Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Dostal som co som si objednal a pomerne rychlo.
    • Trochu vyzsie ceny ako konkurencia.

    Clovek sa moze spolahnut ze co si objedna aj realne dostane a pomerne v kratkej dobe ak je tovar na sklade.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost
    • Npro laika značný problémemá

    Bohužel chybí český návod.Pro laika značný problém.

    Reakce obchodu B-Techs.cz

    Vážený a milý zákazníku,

    děkujeme za pozitivní hodnocení!

    Návod jste obdržel v automatickém e-mailu, který Vám potvrzoval expedování zboží formou odkazu na PDF soubor ke stažení. Zasíláme Vám jej opětovně právě nyní e-mailem.

    Hezký den,
    B-Techs.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vstřícnost, okamžitá odpověď na dotazy

    Doporučuji obchod B-Techs

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Stránky jsou přehledné,vše v pořádku,ale chybí my u této navigace český návod.

    Reakce obchodu B-Techs.cz

    Vážený pane Selivanove,

    děkujeme za téměř stoprocentní hodnocení!

    Návod jste obdržel v automatickém e-mailu, který Vám potvrzoval expedování zboží formou odkazu na PDF soubor ke stažení. Zasíláme Vám jej opětovně právě nyní e-mailem.

    Hezký den,
    B-Techs.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • má nové zboží dříve než ostatní eshopy

    bezproblémové a rychlé nakupování

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Nákup v klidu domova
    • Levnější cena
    • Nevím o žádných

    Zásilka došla v pořádku,měl jsem pochybnosti o českém návodu i zda GPS hovoří česky.Obrátil jsem se s dotazem do Slavičína.Obratem jsem dostal od p.Kratochvila vysvětlující odpověď,kterou jsem zjistil,že šlo o mou nepozornost a návod byl přiložen v příloze emailu.Hodnotím velmi kladně rychlé vysvětlení,které mně uklidnilo,že je vše v pořádku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost
    • nevím
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání, jinak nic. Ale na druhou stranu, rychlé dodání není vždy
    • úplně výhra.
    • Posílal jsem telefon 3x na reklamaci jde o Doogee F5. Jednou, že mi nešel
    • otisk prstu zezadu, který by jít měl nebyl vůbec nahrát v systému. Po druhé
    • jsem telefon reklamoval, protože mi nešel reproduktor při telefonování tudíž
    • jsem neslyšel druhou stranu. Tyto 2 reklamace proběhli v pořádku (ještě aby
    • ne obě byli 2 měsíce po zakoupení zboží), ale problém nastal při reklamaci
    • pořadí č.3.
    • Obchod nekomunikuje, tak jak by měl. Problém nastává s reklamací daného
    • zboží, kdy telefon je používán pouze v domácím prostředí na stole. Je dán v
    • gumovém krytu a s nalepeným ochranným sklem. Telefon mi přestal nabíjet.
    • Poslal jsem ho standardně na reklamaci a bylo mi odpovězeno, že telefon byl
    • mechanicky a vizuálně poškozen, že reklamace se neuznává. Připomínám, že byl
    • po celou dobu v gumovém pouzdře a na stole a telefon jsem neměl ani rok
    • (přesně 8 měsíců a z toho byl 2 měsíce v reklamaci). Bez jediného škrábance
    • či upadnutí na zem, přitom je jasná vada od výrobce. V odůvodnění
    • reklamačního protokolu, bylo uvedeno, že telefon byl používán v rozporu s
    • pravidly užívání zařízení - opět upozorňuji, jak může telefon být používán v
    • rozporu s nějakými podmínkami, které nebyli přiloženy k telefonu, ani jsem
    • nikteré takové nezaškrtával při koupi? Obchod se mě snaží akorát zmást a dle
    • zákona č. 634/1992 Sb. O ochraně spotřebitele, zcela zjevně porušuje
    • podmínky. Dalším problémem bylo, že jsme zaslal reklamační protokol, zpět mi
    • přišel reklamační protokol od nich, kde bylo zaškrtáno a vyplněno to co jsem
    • vůbec nezaškrtával já a za druhé přišlo mi tam označení telefonu Doogee F5 -
    • Stříbrný, ale na reklamaci jsem posílal Doogee F5 - Zlatý.
    • Ještě bych rád upozornil na to, že při první reklamaci jsem napsal negativní
    • recenzi, protože mi po 3 dnech používání telefon nechtěli vyměnit z důvodu
    • výše zmiňovaný nefunkční otisk prstu. Do 10 minut od napsání recenze mi
    • zvonil telefon, že mi okamžitě telefon vymění a pošlou, v případě, že
    • recenzi změním z Nedoporučuji na Doporučuji. Učinil jsem tak a telefon mi
    • opravdu vyměnili. To jen pro obrázek, jak fungují recenze v tomto obchodě.
    • S obchodem jsem naprosto nespokojen, jak s jeho chováním, tak reakcemi.
    • Vyřízení reklamací naprosto neohleduplné a navíc obchod porušující zákon o
    • ochraně spotřebitele.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nejlepší cena na trhu
    • Čínský sortiment

