Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zbozi prislo poskozeno.Po telefonu do firmy,kde ani nevedeli,ze reklamace ma byt provedena u nich,mne odkazali na postu s tim,ze vse radne odeslali.Posta mne odkazala samozrejme na odesilatele.Doposud nemam nahradu za poskozene zbozi.V teto chvili bych radeji volil penize a ne nove zbozi.Mam obavu v jakem stavu prijde.Take mne firma ani nekontaktovala kvuli nahrade.Zatim moje nejhorsi zkusenost.

    Reakce obchodu AMD

    Vážený zákazníku,

    zboží jsme posílali balíkem do ruky a službou křehce. Za to jak Česká Pošta s balíkem, který byl zaslán křehce, zacházela se moc omlouváme. Bohužel není v našich silách stát za každým pracovníkem České Pošty a kontrolovat, zda s balíkem opravdu zachází tak, aby nedošlo k jeho poškození.

    Po nahlášení problému s poškozeným zbožím v zásilce jsme Vás emailem informovali o tom, že zásilku musíte jít reklamovat na jakoukoliv pobočku české pošty i s odkazem na stránky české pošty, kde je to napsané. Viz tento odkaz:
    https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace

    Česká pošta Vás již informovala o tom, že došlo k pochybení pracovnice na pobočce, kde jste byl balík reklamovat. Cituji:

    Vážený pane Netolický (zákazník),

    Na základě komunikace s firmou AMD Netolický s.r.o. (prodejce – jedná se o shodu jmen) ve věci řešení poškozené zásilky, se Vám chci jménem České pošty s.p. omluvit za pochybení pracovnice na pobočce v Přibicích, kam jste šel reklamovat poškozenou zásilku.
    Pracovnice pošty je povinna v takové situaci sepsat zápis o poškození zásilky a postoupit na reklamační oddělení příslušného regionu.
    V současné době je zásilka v reklamačním řízení v Pardubicích.

    Pracovnice pošty Přibice byla seznámena se správným postupem příjmu reklamací. Pevně věřím, že v budoucnu nebudete muset již řešit poškození zásilky dodané Českou poštou s.p., popř. že proběhne průběh podání reklamace dle předpisů České pošty s.p.

    Za způsobené komplikace se omlouváme.

    S pozdravem a přáním příjemného dne Dana Haladová

    Dana Haladová
    obchodní manažer
    firemní obchod VČ

    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.
    Netolický Pavel

    • Zboží (Těsnění převodky řízení 110590901 ) má chybné rozměry.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od 25.6.2018 mám roebrané dveře a nemám zatím do nich co dát.
  • Zboží jsem vrátil!

    Reakce obchodu AMD

    Vážený pane Petře Brychu,

    zboží, které jste si u nás koupil a následně vracel kvůli údajné nefunkčnosti jsme u nás ve firmě zkoušeli a je na 100% funkční. O této skutečnosti jsem Vás po telefonu a emailem informoval. Závada se tedy bude pravděpodobně vyskytovat ve Vašem voze. Abych to tedy celé shrnul. Vy nás nedoporučujete proto, že máte závadu ve Vašem voze a my za to můžeme, přesto že jsme tuto závadu nezpůsobili. Peníze jsme Vám za vrácené zboží ihned vrátili.

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Proti konkurenci předražené zboží o 60%

    Reakce obchodu AMD

    Vážený pane Luďku Kunzi,

    děkujeme Vám za Vaše hodnocení. Objednal jste si u nás zboží, které jsme Vám doručili přesně dle Vaší objednávky. Poté co jste zboží obdržel jste nás kontaktoval s tím, že zakoupené zboží nabízejí jiné obchody levněji a požadoval jste po nás dodatečnou slevu. Zakoupené výrobky je možné do 14-ti dnů od zakoupení vrátit, což jsme Vám i psali. Hodnotit nás 10% za to, že jsme Vám zaslali přesně to co jste chtěl do druhého dne po objednání nám přijde jako zavádějící recenze.

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Odeslání do zahraničí
    • zboží velmi nízké kvality
    • Obchod považuje dobro za dobré a musím ho upravit
    • Obchod přestal reagovat, nebylo mi nabídnuto žádné řešení problému.
  • Plechové díly byly pomačkané a nebylo to z přepravy.
    Takto nový díl nevypadá.

    Reakce obchodu AMD

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení. Včera jste nám volal a ptal jste se nás na možnost dodání druhé strany blatníku. O tom, že jste dostal díl nějakým způsobem poškozen nepadlo ani slovo. Naopak jste byl spokojen, že jste díl u nás sehnal. Nerozumíme tomuto hodnocení. Po telefonu nám sdělíte, že jste spokojen a sem napíšete, že jste dostal poškozený díl. Před zabalením jsem osobně blatník viděl a byl v naprostém pořádku.

