Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Před šesti dny jsem si objednala zboží,zaplatila a pak mi přišlo že zboží není skladem.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den , zboží nebylo skladem ihned když jste ho objednávala, což je viditelné i na eshopu, tato informace chodí i emailem ihned po objednání nikoliv za 6 dní

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Predavaju niečo čo nevedia dodať

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den , bohužel dodávky z Anglie byly pozastaveny a momentálně nelze zboží dodat . Bohužel v této době je problematické nestandardní zboží zajistit rychle .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    objednávka byla fajn, ale bohužel nedošla v pořádku po přepočítání, jsem zjistila, že některé položky chybí, ale obchod mi rozdíl nevrátil, ikdyž mi to sám tvrdil

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den , platba Vám byla vrácena na Váš účet zkontrolujte si ve své bance děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Není možné platit dobírkou.Informace k platbě převodem nepřehledné.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Platba na dobírku je v eshopu možná pouze u balíku do ruky, u balíku na balíkovnu, který jste zvolila, je pouze platba předem z důvodu podstatného množství nevyzvednutých zásilek. Informace s pokyny k platbě je automaticky zaslána s potvrzením objednávky které jste obdržela a 7.4. Jste platbu uhradila :)

    Vaše objednávka byla vytvořena 2.4. / 7.4 byla od Vás platba přijata a 8.4 byla zásilka odeslána
    https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka/cislo?parcelNumbers=NB5273704678M

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozhodně nedoporučuji. Objednala jsem si 3 pytle granulí, platila předem. Přišly mi jiné granule , samozřejmě levnější.. Jelikož jsem pracovně vytížená , převzal je od doručovatele syn. Hned druhý den jsem žádal ZOOShopík o nápravu ..Chtěli fotky - pro ověření. Já chtěla, aby mi zásilku vyměnili - tzn.přijede přepravce s tím co máj objednané a odveze si zpět to co mám doma omylem. Jinde to takhle funguje...Zoo shopík hrál nejdřív pravili, že se ozvou a pak dělal mrtvého brouka.Poštu nemám v místě bydliště , musím tam jezdit... Měla jsem problém dovléci balíky i do auta , na poštu jsem si musela zavolat pomoc...Pošta mě balíky nechtěla vzít, že jsou těžké.. No nakonec je vzali. ZOO Shopík sice peníze vrátili , ale tím jsem s nima skončila.. Po prvé a naposledy, již nikdy více. Splést se může každý , ale jde o to, jak se k tomu kdo postaví..Nechci jmenovat , ale totéž se mi stalo jinde a během dvou dnů jsem výměnou z ruky do ruky měla granule, jaké chci a ještě k tomu dárečky pro zvířátka. Zoo Shopík prostě nefunguje, tak jak by měl....Takže objednávám granule jinde ...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Obchod nedoporučuji a sama už tam nakupovat také nebudu. Objednala jsem tam 2x, pokaždé přišlo poškozené zboží. Po druhé nepřicházelo nic ani žádná zpráva. Zavolala jsem tedy a dozvěděla se, že se moje objednávka nevyřizuje, že prý nebylo zadáno tel. číslo a kolegyně mne zapomněla kontaktovat(přihlašovala jsem se registrací). Poté mi bylo sděleno, že jedna položka už ani není na skladě. Zboží objednáno 7.2. a došlo 19.2. , poškozené. Měla jsem ho obdržet od den dříve, ale kurýr České pošty si spletl adresu, byl asi o 3 km dál, ale už se prý vracet nebude. Dorazil o den později bez roušky se zbožím zabalených do koule v černé folii a promáčklými obaly konzerv pro kočky. Žádná kompenzace ani omluva. Nerozumím a nevěřím kladným recenzím na tento obchod.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Vážená paní Kocourková, Vaše objednávka nemohla být zpracována pokud nebylo uvedeno tel. Spojení. Na email nám nebylo reagováno.
    Eshop bohužel nedokáže ovlivnit chování doručovatele :)
    K Vaší poznámce žádná kompenzace ani omluva by bylo na místě, sdělit nejdříve eshopu své výhrady , do dnešního dne jsme od Vás žádné neobdrželi.



    Zooshopik

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo zabaleno v krabici, po rozbalení byl na několika místech původní obal roztrhaný a přelepený.
    • Zboží bylo posláno přes Českou poštu (129,-) u které mám nejhorší zkušenosti s komunikací ohledně doručení, většinou si stejně musím vyzvednout balík na poště. Teď jsem se naštěstí s doručovatelkou domluvila. Příště objednám u dodavatele, který využívá jiné dopravce nebo vyzvednu na zásilkovně .

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den, bohužel doručení pošty nemůžeme ovlivnit, obal zboží byl poškozen, což je uvedeno u zboží a proto je také cena výrobku zvýhodněná s tímto jste již zboží objednávala. Nikoliv že bychom Vám zaslali poškozené zboží .

