vybavena zařízením pro QCh)". O provedení prohlídky jsem dostal protokol, ve kterém byla většina úkonů označena "x", několik OK nebo konkrétní nalezenou závadou. Po telefonickém dotazu, zda bylo provedena kontrola seřízení geometrie označená "x", jsem byl informován, že za 199 Kč nemůže být provedena a je na speciální objednávku. Na dotaz co tedy bylo a nebylo provedeno, jsem dostal informaci, že byly provedeny úkony, které jsou v protokolu označeny OK nebo s konkrétní výhradou. To by ovšem znamenalo, že 2/3 úkonů nebyly provedeny. Při osobní reklamaci na pobočce jsem byl znovu informován, že za 199 Kč nemohlo být vše provedeno. Po upozornění na další položky prohlídky (kontrola provozních kapalin, kontrola osvětlení vozidla atd.) označené "x" jsem byl informován, že byly provedeny. Tedy rozpor oproti telefonické informaci. Rozumím, že za 199 Kč nelze provést kontrolu seřízení geometrie, ale nechápu, proč je tedy označena "x" splněna. Zůstává nepříjemný pocit, jaké další kontrolní
    úkony označené v protokolu "x" splněno nebyly provedeny.

    Reakce obchodu BestDrive

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Záleží nám na spokojenosti našich zákazníků. Situaci Vaší zakázky jsme podrobně probrali s danou pobočkou a chceme Vás ujistit, že na vozidle byly řádně provedeny veškeré deklarované úkony a Vaše vozidlo je v pořádku. Na základě Vaší recenze upravujeme formu komunikace výsledku kontroly tak, aby tyto byly naprosto jasné všem našim zákazníkům. Budete kontaktován naším zástupcem pro dořešení tohoto obchodního případu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neudělali objednanou práci a ještě chtěli zaplatit za dignostiku geometrie kvůli které jsem přijel na seřízení ..... kvůli tomu, že je potřeba seřídit jsem přijel do servisu takže diafnostika byla k ničemu.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Pracovnici Best Drive ochotni, ale zbozi jim z centrally proste nedochazi...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekompetentní v prodeji
    • zboží vůbec nemají skladem
    • pracovník nesrozumitelně drmolil, že pneu nemají a že jsem to měl vědět a že nemám objednávat pneu které nemají a že to když jsem objednal z eshopu ho nezajímá, i když tam je uvedeno skladem...
    • nepříjemné arogantní jednání

    Nic už zde nebudu chtít, neboť tady je zákazník na obtíž...

  • V momentě, kdy jsem objednával zboží, bylo toto deklarováno jako skladem. Navíc přišla i zpráva, že už je připraveno k osobnímu odběru. Proto jsem zůstal v šoku, když o den později ze zlínské pobočky volal pán s informací, že minimálně čtrnáct dnů pneu nebudou schopni dodat a že musí objednávku stornovat. Něco je v této firmě hodně špatně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nemám
    • Nikdo se mi neozval
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • objednáte rozměr 195/60 v objednávce se však objeví 205/60

    chyba internet obchodu kdy požadujete rozměr 195/60 v nabídce se však objeví jiný rozměr 205/60 což základní chyba. Jiná cena v nabídce a jiná cena při realizaci.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • DLOUHÉ ČEKÁNÍ NA VÝDEJ
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají dlouhodobě skladem inzerované zboží.

    Nemají dlouhodobě skladem inzerované zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U společnosti této velikosti nemyslitelné, že nabízejí produkty, které nemají skladem

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na eshopu bylo vedeno skladem 10ks pneumatik s dodáním do 24h. Dnes je 11.11.2019 a pneumatiky stále nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hned se mi ozval pan, že pneu není na skladě a že zjistí, zda bude.
    • Ale podruhé se mi už neozval.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi nedorazilo. Komunikace obchodu zadna.