Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Celkem dobrý výběr.
    • Skoro nulová komunikace.

    Objednala jsem 20kg granulí pro psa s platbou předem. Po dvou dnech telefonát, jestli vím, že jsem ještě neuhradila (datum splatnosti daleko). Platbu jsem odeslala v Pá - dle banky platba bude připsána násl. prac. den, přičemž Po a Út byly st. svátky a splatnost faktury do St. Ve St v 11h najednou mail, že objednávka byla stornována z důvodu nezaplacení do data splatnosti!!! Tak píšu mail, jak je to možné, že dopo vědí, že neuhrazeno do data splatnosti, když splatnosti je vlastně do 23:59 dnešního dne. Dále jsem sdělila, že zaplaceno již bylo a během pár hodin platba dojde, tedy stoprocentně ve splatnosti.
    NIC!!! Žádná reakce! Čekám a nic. Druhý den odpoledne tam volám. Bez jakéhokoliv vysvětlení nebo omluvy teda že to znovu zaúčtují a granule pošlou. Asi za 2dny zpráva od PPL, že převzali. Nevšimla jsem si ale informace, že zásilka váží 6,8kg. Až když balík přišel (nebyla jsem doma, kurýr mi balík po domluvě hodil za plot), zjistila jsem, že mi místo objednaných 20kg poslali malý balík granulí Hill's.
    Takže znovu píšu mail... že pokud mi do druhého dne dopo nepošlou nějaké jiné instrukce, tak objednám dopravu PPL zpět. Zase NIC! Žádná reakce!
    Druhý den odpoledne tedy jedu do města a podávám na PPL Parcel Shopu. Ihned posílám mail s vyúčtováním nákladů na reklamaci (benzin na cestu do města a ztracený čas vynechám).
    Za pár dní mi přišla vratka peněz. Čekala jsem, že bleskově pošlou správný balík a uhradí náklady na zaslání špatného balíku zpět jim. Místo toho přišly peníze. Bez úhrady poštovného zpět k nim.
    Tak zase píšu mail, že požaduji úhradu nákladů, které mi vznikly v souvislosti s reklamací. Na to reakce, že tedy sice peníze posílají, ale že v takových případech obvykle sjednávají zpáteční svoz oni (zřejmě smluvně levněji). Na to už jsem se zmohla jen na konstatování, že ano, že přesně to jsem čekala, ale protože nebyla z jejich strany vůle to nějak řešit a potřebovala jsem už urychleně správné granule, poslala jsem ve své režii.
    Granule jsem pak raději objednala jinde a přišly bleskově. Tady už objednávat nebudu. Objednávala jsem 3x - první objednávka trvala snad 14dní, než přišla, druhá byla v pořádku, ale potřetí jsem se definitivně poučila, že tady ne, děkuji.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velmi dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávku jsem udělala před týdnem a zatím se obchod vůbec neozval, jestli zboží doda a kdy

  • Obchod zareagoval teprve po mém dotazu po 8 dnech od objednání s tím, že objednávku právě vyexpedovali. Žádné vysvětlení, proč tak pozdě , natož omluva. jsem zvyklá od ostatních dodavatelů na jiné chování.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    V obchodě jsem objednala granule pro psa, u kterých bylo uvedeno skladem, ve čtvrtek ráno. Přišel e-mail o obdržení objednávky, avšak od té doby vůbec žádná informace. Na uvedený mobilní telefon se nedalo dovolat, jen zvonil. Zboží dorazilo až ve středu následujícího týdne, což mi tedy v dnešní době u zboží skladem přijde na pováženou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlé doručení

    Objednala jsem antiparazitální obojky o délce 70 cm, jak bylo i uvedeno na došlé faktuře, ale přišly obojky s délkou 65 cm. Takže buď bude náš pes stále přiškrcen, nebo musím koupit jiné. Díky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikoval o nemoznosti dodat objednane zbozi.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Neobchodní jednání, při chybně napsaném názvu speciálního krmiva mi prodejní !manažerka! řekla, že se mám naučit anglicky. Pan majitel mi sdělil, že musí striktně používat názvy výrobce URINARY S/O AGE 7+8 KG

    Ano špatně jsem pochopila age 7+, výrobce neuvádí zkratku age!!!
    Čekala jsem naivně omluvu, budoucnost je krásná - manažeři budou podavači a ještě k tomu sprostí, majitele se Vám budou smát v telefonu, ale jsme na ně odkázaní- doufám, že nebudou dělat v domově důchodců...

    Granule si tu už nekoupím

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přes jasně napsanou pobočku pošty k vyzvednutí (potvrzeno v objednávce) odešla zásilka jinam

    Reakce obchodu Veterinární centrum

    Dobrý den,
    zboží jsme ihned zaslali na adresu, kterou jsme měli uvedenou v systému při předešlé objednávce (na adresu bydliště). Pokud jsme Vám tím způsobili nějaké komplikace, tak se moc omlouváme.
    Tým ZOO-VETERINA

  • Ale cháputo , jsou přece svátky .

