Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Bohužel jsem četl recenze až nyní. Asi před 3 lety jsem si objednával granule pro psa a došy v pořádku, i když asi až za 2-3 týdny. Nyní jsem po dlouhé době objednal další zasilku granulí za cca 2000,- Kč a ještě ten den zaplatil. Po pár dnech došel e-mail, že jim nedošla platba a pokud jim nedojdou peníze do 2 dní, objednávka bude zrušena. Poslal jsem jim kopii bank.výpisu i s platbou s dovětkem, že v tom mají asi pěknej bordel. Dnes mi došel další mail, že je objednavka zrušena. Telefon mají vyvěšený, nelze se tam dovolat. Už je to asi tak, že peníze i zboží jsou v prdeli.
    René Koláček

  • Ahoj, byl jsem taky podvedený čekám na vrácení peněz od 9.12.2018 a pořád nic.

    Volám na zoofast telefon je neustále posazený a píšu jim e-mail a pořád dokola posílají mi jednu zprávu že to předali na účetní a pak že moje objednávka není teď skladem a ted mi posilaji e-mail ze moje objednávka je zrusena a kdzy jim pisu ze chci vratit penize tak nic. :(

    Nikam to nevede !!! Komunikace úplně nulová.

    Tak se vás chci zeptat co mám udělat ?

    Mám vše o koupi online a veškeré e-maili od zoofast.

    Viděl jsem na diskuzích že okradli víc lidi.


    1 - Zoofast Team
    čt 13. 12. 2018 14:17
    Good morning, Unfortunately, Brit's food is not available. Will you send Petvita free of charge? Sincerely

    Děkuji mám předem za veškerou pomoc a odpověď.

    Tomáš

    2- Muje odpoved :

    Order number: 4264956

    hello, Unfortunately, I will have to cancel my order and I will refund the money my bank account.

    I'm very sorry, but I want Brit Care, and I do not want to change the dog's meal :(

    Thank you for understanding Tomas Barta

    3 -Zoofast Team
    pá 21. 12. 2018 12:16
    Good morning, The order has been cancelled Sincerely, Zoofast

    4-
    Zoofast Team
    pá 28. 12. 2018 12:26 (před 10 dny)
    Hello, The urging was directed to the accounting department

    5-Zoofast Team
    4. 1. 2019 13:33 (před 3 dny)

    Good morning,
    The message went back to the bookkeeping


    No a nejlepsi je ze mi odepisuji ze dvou emailu a NIC porad ta sama pisnicka :(

    A to vam tu nebudu psat co jsem jim odepisoval ja 30 emailu ???

    DIKY za pomoc

    History of my orders.

    Order number: 4264956
    Date of order: 2018-12-09
    Order shipped to: Tomas Barta
    Status of the order: Cancelled Products quantity: 2
    Cost of order: £78,32

    • PROSIM za kazdou pomoc piste na: [email protected] DIKY predem

    • wow...no tak na SLOVENCKU.....mrknete

      https://obchody.heureka.sk/zoofast-sk/recenze/

  • KOMU DLUŽÍ TATO FIRMA PENÍZE ?
    PŘIDÁTE SE K TRESTNÍMU OZNÁMENÍ ?
    KONTAKTUJTE MNE PROSÍM NA : [email protected]

  • Marie Neuberková: budu hledat lidi které podvedli, nevrátili peníze atd a podávám trestní oznámení pro podvod . Chcete se přidat - viz muj příspěvek výše

  • Objednávala jsem zde léta a vše bylo ok. Nyní čekám od září na zaplacenou objednávku (přes2000Kč) Telefon stále "obsazený" , takže komunikace pouze přes mail. Nejdříve mi vystornovali objednávku i přes několikateré doložení o platbě, po té několikrát napsali, že nemají skladem a čekají na naskladnění. Žádala jsem tedypo dvou a pul měsícíh stornování a vrácení platby 2x - byla mi smazána historie všech objednávek, a zoofast přestal komunikovat uplně. Takže nezbude než podat trestní oznámení :(

  • Objednávka kočičích konzerv potvrzena 23. dubna. Dnes je 26. května a přišla zpráva, že je připravena k expedici. Všechny položky byly na eshopu ZOOFAST okamžitě k dispozici! Vícekrát nemíním úvěrovat polský e-shop pracující na principu nahodilého výbuchu. ZOOFAST je spíšelslow food... Rozhdně tu už neobjednám .

  • V tomto obchůdku jsem objednávala poprvé a to pro určité konzervy pro čičiny. Nečetla jsem zde vaše odstrašující komentáře, asi bych si to s nákupem rozmyslela, ale jsem mile překvapena, objednávka se uskutečnila 12.8.- 2016 a dodána byla 18.8. - 2016 z toho byl dva dny víkend. Jsem zvyklá na rychlejší dodej a to do třech dnů od objednávky. Obsah byl v pořádku a pokud mnou vyžadované konzervy nebudou v mém obchůdku kde nakupuji, opět se obrátím na ZOOFAST. Tímto bych chtěla zaměstnancům moc poděkovat a popřát jen samé spokojené zákazníky. Děkuji. Ludmila

  • A ještě bych dodala, že jsem samozřejmě zaplatila za všechny tři produkty. Takže tato firma jsou normální zloději!

  • Stejná zkušenost. Objednala jsem lano a dvoje vitamíny pro psy a dorazilo jen lano. Komunikace nulová, a když se po 14 dnech někdo rozhodl odpovědět, tak žádná změna a zase ignorace. Na telefonu záznamník, kde ani nemáte čas pořádně říct co chcete, pouze číslo objednávky ale stejně k ničemu,pořád žádná odezva. Určitě NEDOPORUČUJI!

  • mvelda: Mám podobnou zkušenost. V listopadu 2015 jsem objednala krmivo pro osmáka a v kýblíku byly larvy molů. Poslala jsem reklamační email. Komunikace z jejich strany nulová. Paní se také neustále vymlouvala na kolegy. Přitom podle hlasu to byla stále ona. Do dnešního dne nemám peníze. Už jsem poslala podnět na ČOI a ta jim tam poslala veterinární správu. Teď dávám dohromady důkazy a budu to dávat příslušnému úřadu. Hrůza.

  • Tento obchod NEDOPORUČUJI! V listopadu jsem si objednala zboží. To přišlo celkem rychle, ALE! Přišlo mi krmení a byly v něm larvy molů. Okamžitě jsem zboží reklamovala. Komunikace s tímto obchodem nulová. Nové vyreklamované zboží mi zaslali znovu, ale měla jsem za něj znovu platit. Zboží jim poslali zpět a oni nekomunikovali. Po mnohonásobné urgenci o vrácení peněz se nic neděje. Do dnešního dne nemám peníze. Už jsem to začala řešit přes ČOI a příslušné úřady. Pokud nechcete přijít o své peníze, nenakupujte zde. Jsou to zmetci co si mastí kapsu na lidech co si řeknou, že nebudou pro pár korun dělat dusno. Já stále po více než 4 měsících nemám peníze a oni se neustále vymlouvají, že mi peníze pošlou.

  • Historie objednávky
    25/10/2015 Přijata ke zpracování
    04/01/2016 Přípravena k odeslání Zoofast.cz
    ------------------------------------------------------
    Číslo objednávky: 2768384
    Historie objednávek:
    Datum objednávky: 2015-10-25 22:04:47
    Stav Vaší objednávky byl změněn.
    Nový stav: Přípravena k odeslání
    Máte-li nějaké další otázky můžete odpovědět na tento email.
    Dnes jsem je 6.3.2016 a zboží nikde....
    Raději objednávat jinde.

  • Rád bych Vás před podobným int. obchodem varoval. Má zkušenost je velice negativní. Zejména pokud budete chtít s tímto obchodem jakkoli komunikovat. Je velmi těžké je zkontaktovat telefonicky a na email nereagují. Pokud chcete zboží vrátit je to opravdu velký problém. Na peníze čekám přes měsíc, ujišťují, mě že peníze poslali, ale stále mi nic nedorazilo. Varuji Vás.

