Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 6.10., tj. před sedmi dny jsem objednávku zaplatila, dosud mi nepřišla žádná reakce od obchodu! Opravdu s čistým svědomím nemohu tento obchod doporučit ...nikomu!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedorazila se mi objednávka a DPD si dělá co chce

  • Zásilka mi zatím nepřišla, ani mi nebylo zasláno v jakém stavu zásilka je. A to už je tak týden, co jsem zaplatila. Napsala jsem email a neodepisují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • There is no contacts to call, no office, e- mail is silent. 3 week of delivery and no books, no information where is it and howxre return money.
  • Furt nic nedorazilo a jeste ani neexpedovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel stále čekám na zásilku

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Obchod nedodržel avizovaný termín dodání do 7 dnů. Tento termín se zatím prodloužil na polovinu října.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdržela jsem jeden e-mail ohledně informace, že obchod čeká na dodání a od té doby nic (14dni).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na zboží budu čekat víc než měsíc, bohužel obrovské zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihu jsem nedostal, žádná odezva.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednané zboží nedorazilo. Nedoporučuji
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi nedorazilo, ač bylo uváděno, že je skladem. Bez kontaktu od obchodu. Po dotazu sděleno, že zboží teprve dorazí obchodu na sklad.... vědět to, objednám jinde.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před šesti dny jsem si objednala a předem zaplatila zboží a ještě mi nebylo doručeno. Ani od obchodu nepřišly žádné zprávy ani odpověď na můj mail ohledně objednávky.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednala jsem si pouze jednu věc už před týdnem. Mám potvrzenou objednávku ale ani po 6ti dnech žádná zpráva. Mám obavy, že mi snad už ani nedorazí. Zaregistrovala jsem se na stránkách s dojmem, že když zadám stejný e-mail na který jsem objednávala, uvidím stav objednávky v účtu - bohužel tomu tak není. Přijde mi týden na tak malou objednávku hrozně dlouhá doba, přece jenom i ze zahraniční balíčky dokážou dorazit dříve. Chápu, že může nastat zpoždění, ale uvítala bych o tom zprávu, abych se ujistila, že se stále řeší a opravdu mi dojde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále nedorazilo. Obchod jsem musela sama kontaktovat s dotazem, kdy dorazí, bylo mi sděleno, že řeší s vydavatelem. Při objednání přitom byla u položky uvedena aktuální dostupnost. Jsem ráda, že jsem nehradila předem a doufám, že se knihy co nejdříve dočkám.

  • Stále nedošlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno predem prevodem v ramci jedne banky 18.04.2023. Do 25.04.2023 vubec zadna odezva, zadne prijeti platby, vyskladneni zbozi, nic.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Před 6 dny jsem objednala, zaplatila a doteď mi zboží nepřišlo. Z e-shopu se ozvali, že objednané zboží nemají a čekají na naskladnění zboží. Minule jsem čekala skoro 14 dnů. Takže nedoporučuji
    • Dlouhé dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napsala jsem poznámku, že chci doručit zboží až po týdnu neb musím vybrat peníze od dětí a knihy byly doručeny okamžitě . Nechala jsem to tudíž na poště . Moji poznámku zřejmě nikdo nečetl. To snad není možný.

    Reakce obchodu AjShop.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za okamžité dodání učebnic. Bohužel v expedici přehlédli Váš vzkaz. Příště budeme přesnější a dodáme Vám knihy tak, jak je budete potřebovat.. ;-)

    Přeji krásný den
    M. Mojžíš - B & B

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím se mi nikdo od objednání zboží neozval, i když jsem zboží ihned zaplatil. Čekal bych nějakou informaci, v jaké fázi se moje objednávka nachází.