    Slušné a férové jednání

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • + velmi rychlá dodací lhůta objednaného zboží
    • + rychlá komunikace, vstřícný přístup

    Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost, průběžné informování zákazníka, nízké ceny
    • Nevím

    Mohu doporučit...

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • chyběl český návod

    doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velice dobré ceny za vynikajici telefon .
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Všechny slabiny

    Telefon přišel ale, byl už někým používaný neměl z výroby fólie na displeji, krabice neměla samolepící pečetě proti otevření, přiobjednané ochranné sklo bylo a ve finále telefon po zapnutí nefungoval takže se vysvětluje proč byl rozbalený. Zřejmě už ho někdo vrátil pro jeho nefunkčnost a ve firmě ho nikdo nezkontroloval a proto mi ho poslali znova, naprostá drzost poslat znovu někomu telefon bez krycích fólií a použitý, a přitom jsem zaplatil za nový. Reklamace proběhla rychle s tím problémem že jsem paní požádal aby mě před odesláním nového telefonu kontaktovala kvůli korespondenční adresa. Paní se na mě vykašlala a zjistil jsem to až po té když jsem ze své iniciativy zavolal jak to vypadá s mojí reklamací. Takže kdybych nezavolal tak mi to poslala na úplně jinou adresu než by jsme se dohodli jak jsem ji žádal. Další problém nastal když jsem další telefon rozbalil a zjistil že my místo bílého poslali černý. K tomu prostě už není co dodat. Chtěl jsem jako kompenzaci nabíječku, ale nabídli mi flipové pouzdro které nenosím. Nabíječku mi nakonec nabídl za polovinu ceny, což je úplně trapné vzhledem k tomu že mi poslali použitý telefon a pak jako druhými místo bílého poslali černý.
    ----------------------------------------------
    29. 7. 2016
    K bodu 2 musím jen podotknout že ochranné sklo jsem opravdu Ať bylo na prasklé nalepil na daný telefon. Myslím že tato praktika je naprosto normální že si člověk nalepí ochranné sklo hned jak vybalí telefon z krabice. Dělá se to proto že displej je čistý a tím pádem je vhodné hned nalepit ochranné sklo protože se předejde ohmatání displeje a jeho čištění. Tím jsem vám dal prakticky najevo že mě na prasklé ochranné sklo vůbec nevadilo kdyby mi to vadilo tak bych požadoval jeho výměnu a nalepil bych ho na telefonu. Bohužel jsem posléze zjistil z videí které jsou volně na internetu, že telefon nebyl originál zabalený tudíž pro mě jako pro spotřebitele byl už použitý. Jako poslední poznatek Po vložení SIM karty jsem zjistil že telefon vůbec nefunguje. Takže jako zákazník si musím myslet že to bylo vrácené zboží z důvodu nefunkčnosti a ve vaší firmě ho někdo nezkontroloval a klidně mi ho posílal jako nové za plnou částku. Po odeslání telefonu jsem požadoval proplacení poštovného Protože těch nedostatku bylo na můj vkus až dost. Do týdne jste poslali nový telefon Jak sama píšete v reakci na moje hodnocení ale bohužel Poslali jste místo bílého černý. Tomu už jsem opravdu nemohu uvěřit. Jelikož jsem telefon už potřeboval a už jsem ho nechtěl znovu posílat na další reklamaci, tak jsem vás požádal o nějakou kompenzaci. Nabídli jste flipové pouzdro které nepoužívám tak jsem vás požádal jestli byste mi nedali jako odškodné nabíječku. Naše odpověď byla že Nabíječku mi zdarma poslat nemůžete ale že mi na ni můžete udělat 50% slevu, s čím jsem souhlasil, a vzhledem k tomu že jste mi do té doby neposlali zpět poštovné za vrácení zboží Tak jsme se domluvili že toto poštovné použijete na odeslání zmíněné nabíječky, takže v bodě 4 ve vaší reakci na moje hodnocení je lživá informace, protože tam píšete že jste mi poskytli kompenzaci ve zboží více jak za 500 Kč což není pravda protože jsem vám za tu nabíječku zaplatil 250 Kč a 117 Kč poštovné. Poslední informace Pro případné čtenáře tohoto hodnocení je že po mém vložení negativní hodnocení jste mě okamžitě kontaktovali a nabízeli ještě dražší nabíječku Než jsem původně chtěl jako kompenzaci od vás, zřejmě za to že zruším můj negativní komentář. Musím říct divné praktiky. Tohoto všeho jsme si mohli ušetřit kdybyste mi tu nabíječku poslal hned zdarma jako kompenzaci a ne za 50% ceny