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel zboži ktere mi zaslali je k ničemu,obědnal jsem benzinove trubky,které jsou špatně naohybány.

    Reakce obchodu AMD

    Vážený pane Sabelo,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Dodací lhůtu hodnotíte 3 hvězdičkami. Zboží jste si objednal 7.3.2018 v 19:36, 8.3.2018 jsme zboží zabalili a odeslali k Vám, 9.3.2018 jste si zboží převzal od přepravce. Balíček jste obdržel do 48 hodin od objednání u nás na eshopu. Pokud došlo z Vaší strany k objednání špatného výrobku tak za tuto skutečnost nemůže být odpovědný prodejce. Z Vaší strany nedošlo k žádnému kontaktu ohledně výběru výrobků a přesto hodnotíte naší komunikaci 1 hvězdičkou. Pokud chcete zboží vrátit, případně vyměnit za správné, tak můžete učinit do 14-ti dní od převzetí zboží.

    Netolický Pavel
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají nikde k sehnání zboží,které nabízejí v eshopu.

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za hodnocení. Občas se vyskytne produkt, který dodavatel přestane distribuovat z důvodu ukončení jeho výroby. Naše stránky se snažíme stále aktualizovat, ale někdy se stane, že nám něco unikne. Za Váš podnět ke zlepšení našich služeb Vám děkujeme.

    Jednatel společnosti AMD Netolický, s.r.o.
    Netolický Pavel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Za šmejd parabolu na š105 kterou jste mi poslali jsem s reklamací zaplatil za jednu parabolu s poštovném 509 Kč, v Soběslavi v obchodě kdybych přidal 91Kč tak bych mě dvě nové paraboly.Jelikož jsem měl doma novou parabolu s tím sklem co jste inzerovali tak jsem si myslel že ušetřím je pravý opak!!! zn. důchodce.

    Reakce obchodu AMD

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za hodnocení. Rádi bychom se vyjádřili k Vaší recenzi. Na Váš první email, které jste nám psal, jsme reagovali téměř okamžitě. Email přesně popisoval jak postupovat v případě reklamace. Vy jste nám přesto ještě 2x volal a požadoval se odpovědi po telefonu, kterou jsme Vám poskytli.

    Vaše výtka ohledně ceny nám přijde jako neopodstatněná. Pokud byste požadoval proplacení poštovného od Vás k nám, tak by Vám bylo samozřejmě vyhověno. Tuto informaci sdělujeme každému zákazníkovi. Dobrovolně jste se o poštovné nepřihlásil a v recenzi nás za tuto skutečnost upozorňujete.

    Váš požadavek na výměnu dodaného zboží byl zpracován a vyřízen do 24 hodin od doručení vadného výrobku k nám. Chtěl bych upozornit na skutečnost, že my paraboly nevyrábíme, ale pouze je překupujeme a není v našich silách každou parabolu detailně kontrolovat ohledně vlastností jaké deklaruje výrobce.

    jednatel společnosti AMD Netolický
    Pavel Netolický

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod dodal jine zbozi nez jsem si obednal

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Trochu nás překvapuje, že jste se nám vůbec neozval s tím, že Vám došel jiný díl, než jste si objednal. Vzhledem k tomu, že předtím než vůbec kontaktujete prodejce o možné chybě v dodávce zboží a ihned píšete recenze, tak my jako prodejci vůbec nemáme možnost Váš problém vyřešit. Výrobek, který jste si objednal má číselné označení 040727965A. Díl jsem osobně fotil dne ‎28. ‎července ‎2017. Měli jsme jeden poslední kus skladem a ten jsme Vám zaslali. Právě jsem kontroloval regál a díl tam nemáme, takže jsme Vám jej museli zaslat. Pošlete nám prosím fotku výrobku, který jste obdržel na email [email protected] ať můžeme nastalou situaci vyřešit k oboustranné spokojenosti.

    Děkuji

    Pavel Netolický
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přehledné webové stránky
    • Široký sortiment
    • Rychlá komunikace v případě nedostupnosti zboží.
    • Skladová dostupnost zboží na stránkách neodpovídá skutečnosti
    • Země původu zboží neodpovídá skutečnosti

    Mnou objednané tyčky stabilizátoru(kosti), u nichž byla uvedena země původu Česko, jsou ve skutečnosti výrobkem z Číny velmi nekvalitního provedení. Gumové ložiska zkrutné tyče stabilizátoru v množství dvou kusů s uvedeným původem Česko, které se mají měnit vždy v párech, se každé liší odstínem, tvrdostí pryže a místem přerušení pro nasazení.

