Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Pokud si objednáte zboží a dostanete ho v pořádku, pak lze být asi spokojen - nízké ceny atd. Pokud se vada zboží projeví po instalaci (koupil jsem zde bojler a ten si sám nenainstaluji a nezprovozním), pak se připravte na "radiový klid" ze strany obchodu, popř. na rychlou odmítavou reakci jejich reklamačního oddělení. Zkoušel jsem kontaktovat rovněž majitele společnosti e-mailem a ani jemu jsem vůbec nestál za byť jen krátkou odpověď. Zvažoval jsem ČOI apod., ale na některé "obchodníky" je lépe zapomenout, zrovna tak jako na tristní zkušenost s nimi. Nejnižší cena, která na začátku vypadá jako výhoda, se tak velmi rychle může obrátit proti kupujícímu. Od této firmy nic neobjednám už ani omylem. Při pročítání recenzí se slovní spojení "špatná komunikace" apod. objevuje docela často. Nezbývá než potvrdit :-(
    Na internetu nakupuji docela často, ale tento e-shop v mém osobním žebříčku obsadil jednoznačně poslední a nejhorší místo. R. Dalecký

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Co je podle Vás lež? Co konkrétně? Co prosím pomlouvám? Najděte aspoň jednou v textu, kdy jsem Vás pomluvil? Vždy jsem tvrdil, že je vana poškozena buď přepravní společností, prodejcem nebo výrobcem, neboť než ke mě dorazila prošla touto cestou. Nikdy jsem netvrdil, že za poškození můžete vy. U vany plast při nárazech pruží, aby vana praskla musel to být silnější náraz, tak mi to vysvětlil odborník z TEiKA. Stejně tak pod folii to vůbec nemusí být vidět, že se to pak kolikrát projeví, až když se do praskliny dostane špína. Měli byste to vědět i Vy, jako prodejci. To že mi neuznáte reklamaci, a že jsem podepsal převzetí, a že už uplynuli 3 měsíce s tím jsem se již smířil, holt nemám vše podepisovat a je fakt, že jsem to měl zkontrolovat lépe a sundat ochrannou folii před montáži, i když se to dělat nemá. Ale, co mi víc vadí JE VAŠE JEDNÁNÍ A ZPŮSOB, KTERÝM JSTE CELOU ZÁLEŽITOST ŘEŠILI. UŽ HNED PŘI PRVNÍ TELEFONÁTU A I TEĎ, viz diskuze dole, kdo chce ať si počte a udělá si vlastní názor.

  • andriano:

    1. schovávat se za anonymitu a pak lhát a pomlouvat je opravdu ukázkou přímého jednání.

    2. píšete, že odborníci z TEIKA tvrdí, že vana byla poškozena silným nárazem. V tom případě MUSELO být poškození vidět již při přebírání zboží od přepravce a i při instalaci .

    3. Vyšli jsme vám v rámci našich možností vstříc , ale vy napíšete , že tomu tak nebylo.
    Teď píšete , že jsme vám vyšli vstříc, ale pro vás to byla směšná částka.

    K tomu není co , dodat.

    Dál se již k vašemu příběhu vyjadřovat nebudu. Ať si posoudí vaše chování každý sám.

