• Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který si spletl hodnotící eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Při nákupu není nikde jasně vidět, kdy mohu zboží očekávat - zboží které je psané skladem není k vyzvednutí ani 10 dní po objednání.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za naši chybu. Dostupnost produktů je na webu uvedena. Objednaná baterie byla vyprodána v den objednání. Samozřejmě jsme Vás měli ihned informovat o nedostupnosti, což se bohužel nestalo. Nyní po telefonické dohodě byla nedostupná baterie nahrazena baterií od jiného dodavatele a bude ihned expedována.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Špatné balení zboží.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za upozornění. Po našem telefonickém rozhovoru jsme učinili patřičná opatření, aby nedocházelo k podobným problémům. K poškození těchto produktů (plastová vana do kufru vozidla) při přepravě k zákazníkovi by tak již nemělo docházet.
    Omlouváme se za způsobené komplikace.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vzhledem k tomu ze byla kolobezka (zboží objednane u vas) poškozena bych očekávala ze bude vyzvednuta z adresy doručení a vyměněna za novou. Zatím jsme museli kolobezku odeslat samy bez náhrady a tím zmeskali narozeniny ke kterym měla kolobezka sloužit jako dárek. Po tydnu jsme se octli jak bez peněz tak bez zboží a i kdyz nám bylo slibeno ze se to nahradí nečekala bych ze se bychom se v takové situaci měli ocitnout.

    Kdyby zboží přišlo někým žene tak bych rada doporučila obchod ostatním jelikož prodavači byli ochotni, mily a zboží přišlo rychle. Nedoporučuji kvuli špatnému a hlavně pomalému postupu při reklamaci.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážená paní I.C.,
    velmi nás mrzí vzniklé komplikace způsobené poškozenou koloběžkou. Prodáváme tyto koloběžky již několik let a podobný problém jsme nikdy neměli. K pomalému řešení reklamace bych rád uvedl jen to, že první informaci o problému jsme od Vás dostali v pondělí 6.2.2012 v 16:35 e-mailem. Ještě ten den jsem mluvil s paní H., na kterou jste mě odkázala. V rámci urychlení vyřízení reklamace jsme se spojili přímo z dovozcem a po předchozí dohodě jsme Vás požádali o zaslání koloběžky přímo jemu. To bylo 8.2.2012. Paní H. jsem jasně řekl, že náklady na dopravu uhradíme. Současně s tímto jsem se paní H. zeptal, jestli byl obal koloběžky v momentě převzetí od přepravce poškozen. Nedostal jsem jasnou odpověď – prý možná trochu roh krabice. To by ale celou situaci poněkud zkomplikovalo (viz. obchodní podmínky). Vaše reklamace bude samozřejmě vyřízena v nejkratším možném termínu. Promiňte, ale nemyslím si, že bychom řešili reklamaci pomalu. A opravdu není možné, poslat Vám novou koloběžku, aniž bychom viděli tu původní.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážená paní R.M.,
    bohužel musím uznat naši chybu. Nedostupnost objednané nabíječky k mobilnímu telefonu jsme Vám měli samozřejmě oznámit ihned. Nestalo se. Omlouváme se za způsobené komplikace.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nevím.
    • Hlouběji jsem nepoznala. Asi komunikace.

    Udat čtyři varianty možného vysvětlení, proč je objednávka ze strany zrušena, se dá hodnotit minimálně jako komunikační neobratnost. Ještě se mi to při internetovém nakupování nestalo a nemám tudíž důvod obchod doporučovat.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážená paní P.Ž.,
    následující den po Vaší objednávce jsem se Vám snažil několikrát dovolat ohledně storna objednávky. Byla jste jediná, komu jsem se opakovaně nedovolal. Chybou importu se k produktu načetla nereálná cena. Naše chyba. Ano, mohl jsem napsat e-mail. Moje chyba. Následně kolega po několika dnech objednávku stornoval. Bylo by také dobré uvést, že ony čtyři varianty možného vysvětlení zrušení objednávky Vám nebyly sděleny nikým z našich pracovníků, ale byly obsaženy v e-mailu oznamujícím storno objednávky jako možné důvody proč ke stornu došlo. Za způsobené komplikace se omlouváme.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace se zákazníkem.

