Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den,
    S tak jednoznačním úsudkem o firmě nesouhlasím. I když mám také výhrady k nákupu tak se musím firmy jednoznačně zastat.
    Zboží jsem objednal a platil převodem. Posláno TOPTRANS a vše proběhlo v pořádku. Jediná výtka byla na čas. 10 dní od objednání mně přišlo opravdu moc, ale na mojí urgenci odpověděli přímo telefonicky ještě ten samí den a vše bylo vyřešeno. / nevím zda byla chyba opravdu v doručení TOPTRANS, ale kotel mám a již funguje/.
    Jako podnikatel v drobném stavebnictví / interiéry na klíč / nakupuji po internetu často a mohu Vám zoodpovědně říct, že tahle firma patří opravdu k těm lepším.
    ladna

  • Dobrý den,
    dovoluji si také říci že smrdí a hodně!
    Obědnal jsem si přes E-shop zboží mail dorazil v pořádku. Ovšem komunikace od fa je děsná zboží jsem do měsíce neobdžel. Komunikace ze strany prodejce je opravdu žalostná nenapíšou že zboží bude déle, nezavolají že je nějaký zádrhel vše si musíte snima zařídit samy a i tak se pramálo dozvíte. Dovolat se je problém a když se dovoláte tak vám operátor slíbí: zjistím a zavolám jak se situace má s obědnávkou 3dny se nic neděje. Člověk volá dokola výsledek nikde. Nakoupil jsem u konkurence a jsem spokojenej o 1000kč dráž na 25000 zakázce mě nezboří a zboží jsem měl do 3 pracovních dnů.

    Schrnuto a podtrženo tuto fa nikomu nedoporučuji a ruce od nich pryč!

    Daniel Tesař

  • Tady ta samochvála pékně smrdí tady nekoupím nic opravdu nic.

  • Mirek:

    Dobrý den,

    Nepopírám , že je občas těžké se k nám dovolat. Na druhou stranu jsem přesvědčen , že většinu zákazníků obslouží naši operátoři včas a kvalitně ( řeší stovky telefonátů denně ) o čemž svědčí i veskrze pozitivní recenze našich zákazníků.

    V současnosti jsou v pracovní době k dispozici 1-3 operátoři, kteří musí nejen zvedat telefony ale také potřebují mít čas na dotazy odpovědět - komunikovat s dodavateli, přepravci, skladem ...
    A proto je možné , že v okamžiku , kdy volá další zákazník , tak se věnují na dalším telefonu jinému zákazníkovi, nebo řeší dotaz zákazníka předchozího ...

    Často se stává , že zákazník klade otázky , které jsou jasně a zřetelně odpovězeny na našich stránkách (opravdu kotel stojí tolik kolik uvádíte ??? a doprava stojí opravdu např: 199 Kč ikdyž jsem z Ostravy ??? Je to nové zboží ??? ....) a bohužel tím blokuje ostatní zákazníky a prodlužuje vyřizování dotazů ostatních zákazníků.


    Chystáme zlepšení našeho komunikačního systému, ale to bude z technických důvodů možné nejdřív v březnu.

    Prosím proto o trpělivost při telefofování k nám. Pokud se nemůžete dovolat , napište email.

    S přáním hezkého dne


    Martin Horák

  • Dobrý den.
    S nabidkou zboží jsem spokojen i s dodací dobou také ale
    komunikace s Vámi po telefonu,katastrofa.V pátek i sobotu jsem se snažil dovolat obchodní 3 tel.čísla nic na reklamaci
    1 tel.číslo také nic.Bylo to pro mě nutné protože můj kotel dosloužil zrovna teď když začalo mrznout.Takže co se týče komunikace a také dopravy(bez oznámení) souhlasím s
    ostatními přispěvateli.Brzobohatý M.

  • R.Barnet:

    Dobrý den,

    problémy v komunikaci ohledně výměny Vámi špatně objednaného zboží byly způsobeno tím, že jste jako kontaktní telefon udal číslo , na které je velmi obtížné se dovolat .
    Veškeré Vaše poznámky o našem špatném přístupu beru proto jako neopodstatněné.
    Podle mých informací byste měl mít správný kout již doma.

