• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pošle zboží, které je tak nekvalitní, že by vůbec nemělo být puštěno do prodeje.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Hodnotim prumerem, objednavka byla zrusena pro nedostatek zbozi. Penize v poradku vraceny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží za nízké ceny, které následovně ruší.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane Č.,

    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží jste objednal po večerní aktualizaci, u které bohužel došlo k chybnému zadání cen. Udělali jsme chybu za kterou se samozřejmě velice omlouváme.
    Než jsme na chybu přišli a opravili ji (druhý den ráno), několik zákazníků včetně Vás si stačilo objednat zboží za cenu evidentně chybnou. Všem, kteří si takto objednali jsem ještě ten den osobně zavolal, abych se jim omluvil, vysvětlil situaci a poslal jim slevový kód na 200 Kč.
    V případě, že jsem se nedovolal, byla omluva zaslána emailem včetně slevového kódu. Věřím, že i Vy jste člověk a dokážete tak pochopit lidskou chybu.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Při objednání zboží bylo uvedeno že je skladem, přesto dorazilo až třetí den!

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane F./paní F. (nevím kdo z Vás je autorem recenze),

    děkujeme za Vaši recenzi. Zboží jste objednali v neděli 21.6.2015 večer a převzali ve středu 24.6.2015. Na webu není zboží vedeno jako "skladem", ale "expedujeme do 24 hodin". Tedy odešleme do 24 hodin od objednání. Ano, zboží nebylo odesláno do 24 hodin po objednání, ale do 48 hodin. Jestli je ale opravdu takový problém, že zboží dorazilo třetí pracovní den po objednání a tím pádem náš obchod nedoporučujete, tak k tomu asi ani nemám co dodat. Doba už je bohužel asi taková.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ?
    • Že nabízí zboží, které nemá.

    Nedoporučuji, ušetřete si čas a nervy a nakupujte někde jinde.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane K.,

    děkujeme za Vaši recenzi - i když negativní. Je pravdou, že objednané zboží nebylo dostupné. Pokud zboží dojde u nás i u dodavatele, trvá pár hodin, než zmizí z nabídky e-shopu. Vzhledem k Vaší formě komunikace po telefonu, jsem Vaši negativní recenzi očekával. Lidé nechávají druhou stranu obvykle alespoň domluvit. Za způsobené komplikace, ztracený čas a nervy se Vám omlouváme.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    - zboží uvedeno skladem i když ho nemají
    - objednávka vygenerována jako přijata, pote se vyřizuje a po 5 dnech nic
    - bez urgování, žádná odpověď,že zboží nemaji.. Po urgování odepsáno až na druhý mail s tím, že zboží bylo již v pátek staženo a nikdo mi nedal na vědomí,že nebude

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka ze dne 21. 1. 2015 mi nebyla doručena. U ojednané položky byla expedice do 24 hodin.
    OBCHOD HODNOTÍM JAKO NEPOUŽITELNÝ!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji,obrátit se na konkurenci
    • Nedoporučuji,obrátit se na konkurenci

    Katastrofa a ještě jednou katastrofa.11.122014 jsem si objednal zboží.Dorazil mi jen potvrzující email a tím kompletně komunikace s obchodem skončila. Po 4 dnech jsem se na jejich stránkách snažil zjistit kde vznikl problém.proč mi zboží nedorazilo,a nebo jestli mi z boží bylo vůbec odestláno a ze strany obchodu mi nedorazilo nic a ani žádná odpověd.Proto jsem byl nucen emailem zboží zrušit.A ani na ten mi nebylo nijak odpovězeno.Proto v žádném případě nedoporučuji kdo ví jak vůbec obchod funguje

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane P.,

    děkujeme za Vaši recenzi - i když negativní. Vaši objednávku jsem dohledal a zjistil, že zboží bylo fakturováno ještě v den objednání. Bohužel vystavená faktura již nebyla exportována do systému Uloženky a tedy ani odeslána (zřejmě prostě nebyla označena k exportu – jedno kliknutí myší). Následnou kontrolou zásob jsem zjistil, že zboží je stále fyzicky skladem a v systému již vyskladněno. Mrzí mě to o to víc, že zboží bylo skladem a tedy ihned připravené k expedici. Naše chyba. Večerní fakturace s přípravou na druhý den tak nedopadla jak měla. Zatím se nám toto nestalo. Omlouvám se.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží dle stránek expedují do 24 hodin. Objednávka ve středu, ten den jsem dostal informaci "objednávka se vyřizuje". Stornoval jsem ji mailem v pondělí bez toho, aniž bych dostal informaci o odeslání.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane J.,

    děkujeme za Vaši reakci. Bohužel musím přiznat pochybení na naší straně. Omlouvám se za způsobené komplikace a zasílám slevový kód pro nákup na Allshop.cz.

