Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží které jsem objendnala sice dorazilo, ale úplně jiný motiv obrazu..

    Reakce obchodu ZUTY

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, pokud ve Vaší poslední objednávce došlo k pochybení. Obratem Vás budeme kontaktovat, abychom situaci napravili. Našim cílem je Vaše spokojenost.

    Krásný den, Vaše ZUTY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na eshopu slibují dodání do 4 dnů. Po 10ti dnech jsem po urgenci zjistil, že to ještě ani nedali do výroby a že prý jistě pochopím, že to do Vánoc, které jsou za dalších 7 dní nestihnou..

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Moc si ceníme našich zákazníků a jejich zpětné vazby a proto nám je velmi líto, že objednávka neproběhla zcela podle Vašich představ. Obratem Vás budeme kontaktovat a uděláme vše proto, abyste byla spokojena.

    S přáním krásného dne, Vaše ZUTY

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V případě, že chcete odstoupit od kupní smlouvy nebo reklamovat zakoupené zboží, nikomu se nedovoláte. Jenomže jak na to? Na stránkách sice existuje telefonní číslo, ale to obsluhuje automat jménem Eliška. Nic konkrétního s Vámi nevyřeší. Můžete zapomenout na to, že s Vámi bude někdo něco probírat osobně, přes telefon. Potřebovala jsem z objednávky vyřešit chybně zakoupený jeden druh zboží a ten mi do dnes zůstal doma, protože na moji písemnou reakci, co s tím a jak postupovat při jeho vrácení, nikdo nezareagoval.
    • Objednané zboží Vám zašlou v tenké, průhledné fólií, která se při přepravě snadno roztrhne. Takto mi byl balíček zaslán. Pan přepravce se mi omlouval za jeho protržení. Ani jsem mu to neměla za zlé, když jsem viděla, jak tenký je materiál, do kterého zboží balí.

    Reakce obchodu ZUTY

    Hezký den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, pokud ve Vaší poslední objednávce došlo k pochybení. Obratem Vás budeme kontaktovat, abychom situaci napravili. Našim cílem je Vaše spokojenost.

    Krásný den, Vaše ZUTY

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • příšerná komunikace a dodání trvalo hrozně dlouho...

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. Brzy Vás budeme kontaktovat a celou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Hezký den,
    Vaše ZUTY

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Краски абсолютно не соответствуют картине. Больше никогда ничего не закажу

    Reakce obchodu ZUTY

    Здравствуйте,

    спасибо за ваш отзыв. Нам очень жаль, что цвета не соответствуют картинке. Нам также очень жаль, что эта ситуация не была решена в рамках процедуры рассмотрения жалоб - как это обычно бывает. К сожалению, вы не связались с нами по поводу цветов, поэтому мы не могли знать, что они не совпадают. Мы свяжемся с вами в ближайшее время и рассмотрим этот вопрос в качестве жалобы.

    Хорошего дня, ваш ZUTY ♥

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Musel jsem si doobjednat nové barvy, protože v balení k plátnu byly některé vyschlé. Chápu, že jsem reklamaci odkládal a ozval jsem se po roku od nákupu, ale spoléhal jsem se na info na jejich webu, že v takovém případě nové barvy zašlou, takže mě po odmítnutí jako vícenásobného zákazníka zklamali. Navíc u posledního plátna byly některé barvy špatně namíchané (řídké nebo moc husté). Už tu nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme vám za vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost. Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. Brzy Vás budeme kontaktovat a celou situaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.

    Hezký den,
    Vaše ZUTY

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Cca před rokem jsem zakoupila obraz velkého formátu, již po doručení obrazu mi bylo jasné, že barvy nestačí (no co, dokoupím, že?)....hned první barvu jsem vysypala ve tvaru ztvrdlé kostičky... a teď co. Nemohu ji hned reklamovat, protože přece neotevřu všechny kelímky (nikdo neví, jak dlouho budu malovat) abych zkontrolovala i ty ostatní. Před týdnem jsem na ZUTY objednávala nové kelímky, za úplně vyschlé (kostičky) a doobjednávala i nové další barvy, protože opravdu nestačily.
    Žádala jsem slevu, kompenzaci prostě něco. Nejde o peníze, ale o princip.
    A víte co? NIC!!! Ani "trhněte si", po roce máš smůlu, promiňte příště si dáme pozor. Nebo máte jednu barvu za 8,- zdarma :-)
    27.5. Na základě telefonického hovoru se zákaznickou linkou, konkrétně paní Lenkou doplňují recenzi. Paní Lenka byla velmi milá a chápavá. Situaci jsme řešily, zjistily jsme, že problém asi nastal v softwarovém nastavení zpětné vazby zákazníků. Tímto děkuji za vysvětlení a dodatečnou kompenzaci barev.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí, že barvičky Vám dorazily vyschlé. Je nám také velmi líto, že tato situace nebyla vyřešena v rámci reklamace - jak tomu standardně je. Bohužel jste nás ohledně vyschlé barvy nekontaktovala, nemohli jsme vědět, že zásilka nedorazila v pořádku. Obratem se s Vámi spojíme a dodatečně problém ošetříme jako reklamaci.

    Krásný den, Vaše ZUTY ♥

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Barvičky jsou zaschlí.

    Reakce obchodu ZUTY

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Moc nás mrzí, že naše barvičky Vám nedorazili v pořádku. Obratem se s Vámi spojíme a dořešíme zaslání nových kalíšků.

    Krásný den, Vaše ZUTY ♥

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.