Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Objednala jsem si krmivo pro kočku, označila ho v e-shopu jako dostupné, provedla platbu online.
    Po týdnu čekání mi zákaznické centrum Zoocentra napsalo, že výrobek již bohužel není k dispozici.
    Ještě týž den jsem odpověděla a uvedla číslo svého bankovního účtu pro vrácení peněz.
    Nyní jsou 4 dny poté, ale ani po několika urgencích na zákaznickém centru mi stále nebyla vrácena předplacená částka :-(

  • Chtel jsem zakoupit 12kg granulí K9 pro kočky. Ve srovnávači cena dobrá a doprava zdarma. Takže kliknu, registruji se, potvrzuji emailovou adresu a pak uz dávám granule do košíku a přecházím k objednávce. A ejhle, doprava zdarma nikde. Takže takto ne. Jestli je to chyba, nebo počítá obchodník s tím, že když už potenciální zákazník projde registrací, tak to prostě odklikne, nevím a je mi to jedno. Objednal jsem jinde, kde byla cena podobná a doprava zdarma byla opravdu zdarma.

  • Po prečítaní tejto diskusie som pochopila, že som natrafila na ješitného podvodníka, ktorý sám seba nazýva obchodníkom a zároveň je odborníkom na zdravotné problémy zvierat, veterinárov, vyzná sa vo výrobe a pod. Vidím, že nie som jediná, ktorá bola oklamaná a za reakciu na heureke dostala "príjemný mail" od pána majiteľa obchodu.
    Povodne som mala v pláne daný tovar okamžite vrátiť ešte v lehote 14 dní, no po prečítaní tejto diskusie, som sa rozhodla, že je zbytočné strácať čas s niekym, kto nedokáže jednať s nespokojnými zákazníkmi, za ktorými stojí on sám. Takže úprimne neviem zhodnotiť ako riešia reklamácie.
    Každopádne musím napísať, že daný obchod určite nedoporučujem, to je jednoduchšie a príjemnejšie jednať s čínskymi obchodníkmi.

  • Jak jsem již psala ve svém hodnocení toho obchodu, tento obchod nedoporučuji. Napsala jsem zde svoji negativní zkušenost, na kterou obchod ihned reagoval a proto musím i já zde reagovat (jinde to nejde).

    Zde je reakce obchodu na moji recenzi:
    "Vážená paní,
    jedná se o originální zboží dodané prověřeným dodavatelem, které splňuje všechny zákonné povinnosti a to, že jste požadovala nadstandardní plnění při reklamaci a bylo Vám vyhověno jste zde již nenapsala. Jinak pro Vaší informaci jedno lanko bylo přetrženo násilím a dodavatel nám tuto reklamaci neuzná takže ba naopak jsme Vám vyšli vstříc i ve vrácení zboží, které bylo zjedvně mechanicky poškozeno a silně pochybuji o tom, že jinde by měli takovýto přístup. A bod dva od Vás zásilka dorazila Českou Poštou v pátek odpoledne zpět a Vy jste nám již v pondělí ráno psala ať Vám vysvětlíme co nám tak dlouho trvá a ani nereflektovala na to, že ze zákona máme na uznání reklamace či vrácení zboží ve stanovené 14 denní lhůtě my jako prodejci 30dní. My více pro Vás nemohli udělat a to, že se tu ještě takto vyjadřujete je hodně úsměvné.

    Ještě detail ono se nevyrábí 95% zboží v dnešní době v Číně? A to včetně originálního značkového?"

    Je vidět, že Vaše firma nesnese negativní recenzi, místo aby jste si nasypali popel na hlavu, omluvili se za vadné zboží, raději budete komentovat negativní reakce a dělat z kupujících "blbce".