  • Rád bych přidal svojí nejnovější zkušenost s obchodem. Netýká se zboží tom mám dlouhodobě vyzkoušené a jsem s ním spokojen (tedy moji psi). Zkušenost je negativní
    1.1. objednáno zboží – uvedeno jako skladové
    11.1. stále bez dodání a reakce i přes emailový dotaz na termín dodání
    11.1. požadavek na zrušení emailem
    18.1. informace o přípravy expedice z e-shopu
    18. 1 nový požadavek na zrušení
    19.1. informace o expedici
    Pokus o další emailovou komunikaci a kontaktování e-shopu přes telefon s nulovým výsledkem.
    Předtím jsem nakupoval a vše probíhalo bez problémů. Bohužel dobrý e-shop poznáme až ve chvíli nějakých komplikací.

  • Tak já nakupuji u Zoofast cca 1 a čtvrt roku a zatím vážnější problémy žádné. Zboží mi vždy došlo v originálním balení, cena skutečně nejnižší a ještě 3%sleva jako stálý zákazník, kvalita taky bez problémů. Jedině kolem vánoc a Nového roku jsou skutečně pomalí. Koncem r.2014 i teď na přelomu 2015/16.Tu zkušenost s oznámením, že moje platba nedorazila, jsem letos po Novém roce udělala taky, 10.1. mi stornovali objednávku, ale po mé okamžité odpovědi, že platba byla odeslána příkazem z 5.1. s uvedením č.účtu bylo ihned změněno na potvrzení příchodu platby a objednávky a do 3 dnů jsem tu dodávku měla. S tím potvrzením objednávky mi ale jejich automatický program sdělil, že mne "vítá jako nového zákazníka a abych si udělala registraci pro 3% slevu" Tak jsem odpověděla "haha", slevu už mám přes rok, chytněte si toho malého zeleného špiona, co vám řádí v počítači. Takže ty problémy se sdělením o nepříchodu plateb bych asi spíše připočetla na vrub blbnoucímu PC systému, nikoliv schválnostem firmy. Jako plus mohu jen dodat, že jsem dostala zboží za cenu, která byla na netu a měla platit jako akční patrně jen do konce prosince. Přes Nový rok nikdo v e-shopech nabídku nepředělává, ale jiný e-shop - má veeelkou reklamu na netu - mi na objednávku po Novém roce neodpověděl vůbec, objednávkový formulář měli schválně zablokovaný,aby nešla odeslat objednávka, na 2 maily vůbec nereagovali a jen se poté objevilo na netu totéž zboží s cenou cca o 5O Kč vyšší a poznámkou "zboží dočasně nedostupné". Taakže oproti konkurenci je v tomto Zoofast rozhodně solidnější.

  • Lucie Paulová: Vysvětlení chaosu ohledně plateb - viz můj příspěvek blbnul určitě PC program, odesílá se to automaticky. Lidská reakce dobrá.

  • Tak já nakupuji u Zoofast cca 1 a čtvrt roku a zatím vážnější problémy žádné. Zboží mi vždy došlo v originálním balení, cena skutečně nejnižší a ještě 3%sleva jako stálý zákazník, kvalita taky bez problémů. Jedině kolem vánoc a Nového roku jsou skutečně pomalí. Koncem r.2014 i teď na přelomu 2015/16.Tu zkušenost s oznámením, že moje platba nedorazila, jsem letos po Novém roce udělala taky, 10.1. mi stornovali objednávku, ale po mé okamžité odpovědi, že platba byla odeslána příkazem z 5.1. s uvedením č.účtu bylo ihned změněno na potvrzení příchodu platby a objednávky a do 3 dnů jsem tu dodávku měla. S tím potvrzením objednávky mi ale jejich automatický program sdělil, že mne "vítá jako nového zákazníka a abych si udělala registraci pro 3% slevu" Tak jsem odpověděla "haha", slevu už mám přes rok, chytněte si oho malého zeleného špiona, co vám řádí v počítači. Takže ty problémy se sdělením o nepříchodu plateb bych asi spíše připočetla na vrub blbnoucímu PC systému, nikoliv schválnostem firmy. Jako plus mohu jen dodat, že jsem dostala zboží za cenu, která byla na netu a měla platit jako akční patrně jen do konce prosince. Přes Nový rok nikdo v e-shopech nabídku nepředělává, ale jiný e-shop - má veeelkou reklamu na netu - mi na objednávku po Novém roce neodpověděl vůbec, objednávkový formulář měli schválně zablokovaný,aby nešla odeslat objednávka, na 2 maily vůbec nereagovali a jen se poté objevilo na netu totéž zboží s cenou cca o 5O Kč vyšší a poznámkou "zboží dočasně nedostupné". Taakže oproti konkurenci je v tomto Zoofast rozhodně solidnější.