    S pozdravem

    Martin Horák

  • Dobrý den pane Horák!
    Tímto se obracím na vás k provedení nápravy a poučení vašich zaměstnanců. Dne 1.11.2010 mi byla potvrzena objednávka č.42089 od té doby docházelo v několika případech, přesně 4x, k problému ze strany vašich zaměstnanců tenhle příběh popíši v bodech.
    1. Nenalezl jsem v obchodě příslušenství ke kotli Baxi a to elektronickou regulaci QAA 73.
    2. Bylo mi sděleno že to mám poslat emailem na doplnění objednávky, možná doplnění bylo, ale žádná odezva tak jsem to urgoval telefonicky, na to mi byl odeslán email s ZF.
    3. Čekal jsem informaci o stanovení dodací lhůty, zase nic, opět telefonická urgence
    4. Kotel jsem nutně potřeboval , tak jsme se domluvili na dvojím dodání a tím se cena o to prodražila, ale budíž
    5.Čekali jsme 3 dny a žádné potvrzení o expedici.
    6. Opětovná telefonická urgence, bylo sděleno vašim zaměstnancem že opoměl a omluvil se.
    7.Čekáme další dva dny a nic, opět telefonická urgence
    bylo sděleno, že dopravce neměl dostatečný počet vozidel, tak se to nakládalo až druhý den, vyřešeno
    8. První pozitivum, kotel došel, ale na to musím pozitivum vymazat, kotel došel ale bez venkovního čidla QAC 34, žádný dodací list, žádná faktůra a přitom vše zaplaceno, takže kotel nelze spustit a mému klientovi (Alexa Milan) je stále zima.
    9. Je pátek 13.11. 2010 16.55 hod, telefonuji na vaší firmu a bohužel bezvýsledně.
    10. Je sobota 14.11.2010 10.00 hod., jsem na stránkách vašeho eshopu a zjišťuji , že máte otevřeno i v sobotu 9.00 - 11.00, okamžitě telefonuji (protože p.Alexa mrzne) a bohužel se nedovolám , nikdo to nebere.
    Na závěr, četl jsem recenze na váš obchod a samá chvála, tak si myslím , že jsem měl zrovna štěstí na jednoho nebo několik méněschopných zaměstnanců jestli ne přímo neschopných.
    Rád bych dostal od vás odpověď.
    S pozdravem za mrznoucího p.Alexu Milana, Tomáš Glac

  • Dobrý den pane Horák,
    nemám z Vašeho obchodu od 19. října žádnou reakci (3 týdny) na mé maily ohledně akce "sprchová zástěna". S takovým přístupem jsem se ještě nikdy nesetkal. Nikdo se mnou nekomunikuje, tak to třeba půjde touto cestou. Pro Vaši informaci: dnes jsem odeslal na Vaše tři mailové adresy zprávu ohledně vrácení peněz.
    Doufám, že konečně celou tu anabázi rychle ukončíme.
    Nejsem schopen pochopit, proč nemáte zájem vše rychle vyřešit k mé spokojenosti a postavit se k celému problému čelem. Vždyť jde jenom o obchod.

    S pozdravem
    R.Barnet

  • Pavel Svobda:
    pardon
    první eshop je http://www.akoupelnyatopeni.c

  • ..: Zdravím,
    Docela jsem se zasmál ...

    Otázka je proč pan Horák provozuje dva obchody.
    První http://www.atopeniakoupeny.cz
    provozovatel:
    Horák - CZ, s.r.o.
    SNP 692/7B
    408 01 Rumburk


    Druhý http://www.prodej-na-spatky.cz
    provozovatel :
    Martin Horák
    SNP 692/7B
    408 01 Rumburk

    Pavel Svoboda
    Hradec Králové

  • Josef:

    Dobrý den,

    Jako politik byste se asi měl živit sám a to z několika důvodů :

    1. Kritizujete a přitom mluvíte obecné plky , bez uvedení konkrétních případů.

    2.Politik i Vy se se zbabělě za něco schováváte a pak urážíte - politik za svou imunitu .Vy za anonymytu.


    S pozdravem

    Martin Horák

  • Viktor:

    Dobrý den pane Viktore,


    1. Recenze nepíšme my ale zákazníci.
    2. Na našich stránkách uvádíme skladové plochy 2400 m2 ( ne 20000 jak jste si mylně přečetl ) - pokud této ploše říkáte baráček ...
    3. Žádný internetový obchod nemůže likvidovat řemeslníky a to z jednoduchého důvodu. Obchod se živí prodejem zboží, řemeslník se živí prací a proto si nemůžeme ani konkurovat.
    4. Až k nám příště znovu přijedete nakupovat , zastavte se, prosím, u mě v kanceláři a já s Vámi rád projdu naše sklady a pokusím se Vám vymluvit bludy , které zde píšete.

