Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bylo mi zaslano jiné podobné zboží. Obchod nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím nic nepřišlo, na mail s upomínkou žádná odpověď

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás, že vyřízení neproběhlo podle Vašich představ.

    Objednávku evidujeme se způsobem platby Online kartou předem s tím, že nebyla do 5 prac. dnů uhrazena a proto byla automaticky systémem stornována. Zboží však máme stále skladem, v případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat a můžeme Vám buď vytvořit novou objednávku se stejným způsobem platby a nebo vytvořit objednávku na dobírku, kde bychom poplatek za dopravu jako omluvu za komplikace neúčtovali.

    V případě dalších informací nebo pomoci nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Děkujeme,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den, děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě vaše nespokojenost s délkou dodání.

    Situaci jsem prověřila a skutečně došlo ke zpoždění naší vinou, kdy se doba expedice vaší zásilky zpozdila o několik dní kvůli technické chybě v našem skladu. Za toto zpoždění se velmi omlouváme.

    Pro další informace nebo jakoukoli pomoc nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Děkujeme,
    Tünde

  • V případě jakýchkoliv problémů s dodáním zboží či vrácením peněz je obchod NEKONTAKTNÍ! Nedoporučuji!

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost.

    Podle Vaší emailové adresy jsem v systému hledala email, na který bychom Vám neodpověděli, bohužel, ale bez úspěchu. Pokud máte problém se nám dovolat, prosím pošlete nám email na naši zákaznickou linku, kde se kolegyně aktivně věnují odpovědí na všechny druhy požadavků.

    V případě, že máte doposud nevyřešené dotazy, prosím, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno prostřednictvím Heureky, kde v daném čase pod kategorií Dolce Gabbana Light Blue 100ml Tester nabízel internetový obchod Zivado tuto vůni za zajímavou cenu. Co jsem při objednávání bohužel nezaznamenal bylo, že se cena vztahuje na velikost 25ml, nikoliv 100 ml a tester, čehož jsem si - díky spěchu - bohužel nevšiml. V okamžiku, kdy jsem svoje nedopatření zaznamenal a zkoušel kontaktovat internetový obchod, opakovaně nikdo nezvedal telefony s tím, že "se mi ozvou zpátky". K tomu pochopitelně nikdy nedošlo... Takže, moje blbost a další (negativní) zkušenost s podobnými internetovými obchody.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    každý internetový obchod i kamenná prodejna s internetovým eshopem nabízí jiný a různý styl upoutání zákazníka kdy se může jednat o větší nebo menší slevy, nebo konkrétní zlevněné zboží.

    Mrzí nás, že jste si naši nabídku ve spěchu neprohlédl a objednávka byla jiná, menší, než jste si přál. Ale nemyslíme si, že by tato zkušenost měla ovlivnit kvalitu zboží, rychlost dodání nebo doporučení našeho obchodu.

    Věříme, že příště na našich stránkách najdete něco co Vás osloví a my budeme moct dokázat naši profesionalitu.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod rozhodně nedoporučuji. Objednávku jsem zaplatila předem. Zboží mi neposlali a ani nereagují na email.

    ROZHODNĚ POZOR!

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    v našem systému byla Vaše objednávka vytvořena 10.12.2023, která byla automaticky po 3 dnech stornována z důvodu neuhrazení objednávky.
    Na Váš email, kde jste se dotazovala na Váš balík, jsme druhý den (17.12.2023) odpověděli a tuto informaci Vám předali.

    Mrzí nás tato zkušenost, ovšem pokud se rozhodnete našemu obchodu dát druhou šanci, ráda Vás celou objednávkou provedu k Vaší spokojenosti, stačí mě kontaktovat.

    Děkujeme a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zaplaceno, zboží zatím nikde

    Zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost.

    Zavolala jsem přímo dopravci, abych zjistila kde nastal problém. Vaši objednávku ze dne 4.12.2023 jsme v ten den zabalili a předali dopravci k doručení. Podle informací, Vám byla objednávka doručena do Vámi zvoleného Z-boxu dne 6.12.2023. Podle dopravce jste objednávku nemohl vyzvednout 8.12.2023 z důvodu technických potíží (neotevírala se schránka Z-box) a nechal jste si přesměrovat zásilku do jiného výdejního místa.

