Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Info o nedoručení jsem neobdržel a čekám 3 týden

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bordel na kolečkách

    v první objednávce poslali šmejd co se do půl roku, resp. roka rozpadl a trvali na tom, že si musím jinde pořídit jiný ND a až po jejich výměně poslat šmejd na reklamaci (i když poškození bylo NAPROSTO EVIDENTNÍ Z FOTODOKUMENTACE!!), druhou radši zrušili rovnou, pže to celou dobu svítilo skladem a NAJEDNOU 1-3 dni a von to vlastně dodavatel ani nemá

    naprostá demence todle, v životě už ani šroubek

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za hodnocení, nejspíše si nás pletete s jiným obchodem. U nás jste nic nereklamoval. Doporučuji psát stížnosti správnému obchodu.

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále mi nikdo nic nedal vědět

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesprávné údaje ve vyhledávači, došlo jiné zboží

    Majitel nepřiznává chybu

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Zboží vám bylo dodáno přesně takové, jaké jste si objednal. Na vozidlo Škoda Yeti se dodávali dva typy zadních odrazek (druhou jsme ani na eshopu neměli). Na každém dílu, i na odrazkách zadního nárazníku je vždy vyřazené číslo výrobku. Nejspíše jste si číslo špatně přečetl a objednal špatně.

    Netolický Pavel
    AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží absolutně nesedí, plechové úchyty musíte zkrátit, díru na blinkr musíte vypilovat a do otvorů kam patří podběh nedáte nic, protože nic tam nepasuje, jedině Mamut a obchod na reklamaci do emailu ani nezareagoval. Tak za mě katastrofa.

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za hodnocení, snažíme se na všechny emaily v co nejkratší možné době odpovídat a problémy řešit. Nicméně od vás nám žádný email s reklamací nedorazil. Nastalá situace nás mrzí a zkusíme ji s vámi vyřešit. Blatníků jsme prodali stovky a žádný problém s nimi nebyl.


    AMD Netolický Autodíly
    Pavel Netolický

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pan na telefonu katastrofa pristup. Tak neprijemny clovek by mel delat skladnika…

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Obchod predava diely aj na starsie stroje

    Zavadzajuci popis poloziek - na obrazku je originalny diel vedeny pod objednacim cislo originalneho dielu, ale reálne prijde úplne iný diel.
    Napriklad:

    1. Odkalovací nádobka čerpadla - 113945361 - Š 105-135
    - prisla vyrobena (asi doma) z nekvalitnej 3D tlace - nepouzitelna

    2. Těsnění pod víčko na sítko - 113945800 - Š-105-135 palivového čerpadla
    - namiesto atypickeho plocheho tesnenia prisiel obycajny o-kruzok
    a podobne.

    Mat taketo alternativne diely je super, niektore originaly su uz nezohnatelne, ale treba to tak aj prezentovat, nie predavat to ako originalny diel

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za hodnocení,

    1. Odkalovací nádobka čerpadla - 113945361 - Š 105-135 - u výrobku je napsáno, že jde o českou výrobu. Vyrábí se opravdu na 3D tiskárně. Nemáme tam napsáno, že jde o originální díl. Jiné nádobky na trhu nejsou a tak prodáváme to co je k dispozici. Za kvalitu se omlouváme.

    2. Těsnění pod víčko na sítko - 113945800 - Š-105-135 palivového čerpadla - jde o těsnění, kterým lze původní těsnění bez problémů nahradit.

    Vzhledem k tomu, že jste si objednal ještě dalších 25 položek by bylo fér, abyste uvedl i to, že ostatní díly byly dodány bezproblémově. Vaše hodnocení vypadá tak, jako byste si objednal 2 díly.
    Pokusíme se díly lépe popsat.

    Netolický Pavel, jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod vyřídil vše rychle
    • Kvalita zboží hrozná.
    • Dodání přes GLS trvala 4 dny!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opět poslali něco jiného než jsem si objednal.To už je snad potřetí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží neúplné

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkuji za hodnocení. Nikdo se nám s reklamací neozval. Co Vám prosím na zboží chybělo? Koupil jste si plastový výlisek krytu sedadla, kde nic chybět ani nemůže.

    AMD Netolický Autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    obdržel jsem jiné zboží , než jsem si objednal a které eshop nabízel, reklamaci neuznali, na řadně podanou reklamaci uvedli, abych "zboží vrátil", samozřejmě za své náklady na dopravu a bez podrobností. Neochota, jednání se zákazníkem z pozice " tohle je váš problém" , o odbornosti, kdy nemají základní povědomí o vlastnostech zboží, které nabízejí ani nemluvě.

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za hodnocení. Nechápeme, proč zde píšete, že máte zboží vrátit na Vaše náklady. Napsali jsme Vám, že v případě dodání podacího lístku, případně jiného dokladu potvrzujícího odeslání zboží od Vás k nám, Vám bude přeprava proplacena.

    citace z emailu 30. 3. 2022 - Právo na odstoupení od smlouvy máte do 14-ti dní od doručení zboží. V případě dodání podacího lístku můžete uplatnit nárok na náhradu dopravy.

    Doporučuji, abyste si email z 30. 3. 2022 ještě jednou přečetl.