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • (Pokud by dorazilo) Zboží bylo za pěknou cenu
    • Nedostatečná komunikace

    Objednával jsem 1.1.2020 přes Heureku. Od eshopu mi nedorazila ani jedna zpráva. 5.1.2020 mi na účet přišla zpátky placená částka. Zpětně jsem si potom všiml, že kromě potvrzovacího emailu o platbě od PayU mi obratem přišel i druhý email od PayU informující o zrušení platby. Volal jsem tedy do Heureky, abych zjistil, co se děje, jelikož od eshopu jsem neměl žádné info. Nejpravděpodobněji se stalo, že zboží, které bylo na Heurece za zlevněnou cenu se vyprodalo a eshop ho již nabízel za nezlevněnou cenu a tudíž mi objednávku zrušili. Nechápu, proč jsem neobdržel ani jednu zprávu a musel jsem si to dohledávat sam. Slečna z telefonické podpory Heureky mi potvrdila, že to je vaše kompetence (eshopu) a ne Heureky mě o zrušení objednávky informovat a doufám že jste nepovažovali email od PayU za dostačující.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Dobrý den, i přes to že zboží bylo již 25.12 vyprodáno a staženo z prodeje, nadále se ukazovalo na Heurece. Nechápu co je v naší kompetenci :) U nás zboží již nebylo na eshopu zveřejněné a heureka ho stále nabízela. I u nás jsme měli vánoční volno proto bez reakce našeho obchodu. Všechny platby jsme ihned vraceli a kontaktovali Heureku bohužel bez odpovědi, což ale chápu jelikož všichni jsme měli vánoční svátky. Litujeme že se na Vás zboží nedostalo.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • platba předem, na zboží stále čekám

    Chybí zpětná vazba - bližší informace, kdy bude zboží dodáno a z jakého důvodu došlo ke zpoždění dodávky. Stačilo by emailem....

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Vážená paní, telefonicky jste si doobjednávala zboží, které nebylo skladem . Z toho Důvodu došlo ke zpoždění dodávky. Bylo Vám sděleno , že dodací lhůta se protáhne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na obrázku e-shopu není dobře vidět jak produkt vypadá. Zklamání po doručení.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Pelíšek značky Olalapets Adele je s fotografií naprosto shodný. Pokud nejste se zbožím spokojení máte možnost vrácení .

    • Peníze se vrátily na účet.
    • Objednávku obchod zrušil bez udání důvodu.

    Bylo by dobré informovat zákazníka. Např. Litujeme, ale zboží není momentálně na skladě. Informovat, kdy je možné objednat znovu.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Zboží bylo vyprodáno a také byla zaslána informace o vyprodání přes formulář heureka . Je nám líto ale bohužel i když zboží nebylo již skladem stále byla možnost zboží na heurece objednat :(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod objednávku zrušil, o zrušení mne neinformoval, peníze za nedodané zboží si ponechal.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Zboží bylo vyprodáno a také byla zaslána informace o vyprodání přes formulář heureka . Platba nešla online vrátit a až dnes jsme obdrželi informace s Vaším bankovním spojením . Je nám líto ale bohužel i když zboží nebylo již skladem stále byla možnost zboží na heurece objednat :(

  • Od mé objednávky mne zatím nikdo nekontaktoval.

    Reakce obchodu ZOOshopik

    Vaše objednávka byla stornována z důvodu vyprodání akčního zboží, tuto informaci jste obdržel přes portal heureka. Děkuji za pochopení zooshopik

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží mělo být na skladě, ale nebylo. To jsem se ale dozvěděla až když jsem do obchodu zavolala co jako že s tou objednávkou je. Mailová reakce do této chvíle žádná. Očekávala bych omluvu a prognózu kdy by zboží mohlo být k dispozici.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nedoporučuji. Objednávka učiněna 15.10.2019. Ještě téhož dne se obchod ozval a žádal z mé strany o odebrání jednoho balení 0,8 kg, prý objednávka přesahuje váhu na Zásilkovnou 10 kg. Souhlasila jsem. Obchodem byla zásilka nahrána do systému Zásilkovny 15.10.2019 a tentýž den byla zásilka obchodem předána Zásilkovně a k dnešnímu datu 3.11.2019 zásilku stále nemám, stále je prý na cestě ke mně – systém trasování zásilky toto hlásí -https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani?det=2469538089 . Po mém telefonátu 17.10.2019, co se se zásilkou děje, mě bylo obchodem sděleno, že jim byla zásilka vrácena Zásilkovnou, protože prý překročila váhu o 100g. Obchod mě o tomto neinformoval sám, musela jsem si zavolat sama a poté pro neserioznost a nekomunikaci ze strany obchodu, jsem objednávku zrušila. Čekala bych na ní ještě dnes a zboží bych neměla. Objednala jsem v jiném eshopu a zásilku mám již doma. Proto nedoporučuji.