    Reakce obchodu AMD

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení. Pokud se vyskytl problém s dodaným zbožím, tak nás prosím kontaktujte přes email [email protected].

    Děkuji

    Pavel Netolický
    jednatel společnosti AMD Netolický s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zavádějící označení zboží. Svorkovnice bez svorek. Svorky-kontakty vám pošlou dopisem za 99 Kč.

    Reakce obchodu AMD

    Vážený pane Vincente Maďare,

    objednal jste si u nás svorkovnice 1J0973722 2x. U výrobku není napsáno, že je dodáván s piny. Svorkovnice jsou vždy dodávány bez pinů. Z obrázku dílu je naprosto jasné, že je zboží dodáváno bez pinů (na obrázku u zboží nejsou žádné piny-konektory) - viz odkaz níže.

    Řekl bych, že spíše než naše značení zboží je zavádějící Váš komentář, který nás poškozuje přesto, že my jsme Vám zaslali přesně to, co jste si objednal.

    https://www.amd-autodily.cz/zarovky-pojistky/svorkovnice-2-polova-7.html

    Netolický Pavel
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Již několikátá objednávka se stejným koncem.. Obchod po dvou dnech volal, že není zboží dostupné, ikdyž v internetovém obchodě bylo uvedeno skladem. Nabídl náhradu zboží, bohužel v horší kvalitě za stejnou cenu.

    Reakce obchodu AMD

    Vážený pane Hutlo,

    děkujeme Vám za hodnocení. Většina Vašich objednávek byla vyřízena ihned. Nemyslíme si, že by zboží od renomovaného výrobce HELLA BEHR bylo horší než od výrobce BOSCH. Jedná se jen o jinou značku, podle nás rovnocenné kvality. Zboží nebylo skladem a bylo jej třeba pro Vás objednat. Po našem telefonickém kontaktu jste souhlasil s dodáním značky HELLA BEHR a následně jste objednávku sám telefonicky zrušil.

    Pavel Netolický
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jsem nespokojen
    • deklarovaný originál ale proč nemá originální loga, VW čísla atd.??

    Koupil jsem si řízení do Octavia I, v servisu mi bylo namontováno, sděleno "není to originál"

    Jedu si s dvěma malými dětmi po namrzlé silnici, toto řízní má vůli!!!!!! Bylo velice těžké to udržet... trestným činem by měl být prodej vadných dílů...

    Reakce obchodu AMD

    Vážený zákazníku,

    zakoupil jste si u nás originální díl a ten Vám byl dodán. Na čepech řízení jsou originální loga firmy Volkswagen, na manžetách řízení jsou také loga Volkswagen i s originálním číslem výrobku. Nerozumím, z čeho pramení Vaše nespokojenost, když jste dostal přesně ten výrobek, který jsme na eshopu deklarovali a také Vám jej zaslali.

    Pavel Netolický, jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost vyřízení objednávky.
    • V mém případě vydávali pro mne neznámý výrobek za mnou objednaný značkový

    Objednal jsem si stěrače Bosch Aerotwin pod tímto odkazem http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/sterace-aerotwin-600-475-bosch-octavia-2.html, ale obdržel jsem MKS GS200. Nevím, zda to byl záměr, ale prodejce se netvářil nijak překvapen. Sice nakonec vrátili peníze, ale zbytečné 2 návštěvy obchodu, jelikož zboží vyzvedaval kamarád a při vyzvednutí nevěděl, jaký přesný výrobek jsem si objednal.

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za nedorozumění. Chybu v našich datech jsme si již opravili.

    Pavel Netolický
    jednatel firmy AMD Netolický, s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dostal jsem absolutně nepoužitelný díl,při reklamaci mi bylo sděleno,bohužel je z Číny.Nevím,jak je možné expedovat vůbec takový díl!!!

    Ryhle dodání,dobrá ochota,až na obdržený díl. Škoda,to pokazilo celý můj dojem z vašeho obchodu. Věřím,že to byla vyjímka a příště už takový díl nikdy zákaznÍkovi nepošlete!Jednalo se o kryt motoru prostřední.

    Reakce obchodu AMD

    Děkujeme za Vaše hodnocení. O ne zcela precizní kvalitě dílu jste nás informoval. Avšak i přesto věříme, že při troše zručnosti lze díl bez problémů namontovat a svou úlohu splní.

    Pavel Netolický
    jednatel firmy AMD Netolický, s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • neaktuální ceny