    S pozdravem

    Martin Horák

  • Tak jednak porušujete zákon, že zveřejňujete mé osobní údaje (jméno a příjmení)! A za další ano, vana byla koupena v prosinci a byla montována až za 3 měsíce. Celou dobu ležela zabalená, ale prověřená a na první pohled v pořádku. Vanu jsem instaloval teprve v březnu a po nainstalování jsem sundal ochrannou folii z vnitřku vany. Na první pohled vše OK, vana moc krásná a hezká ... pak když jsem přejížděl rukou po hladkém povrchu, abych vanu opláchnul jsem narazil na škrábance - aspoň to jsem si myslel, když jsem je poprvé nahmatal. Teď už vím, že se jedna o prasklinu (pavouka), dle odborníku s TEiKO se musela vana poškodit silným nárazem z vnějšku. Pravděpodobně při přepravě přepravní společností, ale samozřejmě mohla být také poškozena i od Vás, neboť já jsem s vanou zacházel opatrně a z mé strany k žádnému nárazu nedošlo. Před sundáním folie vůbec nebylo vidět, že je vana nějakým způsobem poškozená, ani defakto po sundání folie to nebylo prakticky vidět. S vanou se zacházelo celou dobu šetrně a opatrně a určitě k žádnému nárazu z mé strany nedošlo ani při instalaci ani při manipulaci. Jinak sundávat folii před montáží asi není správné! Ano reklamaci jste zamítli, uznávám, že i já jsem podepsal převzetí a už uplynula i nějaká doba. Zjišťoval jsem proto na kolik mě vyjde oprava a po uvážení, jelikož vana ještě není komplet zapuštěná a obložená, rozhodl jsem si vanu koupit stejnou novou. Napadlo mě oslovit Vás, že v rámkách dobré vůle byste mi mohli stejnou vanu prodat za nákupní cenu nebo s nějakou jinou slevou, tj. vyjít vstříc a zachovat si aspoň dobré vztahy se zákazníkem. Mám od Vás poškozenou vanu a neuznanou reklamaci! Odmítli jste to! Doprava zdarma, kterou jste nabídli je směšná. Konkurence má vanu o cca 40 Kč levnější a též dopravu zdarma. To je vše, ať si posoudí Vaše jednání ostatní a rozhodnou se, zda-li budou nakupovat u Vás. To je můj příběh.

  • Pane Andreji Chalupníku,

    1.
    7.12.2015 v 11:23 jste od nás přijal zboží a podepsal jste, že je zboží v pořádku.
    O 3 měsíce !!! později nám chcete vanu reklamovat s tvrzením , že vanu jste rozhodně nerozbil vy, ale někdo jinej.
    Když jsme po vás chtěli potvrzení o instalaci odbornou firmou, tak jste jej nedoložil, protože jste si vanu instaloval sám.

    Takže po 3 měsících od dodání a po neodborné instalaci si na nás stěžujete, že vám nechceme uznat reklamaci ? A kdo by vám ji uznal ?

    2.
    Chtěli jsme vám vyjít vstříc a protože jsme už neměli možnost dát vám lepší cenu na vanu, nabídly jsme vám alespoň dopravu ZDARMA, což se ve vašem případě rovnalo 399 Kč.



    Pokud nepřestanete lhát a pomlouvat naši firmu, předáme celou záležitost našemu právnímu oddělení.

    S pozdravem

    Martin Horák

  • Tento internetový obchod NEDOPORUČUJI! Zboží dorazilo poškozené, vana ze strany PRASKLÁ. Zda se vana poškodila při přepravě, či už byla poškozená od výrobce či prodejce není známo. Reklamace ovšem uznaná nebyla a opravit poškozenou vanu si musím na vlastní náklady. Vzhledem k ceně opravy jsem se rozhodl koupit vanu novou, ovšem i tady jsem narazil, když jsem se chtěl aspoň domluvit na nějaké lepší ceně, obchod mi nevyhověl, tj. zákazníků si vůbec neváží. Tak to jsou moje zkušenosti snad neuděláte stejnou chybu!

  • ..: O to jde.Dopravce nechal kotel na ulici,před prvními uzamykatelnými dveřmi.Kdyby nebylo souseda,musela bych stát s kotlem před domem,než se vrátí manžel z práce.Zajímá mě,jak by chtěl kotel dostat za dveře(branku) s rudlem do 80 kg.