    Lanko nebylo přetržené násilím, jak jsem Vám již hned psala v emailu, tak k porušení lanek došlo při pouhém sestavování, nedovedu si představit, jak by to dopadlo, kdyby si na tento výrobek sedla 1 (-až 2 ) kočky, jak je na obrázku. Ale je od Vás hezké, že jste mně vyšli vstříc, když jsem sama, jak Vy píšete zboží mechanicky poškodila ...asi mám nějakou skrytou sílu, abych vlastní silou mechanicky poškodila ocelové lanko. Ano, úsměvné je to..ta Vaše reakce.

    Udáváte, že se jedná o originální zboží dodávané prověřeným dodavatelem. Původní, originální výrobek má trošku jiný mechanismus závěsného systému, je z jiného kvalitnějšího materiálu...na krabičce, v které byl výrobek dodán byl též jiný mechanismus závěsu. Jak jsem již psala, na Vašich webových stránkách se jako výrobce uvádíte Vy, Zoo Center, s.r.o., tak jsem nepředpokládala, že se je dná o zboží z Číny, nebo snad Vaše firma sídlí v Číně? Váš detail o tom, že se 95% zboží vyrábí v Číně je opravdu vtipný, úsměvný.

    Dále by mě zajímalo, jaké jsem požadovala nadstandartní plnění při reklamaci, ve kterém jste mně vyšli vstříc? Tak za prvé, zboží jsem nereklamovala, ale vracela v zákonné 14 denní lhůtě (zboží nebylo použitelné). Hned v prvním emailu jsem Vám posílala formulář odstoupení od smlouvy a Vy jste se i přes to ptali, zda zboží reklamuji. Dle Vašich obchodních podmínek při odstoupení od smlouvy vrátíte prodávajícímu veškeré náklady, které Vám kupující zaplatil včetně dopravného, což jste mně vrátili...já jsem od Vás požadovala jako známku slušnosti vrátit i náklady, které jsem vynaložila za zpětné odeslání výrobku /vzhledem ke "kvalitě" výrobku, jaký jste mně poslali/, v tom jste mně nevyšli vstříc, takže nevidím žádný nadstandartní servis. Jestli těmi nasdtandartními službami myslíte to, že jste mě vrátili peníze ne můj ůčet, tak to byl opravdu nadstandart.

    Zboží jsem Vám odeslala hned další den po převzetí zpět, Česká pošta garantovala doručení 2. den, odesláno 12.5., doručeno mělo být 13.5. - proto jsem čekala od Vás nějakou reakci, zda balíček dorazil (dle České pošty dorazil 14.5. a ne 15.5. odpoledne, jak zde píšete Vy), psala jsem Vám opakovaně email, stačilo napsat balíček dorazil až dnes, budeme to řešit příští týden, ale reakce od Vás byla až na několikátý email (přitom zde reagujete hned, tak by Vám to asi nemělo dělat velký problém, napsat mně, že jste výrobky převzali, že peníze vrátíte do nějaké doby, stačilo napsat, že na to máte nějakou lhůtu).

    Závěrem mého hodnocení je, že firma sice vyřizuje objednávky rychle, peníze mně vrátili, na to si stěžovat nemohu, ale pokud jste nespokojeni a ozvete se, napíšete negativní recenzi, tak si raději firma bude vymýšlet, že jste zboží poškodili a oni jsou tak hodní, že i přes to Vám vrátili peníze, na které máte ze zákona nárok. To už o něčem svědčí :)

    Takže nedoporučuji.

  • Pasekova: Vážená paní Paseková ... nyní jsem si přehrál kompletně celý Váš rozhovor s naší kolegyní a v případě potřeby je k dispozici i společnosti Heureka. Ten kdo Vás kontaktoval byla kolegyně dle Vašeho hodnocení a to z důvodu, že jste uváděla, že jste zaslala sms na telefonní ústřednu, která sms neumí přijímat a proto Vám nikdo nemohl ani odpovědět ... kolegyně se Vám omluvila a zeptala zda Vám má magnet ihned odeslat (i když podotýkám, že obojek šel kontrolou přes dva pracovníky. Dle záznamu Vám kolegyně velmi slušně říká, že na záručním listě si uvádíme interní kody kvůli frekvenci naprogramování a Vaše reakce na to byla položení telefonu. Opravdu nevím co jsme měli udělat jinak. Reagovat na sms, které nepřijde nelze a volat někomu znovu kdo Vám práskne telefonem to asi není vhodné. I když mě to mrzí tak jednání naší společnosti bylo zcela v pořádku a není a ani nebylo co by jsme udělali jinak. Pěkný den

