Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Záměna parfemu

    Poslán úplně jiný parfém než jsem si objednávala - reklamace

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    Velice nás mrzí Vaše nespokojenost.

    Prostřednictvím emailové komunikace s kolegyní ze zákaznické servisu, Vám byla nabídnuta reklamace a zaslání zboží zpět na naše náklady. Reklamaci se samozřejmě budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Přeji příjemný den,

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Objednala jsem si Bi-Oil, přišel mi polský Bio-Oil s českým příbalovým letákem Bi-Oil, kde se neshoduje složení s tím, co je napsáno na obalu. Konzistence oleje i vůně je zcela odlišná od Bi-Oilu. Mastný, nevsakuje.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Váš nákup a mrzí nás Vaše nespokojenost s produktem.

    Produkty Bi-Oil i Bio-Oil jsou obsahově 100% totožné, rozdílnost názvu označení pouze reflektuje BIO legislativu daného trhu, na stránkách výrobce se můžete přesvědčit, že Bio-Oil je 100% originální produkt - https://www.bio-oil.com/pl/pl-pl K produktu samozřejmě přikládáme originální českou informační brožuru s návodem k použití.

    Iveta za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízké ceny
    • Objednávala jsem 2 toaletní vody, po dvou dnech, když se nic nedělo, tak jsem já jako zákazník zjišťovala, v čem je problém. Zboží neměli skladem, čekali na navážku zboží.
    • Nebyli mi schopni říci, kdy přesně ta navážka bude, nabídli mi vrácení peněz ale až za 14 dnů !!!! Ve stejný den mě jiná pracovnice volala, že je už zboží skladem a že ho bali. Takže jsem zase já volala jiné paní, která už chystala vrátku peněz, že si to zboží vezmu. To už byl 4 den po objednání. Do zasilkovny byly zaslány elektronické informace, ovšem balíček až 5 den po objednání. Rozhodně si nemyslím, že já jako zákazník si mám zjišťovat a telefonovat firmě, u které mám již ZAPLACENOU objednávku a řešit jejich problémy !! Přes tenhle e-shop už nikdy nic.

    Hrůza, děs, informační vakuum. Až poslední telefonáty mi slečny dávaly informace.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kazové zboží

    Zboží byl vánoční dárek - svíce Woodwick. Zboží přišlo s vrypem na ozdobném víku a vosk ve svíci byl nerovnoměrně rozmístěn, bubliny podél stěn. Není to moje první taková svíce, ale nikdy jsem takovéto bubliny ve skleněné nádobě neviděl. Tenhle vadný kus měl jít do nějakého výprodeje místo zaslání zákazníkovi; že je to vadný kus museli vidět již při balení. Reakce na můj email (s nabídkou zaslání zpět) přišla ovšem až 29.12.2021, tj. po Štědrém večeru, kdy již svíce byla darována, takže k ničemu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka zaslána rychle, ale bohužel vůně neodpovídá originálu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Popis krému a šamponu pouze v polštině, když jsem požádala o popis v češtině-prý nemají, přitom je to povinnosti obchodníka. Dodána řasenka, ale byla vyschla.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednaný parfém nepřišel, ale ve faktuře na Twisto byl, proto ho musím zaplatit. Zatím 3 maily, uvidíme.
    Ostatní zboží došlo dobře, zabalení ve velk krabici plné polystyrenu - kam s ním?..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při výběru na stránkách jsme objednali parfém který známe i jeho vůni a přišla nám nějaká toaletní voda která nemá vůbec nic stim parfémem který jsme si objednali naše objednávka bílá parfem číslo -9J02-j’adore- a přišlo nám- W662-Premium Perfume nějaká laciná na vonena voda.Litujeme navstevu na vašich stránkách a našich peněz takže naše skusenost velmi špatná a to jsem velmi slušný K.Ondo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nenaslouchají, nekomunikují

  • Bohužel jsem zkoušela objednat 2x s platbou online. Pokaždé mi napsali, že mám kartu blokovanou a platba neprošla. Objednala jsem u jiného eshopu. Samozřejmě karta zablokovaná vůbec nebyla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bylo mi dodáno něco jiného, než bylo uvedeno na netu na Heurece, byť velmi podobného složení a velmi podobného názvu a od konkurence s nižší cenou. Byl jsem okolnostmi nucen si to odenrat, ale jsem s tímto postupem v nesouladu, beru to jako takový malý podvůdek na zákazníky. Karel Bouček

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den, pane Boučku,

    objednávku jste měl na našem výdejním místě k nahlédnutí.
    Nemusel jste ji přebírat, pokud nebyla dle Vašeho přání.
    Zboží nám můžete vrátit a my Vám za něj vrátíme peníze.
    Děkujeme za pochopení.