  • Irena:

    Dobrý den,

    protože jste se nepředstavila, tak nemohu bohužel zjistit o jakou zakázku šlo a co se u Vás stalo. Nicméně dopravní společnost vykládá zboží za 1. uzamykatelné dveře, branku ..., ale rozhodně jej neodnáší do sklepa, kotelen ... to ani není pro jednoho řidiče zvládnutelné. Je proto logické , že si zákazník zajistí lidi pro další manipulaci.
    Pokud se Vám zdála cena za dopravu vysoká mohla jste si pro kotel přijet sama , nebo si objednat svou přepravní společnost ( jsem ale přesvědčen , že by Vás to vyšlo rozhodně na víc, než 1100 Kč.)

    S pozdravem

    Martin Horák

  • Dnes mi přivezl dopravce kotel a nechal ho stát před domem s tím,že má rudl jen do 80 kg.Že má problém i s automatickou pračkou,takže mi ho bohužel do kotelny neodveze.Při ceně za dopravu plus těžké zboží 1100kč jsem očekávala,že mi kotel složí až do domu.Omyl.Ještě že bydlím na vesnici a mám ochotné sousedy.Přístup dopravce KATASTROFA.

  • som spokojná s kupou sprchovej vaničky na http://www.akoupelnyatopeni.cz/koupelny/sprchove-vanicky/10/ nemam ziadne minusi co by som povedala

  • Dobrý den, pane Horáku,
    Objednal jsem si ve Vašem obchodě sprchový kout Ravak pod číslem objednávky 68797, při montáži, která proběhla 14.11.2012, montér zjistil, že v balení schází kratší horní vzpěra. 15.11. jsem tedy skutečnost reklamoval e-mailem. Bez odpovědi. Po několika dnech jsem sám Váš obchod telefonicky kontaktoval a byl ujištěn, že se s reklamací pracuje, ovšem žádné písemné vyrozumění nedorazilo. Dnes je 6.12., dosud se nikdo nenamáhal jakkoli se mnou komunikovat a chybějící vzpěra nikde, stěna koutu stále není ukotvena.
    Můžete zjednat nápravu?
    Děkuji,
    Petr Procházka

  • Vážený pane Horák,

    z Vašich zaměstnanců jsem stále více zklamaná. Co je platné, že máte nízké ceny, když od 09.10.2012 u Vás leží má objednávka. Poslední platba k Vám na účet musela dorazit nejpozději dne 15.10.2012. Nebýt četných urgencí a dotazů, což společně s časovou ztrátou značně navyšuje Vaše ceny, čekala bych snad ještě déle.
    Toto pondělí (29.10.12) na základě již několikáté telefonické urgence (na maily je reagováno jen zřídka!) mi nejdříve pracovník tvrdil, že chybí z mé objednávky trubky. Když jsem volala ten samý den o něco později, najednou zjistil, že trubky již jsou. Dohodli jsme tedy dobropis na jednu drobnost, která ještě na objednávce chybí, a rozloučili se slovy, že předává objednávku expedici. Když ještě ani včera (31.10.12) nebylo v rekapitulaci objednávky uvedeno, že byla vyexpedována, dotázala jsem se mailem. Další Váš zaměstnanec mi v odpovědi tvrdil, že zboží bude expedováno ještě ten den, tj. 31.10.12.
    Dnes je 01.11.2012 a mnou zaplacené zboží je stále ještě u Vás. Vaši zaměstnanci se vymlouvají jeden na druhého. Když se jeden zeptá, kdo to paní slíbil, ostatní kroutí hlavou, že oni ne. Pokud se ani dnes nedočkám expedice, budu velmi vážně uvažovat o stornování objednávky a dožadování se vrácení peněz.

    Co je platný široký sortiment a příznivé ceny, když Vám to kazí zaměstnanci. Zatím tedy Váš obchod rozhodně nemohu doporučit.

  • zdenda:

    Vážený pane Juřica,

    omlouvám se Vám tímto jménem našeho obchodu za chybu našeho reklamačního technika. Za přístup k Vaší reklamaci byl finančně potrestán.
    Mohu Vás ujistit , že Váš případ byl ojedinělý a vymykající se postupům pro vyřizování reklamace naším obchodem.