  • objednali jsme si el.obojek pro psa u kterého chyběl magnet a to jsme napsali do sms na uvedeny tel.kontakt.az po zveřejněni recenze mi volala velmi arogantní paní s tím co volám na ústřednu a nenapíšu mail a když jsem si dovolila se zeptat proč je přeškrtany a přepsany záruční list,jsem se dozvěděla, ze jsme nepříjemná a doslova ze mi nic není do jejich interních věci.takze opravdu nikdy více

  • dobrý den všem,
    vaše diskuze je zajímavá. Jen 2 připomínky k ní:
    1-Všude dělají jen lidé.
    2-Nikdo není neomylný.
    S ruznými lidmi se setkáte všude.

  • Nikdo není dokonalý a nějaká ta chyba může nastat kdykoli. Je zcela běžné, že se při pochybení obchodník omluví a udělá maximum, aby se chyba neopakovala. Z většiny prezentovaných příspěvků je bohužel vidět, že se tento internetový obchod za uplynulé 2 roky z chyb vůbec nepoučil a „pro-klientské jednání“ si vysvětluje po svém. Věřím, že se zákazníci sami svými nákupy rozhodnou, zda budou nakupovat a tedy živit jen slušné internetové obchody namísto těch, které neplní sliby ani dodací termíny a namísto omluvy ještě obviňují zákazníka! Internetové průzkumy spokojenosti zákazníků jsou skvělým nástrojem, jak na špatné elektronické obchody upozornit! Proto se neostýchejme prezentovat svůj názor! Buďme ale féroví a nechovejme se jako lživý Zoo Center Team.
    Mirek

  • Naprosto souhlasím s názorem Martiny! Milé chování slečny na telefonní lince je jediným pozitivem tohoto obchodu. Arogance zbaběle anonymního "Zoo Center Teamu" vůči nespokojenému zákazníkovi je nevídaná! Namísto omluvy překrucují pragmaticky sdělenou pravdu, že 11 dní nedodali zásilku a ani se neozvali, jak slíbili. Za svým konstatováním si stojím a za svoje jméno se nestydím. Nicméně veřejné prezentování jména zákazníka bez jeho souhlasu, jak to provedli tito "obchodníci", považuji za největší pochybení a neomalenost tohoto internetového obchodu! Následné vyhrožování zákazníkovi, že odplatou za špatné ohodnocení přehodnotí svůj příslib bezplatné dopravy už ani nebudu komentovat. Tento obchod s nedospělým managementem rozhodně nedoporučuji!
    Mirek Bukva

  • Musím se přidat k ostatním, co mají negativní zkušenost s tímto obchodem a také s jednáním majitele obchodu. Ano jsou na Vás všichni velice milí a hodní, když neřešíte reklamaci či něco jinak nepříjemného. V souvislosti s řešením mé reklamace se vyjadřovali negativně dokud zřejmě nepřišli na to, že nejsem jentak ledajaký klient, který se nechá jakýmkoliv obchodníkem vystrašit. Vím na co mám právo jako klient a když jsem jim to náležitě dala najevo, tak se najednou vše obrátilo a reklamaci jsem podat samozřejmě mohla. Majitel obchodu komunikuje arogantně a povýšeně. Poté, co si nemyslím, že bych udělala pár malých objednávek u tohoto obchodu bych očekávala jiný přístup. Ano, nakupovat se Vám bude příjemně dokud nebudete řešit nějaký problém. Rozhodně u tohoto obchodu již nikdy nenakoupím a nikdy nikomu nedoporučím. S pozdravem Nováková