    Míša za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zaplacena doprava přesto dodáno do zásilkovny

    Obchodem vybrána špatná doprava, dopravce zaslal SMS zprávu odpoledne a doručil na zásilkovnu, byla zaplacena doprava s doručením osobně a nebyla možnost se telefonicky s dopravcem spojit.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu,bohužel nemůžeme zodpovídat za komunikaci mezi dopravcem a koncovým zákazníkem. Samozřejmě celou situaci prověříme. Vzhledem k tomu, že jste si zvolila nejlevnější dopravu domů, je v pořádku že dopravce balíček uložil do zásilkovny , v případě, že by se tak nestalo, balíček by se nám vrátil. Vaše objednávka byla na dobírku a typ dopravy si vždy zákazníci zvolí sami při dokončování objednávky. Hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neustále mne spamují dalšími nabídkami, přestože jsem k tomu nedala souhlas:(.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    z odběru novinek na našich webových stránkách jsme Vás odhlásili.
    Souhlasila jste při vytvoření objednávky s tím, aby Vám novinky byly doručovány na Váš email.
    Děkujeme za pochopení.

    Přeji Vám hezký den.

    Míša za ZIVADA by ParfemySP

  • Nebylo možné zaplatit bankovním převodem

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den, paní Königsmarková,

    velmi nás mrzí, že náš obchod nedoporučujete.
    Na našich webových stránkách máme nabídku formu platby:
    *Online bankovní převod
    *Online karta
    *Dobírka
    *Twisto
    Pravděpodobně došlo z Vaší strany k přehlédnutí nabídky plateb.
    V případě jakýchkoliv dotazů neváhejte kontaktovat naší zákaznickou linku 226 236 226
    Děkujeme za pochopení.

    Míša za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neposílali k výrobku tasticku,kterou měli v nabídce

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    dárek k objednávce nebyl přiřazen, z důvodu nedodání slevového kódu do objednávky při jejím vytvoření.
    Slevový kód je vždy na hlavní webové stránce uveden.
    Po telefonické domluvě jsme Vám i přesto dárek zaslali zpětně.
    Bereme tedy tuto negativní recenzi za vyřízenou.
    Děkujeme za pochopení.

    Hezký den.
    Míša za ZIVADA by Parfemy SP

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • pouze ilustrativní obrázky - produkt se neshodoval s uveřejněným obrázkem

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za objednávku.
    Dle Vaší objednávky vidím, že jste si objednal produkt Ferrari Scuderia Ferrari Black EDT 125ml M TESTER.
    Produkty tester nejsou v originálním balení, jak je možné se informovat na našich webových stránkách https://www.parfemy-sp.cz/co-je-to-tester/
    Velice nás mrzí Vaše negativní recenze.
    V případě, že nejste s výrobkem spokojen, kontaktujte nás na zákaznické lince.

    Přeji Vám hezký den.

    Míša za ParfemySP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kvalitou, čímž mám na mysli vlastnosti dané u tohoto produktu. U zakoupeného zboží chybí jak specifická vůně, tak i síla a časová délka po holení.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, že jste byl s objednávkou nespokojený. Pokud jste měl pocit, že je s Vaší objednávkou něco v nepořádku, mohl jste zboží reklamovat. Kolegyně ze zákaznické linky Vás bude hned kontaktovat, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne,

    Dana za ParfemySP

    Upravit reakci

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Vše přišlo-v tomto směru dobrý,ale nebyl jsem spokojen s kvalitou zboží.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši objednávku. Mrzí nás, že jsme od Vás neobdrželi e-mail či telefonát, že jste byl s objednávkou nespokojený. Kolegyně ze zákaznické linky Vás bude kontaktovat, aby bylo vše vyřešeno k Vaší spokojenosti.

    S přáním hezkého dne,

    Dana za ParfemySP

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    E-shop inzeroval brýle jako dárek k nákupu velkého balení šamponu. Dárek jsem neobdržela.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,

    tento dárek je potřeba si zvolit v košíku. Nabízíme dva druhy brýlí a jelikož chceme zákazníkům vyhovět, je potřeba v košíku vybrat správný typ a barvu brýlí.

    Toto nedorozumění nás velice mrzí, ale zároveň potvrzuji, že akce stále trvá. Na případnou objednávku se budeme těšit.

    za Parfemy SP,
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    11.2. (úterý) mi přišel email o doručení na výdejní místo a možnost vyzvednutí. Prosíme o vyzvednutí zboží do 5 pracovních dnů na adrese Lucemburská 8, 130 00, Praha 3 a to ve všední dny od 9 do 18h. Dnes tam volám, abych si pro jistotu (pondělí je poslední den) prodloužil lhůtu o 1-2 pracovní dny...a v 17:35 (25min.před koncem výdejní doby?) mi automat hlasí "voláte mimo pracovní dobu, bla bla "zanechte vzkaz" načež naskočí obsazovací tón a hovor se ukončí.

    Reakce obchodu ZIVADA.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za objednávku a mrzí nás vaše nespokojenost. Zákaznická linka má pracovní dobu do 17h, jak uvádíme na webových stránkách. Objednávky navícnecháváme na prodejně k vyzvednutí o den déle, aby byl prostor právě pro takovéto hraniční vyzvednutí.

    Pro jakoukoliv pomoc prosím neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku.

    Parfemy SP