    S přáním hezkého dne

    Martin Horák

  • Doporučiji si tady v tomto obchodě nekupovat absolutně žádné zboží.V případě reklamace zboží nemáte absolutně žádnou šanci ani na odpověď na tož tak na reklamci.Kvůli této zkušenosti bych si unich neobjednal už ani tužku na psaní.Milé AKOUPELNY a AAAAAAAAAATopení obchod neni jen o prodeji ale také o přístupu k zákazníkům.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Chtěl bych vám poděkovat vše proběhlo naprosto v pořádku.
    Jsem jeden z těch spokojených zákazníků. Dobrá komunikace i rychlost dodání.
    Ještě jednou dík s sť vám to vydrží.
    S pozdravem K.S.

  • Moje zkušenosti jsou následovné:

    Zkušební objednávka mohla být z pohledu dodavatele komplikovanější - bylo tam sloučení dvou objednávek. Dále platba předem na proforma fakturu a pak na poslední chvíli při odesílání ještě přidání dalšího produktu - nyní již na dobírku. Schopnosti a ochotu zaměstnanců a odladěnost procesů firmy Horák jsem prověřil dostatečně :-) (nebylo to úmyslně, mám doma splašené řemeslníky..).

    Zálohová faktura přišla se všemi náležitostmi druhý den ráno. Bohužel, dle vyjádření zaměstnance po telefonu, bankou ověřený výpis o zaplacení není dostačující pro odeslání zboží - proforma faktury je tedy pokud na zboží spěcháte u této firmy velmi nevhodným způsobem platby. Firma s odesláním čeká až do chvíle, kdy je platba skutečně připsána na jejich účet. Dobírku jsem zase díky firemní politice majitele firmy volit nemohl já. Při objednání na zálohovku počítejte tedy s prodlevou několika dnů - určitě by chtělo zlepšit.

    Větší problém nastal toto pondělí u dodávky. Přepravce nevolal. A přivezl zboží na FAKTURAČNÍ místo DODACÍ adresu. Chybu udělal jeden ze zaměstnanců firmy Horák, který při slučování a machinacích s objednávkou prováděných na mou žádost prostě zadal přepravu na fakturační adresu.
    Vzhledem k tomu, že do naší firmy chodí několik stovek zásilek denně, bylo zboží v naší firmě převzato (bez rozbalení jen s vizuální kontrolou nepoškozenosti obalu), tak teď už jen doufám, že poté co mi dnes zboží na moje náklady z naší firmy doveze další přeprava na původně požadovanou adresu bude obsah v pořádku.

    Zaměstnanec, který chybu způsobil se telefonicky i následně mailem omluvil a přislíbil kompenzaci na další objednávce.
    --------------------------------------------------------------------
    Shrnutí: Je co zlepšovat, ale dle prozatímních zkušeností firma patří k tomu lepšímu, s čím se lze na českém internetu setkat.

  • Daniel Tesař:

    Dobrý den,

    bohužel nám náš dodavatel nebyl schopen dodat kotel, který jste od nás požadoval a navíc prý výrobce našemu dodavateli jednou vyrobil a dodal špatný typ kotle . Nebyli jsme proto schopni Vám dodat kotel v přislíbeném termínu.

    Mrzí mě celá ta situace kolem Vaší objednávky a určitě nebylo v našem zájmu Vám kotel nedodat.
    Naši operátoři pracují pouze s informacemi a sliby, které dostanou od výrobce nebo dodavatele. Pokud však dodavatel nesplní, co slíbil , my s tím nic neuděláme. Akorát to odneseme u našich zákazníků.

    Jinak, pokud tady něco smrdí, tak je to nelogický až stupidní příspěvek uživatele levný obchod.

    S přáním hezkého dne

    Martin Horák