Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nespokojenost

    Strašně,jsem naštvaná a nemyslím si že moji nespokojenost zveřejníme. Došel jiný obraz,než jsem si vybrala. Poštovné k reklamaci by mě vyšlo na 200Kc,to mi asi nikdo nevrátí,takže mě obraz vyšel na 1100Kc. A co je nejhorší,že adresa na reklamaci nějaké Staré Město neexistuje. Na dvou poštách adresu nenašli. A co teď s kyčovitym obrazem velikosti 100x80cm? Jedině ho vyhodit na sběrný dvur,protože obraz je tak skaredy,že se ani jako dárek nehodí!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka byla doručena včas, ale bohužel bez barevných fixů a legendy, která je k obrazu nutná. Není možné na obrázku pracovat a bez tohoto doplnění uvažuji o vrácení zakázky a také peněz. Je mi to líto, těšila jsem se. Není ani možnost se s vámi spojit telefonicky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Naprostá katastrofa.Objednala jsem 15 .obraz k diamantová i.Nejdriv mi paní po telefonu řekla že jsem napsala špatný kód a kde jsem ho vzala.Nic jsem nechápala ale objednala jsem znovu.Schvalila jsem obraz k diamantová i Prislo mi malovani. Zasilku jsem odeslala zpět.Takove martirium jsem nezažila.Nejaka ,,Barča ,,která se ani nepodepíše celým jménem mi napsala mail že jsem objednala mail že jsem objednala malování.Ano hlupák je zákazník,nikdo v Žlutý se zmýlit nemůže.Takze jsem přišla i s poštovným o 1200 Kč.Nemam ani zásilku ani peníze.Za to kolikrát jsem jim dala vydělat nevídaná vstřícnost k zákazníkům.Nikdy víc !!!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Sice zboží přišlo ,ale bez sáčku na zip .Velice mě to mrzí jelikož dcera si též objednala a sáčky tam měla.Dodani do 24 hod.absolutne nefunguje klamna reklama

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obraz jsem vrátila, neodpovídal nabízené skutečnosti. Byl nedokonale vypnut na rám.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhé dodání i kdyz psali že dodají do 24 hodin

    Chyběla jedna barva z obrázku

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Poprvé jsem byla spokojena ale teď ne některé barvy byli úplně tvrdé asi staré no musela jsem kombinovat Tomanova

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží mělo být odesláno do 24 hodin. Alespoň to bylo uvedeno při objednávce zboží. Objednáno 19.12. Doručení 3.1.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • hezké zboží
    • Vůbec žádná komunikace obchodu se zákazníkem

    Nebyli mi poskytnuty absolutně žádné informace o tom, v jakém stavu je má objednávka (předáno dopravci, přibližný datum doručení, doručeno apod.). Dokonce mě ani nikdo včas neinformoval o tom, že změnili výdejní místo mé zásilky. Po celou dobu obchodu jsem se cítila ve stresu, jestli vůbec dorazí (jelikož to stálo nemalé peníze + to měl být dar pro mou příbuznou).

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc si ceníme našich zákazníků a jejich zpětné vazby a proto nám je velmi líto, že objednávka neproběhla zcela podle Vašich představ. Obratem Vás budeme kontaktovat a uděláme vše proto, abyste byla spokojena.

    S přáním krásného dne, Vaše ZUTY

  • Nedoporučuje obchod

    • klamavé informace na webu, zboží do dopravy neposlali ani za dva dny

    Reakce obchodu ZUTY

    Hezký den,

    Děkujeme za Vaši recenzi, každá zpětná vazba nás posouvá vpřed. Spokojenost a názor našich zákazníků je pro nás velmi důležitý, proto se velmi omlouváme za opožděné doručení Vaší objednávky. Z kapacitních důvodů došlo ke zpoždění výroby a expedice předvánočních objednávek. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem Zuty

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • velký výběr obrazů
    • zboží dorazilo v pořádku
    • dodací lhůta
    • barvy úplně neodpovídají předloze

    U výrobku lživě uvádí Express odeslání do 24 hodin. Není to pravda. Moji objednávku odeslali až 4. pracovní den. Objednávala jsem dárek před Vánocemi a bohužel jsem této informaci o rychlém odeslání uvěřila a dárek dorazil až po Vánocích. Na můj dotaz ohledně odeslání reagovali až ten 4. den pouze informací, že balíček byl odeslán. Žádná omluva ani vysvětlení.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Spokojenost našich zákazníků je pro nás priorita, proto nás velmi mrzí, že jste Vaši objednávku neobdrželi podle přání. Věříme, že malování podle čísel ze ZUTY ještě vyzkoušíte a budete spokojeni :)

