Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží přišlo bez víka pokud to tak má být mělo být u zboží napsané
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nemělo pečeť na sroubení pumpičky, obsah je řidší než jindy z jiného obchodu

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě vaše situace.

    Celou záležitost pro vás obratem prověřím a budu vás kontaktovat s možným řešením, případně s kompenzací.

    Pro další informace nebo jakoukoli pomoc nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Přejeme hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prisel mi email, ze zbozi bohuzel obchod neni schopen dodat.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě vaše situace.

    Věříme, že v budoucnu Vám budeme moct dodat zboží, které si přejete.

    Děkujeme a přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platební metoda Twisto nefunguje a objednávka byla obchodem zrušena.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Mrzí nás, že se Vám nepovedlo dokončit platbu přes platební bránu Twisto. Dne 5.9.2024 jsme Vás kontaktovali a upozornili na neuhrazenou objednávku a zároveň nabídli v emailu zaplacení převodem. Pokud naše zákaznická podpora nedostane informaci od zákazníka do 3 dnů od odeslání emailu, objednávka se automaticky stornuje.

    Pokud si přejete vytvořit novou objednávku, nebo potvrdit uhrazení, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme a přejeme hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zněla do ruky objednavatele a ne do ruky obchodu.Zásilkovna a Zivada jenom přes moji mrtvolu !!!!

    Zivadu a Zásilkovnu důsledně IGNOROVAT !!!!!

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás tato komplikace.

    Vaši objednávku jsme zkontrolovali v systému a ukázalo se, že jste nevyplnil adresu pro doručení zásilky, pouze poštovní směrovací číslo. Dopravce tedy neměl možnost doručit Vaší objednávku přímo na adresu a tak Vám uložil zásilku na jednom z výdejních míst.

    Budu Vás kontaktovat emailem pro bližší informace.

    Přejeme Vám hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávala jsem tekuté mýdlo BIODERMA a přišlo mi bez pumpičky

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě tato situace.

    Budu vás kontaktovat emailem pro zaslání fotografií doručeného zboží, abychom vaši objednávku mohli prověřit. V případě záměny samozřejmě nabídneme vrácení produktu zpět na naše náklady, případně jiný druh kompenzace.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazil mi parfém, který měl výrazně nižší intenzitu, než totožný parfém z jiného obchodu. Měl jsem možnost zkusit přímé srovnání. Parfém jsem tedy následně vrátil, ale bylo mi již vráceno pouze 70% kupní ceny. Dle tvrzení obchodu byl parfém zcela v pořádku. Já nejsem téhož názoru, ale logicky zrovna tohle není jednoduché nějak dokázat. Nyní mohu udělat pouze to, že zde již nic dalšího nekoupím.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku a mrzí mě vaše nespokojenost s produktem.

    Dohledali jsme podle objednávky konkrétní produkt a tento jsme zaslali dodavateli jako podnět ke kontrole šarže výrobku. Také bychom vás rádi informovali, že produkty nakupujeme pouze přímo u výrobců nebo certifikovaných dodavatelů, a to právě z důvodu zajištění 100% kvality.

    Pro další informace nebo jakoukoli pomoc nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Přejeme hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Šampony jsou skvělé, ale bohužel dopravce špatný, Velké problémy. Bohužel kvůli dopravci už nemohu u vás nakupovT. Mrzí mě to, protože výrobky mi vyhovují.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení i vaši důvěru. Těší nás vaše spokojenost s produkty.

    Celou záležitost s doručením pro vás obratem prověřím u dopravce a budu vás kontaktovat.

    Přejeme krásný den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží nedošlo kompletní.Pani co řesi reklamace je nepříjemná. Musela jsem do zásilkovny jet 3krat chtěli to zaplatit dvakrát obchod se ani noomluvil!

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za objednávku a mrzí nás Vaše situace.

    Podle informací Vás kolegyně z oddělení zákaznického servisu hned informovala, že náš sklad z důvodu pochybení při balení neodeslal všechno zboží do Vaší objednávky a také uvedla, že po zjištění byl nový balíček hned odeslán na adresu výdejního místa.

    Omlouváme se, pokud se Vám komunikace nepozdávala a také nás mrzí vzniklá situace a budeme Vás kontaktovat s případnou kompenzací.

    Přejeme Vám krásný den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dostal jsem něco jiného.Na obrázku jste měly flákon s kováním.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě tato situace.

    Naše zákaznická podpora s Vámi již komunikuje ohledně této záležitosti a odeslali jsme Vám všechny potřebné informace k vrácení objednávky na naše reklamační oddělení. Budeme Vás ještě kontaktovat.

    Děkuji a v případě potřeby nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Přejeme hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku nebylo možné na serveru zaplatit

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě vaše situace.

    Celou záležitost pro vás obratem prověřím a budu vás kontaktovat s možným řešením, případně s kompenzací.

    Pro další informace nebo jakoukoli pomoc nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Přejeme hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bylo mi zaslano jiné podobné zboží. Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě tato situace.

    Budu vás kontaktovat emailem pro zaslání fotografií doručeného zboží, abychom vaši objednávku mohli prověřit. V případě záměny samozřejmě nabídneme vrácení produktu zpět na naše náklady, případně jiný druh kompenzace.

    Děkuji a v případě potřeby nás neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Přejeme hezký den,
    team Zivada.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zatím nic nepřišlo, na mail s upomínkou žádná odpověď

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás, že vyřízení neproběhlo podle Vašich představ.

