Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Obchod nedoporučuji. Zakoupené krbové kamna,
    Výrobek je, dle mého, zdravotně závadný. Již několik dní po vypálení a stále smrdí celý dům . Bolest hlavy je při používán krbu už standard. Výrobek zřejmě není schválený pro provoz, protože na dotaz zda je k dispozicí certifikát zdravotní nezávadnosti, nám nebylo odpovězeno. Předáváme podnět na ČOI.

  • Varuji Před AKoupelny .... naprosto nesmyslné obchodní podmínky. To firma dodala bojler který byl řádně zabalen a obal nepoškozen ale pod obalem byl prasklý boiler reklamace nebyla uznána z důvodu že zákazník nerozbalil bojler do 24 hodin od dodání. Pokud si koupím takto velké spotřebiče normální člověk rozbalí přesně před jeho montáží předpokládá že pokud je vnější obal v pořádku že i obsah bude v pořádku.. Každopádně životní zkušenost Již nikdy více nakupovat ve firmě AKOUPELNY.

  • Varuji Před AKoupelny .... naprosto nesmyslné obchodní podmínky. To firma dodala bojler který byl řádně zabalen a obal nepoškozen ale pod obalem byl prasklý boiler reklamace nebyla uznána z důvodu že zákazník nerozbalil bojler do 24 hodin od dodání. Pokud si koupím takto velké spotřebiče normální člověk rozbalí přesně před jeho montáží předpokládá že pokud je vnější obal v pořádku že i obsah bude v pořádku.. Každopádně životní zkušenost Již nikdy více nakupovat ve firmě AKOUPELNY.

  • Prodejce se chlubí, že u zboží s položkou "Garantujeme skvělou cenu" udělá vše pro to, aby snížil svoji cenu. Nejen, že to neudělá, ale některí zboží ještě zdraží a na zprávu zákazníkovi ani neodpoví. A dovolat se? Nemyslitelné, telefonáty nebere.

  • naprosto nesolidní prodejce
    Přijme objednávku, potvrdí termín, nechá Vás čekat 3 měsice a pak beze slova vysvětlení nebo omluvy stornuje.
    Přeji brzký zánik této firmě

  • Dobrý den,
    nedávno jsem objednal 7x termostatický ventil a 7x termostatickou hlavici. Bohužel jsem byl při objednání nepozorný a hlavice jsem objednal špatně, nepasují na ventily. Napsal jsem Vám přes kontaktní formulář na vašich stránkách a odpověď se mi nedostala. Tak jsem se snažil nespočetkrát dovolat na číslo uvedené také na webových stránkách a to zase nikdo nezvedal. Pak jsem poslal přímo email a paní mi odepsala, že musím vyplnit formulář na odstoupení od smlouvy. To jsem obratem udělal a ještě v ten den mi přišlo zamítnutí z důvodu nedodržení 14 denní lhůty. šlo mi pouze o výměnu hlavic a že bych doplatil rozdíl. Nechápu ten tvrdý přístup, když prakticky s obchodem nelze komunikovat. Nehledě na to, že já obchod kontaktoval ve 14 denní lhůtě, přes webové stránky.

    Petr Ledinský

    • Dobrý den,

      děkuji za informaci, Vaši situaci prověřím.

      Hezký den

      Martin Horák

    • Dobrý den, kouknul jste na to ?

      Hezký den

      Petr Ledinský

    • Dobrý den,

      bohužel jsem nenašel jinou komunikaci s Vámi, než tu po termínu. Nicméně mi, prosím, napište po 4.1. 2021(teď u nás probíhají inventury a pak máme celozávodní dovolenou) na [email protected] a domluvíme se na vrácení zboží.