    Dobré , zboží , dobré ceny , jen musíte urgovat dodávku jinak se na Vás zapomene.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Vážený pane R.K.,
    na Vaši objednávku jsme samozřejmě nezapomněli.
    Vámi objednané zboží bylo dočasně vyprodané a přišlo na sklad 4 dny po Vaší objednávce.
    Ano, udělali jsme chybu – ihned jsme Vás o této skutečnosti neinformovali. Objednané zboží je celoročně normálně dostupné a proto se ani nezměnila dostupnost u nás na e-shopu. Jednalo se o zpoždění dopravy do ČR. Zboží Vám bylo odesláno pátý pracovní den po objednání. O vzniklé situaci jsem Vás informoval v den odeslání spolu s omluvou za zdržení vyřízení objednávky.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost zákazníka, který si spletl hodnotící eshop.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Myslim ze neni dobre vnucovat zakaznikovi neco jineho nezli si objednal. Ted cekam jestli se podari dohledat to co jsem si objednal a jiz pokousel vyzvednout, nebo obchod zrusi objednavku.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Dobrý den,
    bohužel došlo k záměně zboží ve skladu a objednaná nabíječka nebyla fyzicky skladem. Omluvili jsme se za komplikace a nabídli jsme Vám alternativu od stejného výrobce se stejným konektorem a stejnou funkcí. Vám šlo ale o tvar těla nabíječky. Následně jsme Vám telefonicky oznámili termín naskladnění požadovaného modelu.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Nabidku zjevne vystavuje bez overeni u dodavatele; mystifikuje, zdrzuje tak event hledani a nakup v jinem obchode.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Dobrý den,
    objednávky vyřizujeme v pořadí, v jakém přišly. Bohužel naše skladová zásoba již nestačila na vyřízení Vaší objednávky. Objednal jste o víkendu, produkt byl v pondělí ihned stažen z nabídky. O této skutečnosti jste byl informován telefonicky druhý den po objednání a kolega Vám nabídl alternativní produkt. Ten jste odmítl s tím, že se pokusíte najít objednaný produkt v jiném obchodě. Jak jste následující den potvrdil v telefonickém rozhovoru, produkt nebyl skladem nikde a tak jste se začal zajímat o dostupnou alternativu. Zodpověděli jsme Vaše dotazy a potvrdili dostupnost alternativního produktu. Ten jste nakonec neobjednal. Opravdu si nemyslím, že bychom Vás nějak zdržovali.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výborná komunikace.
    • Potíže s dodáním.
    • Nemožně dlouhé čekání na zboží!
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • čekala jsem větší pružnost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Proti ostatním nás málo informuje o tom co se se zbožím děje a po deseti dnech nemám zboží a ani iformaci proč nedošlo.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Dobrý den,
    bohužel musím uznat že máte pravdu. Neinformovali jsme Vás včas o stavu vyřízení. Data týkající se Vámi objednaného zboží včetně dostupnosti a cen přebíráme od dodavatele. Data jsou však dlouhodobě špatně aktualizována. To vedlo až ke kompletnímu stažení všech produktů od tohoto dodavatele z naší nabídky.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dodací lhůta, komunikace prisly mi 3 emaily ze obednavku prijaly a pak jeden ze zbozi dorazi nejspis pristi tyden

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Dobrý den,
    objednávka byla vytvořena 27.1.2011 v 18:15 hodin. Vystavení faktury a odeslání zboží proběhlo 28.1.2011 - tedy do 24 hodin od objednání. Číslo balíku Vám bylo zasláno e-mailem. Jak jsme následně zjistili, k nedorozumění došlo na Vaší straně a bohužel mělo za následek negativní hodnocení našeho obchodu. Vše se ale vysvětlilo. Chyba nebyla na naší straně.
    Daniel Štěrba - Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ŽÁDNÉ JSEM ZKLAMÁN!!!
    • Neschopnost alespoň odpovědět co je s objednávkou

    Vyhnout se nákupu u ALLSHOPu. Zatím jsem se nesetkal s něčím tak příšerným jako je nákup u této společnosti.

    Reakce obchodu Allshop.cz

    Dobrý den,
    ano, udělali jsme chybu - neoznámili jsme Vám nedostupnost zboží, které bylo krátce po Vaší objednávce staženo z nabídky. Již jsme učinili patřičná opatření, aby se toto neopakovalo. Za naši chybu se velice omlouváme.
    Daniel Štěrba – Allshop.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikuje se zakazniky

    Už nikdy Vice...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    přeji mnoho spokojených nakupujících

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Super cena produktů. Měl jsem i hovor s pracovníkem (z allshopu.cz) - věděl o co se jedná a popsal mi přednosti produktu a důvod proč je o 50% levnější než u ostatních. Z mé strany - DOPORUČUJI!
    • Málo produktů - ale proč, když by nenabízeli skvělé ceny?!

    Není nic lepšího než kvalitní doporučení - proto doporučuji. V dnešní době jsou stále malým obchodem, takže si nemohou dovolit pokazit si jméno. Proto nemám jediné obavy zde nakupovat i nadále... :-)