Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    发货太慢

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to již měsíc a zboží zatím nedorazilo, ani informace z obchodu. Nedoporučuji. V případě nákupu, brát pouze na dobírku...
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jedná se o podvodníky. Učebnice jsem objednal a zaplatil před měsicem. Jediná komunikace byl e-mail o přijetí objednávky. Od té doby jako by neexistovali. Neodpovídají na e-maily , nezvedají telefony. Vyhněte se jim obloukem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Už mám týden zaplaceno, vše měli mít skladem a zboží pořád nikde...

    • Moje první zkušenost s tímto eshopem a zároveň i poslední!! Nedoporučuji!!!

    Zboží jsem si objednala 20.2., tzn. před 14 dny a ke dnešnímu dni stále nic nedorazilo!! Obchod absolutně nic neřeší, 22.2. přišel email, že čekají na dodání, přitom na stránkách uvádějí, že mají vše skladem nebo nejpozději do 3 dnů. Jsou to podvodníci!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Tyden od zaplaceni. Zbozi nedorucili, zadne info o stavu objednavky neprislo. V pondeli zacnu prudit - psat, volat...
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo a nemám žádnou zprávu, kdy dorazí. Pouze mi oznámili, že jedna položka není skladem.

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    děkujeme moc za Vaši recenzi. U každého produktu uvádíme i předpokládaný termín dodání.
    Objednávku automaticky nerozdělujeme. Proto se nyní čekalo na dodání jedné položky na náš sklad.
    Ihned po naskladnění proběhne expedice objednávky.

    Books & Books

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále čekám na dodání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží není skladem
    • Arogantní jednání
    • Dlouhá doba vrácení platby

    Nikdy více.

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Vážená paní Crkalová,

    předpokládám, že sama víte, jak Vaše objednávka probíhala. Objednala jste si produkty s dlouhou dobou dodání. Obratem jsme Vám nabídli stornování objednávky. Což jsme učinili a dle obchodních podmínek jsme třetí den od objednání (v obchodních podmínkách píšeme až o 4 dnech od stornování) zadali vrácení platby zpět na vaši kartu. Vrácení je pak plně v kompetenci platební brány, jelikož šlo o víkend, vrátili Vám platbu cca 4 den od stornování.

    Myslím, že jsme se zachovali slušně i v komunikaci s Vámi, ač jste nás neustále upozorňovala, že jsme ještě platbu nevrátili. My Vám opakovaně odpovídali, že je vráceno a bude Vám platba připsána.

    Nevím, kde vidíte z naší strany arogantní chování. Naopak jsme se k Vám i přes některé Vaše slůvka v emailech chovali korektně. Myslím, že byste sama měla zvážit, zda toto Vaše hodnocení není spíše pohledem do Vašeho zrcadla.

    Ale přejeme Vám krásný večer a méně negativních myšlenek,
    jsme všichni jenom lidé a na světě jsme každý jenom jednou.

    Krásný večer
    B&B

    P.S.: U produktů, které máme skladem, píšeme SKLADEM. U produktů, které nejsou skladem a známe přibližný termín dodání píšeme - ve Vašem případě - DODÁNÍ DO 28 dní ... To, že něco není skladem a my říkáme, že není, snad není taková chyba.. ;-)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamou zákazníka ohledně zboží skladem. Objednala jsem před týdnem a zatím nebylo doručeno, což v dnešní době je hodně dlouhá doba na doručení.

    Zboží nemají skladem, i když to uvádějí. Expedice trvá víc než týden.

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    možná jste přehlédla informaci ohledně skladové dostupnosti, ale my nikdy neuvádíme u produktů, které nemáme skladem, že jsou skladem. Jinak některé učebnice, knihy jsou dováženy ze zahraničí a bohužel to i v dnešní době může chvilku trvat. Zejména, pokud je dovoz z Velké Británie a knihy se musí proclívat.

    Přejeme krásný den
    B&B

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Objednano 25.12.
    4.12. Stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mi stále nebylo doručeno.

    • zboží nepřišlo, telefon neberou
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nevím, jestli mám s doručením počítat

    Vyřízení objednávky trvá mnohem déle než bylo uvedeno a obchod vůbec nekomunikuje.

  • zboží jsem zaplatila 15.11. a dosud jsem nic nedostala

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedodržená doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží bylo uvedeno jako skladem, ale prý u dodavatele,tak čekám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám žádné informace ani zásilku.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden uběhl a zaplacené zboží přes mé urgence nedorazilo. Nikdo mě nekontaktuje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na dotaz o doruceni obchod nereaguje.
    • Zbozi zaplaceno, zatim nedorazilo. U ucebnic je to docela prusvih.