      Hezký den

      Martin Horák

  • Dobrý den,
    nedávno jsem nakoupil v obchodě u pana Horáka a zboží přišlo, stejně jako v některých případech uvedených v diskuzi, poškozené. Bez prodlení jsem zahájil reklamační řízení a obchod reklamaci uznal a navrhl její řešení výměnou za nepoškozený kus. Včera tomu bylo přesně 30 dní. Obchod se za celou dobu neozval a ani neposlal informace o stavu řešení reklamace. Začal jsem si tedy zjišťovat více informací o spokojenosti zákazníků a popravdě řečeno byl jsem ztoho docela rozladěný. Proto jsem napsal odstoupení od kupní smlouvy a požádal o vrácení peněz. Obchod zareagoval pouze automaticky generovaným e-mailem. Tak jsem zvědav jestli se i já zařadím mezi ty nespokojené nešťastníky nebo bude vše vyřízeno jak se sluší a patří.
    S pozdravem
    Jiří Kozel

    • Dobrý den,

      pošlete mi, prosím, číslo Vaší objednávky a já celou situaci prověřím.

      Děkuji a přeji hezký den

      Martin Horák

    • Dobrý den,
      odstoupení od kupní smlouvy včetně čísla objednávky jsem Vám zaslal dne 3. 12. 2020 na e-mailovou adresu [email protected] a na adresu [email protected].
      S pozdravem
      Jiří Kozel

  • vyjádření k příspěvku z 4.6.2020

    Dobrý den,

    bohužel jste se nepředstavil a tak nemůžu reagovat.

    S pozdravem

    Martin Horák

  • vyjádření k příspěvku z 11.6.2020:

    omlouváme se za možné komplikace při řešení Vaší situace, nicméně velmi náročná a komplikovaná byla i komunikace s Vaší dcerou.

    Naše stanovisko trvá. Nemůžeme od Vás bezplatně převzít poškozené zboží a je jedno jestli ho reklamujete nebo odstupujete od smlouvy.

    Opravdu by mě zajímalo, jak byste jednali, kdybychom bez kontroly převzali od někoho zboží a pak Vám ho dodali poškozené. Určitě byste byl spokojený a tvrdil, že ten druhý zákazník, co to vrátil poškozené, na to měl právo a my, že jsme udělali dobře, že jsme to od něj vzali zpět a neuvedli do původního nepoškozeného stavu.

    Radiátor jste si objednal špatně Vy a nedošlo k chybě při vyskladnění, ale to víte, a tak nechápu, proč to píšete.

    Objednací doba byla opět delší, protože jste si objednal opět radiátor, který se běžně moc neprodává.

    Informace o doručování zboží posíláme den předem emailem a následně pak dopravní společnost kontaktuje v den doručení zákazníka a informuje ho o doručení.

    S pozdravem

    Martin Horák

  • Reakce na příspěvek z 3.7. 2020

    to, co píšete je naprostý nesmysl. Posílané zboží fotíme a proto, když nám po 3 měsících chcete vrátit poškozenou vanu, tak je samozřejmé, že ji nevezmeme zpátky. Jediný, kdo nechce uznat chybu jste vy.

    S pozdravem

    Martin Horák

  • Přidávám se k ostatním. Obchod nedoporučuji, nakupte jinde! Objednal jsem vanu, kterou mi poslali vevnitř poškrábanou. Tu jsem rozbalil až po třech měsících, když jsem jí chtěl do zrekonstruované koupelny nainstalovat. Reklamační technička reklamaci zamítla s tím, že s vanou bylo manipulováno a není to jejich zavinění. Odmítají uznat vlastní chybu. Možná je, že posílají zmetky zámerně a nechají si je zapltit. Naprosto neseriózní a neférové jednání.

  • Dobry den,

    reaguji na odpoved p. Horaka, v recenzich: "Dobrý den, dodací lhůta - byla 1 týden, což jste věděl při objednání.nekomunikace - 3 hodiny telefonické a osobní řešení. Problémy s odstoupením od smlouvy - po 13 dnech jste přivezl poškozený radiátor a chtěl ho bezplatně vyměnit. To samozřejmě nelze."