    Mrzí nás, že v době, kdy jste psal recenzi jste o této technické chybě Zásilkovny věděl a dal špatnou recenzi našemu obchodu.

    Věříme, že v budoucnu nám ještě dáte šanci a budeme moct Vám dokázat rychlost ve zpracování a odesílání zásilek.

    Přeji Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a bylo mi napsáno, že se připravuje a bude co nejdříve dodáno
    • čekám stále bez jakéhokoliv infa k dodávce

    NENÍ PRO MNE ZODPOVĚDNÝ OBCHOD.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za informaci.

    Dohledala jsem v našem systému Vaší objednávku, která byla vytvořena 30.11.2023 a která nebyla uhrazena. Následně 1.12.2023 byl Vámi zadán požadavek na storno objednávky.

    Mrzí nás tato zkušenost a jestli někdy v budoucnu budete mít zájem o nějaký náš produkt, prosím kontaktujte mě a povedu Vás celou objednávkou aby jsme předešli komplikacím.

    Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdržel jsem jen 3 ks z objednaných 15 ks, rozdíl peněz přišel zpět, zbytek nedorucili, protože se jim zdražíl nákup, což by ale měli řešit na úkor své marže, nikoli zákazníka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Koupil jsem zde Valentino uamo intense 50ml za ne zrovna malé peníze na parfém jsem se těšil protože ho znám ale to co mi přišlo dva střípky na ruku a po 10min nejde nic cítit zde jsem objednal naposledy dávejte si velký pozor pokud nechcete být zklamání a ktomu bez peněz nikdy víc uz

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, že jste byl s objednávkou nespokojený.

    Všechny produkty, které nabízíme, odebíráme pouze u certifikovaných dodavatelů. Tímto krokem vylučujeme jakékoli možnosti, abychom naskladnili zboží horší kvality, nebo pochybného původu.

    Pokud ale máte pocit, že je parfém v nepořádku, neváhejte a pošlete nám jej zpět na reklamaci, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Zasilkovna posledni den vratila zbozi,na centrale firmy zjistili,ze zbozi je nekde v depu a ze ho poslou zpet na zasilkovnu.,Je to tyden,zaplacene zbozi ani informace o nem nedorazilo.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, abychom zásilku u dopravce prověřili.

    Dle sledování trasování byl balíček od dopravce vrácen zpět k nám z důvodu uplynutí úložní doby a nevyzvednutí zásilky příjemcem. Jakmile nám byla zásilka vrácena, ihned Vás kontaktovala kolegyně ze zákaznického servisu, kde Vám bylo nabídnuto opětovné vyexpedování objednávky na naše náklady.

    Nyní vidíme, že Vám zásilka byla doručena. Jsme rádi, že je vše v pořádku.

    Přeji příjemný den,

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

    • Rychlé doručení
    • Vůně parfému neodpovídá originálu (zapáchá)-je to fejk. Vyhozené peníze.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás nespokojenost s produktem.

    Všechny produkty, které nabízíme, odebíráme pouze u certifikovaných dodavatelů. Tímto krokem vylučujeme jakékoli možnosti, abychom naskladnili zboží horší kvality, nebo pochybného původu. Parfémy z naší nabídky tedy pocházejí od stejných dodavatelů, kteří dodávají do klasických kamenných obchodů.

    Pokud ale máte pocit, že je parfém v nepořádku, neváhejte a pošlete nám jej zpět na reklamaci, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenost.

    S přáním hezkého dne

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není to originál, docela i smrdí

    Chtěla jsem ušetřit a místo toho jsem prodělala. Dam to na WC

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, že jste byla s objednávkou nespokojená.

    Za originalitu produktu se můžeme zaručit, jelikož všechno naše zboží odebíráme od certifikovaných distributorů daných značek.

    Pokud ale máte pocit, že je produkt v nepořádku, neváhejte a pošlete nám jej zpět na reklamaci. Kolegyně ze zákaznické linky Vás bude hned kontaktovat, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Přeji příjemný den,

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Asi cena
    • Určitě cena, která vás naláká na lep
    • Prodej napodobenin

    Bohužel, další z obchodů, prodávající napodobeniny aneb, pojďme rychle zbohatnout.

    Versace Bright Crystal Absolut po X letech používání přišel v "jiné kvalitě". Po následném porovnání v kamenné parfumerii byl skutečně poznat velký rozdíl. Takže vrácení a naúčtování za rozbalení několik stokorun. Jestli je to adekvátní cena za roztržení originálního igelitu, nechť posoudí každý sám.