  • ** jsem se nepodepsala :-)

    Edita Klevetová
    Praha 8

  • Víte to je zvláštní v tomto e-shopu nakupuji pravidelně již tři roky a to co Vy zde popisujete jsem nezažila ani já a ani moji známí, kteří zde také pravidelně nakupují. Ba naopak absolutně spolehlivé a milé chování. Pravidelné dárečky a komunikace telefonická při každé objednávce, S tímto e-shopem jsem spokojena na 101% a opravdu mi přijde, že si tady někdo vybíjí zlost. Společnost Zoo Center opravdu doporučuji a velmi jim děkuji za spolupráci. Jste jedničky!!!!!!

  • hluq: naprosto s Vámi souhlasím, jednání tohoto e-shopu a hlavně pana jednatele je neuvěřitelné. Kéž by si tuto diskusi přečetl každý, kdo si pohrává s myšlenou tam nakoupit.

  • Bohužel se již nemohu vyjádřit do recenze k danému obchodu Zoocenter, vyjádřím se tedy zde. To co napsalo vedení jako vyjádření pod mou pravdivou recenzi je bohužel hromada lží. Objednal jsem si (nemyslím si zrovna levné) krmivo v úterý ráno. Dorazit tedy mělo né za týden v úterý, nýbrž v pondělí. Zástupce společnosti AG mi do telefonu řekl, že balík se zasekl na depu dopravce, nikoliv, že kamion havaroval. Inzerovali jste zboží skladem!!!!!!!! Nikoliv, že je na cestě!!!! A myslím si, že je ve Vašem zájmu informovat zákazníka o prodlevě a ne, aby on sám zjišťoval a domáhal se svého zboží. Objednávám si krmivo z eshopů již léta, nicméně s takovýmto chováním jako od Zoocenter jsem se nesetkal nikdy. Je to naprosto neseriózní obchod a za svou recenzí si v plném rozsahu stojím. Vaše vyjádření k mé recenzi je opravdu směšné a vřele Vám doporučuji stáhnout mé uveřejněné jméno s adresou ve vyjádření.

  • Po pročtení recenzí jsem zjistila, že jsem zdaleka nebyla jediná, kdo nebyl spokojen s komunikací...a nebyla jsem ani jediná, kdo dostal od pana jednatele agresivní a urážlivou odpověď stylu "základní škola". Například paní Čejková to taky pěkně schytala :-))) Jinak své zboží jsem si objednala jinde a za ještě nižší cenu. Je to internetový obchod, kde vám ihned odpoví, ihned pošlou a to co slibují, mají. Kdo bude mít zájem, dejte vědět, pošlu odkaz ať tu nedělám reklamu....

  • Varování, prosím čtěte pozorně:
    Dne 3. 10. jsem si u společnosti Zoo Center objednala granule pro kočku a dále stelivo, které bylo na zavolání na ověření. Tentýž den mi volala paní, že toto stelivo je jednak na ověření, jednak ho nemají. A že mi nabídne jiné, samozřejmě ne bentonitové, protože to nemají žádné – ze sedmi druhů nemají ani jedno… …no nejspíš to dobře vypadá, když máte velký výběr. Nevadí. Paní byla velmi milá, nabídla mi co mají na skladě, doporučila, souhlasila jsem, ona že to hned předělá a zboží mi pošlou. Na internetu mají expedice do dvou dnů. Objednávka i telefonická změna byla provedena 3.10., dnes máme 9.10., prý to měli připraveno na expedici na zítra, tedy 10. 10. To je 5 pracovních dní. Včera ráno jsem psala mail s prosbou o informaci, kdy mi zboží dojde. Psala jsem to na mail, který mi došel a to v přesném znění:

    O průběžném stavu objednávky se můžete informovat každý všední den od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle 737 44 98 99 nebo prostřednictvím mailu [email protected]

    Když mi nepřišla do dneška odpověď a na zboží již spěchám, usoudila jsem, že již tomuto e-shopu nevěřim a napsala jsem tento mail:

    Dobrý den paní Guzmová,
    objednané zboží si už nechejte. Nemám k vašemu obchodu důvěru, nelíbí se mi komunikace, která vlastně neexistuje. Zboží si objednám jinde. S pozdravem, Víšková.