    Reakce obchodu B-Techs.cz

    Vážený zákazníku,

    (1) Dne 7. 7. jste nás zkontaktoval s nespokojeností, v jakém stavu Vám telefon dorazil. V ten den s Vámi byla věc řešena a domluveno, že zašlete telefon zpět na kontrolu, prověření situace a případnou výměnu za jiný kus.

    (2) V okamžiku, kdy jsme telefon od Vás obdrželi zpět, měl na sobě již aplikováno temperované sklo, které jste si k telefonu zakoupil zvlášť. Tato aplikace musela proběhnout na Vaší straně - zboží bylo distribuováno jako zvláštní položky (tel + fólie).

    (3) Respektovali jsme Vaše právo na odstoupení od kupní smlouvy u prvního kusu a po naskladnění jsme odeslali požadovaný kus z jiné várky. Zde skutečnost došlo k pochybení, kdy Vám byla expedována nesprávná barevná varianta. Za tuto skutečnost jsme se Vám opakovaně telefonicky i e-mailem omluvili, nabídli jsme Vám svoz pro zboží či proplacení poštovného nazpět. Toto jste odmítnul.

    (4) Jako kompenzaci a snahu docílit Vaší spokojenosti jsme Vám dodali zboží v hodnotě více jak 500 Kč ZDARMA.

    Velmi nás mrzí, že nebylo možno docílit Vaší spokojenosti i přesto, že jste naše návrhy ve finále akceptoval a nespokojenost projevil opět až zde v hodnocení. Naše nabídka na výměnu barevné varianty dle Vaší původní objednávky je však stále platná a budeme potěšeni, pokud jí využijete.

    www.B-Techs.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Zboží přišlo okamžitě po obědnání,
    • Nakupoval jsem po doporučení mého kolegy,který má s tímto obchodem velmi dobré zkušenosti

    Prodávané zboží je kvalitní,perfektní přehled o balíku kde se nachází,český návod v balení.Mohu jen doporučit

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Neuvěřitelně dlouhá dodací lhůta
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Důrazně varuji všechny před nákupen této navigace nefunguje hlasová navigace,dodána špatná auto nabiječka,absolutně nelogické ovládání navigace.....atd je to šit....

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • To že jsou zásiliky posílány firmou Česká pošta - zboží došlo vinou pošty o den déle, protože tato firma je absolutně neschopná.

    Obchod vřele doporučuji a doufám, že k dopravě zboží k zákazníkovi bude používat schopnější firmy - na trhu jich je dostatek.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Pro mne je dobré si objednat zboží takto.
    • Nelíbí se mi , že k tomu není návod v jazyce českém.

    Jinak jsem spokojená, až na ten návod.