    S pozdravem

    Martin Horák

  • Objevil jsem tento eschop teprve před dvěma dny a jsem v úžasu.Sohlasím s rezenzentem v předchozím příspěvku.Čtu v rezenzích jen nenj,nej a nej.Ale tak se chvástá jen ten kdo potřebuje léčit své ego.Třeba píšou,že mají plochu skladu 20 000 m,ale kdo tam byl a já už vícekrát ví,že jeto nabubřelé chvástán,jejich baráček má možná dvacetinu ploch.Normálně se tomu říká lež nebo klamavá reklama..A že likvidují topenáře u nás v regionu je pravda.Využívají toho,že lidé jsou z celé republiky,ale my co žijeme tady víme své.

  • Řekl bych, že p. Horák by potřeboval studenou sprchu. Jeho vyjadření u reakcí je ubohé a asi to bude ESO celé ČR (že by další politik). Zatím umí jen kazit ceny nám topenářům.

  • karel:
    Dobrý den,

    děkujeme za upozornění. Celou věc jsme nechali prošetřit a získali i vyjádření přepravní společnosti :

    Dobrý den,
    Tímto bych se chtěl omluvit za chování řidiče CS expres, kterému uvedený den přestalo fungovat hydraulické čelo a tím pádem nemohl zásilku doručit na uvedené místo. Toto zřejmě přispělo k jeho neochotě pomoct vyvézt rudlí plynový kotel. Řidič byl náležitě poučen a finančně postižen. Ještě jednou se omlouvám za způsobené problémy
    S pozdravem


    Krzysztof Siedlaczek
    vedoucí střediska OV
    CS Expres, a.s.
    U Cukrovaru 187, Slatiňany, PSČ 538 21
    mob: 724 428 015
    tel: 552 531 444
    fax: 552 531 888
    www.csexpres.cz


    I my se Vám tímto moc omlouváme a pokud Vás tato špatná zkušenost neodradila od nákupu u nás , tak Vám i při Vaší příští objednávce garantujem dopravu ZDARMA + malý dárek.

    S přáním hezkého dne


    Martin Horák

  • Dne 15.ledna t.r. jsem se kladně vyjádřil k tomuto obchodu a ani dnes na tom nehodlám nic měnit. Objednaný plynový kotel Dakon P lux 18 HL při odbalení nejevil stopy poškození a všechno příslušenství bylo v pořádku. Ovšem nejsem odborník a tak konečné slovo bude mít specialista při zapojování kotle.
    Chci se však vyjádřit k úrovní dopravy, kterou provedla fa CS Expres Frýdek-Místek. Řidič dodávku sice avizoval a v termínu přijel, ale kotel byl na ložné ploše nákladního automobilu a vozidlo nemělo hydraulické zadní čelo (den předtím se snad porouchalo) a tudíž řidič měl za to, že zákazník bude spolupracovat při skládání 82 kg kotle. Mám 68 let a s podobnými situacemi již nepočítám. I když jsem chápal, že řidič pro množství sněhu nepojede k mému rodinnému domku, předpokládal jsem, že zajede z hlavní silnice alespoň cca 60 m místní komunikací (řádně odhrnutou) ke garáži, kde bude kotel složen. Ale ani tady jsem se nesetkal s ochotou, pouze hodlal vyhovět mé žádosti o zapůjčení rudly, abych si z hlavní silnice kotel odvezl. A tak jsem nakonec musel sehnat pracovníka místní technické služby, který pomohl kotel přeložit na svůj prostředek, určený k odhrnování sněhu a zmíněných 60 m mi ke garáži kotel odvezl. Tento skutečný způsob neseriózní dopravy je v naprostém rozporu se zásadami dopravy, prezentované na internetových stránkám v kapitole "doprava". I když nakonec vše dobře dopadlo, budu příště opravdu vážně uvažovat, zda tento způsob nákupu s ohledem na dopravu postoupím.

  • Dobrý večer,

    chtěla jsem se optat zda má někdo nějaké zkušenosti s masážními vanami Wellis. Jestli se vyplatí investovat do těchto van.

    Děkuji za každou odpověď

    Ivana Ševčíková

  • V mnoha Recenzích je psáno, že je přehledný stav zásob. Já tedy v tomto obchodě kromě hlášky "Pro informace o dostupnosti zboží volejte prosím" jsem nenašel jiné info o stavu zásob či skladu......

  • hruba.ivana:

    Tak to mě opravdu mrzí, protože to není naše chyba. Martin Horák

  • Objednali jsme si přípravek RAVAK anticalc. Došel později než ste inzerovali, ale byla to vina pošty, jak jsme zjistili.Zklamání bylo, že přípravek ač má neporušený uzávěr přišel z 1/5 vyteklý.Už si u Vás nic neobjednáme.Zdraví Ivana Hrubá