    Celý příběh je o tom, že jsem objednal radiator Korado. Bohuzel jsem si spletl oznaceni radiatoru a po 10 dnech mi byl doručen radiátor od delce 1200m místo 2m. Doruceni probehlo po 10 dnech a jejich dopravce nam zaslal sms mezi 4-5 rano, takze rano jsem pozadal dceru, aby ho prevzala. Bohuzel po prichodu domu jsem zjistil moji chybu a ihned jsem obchod kontaktoval o chybe, ze jsem objednal nevyhovujici radiator. Jeste jeden vyznamny detail je, ze dcera radiator prevzala a nerozbalovala ho. Ja take ne, protoze jsem si ihned uvedomil na rozmeru pohledem, ze je nekda chyba - objednal jsem bud ja spatne nebo se stala chyba pri vyskladneni. Kontaktoval jsem obchod, ze tedy objednam ten spravny a dojedu si do Rumburka pro nej a pri te prilezitosti vratim tento nevyhovujici. Obchod odpovedel, ze tedy vporadku, ze mohu od smlouvy odstoupit a jit toutou cestou, at jen dam vedet, kdy prijedu. Protoze objednaci doba byla opet delsi, po 10 dnech me obchod informoval, ze si ho mohu vyzvednout na prodejne. Snazil jsem se dovolat behem behem dvou dnu, nezadarilo se, a napsal jsem i email, ze dorazim pristiho dne. Reakce kdyz jsem dorazil do obchodu byla odstupnovana: ze nemohou prijmout puvodni radiator, ze jsem neodstoupil od smlovy a nedal vedet, ze prijedu. To ovsem jsem informoval obchod, ze maji vse v mailu. Po te tedy na predavku pristoupili a vybalil se radiator ke kontrole. Absdurdni bylo ze po vybaleni na hrane mel malinko radior 3mm odreny lak a ze jsme radiator ponicili mi a ze jsme si meli radiator zkontrolovat prii predavce od dopravce. Dcera jim volala a snazila se jim celou situaci popsat, ze skutecne k tomuhle nemohlo dojit, protoze jsem dany radiator nevybalovali a hrany byly chraneny papudenklem a ze jsme se k odvozu chovali slusne a ze jen setrime cestu. Bohuzel bylo to hozene na nas a i pri argumentaci podle zakona je obchod povinen prijmout nase odstoupeni od smlouvy a ze obchodni podminky vyminene spolecnosti nelze dle zakona uplatnit a ze ruci prodavajici. Celkove velka neochota vedouci reklamace se tim zabyvat. Kdyz dcera pozadala o pisemne vyjadreni proc nemohou tedy odstoupeni od smlouvy prijmout, pani vedouci zacla couvat ze tedy mohou, ale ze poslou radiator s vadou k posouzeni a ze naklady s tim spojene uhradime atd. Dcera argumentovala, ze nereklamujeme, ale ze odstupujeme od smlouvy a ze tam jsou jine zakonne povinnost prodavajiciho a obchodni podminky vyminene prodavajicim behem techto 14 dni nesou vice zodpovednosti na strane prodavajiciho. Pozadala pani, ktera to vyrizovala a at tedy pokud ho prevezmou a budou ho nekam posilat napisou do protokolu, ze jsme privezli radiator v puvodnim obale a ze to mikro poskozeni tam jiz muselo byt. Posleze pani vedouci odmitla se s dcerou bavit a polozila ji telefon, ze jsem si objednal zbozi ja, ( volalo se navic z meho mobilu). Celkove, uz jsem to vzdal, protoze jsem vedel, ze je to ciste neochota a nevstricnost a ze i oni sami jsi jsou vedomi kolik casu a energie by to stalo. Prakticky to hodili na nas, jak uz nekdo psal v nekterych recenzich. Chapal bych, kdybych 13 dni obchodu nepsal a nevolal a pak zcistajasna prijel s radiatorem, ktery by byl rozbalen a poskozen ( i kdyz podle zakona stale odstoupit od smlouvy mohu a mohu zadat pisemne vyjadreni obchodnika) a ani nekoupil misto ho jiny a jen chtel vratit penize. Pro me je to varovani, ze se k tomutu obchodnikovi jiz nikdy nevratim, a ze si priste dam pozor a nebudu nikdy takoveto veci kupovat pres e-shop, ze je vyhodna cena. Muzu byt rad, ze me to nestalo vice a nez 1200 a naftu do Rumburka. Recenze k tomuto obchodu jsem si cetl, ale rikal jsem si, ze treba lidi u tech nekterych kritik prehani.Ted uz ten pocit nemam Snad tenhle nazor pomuze lidem se rozhodnout, u ktere koupi do toho jit nebo nejit a jestli takova mala polozka za takovy starosti stoji, protoze pokud udelate jednu chybu (v mem pripade spatna objednavka), tak se vezete a musel by to clovek dat pravnikovi nebo ČOI a takovy martyrium nikdo asi nepodstoupi.