    Objednávku evidujeme se způsobem platby Online kartou předem s tím, že nebyla do 5 prac. dnů uhrazena a proto byla automaticky systémem stornována. Zboží však máme stále skladem, v případě zájmu nás prosím neváhejte kontaktovat a můžeme Vám buď vytvořit novou objednávku se stejným způsobem platby a nebo vytvořit objednávku na dobírku, kde bychom poplatek za dopravu jako omluvu za komplikace neúčtovali.

    V případě dalších informací nebo pomoci nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Děkujeme,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dlouhá doba doručení

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši objednávku a mrzí mě vaše nespokojenost s délkou dodání.

    Situaci jsem prověřila a skutečně došlo ke zpoždění naší vinou, kdy se doba expedice vaší zásilky zpozdila o několik dní kvůli technické chybě v našem skladu. Za toto zpoždění se velmi omlouváme.

    Pro další informace nebo jakoukoli pomoc nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Děkujeme,
    Tünde

  • Nedoporučuje obchod

    V případě jakýchkoliv problémů s dodáním zboží či vrácením peněz je obchod NEKONTAKTNÍ! Nedoporučuji!

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše zkušenost.

    Podle Vaší emailové adresy jsem v systému hledala email, na který bychom Vám neodpověděli, bohužel, ale bez úspěchu. Pokud máte problém se nám dovolat, prosím pošlete nám email na naši zákaznickou linku, kde se kolegyně aktivně věnují odpovědí na všechny druhy požadavků.

    V případě, že máte doposud nevyřešené dotazy, prosím, neváhejte nás kontaktovat.

    Děkujeme,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno prostřednictvím Heureky, kde v daném čase pod kategorií Dolce Gabbana Light Blue 100ml Tester nabízel internetový obchod Zivado tuto vůni za zajímavou cenu. Co jsem při objednávání bohužel nezaznamenal bylo, že se cena vztahuje na velikost 25ml, nikoliv 100 ml a tester, čehož jsem si - díky spěchu - bohužel nevšiml. V okamžiku, kdy jsem svoje nedopatření zaznamenal a zkoušel kontaktovat internetový obchod, opakovaně nikdo nezvedal telefony s tím, že "se mi ozvou zpátky". K tomu pochopitelně nikdy nedošlo... Takže, moje blbost a další (negativní) zkušenost s podobnými internetovými obchody.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    každý internetový obchod i kamenná prodejna s internetovým eshopem nabízí jiný a různý styl upoutání zákazníka kdy se může jednat o větší nebo menší slevy, nebo konkrétní zlevněné zboží.

    Mrzí nás, že jste si naši nabídku ve spěchu neprohlédl a objednávka byla jiná, menší, než jste si přál. Ale nemyslíme si, že by tato zkušenost měla ovlivnit kvalitu zboží, rychlost dodání nebo doporučení našeho obchodu.

    Věříme, že příště na našich stránkách najdete něco co Vás osloví a my budeme moct dokázat naši profesionalitu.

    Děkuji Vám a přeji hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod rozhodně nedoporučuji. Objednávku jsem zaplatila předem. Zboží mi neposlali a ani nereagují na email.

    ROZHODNĚ POZOR!

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    v našem systému byla Vaše objednávka vytvořena 10.12.2023, která byla automaticky po 3 dnech stornována z důvodu neuhrazení objednávky.
    Na Váš email, kde jste se dotazovala na Váš balík, jsme druhý den (17.12.2023) odpověděli a tuto informaci Vám předali.

    Mrzí nás tato zkušenost, ovšem pokud se rozhodnete našemu obchodu dát druhou šanci, ráda Vás celou objednávkou provedu k Vaší spokojenosti, stačí mě kontaktovat.

    Děkujeme a přejeme Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zaplaceno, zboží zatím nikde

    Zboží zatím nedorazilo

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše špatná zkušenost.

    Zavolala jsem přímo dopravci, abych zjistila kde nastal problém. Vaši objednávku ze dne 4.12.2023 jsme v ten den zabalili a předali dopravci k doručení. Podle informací, Vám byla objednávka doručena do Vámi zvoleného Z-boxu dne 6.12.2023. Podle dopravce jste objednávku nemohl vyzvednout 8.12.2023 z důvodu technických potíží (neotevírala se schránka Z-box) a nechal jste si přesměrovat zásilku do jiného výdejního místa.

    Mrzí nás, že v době, kdy jste psal recenzi jste o této technické chybě Zásilkovny věděl a dal špatnou recenzi našemu obchodu.

    Věříme, že v budoucnu nám ještě dáte šanci a budeme moct Vám dokázat rychlost ve zpracování a odesílání zásilek.

    Přeji Vám krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednal a bylo mi napsáno, že se připravuje a bude co nejdříve dodáno
    • čekám stále bez jakéhokoliv infa k dodávce

    NENÍ PRO MNE ZODPOVĚDNÝ OBCHOD.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za informaci.

    Dohledala jsem v našem systému Vaší objednávku, která byla vytvořena 30.11.2023 a která nebyla uhrazena. Následně 1.12.2023 byl Vámi zadán požadavek na storno objednávky.

    Mrzí nás tato zkušenost a jestli někdy v budoucnu budete mít zájem o nějaký náš produkt, prosím kontaktujte mě a povedu Vás celou objednávkou aby jsme předešli komplikacím.

    Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obdržel jsem jen 3 ks z objednaných 15 ks, rozdíl peněz přišel zpět, zbytek nedorucili, protože se jim zdražíl nákup, což by ale měli řešit na úkor své marže, nikoli zákazníka.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku a mrzí nás tyto komplikace. Vaši zprávu aktuálně prověřuje kolega a bude vás kontaktovat s návrhem řešení k vaší spokojenosti.

    Pro další info nebo pomoc nás prosím neváhejte kdykoliv kontaktovat.

    Děkujeme a přejeme Vám hezký den.