    Daniel Štěrba – Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí dodání zboží do 24 hodin a na dotaz,v kolik hodin zboží dorazí uvedou dnes,nebo zítra.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane H.,

    děkujeme za Vaši reakci. K Vašemu komentáři bych rád uvedl, že na webu uvádíme expedici zboží do 24 hodin (tedy odeslání – ne dodání). Z toho vyplývá i informace, že zboží bude odesláno v den objednávky nebo druhý den po objednání (tedy zítra). S touto informací jsem Vám sdělil i den dodání – čas dodání během dne neovlivníme – řeší to přepravní služba. To jsem Vám také sám sdělil. Dohodli jsme se na potvrzení termínu odeslání, ale objednávku jste dříve sám stornoval.
    Daniel Štěrba – Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Kromě nedodání výrobku, na který mě nalákali (viz níže), bylo vše ostatní v pořádku.
    • Obchod jsem si vybral, protože nabízeli levnou jelenici z pravé kůže. Při té příležitosti jsem objednal i ostatní zboží. Vzhledem k nízké ceně jelenice měla být celková cena nejnižší. Bez varování/omluvy ale dorazilo jenom ostatní zboží bez jelenice, a tak byl nakonec nákup dražší než bych pořídil jinde. Za seriózní chování bych považoval, kdyby mi předtím napsali email nebo zavolali a dali mi možnost celou objednávku stornovat, nebo si alespoň zvolit alternativní náhradu.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Baterie co jsem objednal je nefunkční.
    Telefony co uvádíte nikdo nezvedá´
    a na email také nebyla žádná reakce.
    Tak komu bych co doporučoval.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane N.,

    mrzí nás Vaše negativní recenze. Bohužel nedokážu zpětně zjistit kdy jste volal a proč nebyl Váš hovor vyřízen. Každopádně naše telefony jsou aktivní a lze se nám běžně dovolat. Vaši reklamaci samozřejmě rádi vyřídíme. Baterii stačí poslat zpět a obratem zašleme novou nebo vrátíme peníze.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost dodání, cena.
    • Kupoval jsem podběh na octávii. Zboží bylo špatně zabaleno, díl byl nalomený, díky zabalení...
    • Kvalita produktu byla na hranici funkčnosti!! Díl skoro nepasoval. Jednalo se sice o neoriginální produkt, ale proč ta poznámka na stránkách v popisku???? Citace z webu allshop.cz: "CM - to je základní sortiment náhradních dílů pro vozy Škoda. Základním parametrem autodílů CM je kvalita. Díly jsou vyráběny léty prověřenými výrobci. Na náš trh jsou dodávány od roku 2007. "

    Rychlost dodání a cena super. Z hlediska kvality a popisku mého dílu nemohu doporučit... V minulosti jsem již neoriginální díl kupoval a problém nebyl.. Bylo to ale v jiném e-shopu... Doufám, že to allshop.cz napraví...

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane P.,

    děkujeme za Vaši recenzi – i když negativní. Na zboží je standardní záruka a lze jej reklamovat. Vzhledem k tomu, že jste zboží objednal 10.10.2013, vyzvedl 11.10.2013 a o problému nás informujete až prostřednictvím recenze na Heurece za 11 dní, reklamovat jej asi nechcete. Tento Váš postup mě velmi mrzí. Pokud byste chtěl produkt reklamovat, bude Vaše reklamace vyřízena stejně rychle jako objednávka. Kvalitu objednaného dílu samozřejmě prověříme. S náhradními díly značky CM máme zatím jen dobré zkušenosti a případné reklamace jsou řešeny výměnou za nový kus.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vanička do kufru absolutně nepasuje,je krátká asi o 15cm.Je to k ničemu.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane I.,

    mrzí mě Vaše negativní recenze. Zvláště pak proto, že jste zboží nejdříve vrátil na Uložence a následně znovu vyzvedl, protože jste měl dle vlastních slov posunuté sedačky. Při telefonickém rozhovoru jsem Vás žádal o pořízení fotografií nepasující vaničky, abychom to mohli řešit s dodavatelem. Fotografie zatím nemáme a dodavatel problém nepotvrdil. Plastová vana je navíc nyní nedostupná. Nemůžeme tedy sami ověřit. Pokud pošlete fotografie, budeme samozřejmě situaci dále řešit.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • .

    Zboži mi dorazilo ale bohužel nefunkční bylo namontovane a asi v tomhle stavu už bych ho nereklamoval. Jelikož zmenilo zkouškou barvu a zavit.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane B.,

    dodaná lambda sonda patří mezi nejprodávanější položky z náhradních dílů. V posledním roce evidujeme pouze dvě reklamace. Obě reklamace byly vyřízeny výměnou za nový kus.
    Vy jste bohužel zboží nereklamoval, ani jste nám nijak neoznámil závadu. Pokud se rozhodnete zboží reklamovat, bude Vaše reklamace vyřízena v nejkratším možném termínu.
    Vaše reakce mě samozřejmě mrzí, protože vše je řešitelné.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • -nízké ceny
    • - delší dodací lhůta (zboží zatím po 11 dnech po objednání a zaplacení nedošlo). Je to možná způsobeno větším náporem v období před vánocemi, takže je to celkem pochopitelné a tohoto důvodu respektuji poněkud delší dobu dodání.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane K.K.,

    omlouváme se za zdržení dodání objednaného zboží. Mrzí mě Vaše negativní reakce. Zvláště pak po tom, co jsem Vám minulý týden volal, abych se omluvil za zdržení a ujistil Vás o dodání zboží. Důvodem zdržení byla jedna chybějící položka z objednávky. Objednané zboží bylo dnes předáno na Uloženku. Zítra tedy bude k vyzvednutí na vybraném odběrním místě.

    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který situaci s obchodem ke spokojenosti vyřešil.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dne 25.10.2012 jsem podal novou objednávku,zatím bezúspěšně.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dúslednoet
    • Spolehlivost

    Rozhodně bych tento obchod nedoporučoval.