  • Chtěla bych důrazně varovat před nákupem v tomto obchodě !! Objednávala jsem z tohoto obchodu pravidelně cca 4 měsíce. Před Vánoci jsem objednala granule, které byly dlouhodobě nedostupné. Granule dorazily cca po týdnu od objednávky obalené ve strech folii, která byla mírně poškozená. Ovšem po odstranění této fólie jsem zjistila, že pytel je těsně pod svarem záměrně rozříznut v délce cca 10cm a nešikovně zalepen průhlednou lepící páskou, která stejně nelepila, takže pytel byl v podstatě otevřený. Okamžitě jsem vše nafotila, napsala reklamační mail do obchodu vč. fotek a volala do obchodu s tím, co jsem objevila, a že tímto okamžitě odstupuji od smlouvy a požaduji vrátit peníze. Následně jsem poškozený pytel zaslala zpět do obchodu opět společně s reklamačním dopisem. Při telefonických hovorech se zaměstnankyně obchodu neustále na něco vymlouvala (na kolegu, apod.), po asi 5-té telefonické urgenci během 14 dnů mi paní dnes už vím že zalhala, že mi peníze konečně poslali na účet. Od této lži a údajné skutečnosti, že mi zaslali peníze na účet už uběhli skoro 3 týdny a peníze stále nemám. Nehledě na to, že už oběhla zákonná lhůta 30-ti dnů na vyřízení reklamace!!! Také bych tímto chtěla varovat před tím, co se děje se skutečným obsahem originálního balení krmení!!!

  • Tak v obchode jsem v nedeli objednavala granule , v pondeli jsem posilala platbu . V utery mi prisel email ze jim platba nedorazila a moji objednavku budou muset do dvou dnu stornovat pokud platba nedorazi. Ve stredu jsem jim zasilala email i s potvrzenim platby ve prospech jejich uctu. Ve ctvrtek jsem se tam dovolala a bylo mi receno ze platba dosla a zacatkem pristiho tydne mi zbozi dojde. V patek mi vsak prisel email ze platba nedorazila a moje objednavka byla stornovana. Jelikoz je to tyden od objednani musela jsem uz koupit jine granule. Komunikace tohoto obchodu se zakazniky je na bodu mrazu. Doufam ze se dockam granuli nebo penez. Kazdopadne tohle byl muj posledni nakup . Nejake rady ? Stalo se vam to uz ?

  • Tak v obchode jsem v nedeli objednavala granule , v pondeli jsem posilala platbu . V utery mi prisel email ze jim platba nedorazila a moji objednavku budou muset do dvou dnu stornovat pokud platba nedorazi. Ve stredu jsem jim zasilala email i s potvrzenim platby ve prospech jejich uctu. Ve ctvrtek jsem se tam dovolala a bylo mi receno ze platba dosla a zacatkem pristiho tydne mi zbozi dojde. V patek mi vsak prisel email ze platba nedorazila a moje objednavka byla stornovana. Jelikoz je to tyden od objednani musela jsem uz koupit jine granule. Komunikace tohoto obchodu se zakazniky je na bodu mrazu. Doufam ze se dockam granuli nebo penez. Kazdopadne tohle byl muj posledni nakup . Nejake rady ? Stalo se vam to uz ?