Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cca před rokem jsem zakoupila obraz velkého formátu, již po doručení obrazu mi bylo jasné, že barvy nestačí (no co, dokoupím, že?)....hned první barvu jsem vysypala ve tvaru ztvrdlé kostičky... a teď co. Nemohu ji hned reklamovat, protože přece neotevřu všechny kelímky (nikdo neví, jak dlouho budu malovat) abych zkontrolovala i ty ostatní. Před týdnem jsem na ZUTY objednávala nové kelímky, za úplně vyschlé (kostičky) a doobjednávala i nové další barvy, protože opravdu nestačily.
    Žádala jsem slevu, kompenzaci prostě něco. Nejde o peníze, ale o princip.
    A víte co? NIC!!! Ani "trhněte si", po roce máš smůlu, promiňte příště si dáme pozor. Nebo máte jednu barvu za 8,- zdarma :-)

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že barvičky Vám dorazily vyschlé. Je nám také velmi líto, že tato situace nebyla vyřešena v rámci reklamace - jak tomu standardně je. Bohužel jste nás ohledně vyschlé barvy nekontaktovala, nemohli jsme vědět, že zásilka nedorazila v pořádku. Obratem se s Vámi spojíme a dodatečně problém ošetříme jako reklamaci.

    Krásný den, Vaše ZUTY ♥

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Barvičky jsou zaschlí.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, že naše barvičky Vám nedorazili v pořádku. Obratem se s Vámi spojíme a dořešíme zaslání nových kalíšků.

    Krásný den, Vaše ZUTY ♥

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasekla se komunikace s vaším operátorem, který všechno svedl na dopravce. Myslím, že chyba byla na vaší straně. Určitě už vás nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu ZUTY

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, pokud ve Vaší poslední objednávce došlo k pochybení. Obratem Vás budeme kontaktovat, abychom situaci napravili. Našim cílem je Vaše spokojenost.

    Krásný den, Vaše ZUTY

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Na stránkách mají dodací lhůtu, která v žádném případě neodpovídá dodací době. Snažila jsem s obchodem domluvit, ale nebylo to možné.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc si ceníme našich zákazníků a jejich zpětné vazby a proto nám je velmi líto, že objednávka neproběhla zcela podle Vašich představ. Obratem Vás budeme kontaktovat a uděláme vše proto, abyste byla spokojena.

    S přáním krásného dne, Vaše ZUTY

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • poslané špatné barvy. Bylo posláno s velkým zpožděním.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že zásilka dorazila ve zpoždění a nekompletní. Obratem Vás budeme kontaktovat kvůli dořešení reklamace.

    Moc se Vám omlouváme za způsobené potíže

    Krásný den, ZUTY tým

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    eshop nedoručil zboží. Zboží objednáno 17.12. ani 27.12 nevěděli kdy zboží doručí. Objednávku jsme proto zrušil.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Spokojenost našich zákazníků je pro nás priorita, proto nás velmi mrzí, že jste Vaši objednávku neobdrželi podle přání. Od 12.12. jsme doručení do Vánoc z kapacitních důvodů ale již negarantovali. Věříme, že malování podle čísel ze ZUTY ještě vyzkoušíte a budete spokojeni :)

    Děkujeme a přejeme příjemný den

    ZUTY tým

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Není co hodnotit. Zboží ještě nedorazilo.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Spokojenost našich zákazníků je pro nás priorita. Vaši objednávku prozkoumáme a neprodleně Vás budeme kontaktovat. Za čekání se Vám velmi omlouváme.

    Děkujeme a přejeme příjemný den

    ZUTY tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle dodání
    • Kvalitami barev jsme hodně zklamání. Barvy řídké, vodové,špatně kryjí a jde vidět každý tah štětcem. Měli jsme I od konkurence a nedá se to srovnat. Takže za nás ZUTY už ne.

    Reakce obchodu ZUTY

    Krásný den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že nejste spokojená s barvami, ale vše rádi vyřešíme k Vaší spokojenosti, stačí nás kontaktovat na naší infolince či info mailu: [email protected].

    Děkujeme a přejeme příjemný den

    ZUTY tým

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    stale cekam na zaplacene zbozi

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaše objednávka byla již odeslána. Vzhledem k prudkému nárůstu objednávek v předvánočním období se mírně opozdila, za což se upřímně omlouváme.
    Děkujeme vám za trpělivost a pochopení.

    Doufáme, že vám malování přinese mnoho radosti a spokojenosti.
    Krásné Vánoce
    ZUTY tým