    Reakce obchodu Veterinární centrum

    Zákazník si objednal 300 kg zboží, které podléhá jinému způsobu dopravy. Zákazník na to byl upozorněn při objednávce. Přes svátky žádná dopravní společnost větší zásilky nedopravuje, takže došlo k mírnému zpoždění. Vzhledem k tomu, že se jedná o objemnější zásilku, potvrzujeme termíny odeslání telefonicky, ale bohužel zákazník na telefony nereaguje.
    Tým ZOO-VETERINA

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží veterinárního charakteru za dobré ceny

    Doručené jiný druh zboží - kontaktovala jsem telefonicky / e-mailem a nic. Po 3dnech volání "hurá" vzali mi telefon. Vyřešeno telefonicky, ale zboží , které jsem si objednala jsem prozatím neobdržela. Snad se v nejbližších dnech dočkám.

    Reakce obchodu Veterinární centrum

    Je nám líto, že došlo k tomuto nedorozumění, které bylo způsobeno novým obalem a názvem od výrobce. Složení zůstalo stejné. Bohužel na stránkách jsme měli ještě starý obal, protože od výrobce přišly podklady později. Za to se paní omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Granule pro štěně (balení 18kg) mají jen 4 měsíce do konce expirace!

    Doručení v pořádku, ovšem je smutné, že granule pro štěně, 18kg, mají popuze 4 měsíce do konce expirace. Výrobek byl kdesi skladován nejméně rok. Tento obchod asi obchoduje s výprodejovým zbožím. U jiných dodavatelů byla expirace vždy více než rok do jejího vypršení. Zejména u štěněcích granulí je to tedy více než politováníhodné.

    Reakce obchodu Veterinární centrum

    Mrzí nás stížnost zákaznice, neboť jí objednané zboží jsme skladovali necelý týden. Krátkou expiraci, tedy do konce března, jsme bohužel obdrželi od dodavatele, delší expirace nebyla dostupná. O problému jsme se dověděli až ze stížnosti zákaznice, neměli jsme tedy možnost situaci nějakým způsobem vyřešit a stížnosti zabránit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal 15. 8. 2019, dne 17. 8. 2019 jsem se zastavil v obchodu (Sušice, Americké armády), kam mělo být doručeno a kde jsem měl provést platbu v hotovosti, ale prodavačka mi sdělila, že zboží ještě nedorazilo a že mi přijde e-mail, až bude na prodejně. A od té doby se nic nedělo.

    Reakce obchodu Veterinární centrum

    Zákazník byl informován o tom, že zboží je připraveno v prodejně k odběru a stále tam je. Škoda jen, že zákazník nepoužil jeden z mnoha telefonů do naší firmy k vyřešení problému. Našim cílem je spokojenost zákazníků.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouho trvalo dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží prošlé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Balík jsem měla objednaný, jako Balík do ruky. V avízu o vyexpedování zásilky bylo taktáž uvedeno, že mi jí doručí jako Balík do ruky. Byl mi ale doručen pouze Na poštu. Takže jsem musela 12 kg balík odnést z pošty a to ho ani nepřevázali provázkem, abych ho měla vůbec za co vzít a odnést. Nevím, jak si jako představovali, že ten balík odtáhnu domů, asi na zádech nebo co. E-mailem jsem žádala, aby s poštou vyřídili doručení do ruky, ale ani mi neodpověděli, abych si trhla nohou.

    Reakce obchodu Veterinární centrum

    Dobrý den, velice nás mrzí toto nedorozumění. Balík do ruky na našem e-shopu totiž není vůbec možný objednat. Ze služeb České pošty můžete u nás využít pouze balík na poštu, což je zřetelně uvedeno při nákupu i v došlé objednávce. Pokud jste chtěla objednat balík do ruky, mohla jste využít službu DPD. Tým ZOO-VETERINA

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Bohužel ale po rozbalení krabice jsem zjistila že granule byly vysypane.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena produktů

    Stále se opakující chyby

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace obchodu dobrá. Ochotně objednávku zrušili a peníze vrátili zpět.
    • Po týdnu mi zboží nepřišlo a jen mi chodili každý den několikrát emaily, že zásilka bude expedována do 24h a nic. Takže jsem byl nucen objednávku zrušit! Tady si už osobně nic neobjednám!
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • rychle vyhledatelný na netu
    • celkem rychlost dodání
    • neposlali, co jsem objednal, přišlo částečně jiné zboží, ale nechtělo se mi s tím drbat, tak jsem si to nechal
    • nepřehledné stránky

    Reakce obchodu Veterinární centrum

    Nespokojenost zákazníků nás velmi mrzí, není problém vyřešit chyby. Informovat o nedostatcích až prostřednictvím Heureky už bohužel nedává prostor k nápravě.