    AMD Netolický Autodíly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota řešit problém, zboží nepasovalo takže k ničenu , ve 14 denní lhůtě nelze vrátit jelikož je to na firmu, objednal jste si špatně - máte smůlu ... nazdar . Již nikdy více

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Při nákupu na IČO (zákazník není v tomto případě spotřebitel) se nevztahuje možnost vrácení zboží do 14-ti dnů. Problém jsme s Vámi na prodejně řešili a pokusili se Vám dohledat výrobek, který by pasoval na Vaše vozidlo, ale zboží se už přestalo vyrábět, což jsme Vám na prodejně sdělili. Z našeho pohledu jsme Váš problém s nevhodností výrobku řešili.

    Netolický Pavel, jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednal jsem si vnější kliky na felicii,které by měly být v černé barvě dle obrazové fotografie a obchod mi poslal zelené s odůvodněním,že se jedná o výprodej.Dle mého názoru se potřebují zbavit tohoto zboží.Mohli zavolat či jinak mě kontaktovat,že mají pouze kliky v barvě vozidla a když bych je chtěl vrátit tak musím vyplňovat reklamační formulář a celkem zbytečně.Jen přidělávají člověku práci díky jejich chybě.

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Moc se omlouváme, došlo k pochybení na naší straně. Nepřišla nám od Vás žádná zpráva týkající se reklamace. Vím, že jste volal a kolegyně Vás odkazovala na sepsání reklamace emailem a poslání fotek dodaného zboží. Do dnešního dne nám od Vás žádná zpráva nepřišla. Prosím o zaslání emailu na [email protected]

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Snad jen, že přispívá svojí existencí ke konkurenčnímu prostředí v Pardubicích.
    • V prodejně -výdejním místě jsem byl po delší době, kdy i minule jsem s přístupem k zákazníkovi nebyl nijak spokojený. Bohužel - vše při starém.
    • Ačkoliv jsem byl jediný čekající zákazník, tak se po prodejně za pultem pohybovali 3 zaměstnanci - obsluha, podle jejich činnosti. Za několik minut čekání mi ani jeden z nich nevěnoval pohled, natož slovo. Doporučoval bych personálu a asi i majiteli, vyzkoušet, jak to chodí v jiných prodejnách / e-shopech / výdejních místech.
    • Málo přehledná struktura e-shopu. I tady bych doporučil se poučit u jiných e-shopů náhradních dílů a autopotřeb.

    Pro stálé a zavedené zákazníky, podle vyjádření majitele prodejny, velmi oblíbené místo a obsluha.
    Pro mě, asi jako málo častého nebo neznámého zákazníka, jeden z nejnepříjemnějších dojmů z e-shopu za poslední delší dobu.
    Příští nákup, jen když musím.

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za hodnocení. U tohoto konkrétního prodeje jsem nebyl, ale je dost možné, že se na prodejně pohybovali brigádníci, kteří u nás POUZE balí balíky. Všichni zaměstnanci byli poučeni, aby se případného čekajícího zákazníka zeptali co potřebuje a v případně se omluvili a odkázali se na prodavače. Děkujeme za upozornění a za nastalou situaci se omlouváme.

    Ke struktuře eshopu. Máme nový web, který naleznete na této stránce www.amd-dily.cz

    jednatel společnosti Netolický Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Lžou arogantní chování,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Nabízené zboží na stránkách e-shopu neodpovídá skutečnosti.

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Fotku jsme na webu opravili. Pokud nejste se zbožím spokojen, tak jej můžete do 14-ti dnů bez udání důvodu vrátit.

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Objednal jsem si přepravu spol. PPL a zboží mi bylo zasláno poštou, která u nás nefunguje. Doručení proto trvalo déle.

    Reakce obchodu AMD

    Vážený zákazníku,

    objednávka nám dorazila v pondělí 27.5 v 6:57 ráno. Ještě ten samý den v pondělí jsme pro Vás zboží zabalili a odeslali. Doručení proběhlo do 48 hodin od podání balíku, tj. 29.5. Změna přepravce byla daná rozměrem balíku, protože PPL balíky s výfuky nepřepravuje a odmítá nám je vozit. Zboží bylo zasláno balíkem do ruky Českou Poštou, která má doručovat následující pracovní den, což se nestalo a za to se Vám omlouváme. Není v našich silách doručení balíků poté co je předáme přepravci nijak ovlivnit.

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Kryt motoru spodní Pravý zesílená karoserie, bohužel místo plechu sem dostal plast za cenu plechu a pak to vysvětluj zákazníkům, poprvé a naposled!

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi. Na stránkách výrobku je uvedeno, že jde o plastový díl. Je to zřejmé i z obrázku. Nerozumíme Vaší výtce ohledně dodaného zboží. Podle nás bylo vše v pořádku. Pokusíme se však zvětšit popisky výrobků, aby k těmto situacím nedocházelo. Níže posíláme odkaz:

    https://www.amd-autodily.cz/nezarazeno/zakryt-motoru-spodni-pr-zesl-kar.html

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Informace

    Reakce obchodu AMD

    Vážený pane Erbene,

    Vaši objednávku jsme prověřovali a z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. Balíček s objednaným zbožím byl předán do přepravy dva dny po vytvoření objednávky. Výrobek nebyl v době Vaší objednávky skladem, což máme potvrzeno i ze zálohy z datacentra.

    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.
    Pavel Netolický

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Dobrá komunikace emailem. Odsouhlasili mi požadované tlumiče na vůz Trabant, ale po dodání jsem zjistil, že tyto tlumiče jsou o 3cm kratší - nelze je na tento automobil použít!
    Na druhou stranu okamžitě nabídli vrácení peněz včetně poštovného za mnou odeslaný balík zpět. Za což jim děkuji.