    Děkujeme a přejeme příjemný den

    ZUTY tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Na webových stránkách uvedeno odeslání do 24h. Čekala jsem objednávku víc než týden, a nestihla do Vánoc. Komunikace z obchodem jen přes web formu, na telefon neodpovídají.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Spokojenost našich zákazníků je pro nás priorita, proto nás velmi mrzí, že jste Vaši objednávku neobdrželi podle přání. Od 16.12. jsme doručení do Vánoc z kapacitních důvodů ale již negarantovali. Věříme, že malování podle čísel ze ZUTY ještě vyzkoušíte a budete spokojeni :)

    Děkujeme a přejeme příjemný den

    ZUTY tým

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    5 dní jim trvalo předat objednávku dopravci, díky tomu nestihla Vánoce.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Spokojenost našich zákazníků je pro nás priorita, proto nás velmi mrzí, že jste Vaši objednávku neobdrželi podle přání. Od 16.12. jsme doručení do Vánoc z kapacitních důvodů ale již negarantovali. Věříme, že malování podle čísel ze ZUTY ještě vyzkoušíte a budete spokojeni :)

    Děkujeme a přejeme příjemný den

    ZUTY tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Zboží objednáno 16.12., tak, aby dorazilo jako vánoční dárek, teprve 20.12. e-shop předal zásilku dopravci. Zboží bylo připraveno k vyzvednutí 27.12.

    Reakce obchodu ZUTY

    Hezký den,

    Děkujeme za Vaši recenzi, každá zpětná vazba nás posouvá vpřed. Spokojenost a názor našich zákazníků je pro nás velmi důležitý, proto se velmi omlouváme za opožděné doručení Vaší objednávky. Z kapacitních důvodů došlo ke zpoždění výroby a expedice předvánočních objednávek. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem Zuty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo zabalené jen v tenké průsvitné fólii. Po rozbalení jsem zjistila, že pět druhů diamantů se rozsypalo a smíchalo. Obchod reagoval pouze tím, že si to mám přebrat. Takže nedoporučuji.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc si ceníme našich zákazníků a jejich zpětné vazby a proto nám je velmi líto, že objednávka neproběhla zcela podle Vašich představ a nebylsa doručena v pořádku. Obratem Vás budeme kontaktovat a uděláme vše proto, abyste byla spokojena.

    S přáním krásného dne, Vaše ZUTY

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží jsem si objednala 16.12 24 jako vánoční dárek. Dorazilo 29.12 24. A hlavně ozvali se pouze, že přijali objednávku a pak už vůbec. Chtěla jsem se informovat na stav ojednávky tel. s automatem vůbec mi nerozuměl a na dotazy nikdo neodpovídá. Takže jsem musela těsně před vánoci řešit narychlo jiný dárek.

    Reakce obchodu ZUTY

    Hezký den,

    Děkujeme za Vaši recenzi, každá zpětná vazba nás posouvá vpřed. Spokojenost a názor našich zákazníků je pro nás velmi důležitý, proto se velmi omlouváme za opožděné doručení Vaší objednávky. Z kapacitních důvodů došlo ke zpoždění výroby a expedice předvánočních objednávek. Za vzniklé komplikace se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem Zuty

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží které jsem objendnala sice dorazilo, ale úplně jiný motiv obrazu..

    Reakce obchodu ZUTY

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, pokud ve Vaší poslední objednávce došlo k pochybení. Obratem Vás budeme kontaktovat, abychom situaci napravili. Našim cílem je Vaše spokojenost.

    Krásný den, Vaše ZUTY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na eshopu slibují dodání do 4 dnů. Po 10ti dnech jsem po urgenci zjistil, že to ještě ani nedali do výroby a že prý jistě pochopím, že to do Vánoc, které jsou za dalších 7 dní nestihnou..

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc si ceníme našich zákazníků a jejich zpětné vazby a proto nám je velmi líto, že objednávka neproběhla zcela podle Vašich představ. Obratem Vás budeme kontaktovat a uděláme vše proto, abyste byla spokojena.

    S přáním krásného dne, Vaše ZUTY

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží došlo po více jak dvou týdnech od objednávky, jeden den před možnosti vyzvednout před vánočními svátky.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Moc nás mrzí, že zásilka dorazila ve zpoždění. Obratem Vás budeme kontaktovat.

    Moc se Vám omlouváme za způsobené potíže

    Krásný den, ZUTY tým