    A odpověď která mi došla mě naprosto šokovala svou agresivitou…..jsem opravdu ráda, že jsem objednávku stornovala. Posuďte sami, jestli je tako odpověď normální…..Myslím, že každý z nějakého důvodu někdy něco stornoval a dostali jste někdy něco podobného?

    Vážen paní Víšková
    reaguji na Váš hodně nehodný a nepravdivý mail. Zde píšete, že s Vámi nikdo nekomunikuje! Tak to opravdu nevím kdo Vám ihned volal, že jste si objednal zboží u kterého bylo telefonicky ověřit když Vy jste opravdu nevolala?! Jestliže je problém v tom, že si vůbec slečna Denisa Guzmová dovolila vzít jeden den dovolené tak to mi přijde hodně nevhodné. Zřejmě na to asi nemá podle Vás nárok. Navíc opravdu nerozumím tomu proč jste Váš dotaz nenapsal na zákaznický mail, který Vám přišel do mailu ([email protected]) ale píšete to přímo jedné osobě. To se pak opravdu nedivte, že Vám ve svém volnu neodpoví. Takže Váš mail považuji za naprosto bezpředmětný a skutečně hodně nevhodný. Vaše objednávka která byla na zítřejším rozvozu je tedy stornovaná a jsem opravdu hodně zvědav kde Vám prokáží důvěru a hned Vám budou volat a si objednáte chybně zboží a oni se Vám budou snažit okamžitě pomoci a vyjít vstříc. Potvrzení o stornu Vám přijde do mailu.
    Pěkný den
    Mgr. Michal Dvořák
    Jednatel a Obchodní ředitel

    Jen pár slov na konec:
    - zboží bylo na telefonické ověření…..jak jsem si mohla dovolit objednat a ihned nezavolat že? :-)) to byl ale hrozný přestupek. Byla jsem tak drzá, že jsem objednala, okamžitě nezavolala, takže mi museli volat oni. Vzhledem k tomu, že to bylo asi za 4 hodiny od objednávky jsem tedy velkým viníkem…
    - ohledně té dovolené, kterou nepřeji paní Guzmové (to jsou mi novinky)….napsala jsem panu jednateli, že mi je srdečně jedno, jestli má paní dovolenou, jak to mám taky vědět, ale pokud její mail figuruje jako kontaktní a ještě je u něj napsáno denně od 9,00 – 17,00 hodin….tak má být zástup, který jí poštu vyřídí, když není v práci. Na to mi bylo odpovězeno toto:

    "Jinak opravdu nepovažuji za slušnost někomu lézt do mailu a od toho jsou universální maily."

    Hm….tak tomu říkám funkční komunikace ve firmě :-)
    A tyhle problémy mají prý jen se mnou….to jsem si ale dovolila že? Člověk napíše, že ztratil důvěru (teď už totálně) a dočká se takové agrese a obviňování…

    Každý ať si na to udělá svůj názor a zváží, jestli tohle jednání je normální nebo ne. Mě normální nepřijde, jsem zvyklá na rozumné a slušné jednání k zákazníkovi. E-shopů je dost, proč si nevybrat :-) Dostala jsem ještě jeden mail a ten byl ještě horší než první, třeba ho sem pan jednatel zkopíruje sám a pochlubí se komunikací s klientem :-) Napsala jsem mu, že si zde budu stěžovat a varovat.