    S pozdravem, Janota

  • Tento obchod nedoporučuji, protože mají velmi dlouhé dodací termíny. I přes urgenci zaslali až za 14 dní, i když měli všechny položky skladem. Při stornu objednávky stroze oznámili, že to není možné.

    • souhlasim, mají napsáno skladem, ale u něterých položek, které se méně točí doobjednávají.

  • Rozhodně tuto firmu nedoporučuji!!!
    Objednal jsem si na rekonstrukci bytu, topení,bkiler, 2*wc, trubky na topeni. Celková cena 74 000 kč. Bylo toho opravdu dost, nebyl jsem shopen vše rozbalit a převzít A NA TO SI DÁVEJTE SPECIÁLNĚ POZOR!! Musíte vše vybalit a převzít, následná reklamace, je setkání největší arogance co znáte. Mě doručili rozbité 1 wc a to nádržku. Není ve Vaší moci to reklamovat i když kartonové obaly nebyli poškozené.
    Je to prostě podvod, ale já jim těch 17 stovek jen tak nenechám. Už jsem spojem s ČOI a ti to řeším zatím mimosoudně. Nechávám zde telefon a můžete se ptát jak jsem dopadl.
    776030067

  • Tuto firmu důrazně nedoporučuji. Zboží - elektrický otopný žebřík poslali o déle než měsíc později. Nevybalil jsem zboží přímo na ulici u auta, což je zřejmě moje chyba, ale kdo to při takovém typu zboží opravdu udělá? Dopravce chce většinou hned odjet a k diskuzi moc prostor nedává. Zboží jsem vybalil tedy o několik dní později s objevem, že byla ulomená zpevňovací bužírka vývodu napájecího kabelu. Když jsem se s touto i když miniaturní ale bezpečnostně netolerovatelnou závadou obrátil zpět na obchod, bylo mi vysvětleno, že gumová bužírka, obklopená kovovým materiálem se nemohla v balíku poškodit, leda by balík byl protržen či měl patrné známky vnějšího poškození - a tedy odhalitelné při přebírání. Docela by mě zajímalo i vzdělání lidí, co mi tohle napíšou. Zkrátka, bužírku jsem si ulomil sám a cena jejich reklamační opravy mi byla vyčíslena na 400 Kč... samozřejmě s transportem už instalovaného žebříku zpět k nim.

    Pro tuto firmu je primárně důležitá vaše platba, po ní již jí terminus technikus "spokojený zákazník" nic neříká. Při tolika pozitivních hodnoceních, kdy člověk kupuje zboží, co má primárně hned na skladě nebo si jej odveze sám si to totiž může dovolit. Ostatním zákazníkům, co se přesto pro ni rozhodnou přeji hodně štěstí. Já jsem jej neměl a nakupovat zde nebudu už nikdy více.

