Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • měli zboží, které jsem potřeboval
    • žádná = NULOVÁ komunikace po dobu 8 dnů od objednávky
    • po kontaktu z mé strany došlo k rozhýbání, i když ne k obratu

    Vím, je období "covidové", ale od pondělí do dalšího úterý = 8 dnů ŽÁDNÝ MAIL, ŽÁDNÝ TELEFONÁT, prostě NIC. Když jsem zavolal, tak mi říkali, že jedno zboží z objednávky vraceli dodavateli, že znovu došel prázdný obal, .... Ale to se dá řešit i jinak, než mlčením. Nakonec jsme dohodli dodávku bez této problémové náplně. Myslím, že z obchodu ZOO CENTER již nakupovat NEBUDU.

    Reakce obchodu Zoo Center

    Vážený pane Kuchař, asi by stálo za upřesnění Vašich ne zcela pravdivých informací. Objednával jste na svojí manželku a ne v pondělí, ale v úterý 15.2. ve večerních hodinách. A po 4 pracovních dnech jsme spolu problém řešili ne po 8. Na titulní straně e-shopu byla informace, že v období od 14.2. do 20.2. probíhají jarní prázdniny a částečně jsme ochromeni Covidovou situací a expedice v tomto datu může trvat až 5 pracovních dní. Již do telefonu jste vystupoval ne zrovna s nějakou slušností a to, že je problém se zboží od dodavatele jsme se snažili vyřešit. Díky tomu, že se zboží při expedici kontroluje se zjistilo, že chybí filtrační náplň. Rádi by jsme znali reakci na to když by jsme výrobek nezkontrolovali a dorazila by Vám krabička bez filtrační vložky. Nicméně Váš telefonát nebyl v mezích slušnosti a nezlobte se to, že u nás již neobjednáte nás v tomto případě nemrzí i když si zákazníků vážíme opravdu moc tak slušnost je pro nás na prvním místě.
    S pozdravem
    Zoo Center Team

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace ze strany obchodu o termínu dodání zboží.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nic nepřišlo, třebaže zboží bylo deklarováno jako "skladem"
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Záměna

    Zboží bylo zaměněno za PUPPY JUNIOR Chicken and Rice. Těžko budu vysvětlovat pejskům, kteří se těšili na Rybu, že místo toho dostanou Drubeží s rýží, ale 15kg pytel na Poštu vláčet nebudu. Chce to větší kontrolu.

  • Nedoporučuje obchod

    Dne 19.11. mi bylo sděleno, že objednávka je připravena a že ji přepravce doručí do 48 hodin. Dnes 25.11. (po týdnu) sdělila PPL že dnes zboží obdržela.

    Reakce obchodu Zoo Center

    Vážený pane Alois,
    možná by stálo za to napsat i proč a z jakého důvodu se Vám vybavovala zásilka 24.11. opakovaně. 1. Objednávka byla skutečně vybavena 19.11. a 24.11. byla vybavena nová za poškozenou. Navíc dle obchodních podmínek jsme stále ještě v časovém oknu se kterým jste nákupem u nás souhlasil. Tzn. max 4 pracovní dny na zpracování a 2 dny na doručení. Zákazníci co od nás berou pravidelně ví jak dlouho doručujeme a asi by s Vámi nesouhlasili. Jestliže napíšeme, že 19 byla zásilka vybavena tak také byla a hodnotíte nás jako obchod a ne PPL, která zásilku poškodila.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží

    Po doručení poškozeného zboží i přesto že nebyl poškozený obal jsem kontaktoval prodejce a ten mi sdělil,že je to pravděpodobně vinou dopravy a že mám příště žádat lepší zabalení. Opakovaně jsem žádal vyřešení ale k tomu nedošlo. Prý jsem dostal jasné instrukce jak reklamovat u dopravce , ale to se také nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem zklamaná z průběhu on-line objednávky. Je to 3 týdny, co jsem si objednala zboží s vyzvednutím na prodejně, přišel mi pouze potvrzovací e-mail a dále nic. Po mé informaci obchodu, ze nemám žádné info k objednávce, ani zboží, se stále nikdo neozval. Zkontrolovala jsem i spam a newsletter poštu, ale nic. Mrzí mě, ze musím dat negativní hodnocení, protože osobně na prodejně je vždy vše v pořádku, paní je velmi milá, ochotna, nápomocná a na její doporučení jsem si objednala zboží z jejich e-shopu, protože ho nemívají běžně skladem.

    Reakce obchodu Zoo Center

    Krásný den,
    velmi nás mrzí Vaše hodnocení, ale rádi by jsme uvedli věci z našeho pohledu a trošku tomu nerozumíme
    Objednáno 21.4.2021
    Připraveno: 23.4.2021 - odeslán mail o připravení, Další mail s Avizací nevyzvednuté objednávky odeslán 30.4.2021 a prodloužena doba k vyzvednutí o 3 dny, 6.5.2021 odeslán mail o stornu nevyzvednuté objednávky.
    Následně jste nám psala a ihned jsme Vám na zprávu reagovali, že objednávka nebyla vyzvednuta a již jsme jí vrátili na centrálu. Přiznám se, že tomu trošku nerozumíme, protože osobních odběrů máme na prodejně desítky denně a s takovým problémem jsme se ještě nesetkali. Z naší strany dle systému jsme určitě udělali vše správně a dnes jsme věc konzultovali i s IT technikem a sám si to nedovede vysvětlit. Napadlo ho jen zablokování poskytovatele naší IP adresu serveru, ale to už je pro nás jako lékaře trošku vyšší dívči.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Týden objednáno a stále se nic neděje

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dorazilo mi jiné zboží než jsem si objednala. Chtěla jsem konkrétní typ silikagelového stelivo, ten si objednala, a přišlo jiné....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Zboží v pořádku. Nicméně velmi nepříjemný personál obchodu a neskutečný nepořádek. Nakupovala jsem poprvé a naposledy - nikdy více.

    Reakce obchodu Zoo Center

    V pořádku paní *editováno*,
    hodnocení se má zakládat na pravdě a bohužel ve Vašem případě tomu tak není. Velmi zvláštní od Managerky společnosti *editováno*, ale obrázek jsme si udělali sami. V případě, že bude potřeba máme k dispozici kompletní kamerový systém včetně hlasu takže velmi rádi předáme dále - na prodejně nevznikl jediný problém jen to, že automaticky očekáváte, že obsluha prodejny je povinna Vám granule nosit až k autu - ne to není naší povinností, ale v případě, že zákazník požádá rádi to uděláme. Děkujeme, ale příště opravdu se na nás neobracejte, protože nepořádek u nás rozhodně není a ten údajně nepříjemný personál Vám ještě nesl pytel až k autu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku som zaplatil dopredu a ani po dvoch týždňoch mi nebola doručená

    Reakce obchodu Zoo Center

    Vážený Jurkovič, ne nezaplatil jste si opakovaně celou částku. Dvakrát již jsme přivřeli oči a i přes to, že máte zásilku s hmotností 2x tolik než zasíláme na Slovensko nechali jsme to být a zaplatili ze svého. Jasně máme uvedeno zásilky do 20Kg a Vaše měla opakovaně 42Kg!!! Po dnešním Vašem chování kdy si vůbec dovolíte křičet na někoho koho neznáte jsme se rozhodli, že Vám částky za Vaše chování dofakturujeme a budeme je po Vás vymáhat i klidně právní cestou. Když neumíte pochopit, že máte jednat slušně a že my nejsme dopravce na Slovensku, ale odesílatel budeme i my s Vámi jednat stejným způsobem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • opakované urgence o vyřízení objednávky (ta hrazena předem)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Už druhý týden čekám na zboží. Po dotazu na stav objednávky mi bylo sděleno,že kolega, který vyřizuje část objednávky je nemocný...nezastupitelný?Očekávala bych rozdělení zásilky nebo nějaký návrh ze strany obchodu..nic..až se uzdraví a přijde do práce,možná zboží dostanu..
  • Nedoporučuje obchod

    Doba dodání je hodně dlouhá ani před Vánocemi jsem neměla u žádného obchodu tak dlouhou dobu dodání.
    Po týdnu čekání jsem objednala stejné zboží jinde a již dorazilo, tady ještě ne .
    Není možnost placení kartou jen převodem nebo dobírkou (+39,-), u placení převodem je dodávka ještě více posunutá.

  • Nedoporučuje obchod

    • Opakované nedodržení termínů doručení. Doposud zboží nedorazilo .
  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží uvedené "Skladem" nemají vůbec a nejde ani objednat

    Reakce obchodu Zoo Center

    Vážený pane informaci, že e-shop má od 18.12.2020 do 6.1.2021 dovolenou jste mel na titulní straně. Vaše objednávka byla 29.12.2020 Royal Canine se tuto recepturu rozhodl od 31.12.2020 zrušit a nadále přestat vyrábět. Info jste ihned dostal takže Vaše recenze je naprosto mimo realitu. Jestliže výrobce neco přestane vyrábět a během naší dovolené dodávat tak asi problém není u nás, že?
    Info předáváme i na Heureku včetně Vaší komunikace a stylu komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Je to zhruba 10 dni a zbozi jeste nedorazilo.....???
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Poslali jiné pamlsky než byly objednány
    • Pytel granulí přišel provizorně zalepený izolepou.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost vyřízení
    • špatný stav doručeného zboží

    Objednávka vyřízena rychle. Stav doručeného zboží špatný. Údajně problém na straně přepravce, mají s ním údajně špatné zkušnosti. Proč ji tedy doporučují? Kde je chyba? ... Vybírám jiného dodavatele.