    Za mě ruce pryč.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás nespokojenost s produktem.

    Za originalitu parfému se můžeme zaručit, jelikož všechno naše zboží odebíráme od certifikovaných distributorů daných značek. Tímto krokem vylučujeme jakékoli možnosti, abychom naskladnili zboží horší kvality, nebo pochybného původu. Parfémy z naší nabídky tedy pocházejí od stejných dodavatelů, kteří dodávají do klasických kamenných obchodů.

    Vaše reklamace byla vyřízena v co nejkratším možném termínu. S Vašim souhlasem Vám byla vrácena ponížena částka dle obchodních podmínek.

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Gillette Mach3 náhradní břity 8 ks Pro muže - byly tupé a tahaly vousy.. Musel jsem je vyhodit.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, že jste byl s objednávkou nespokojený.

    Pokud jste měl pocit, že je s Vaši objednávkou něco v nepořádku, zboží jste mohl zaslat k reklamaci, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    Přeji příjemný den,

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nejsem spokojená, vůně neodpovídala tomu na co jsem u této značky zvyklá, je to jiná vůně, mam chuť parfém vrátit, důrazně nedoporučuji, pěkné jsem za 12 stovek naletěla

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás nespokojenost s produktem.

    Všechny produkty, které nabízíme, odebíráme pouze u certifikovaných dodavatelů. Tímto krokem vylučujeme jakékoli možnosti, abychom naskladnili zboží horší kvality, nebo pochybného původu. Parfémy z naší nabídky tedy pocházejí od stejných dodavatelů, kteří dodávají do klasických kamenných obchodů.

    Zboží můžete zaslat zpět na reklamaci. Kolegyně ze zákaznické linky Vás bude kontaktovat, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdy vice

    Prodávají repliky parfémů.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, že jste byl s objednávkou nespokojený.

    Za originalitu parfému se můžeme zaručit, jelikož všechno naše zboží odebíráme od certifikovaných distributorů daných značek.

    Pokud ale máte pocit, že je parfém v nepořádku, neváhejte a pošlete nám jej zpět na reklamaci. Kolegyně ze zákaznického servisu Vás bude ohledně reklamace kontaktovat.

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna, jen lakaji na nizsi cenu
    • Obchod mi zaslal fake vune, tedy spis smradu. Uplne jiny fkakonek nez original, uplne jiny uzaver, uz to me melo varovat. Ninu pouzivam od jejiho uvedeni na trh, bezpecne poznam original. Firma me reklamaci zamitla. NEDOPORUCIJI obj ze zmineneho eshopu, trvam na tom, ze poslali fake. Ma uplne jiny obal a otevirani.
    • Podvodny firma

    Vune nebyka original, jiny flakónek, UPLNE ODLISNY TYP UZAVERU nez v origo NINE.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.

    Všechny produkty, které nabízíme, odebíráme pouze u certifikovaných dodavatelů. Tímto krokem vylučujeme jakékoli možnosti, abychom naskladnili zboží horší kvality, nebo pochybného původu. Parfémy z naší nabídky tedy pocházejí od stejných dodavatelů, kteří dodávají do klasických kamenných obchodů.

    Prostřednictvím emailu Vám bylo navrhnuto zaslaní zboží zpět k nám na naše reklamační oddělení. Ihned po obdržení Vámi zaslaného zboží Vás o průběhu reklamace kontaktovala kolegyně. Celou situaci jsme se snažili vyřešit v co nejkratší možné době a k Vaší spokojenosti. Na Vaší žádost byl produkt zaslán zpět.

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Vůně vydrží cca 20 minut, posléze není vůbec nic cítit!!! Nedoporučuji, už bych nekoupila!!!

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, že jste byla s objednávkou nespokojená.

    Za originalitu parfému se můžeme zaručit, jelikož všechno naše zboží odebíráme od certifikovaných distributorů daných značek.

    Pokud ale máte pocit, že je parfém v nepořádku, neváhejte a pošlete nám jej zpět na reklamaci, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Ani po 6 dnech od zaplacení nemám zboží, které je skladem.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost s dodací lhůtou.

    Dle sledovacího odkazu dopravce vidíme, že byla objednávka doručena. Věříme, že u příští objednávky budete spokojen.

    Přeji příjemný den,

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP