Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dobrá cena
    • Rychlé dodání zásilky
    • Špatně zabalená zásilka.

    Nedostatečně zabalaen zásobník na vodu/suché krmivo. Příčinou toho došlo k jeho poškození (popraskání).

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den , je nám líto že máte komplikace se zbožím, ale bohužel se to dozvídáme formou negativní recenze, zásobník byl zabalen v bublinkovém obalu a krabici, mohlo dojít k poškození během přepravy.

    Domníváme se že bylo na místě rozhodně nás informovat a řešit poškozené zboží, ale poslední dobou je pro většinu lidí atraktivnější dávat negativní recenze, pokud je to tak dostačující je to pouze Vaše rozhodnutí.

    Přejeme krásný den
    Tým Zooshopik

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dne 23.2.2024 byla vytvořena objednávka, na pelech pro psa a granule 15kg, další den voláno z eshopu, že objednaný pelech není i přesto že byl na stránkách že je skladem, takže bylo domluveno že přijde jiný pelech, dražší (větší). Dne 27.2.2024 zboží dorazilo, pelech byl větší po domluvě takže OK, granule místo 15 kg přišlo 20 kg. Tímto začala anabáze s tímto eshopem, kdy bylo ihned voláno ze ZOOshopíku a následně i přes email, že chtějí peníze za větší balení granulí, které nebylo mnou objendáno. Dále začalo emailové vyhrožování že chtějí okamžitě zaplatit větší balení, podepisoval se jakýsi ,,Tomáš,, ze ZOOshopíku. Samozřejmě doplaceno (cca 300 Kč), i když nebylo objednáno, jednalo se o granule pro kojící fenku, takže nebyl čas na čekání. (faktura z Eshopu na 300 Kč zaslána až na moje vyžádání)

    Strašná zkušenost s tímto eshopem, raději nakupte jinde.
    Nikdy se nám nestalo takovéto jednání. Nátlak a hnus, nikdy více.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den
    Je nám líto Vaší špatné zkušenosti s naším e-shopem

    Abychom uvedli na pravou míru naše jednání, byla jste telefonicky kontaktována 4 dny po dodání zboží a požádána že

    1.granule vyzvedneme a doručíme Vám správné, reagovala jste že granule jsou otevřené a že nejste povinna uhradit rozdíl v ceně že jste si to již ověřovala u právníka.
    (To že Vám byly chybně dodané granule jste nám do tel.kontaktu od nás neoznámila)

    Po tomto telefonickém hovoru jsme Vás emailem vyzvali k uhrazení rozdílu v ceně , věřím že jsme v právu pokud jsme Vám omylem dodali hodnotnější zboží, s variantou výměny jste nesouhlasila, je tedy na místě uhradit rozdíl v ceně.

    Domníváme se že se nejedná o nátlak a hnus, nýbrž korektní jednání, které by mělo být i ze strany zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží, které je uváděno skladem, skladem není. Místo toho musíte vybrat jiné zboží, když už máte zaplacenou objednávku. Nedostatečně baleno, dorazil roztrhany pytel granulí. To, že vám nepošlou objednaný produkt, ale pošlou podobný, jiného složení, je vůbec netrapi, vysvětlí vám to chybou EANu na skladě. Objednaný ještě jeden pytel granulí s poškozeným obalem 12+3kg, pytel do půlky roztrzeny, prelepeny průhlednou páskou, ale neupozorni, že v pytli není celkem 15 kg, ale jen 13 kg.

    Celkově nejhorší obchod, kde jsem kdy potřeby pro psy nakupovala za posledních 15 let. Absolutně nedoporucuji cokoli tam nakupovat.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den
    Je nám samozřejmě líto , že máte špatnou zkušenost s naším e-shopem .
    Věřím, ale že situace byla řádně vyřešena
    1. Ihned jste byla kontaktována naším zaměstnancem že můžeme dodat piškotů pouze 2 balení jelikož ostatní byly nepoužitelné k dodání.
    2. Za zaměněný šampon jsme vrátili platbu a špatně dodaný jsme Vám ponechali zdarma.
    3. Snažíme se předvídat jak dojde balík a proto používáme krabice 5VV.
    4. O chybějícím obsahu pytle granulí jsme se dozvěděli až nyní z recenze - přikládám Vaši komunikaci. Pokud byste nás na to upozornila a zaslala k reklamaci , jistě bychom tuto situaci řešili.

    ,,Komunikace zákazníka,,
    Dobrý večer,

    když pominu to, že jsem si u Vás objednávala všechno zboží, které jste měli uvedeno skladem ve větším množství než byla má objednávka a poté mi volala od Vás paní, že piškotů máte jen dva balíčky místo mých objednaných šesti a musela jsem v ceně čtyř balíčku piškotů vybírat jiné zboží, které jsem nutně nepotřebovala, jsem jedním slovem opravdu ZKLAMANÁ. Ano, je to od Vas milé, že jste mi přibalili dárečky a za to děkuji, ale bohužel objednaný a uhrazeny šampon, který jsem opravdu potřebovala mi nepřišel. Místo sirného šamponu mi přišel šampon makadamiovy, který je mi skutečně k ničemu. Ten jste měli v krabici zabalený hezky, ale granule Petkult, které byly na dně krabice nijak chráněné zespodu nebyly a nejspíš se při přepravě krabice poškodila a do obalu krmiva udělala díru. Samozřejmě jsem si toho všimla až jsem celou krabici vybavila, ze všech, na první pohled viditelných, ostatnich částí krabice žádné poškození nebylo. Z celé objednávky a nákupu mám docela smíšené pocity. Předpokládám však, že mi správný šampon obratem zašlete. Nemám problém Vám zaslat zpět šampon obdržený, avšak nehodlám platit poštovné, které převyšuje částku za šampon, chyba není na mé straně.

    Děkuji za vyřízení, fotodokumentaci zasílám v příloze.

    S pozdravem

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obdrželi jsme jiné zboží, než jsme objednali a zaplatili.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den , je nám velice líto že jsme Vám pravděpodobně odeslali jiné zboží než jste si objednali, ale bohužel do dnešního dne jste nás nijak nekontaktovali a ani jsme tedy netušili, že je nějaký problém s Vaší zásilkou. Myslíme si, že je na místě nás kontaktovat a pokud došlo k chybě umožnit nám ji napravit.
    Pravděpodobně je důležitější udělení negativního komentáře než řešení problému. Takže pokud máte zájem o nápravu sdělte nám jaká položka z Vaší objednávky byla zaměněna.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutní katastrofa obchod nereaguje objednávka neforazila

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Zboží bylo na objednání s dodací lhůtou a bylo řádně doručeno

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den u produktu bylo uvedeno skladem u dodavatele - dodání 7 dní . V této lhůtě bylo zboží dodáno. Po dodání produktu bylo zboží vráceno zpět pro nevhodnou velikost (rozměry jsou u produktu uvedeny)- Vytvořena nová objednávka na menší velikost.
    I když se snažíte zákazníkům maximálně vyhovět i přesto obdržíte negativní hodnocení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Sortiment fajn, ale personál neochotný, otrávený. Na emaily nereagují, člověk má pocit, že je otravuje.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den je nám líto že máte špatné zkušenosti s naším personálem, jen by mě zajímalo jak poznáte že jsou otrávení přes email na který Vám podle Vás nereagují :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Když něco objednávám a je napsáno na skladě že zboží je, tak by to tak mělo být. Telefonem mi sdělily že by měli naskladnit, bohužel jsem musela objednat jinde.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den, je nám líto Vaší zkušenosti, bohužel občas se zboží rychle vyprodá

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ochotná slečna u příjmu objednávek
    • nedají vědět, že zboží nemají

    Objednávala jsem zboží, protože měli psáno, že je skladem, po týdnu, žádná zpráva o doručení, takže jsem na obchod volala, část objednaného zboží neměli. Museli jsme vybrat jinou variantu granulí.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží uvedené skladem nemají k dispozici ani na skladě ani u dodavatele. Zbytečně strávený čas vytvářením objednávky.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den , je nám líto zbytečně stráveného času, bohužel jedna položka z 6 objednaných nebyla skladem a nebylo ji možné ihned zajistit , po dohodě byla celá objednávka stornována ze strany zákazníka

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mne odmítl poslat objednávku na dobírka ac tuto možnost nabízí
    • klamná reklama
    • klamani zakazniku

    ne nedoporučují klame zákazníky způsobem odeslání .

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den , bohužel pokud evidujeme předchozí objednávku na dobírku nepřevzatou, již další na dobírku nezašleme. Je nám líto

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Bohužel nemohu obchod doporučit. Objednala jsem v akci pamlsky 3 balení po 3 sáčcích, přišly mi jen 3 sáčky. Reklamovala jsem (bohužel jsem balík rozbalila až několik dní po doručení, nikdy dříve jsem podobný problém neměla). Obchod mi nabídl slevový kupón ve výši ceny chybějícího zboží. Nakoupila jsem tedy znovu pamlsky v akci s expirací 10/22. Nicméně na všech 9 balíčcích je trvanlivost do 9.9.2022. Příště raději nakoupím jinde.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den, u pamlsků je uvedena doba expirace 9/2022 , proto jsou také s 50% slevou a ty jste si objednala.

    Obdržení kupónu ve výši ,,údajně,, chybějícího zboží: 10 dní od doručení reklamovat chybějící zboží - i když váha zásilky odpovídá ,je z naší strany opravdu víc než vstřícný krok.

    přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo doručeno rychle . Paní při objednávce velice příjemná.Bohužel na to jak je škřabadlo drahé je poškozené. Špatně ušité závěsné koše. Oba mají díry. Prostě málo látky co se při natažení na kovovou konstrukci roztrhla.Tato škrabadla si kupují lidé co mají velká plemena koček.To je 12 kg.Tak trošku k nepoužití.Také jsem udivena ,že látka se nedá sejmout. Jak se to má prát. Při chovu je velmi důležitá čistota.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.