  • OBJEDNAL JSEM SI VANU, NA KTEROU JSME MIMOCHODEM ČEKAL AI TŘI TÝDNY, UŽ TO JE SÍLA... PAK PŘIŠLA VANA UVNITŘ BYL POŠKOZENÝ CELKEM DOST SMALT. BOHUŽEL JSEM SE PŘI PŘEDÁNÍ NEDÍVAL, ALE TOHLE SE NESTALO PŘI DOPRAVĚ, TAKHLE NA PÍČU UŽ TO NĚJAKEJ ČUÁK ZABALIL A VYEXPEDOVAL. DVA TISÍCE V PRDELI ALE OD NICH SI UŽ NIKDY NIC NEOBJEDNÁM...

  • Tuto spolecnost nedoporucuju, prisla vanova pakova baterie bez mrizky (perlatoru) reklamoval jsem a reklamacni technik Maly tedy perlator poslal, jednalo se o ovalny a nesl tam nasadit, takze znovu reklamace at to tedy poslu, coz jsem poslal s tim ze pakovku uz nechci ze nebudu cekat se zavrenou vodou treba tyden.-coz nakonec pres tyden je...( Koupil jsem jinou)Dnes 16.1.19 napsal Maly ze pakovku posila zpet, s nasazenym perlatorem. Nato jsem mu napsal ze zbozi neprevezmu ze uz jsem koupil jinou. Odpoved znela ze nemusim ale ze me bude uctovano skladne 50kc denne. Nemluve o tom ze po cca 3 mesich sam napsal do zpravy ze je pakovka poskrabana. Coz uz samo u sobe neni normalni. Zrejme nic nezmuzu ale temto smejdum uz bych pral jen krach spolecnosti , na telefon nereaguji a arogantni odpovedi Maleho sveci o tom ze jim je vse u zadni casti tela. Schvalne pisu jmeno technika bez osloveni pan. Protoze on si to rozhodne nezaslouzi!! Zaverem chci rict ze jsem teto ,,spolecnosti,,udelal kseft za skoro 10.000kc a toto chovani je fakt hnus. Nemluve o tom ze jsem musel platit postovne pri nakupu a nasledne za postovne na reklamaci.Pavel Martenek vse mohu dolozit emailem.

  • Jiří Mandík:

    shrnu váš problém :
    4.12. jste si u nás objednal kotel, který jsme vám ihned expedovali.
    Následně jste zjistil , že jste si objednal špatný kotel a podle vašich slov jste 3 měsíce čekal až přejdou mrazy abyste nám ho vrátil.

    Zboží po 3 měsících opravdu zpátky nebereme .

    S pozdravem

    Martin Horák

  • musím souhlasit, že pokud vznikne nějaký problém, tak nejsou ochotni to řešit. Proto obchod nedoporučuji.

  • Bohužel musím naprosto souhlasit s předchozími diskutujícími. Pokud potřebujete něco reklamovat, tak se připravte na absolutní nezájem. Do doby, než zboží dorazilo, tak bylo vše v pořádku. Moje reklamace už se táhne od přelomu roku. Nejdříve jsem se dozvěděl, že jsou všude inventury, tudíž nemá kdo zboží přijmout. Pak proběhla reklamace kde byla naprosto zjevná výrobní vada. Čekal jsem operaci max. na týden. Po několika tel. a e-mailových urgencích mi minulý týden přišla zpráva, že je reklamace uzavřena a zboží odesláno. Dnes po dalším telefonu mi bylo řečeno, že se neustále válí u nich na skladu. Pro změnu jsou nemocní skladníci. Pán na reklamacích asi nemá oprávnění zavolat na PPL ať si přijedou pro balíček. Prostě kdo chce, řešení najde, kdo nechce vymyslí raději tisíce výmluv. Tento eshop už rozhodně nikdy!