Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bazének vydržel ani ne dvě minuty. Hned jak jsem připojila vodu, prasknul.

    Reakce obchodu zvireci-potreby.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí vzniklá situace. Prosím zašlete nám fotky poškození na email a vrátíme Vám peníze.
    Pěkný den, tým Zvířecí Potřeby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nakupovala jsem na e-shopu po několikáté a vždy bylo vše v pořádku.
    Při poslední objednávce mi bylo doručeno zboží v pomačkaném obalu - chápu, to je chyba dopravce, ale v balíčku chyběla jedna věc a to konkrétně Halti výcviková ohlávka, kvůli které jsem objednávku vytvořila. Nutno dodat, že obal nebyl nijak otevřený, nebo rozbalený, byla to jen mírně pomačkaná krabice, tudíž z ní ohlávka určitě nevyskočila.

    Chtěla jsem nakoupit tady, protože jsem měla e-shop odzkoušený z předchozích objednávek i když konkurence měla ohlávku výrazně levnější. Při mé smůle se často setkávám s problémy i u ověřených e-shopů, kdy několikrát kontroluji všechny recenze a i přesto je s mou objednávkou vždy nějaký problém :D Raději jsem si tedy připlatila za e-shop, kterému jsem věřila.
    Na faktuře ohlávka je, zaplacená samozřejmě byla, ale v balíku prostě chyběla.
    Psala jsem hned e-mail s prosbou o zaslání uhrazené ohlávky. Nedostala jsem žádnou odpověď a ohlávka také stále nikde.
    Obchod mě velmi zklamal a pokud se tato situace nevyřeší, tak pravděpodobně už víckrát neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemohu ohodnotit.proroze po 11 dnech od objednávky mi zboží ještě nedorazilo

    Reakce obchodu zvireci-potreby.cz

    Dobrý den paní Vágnerová,

    objednávka Vám byla odeslána 18.11.2021.
    Pokud Vás doposud z ČP nikdo nekontaktoval informujte nás.

    Tým Zvířecí Potřeby.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nízké ceny
    • Pomalé vyřízení objednávky
    • Nekomunikace ze strany obchodu

    V tomto eshopu jsem nakupovala už cca 3 nebo 4 krát a kromě prvního nákupu, kdy jsem si zboží zajela do Brna osobně vyzvednout, tak byl s objednávkou vždy nějaký problém. Při druhé objednávce mi měsíc nepřišlo nic (ani email) a teprve když jsem zavolala já, tak mi řekli, že zboží není skladem a musím počkat další měsíc... no a za ten další měsíc se to opakovalo, takže jsem objednávku po dlouhém čekání ukončila. Brala jsem to tak, že se jedná o výjimečnou situaci, jenomže nyní je to zase týden od objednávky a nepřišel mi ani potvrzovací email, zdali zboží vyexpedovali. Firma sice asi bude poctivá, ale pravděpodobně mají špatně nastaveno odbavování objednávek a komunikaci se zákazníkem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží je zaplaceno týden, žádná reakce jestli zboží je nebo není. Minulý nákup úplně super. A teď opravdu zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží přišlo v jiné barvě, než jsem objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo psáno,že v té myši bude šanta kočičí a bylo tam prd drahé a k ničemu jsem nespokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nereagují na reklamaci nedodaného bonusu, který měl být u zboží. Vzhledem k nízké hodnotě dárku vůbec nechápu, proč svou chybu nevyřešili a raději přijdou o zákazníka.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dva týdny po objednání nedorazilo, proto jsme objednávku zrušili a zboží objednali jinde. Peníze nazpět jsme zatím neobdrželi.

    Reakce obchodu zvireci-potreby.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme za vzniklé nepříjemnosti, zboží z Vaší objednávky bylo na objednání a bohužel jsme v této předvánoční době nedokázali zajistit v termínu. Platba Vám byla vrácena dne 18.12.2020 dle potvrzení platební brány. Prosím o kontrolu v opačném případě nás informujte.

    Ještě jednou se omlouváme.

    S pozdravem Roman
    tým Zvířecí Potřeby

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Šílená doba odeslání a zároveň doručení. Objednala jsem vše,co bylo skladem v neděli,ve středu bylo teprve vyrozumění,ze zasilku připravují. Na cestu se dostala s ppl až následující týden. Takže necelých 10 dní,než balík byl vůbec na cestě ke mě. V tu chvily mi už byl k ničemu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem šedé podložky, přišly béžové s hnědou tlapkou, ale bylo mi tvrzeno, že jsou šedé, protože mají nálepku s kódem označující šedé. Tak pozor při objednávce barevného zboží. To, co vidíte na vlastní oči nikoho nezajímá. Na nálepce je šedá, tak je to šedá, i kdyby byla třeba růžová. Děs!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednany pelišek jsem zaplatil online a dale se uz nikdo neozval,po tydenní urgenci obchod bez jedine informace vratil penize,což je fér.
    Koupil jsem ten samý jinde.

    Reakce obchodu zvireci-potreby.cz

    Dobrý den,

    ano, bohužel u Vaší objednávky jsme pochybili :-( Ve skladu jsme hned sjednali nápravu. Moc se omlouváme

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mě přišlo vylité

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží krátce před expirací , např. Granule 2kg
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace, neřešení problémů, nezájem a arogace k zákazníkovi který odebírá nemalé množství zboží. Neochota řešit vlastní neschopnost a učetnictví že by jeden zaplakal.

    Reakce obchodu zvireci-potreby.cz

    Dobrý den paní Fuksová,

    rád bych Vás upozornil, že objednávka byla doručena za 24 hod. od objednánání bez jakékoliv reklamace, tento stav je možné doložit. Tímto porušujete podmínky Heureky a také pozor na OCHRANU OSOBNÍCH ÚDAJŮ-POMLUVA, 40/2009 Sb. se trestného činu pomluvy dopustí ten, „kdo o jiném sdělí nepravdivý údaj"

    Tým Zvířecí potřeby.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostal jsem v den objednavky pouze potvrzeni o objednavce a od te doby jsem nedostal ani jednu info o expedici a zbozi do dnes nedorazili. Kdyby alespon mi bylo zaslan problizny termin odeslani, ale ani carka. Bohuzel, kdyz to porovnam s ostatnimi eshopy, tak tohle je spatna zkusenost. Na linku mobilni linku se nedovolam..... no hruza. Zoubek Chomutov

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Strašně dlouhá doba dodání, žádné info o stavu objednávky. Objednáno 7.11. doposud do 17.11. nic.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodávka zboží
    • Komunikace

    Do obchodu se skoro nedá dovolat a komunikace je 0.
    Dodací doba "3-5 dnů" neplatí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od 27.8.cekam balíček, který byl zaplacený dopředu, i přes telefonickou urgenci v eshopu i ulozence a příslibeni zpětného kontaktu a infa třetí den nic. Nemám dosud zboží ani informaci proč.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboži uvedeno skladem-odeslání do 24h. Po 5 dnech mi na můj dotaz bylo sděleno že ho teprve naskladnily.
    • Barva neodpovídá, ale bohužel jsem neprostudovala podmínky k výměně zboží 95,- Kč za poštovné tak si ponechám nevyhovující.