Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Hodinky za 3800kč a přijdou ve dvou kusech??, zcela bez návodu. Sliby ze strany eshopu že návod bude zůstaly jen sliby.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, pane Hrůzo,

    nerozumím Vašemu hodnocení. Hodinky před odesláním kontrolujeme a dle kamerových záznamů byly zcela v pořádku. Pravděpodobně se muselo stát něco při přepravě.

    Do dnešního dne nemáme od Vás podnět k řešení reklamace.

    Odkaz na přeložený návod k obsluze a údržbě hodinek zasíláme společně s daňovým dokladem.

    V případě, že hodinky mají specifické funkce a nastavení, zasíláme přeložené návody na konkrétní model následně v emailu.

    Lukáš R.
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Druhý den po objednání a zaplacení hodinek mi volal zaměstnanec, který mi oznámil, že hodinky se bohužel vyprodali. Ptal se jestli mám nějakou alternativu, po tom co jsem řekl, že nikoliv, dohodli jsme se na vrácení peněž což se stalo. Za několik dní hodinky opět skladem v nabídce (tuto variantu mi nenabídli...) Mezitím jsem objednal jinde.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a ještě jednou se omlouváme za komplikace. Bohužel v předvánočním čase se hodinky rychle vyprodávají a občas se stane, že hodinky jsou již vyprodané a tato informace je na e-shopu zobrazena se zpožděním. V hektickém předvánočním období si také nedovolíme garantovat doručení do Vánoc, pokud hodinky nemáme skladem a nemáme potvrzený pevný termín dokladnění. Věříme, že okamžité vrácení peněz je lepší variantou než nedoručení hodinek včas.

    Přejeme hezký den.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží dorazilo v katastrofálním stavu. Krabička zničená, kožený řemínek celý poškrábaný. Obchod se zatím nevyjádřil..

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,
    velice nás mrzí hodnocení našeho obchodu. Aktuálně s Vámi již řešíme reklamaci náhradního koženého řemínku, který měl jedno škrábnutí. Bohužel při kontrole před odesláním jsme si tohoto škrábance nevšimli. Jakmile nám výrobce kožený řemínek vymění, budeme Vám zasílat nový kus. Co se týče krabičky, poškrábaný byl vrchní nasunutý papírový obal, který je určený právě k ochraně krabičky.

    Jsme velmi rádi, že hodinky s původním ocelovým tahem jsou v pořádku a věříme, že Vám budou dělat radost.
    Přejeme hezký den.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáte si a zaplatíte zboží a následně se dozvíte, že zboží vlastně není vůbec skladem! Nedoporučuji.

    Zboží, které jsem si vybral, vložil do košíku a zaplatil, bylo obchodem označeno jako vyprodané. Považuji za velmi neseriózní jednání a nechápu, jak je možné, že se zboží zaplacené, stane najednou na poslední chvíli před Vánoci nedostupným. Asi nějaký podvod a klamavá reklama. Rozhodně nedoporučuji.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a ještě jednou se omlouváme za komplikace. Bohužel v předvánočním čase se hodinky rychle vyprodávají a občas se stane, že hodinky jsou již vyprodané a tato informace je na e-shopu zobrazena se zpožděním. V hektickém předvánočním období si také nedovolíme garantovat doručení do Vánoc, pokud hodinky nemáme skladem a nemáme potvrzený pevný termín dokladnění. Věříme, že okamžité vrácení peněz je lepší variantou než nedoručení hodinek včas. Věřte, že ze stornování objednávky a z okamžitého vrácení peněz nemáme žádný užitek. Těžko se tak může jednat o podvod.

    Přejeme hezký den.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Gravírování strašné. Hodinky takhle nemohu dát. Vůbec nebylo gravirování uděláno jako na obrázku , který mají na internetových stránkách. Prostě to picli někde dole a ani jsme to nemohli najít a ani přečíst. Vyhozené peníze za dárek , který tahle nemohu darovat. Bohužel , jinak bez gravírování jsme s hodinkami od tohoto hodinářství byli vždy spokojeni.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý večer, paní Hájková,

    velice mě mrzí Vaše hodnocení, za poslední dobu jsme udělali stovky gravírování. Každé gravírování děláme individuálně a dáváme si na něm maximálně záležet.

    U Vaší objednávky jste požadovala text na 2 řádky a ještě grafický obrázek srdce. Na zadním víčku je gravírování výrobce a bez rozleštění víčka je dodatečné gravírování doplňkem původního. Vzhledem k rozsáhlému textu jsme nuceni logicky zmenšit velikost. Věnování, či poznámka na zadní víčko hodinek je důkazem, že jste si s dárkem dala práci a obdarovaný o tom ví.

    Rozhodně to nikam jen tak "nepicneme", ale gravírování je vždy čitelné a maximálně estetické.

    Tato služba je silně individuální.

    Lukáš R.
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    Nemohu soudit, zakoupené zboží jsem dosud neobdržela.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Oherová,

    bohužel trochu nerozumím Vašemu hodnocení.

    Dle historie zpracování Vaší objednávky, byla doručena na Vaší adresu kurýrem PPL dne 2.12.2024 v 11:45:22 a dnes 5.12.2024 píšete, že objednané hodinky nemáte.
    Objednávku jste vytvořila ve středu 27.11. 2024 a přepravci jsme ji předali v pátek 29.11. 2024.

    Pokud nastal jakýkoliv problém, prosím kontaktujte nás na email.

    Děkuji

    Lukáš R.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Inzerované brýle mají úplně jiný odstín skel, než zaslané!
    • Byl zaslán jiný odstín skel než byly inzerované.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,

    na našich stránkách používáme produktové fotografie od výrobců a následná expedice probíhá pomocí EAN kódů, abychom minimalizovali chybovost při expedici.

    Pokud Vám brýle nevyhovují, poskytujeme prodlouženou dobu na vrácení nenošeného zboží 30 dnů.
    Jakmile nám brýle vrátíte, není problém v tom zaslat zpět kupní cenu či brýle vyměnit.

    Děkuji

    Lukáš R.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • žádné
    • MIZERNÝ zákaznický servis, dlouhé dodací lhůty u zboží SKLADEM.

    Obchod zboží, které měl uvedené skladem, odeslal po sedmi dnech. Budík nefungoval, proto jsem jej obratem vrátil s požadavkem na dodání jiného kusu. Dnes je to 32 dní od mé objednávky a zboží stále nemám. Prodejce rozhodně nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,

    ještě jednou se omlouváme za chybu, která se stala na naší straně a vzniklo tak velké prodlení s odesláním Vaší objednávky. Aktuálně řešíme s výrobcem reklamaci. Jelikož jsme měli dostupné 3 ks budíků a u všech nefungovala funkce budíku, nemohli jsme obratem produkt vyměnit.

    Celá tato situace nás velmi mrzí a děkujeme za Vaše pochopení.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručeno bez návodu ( zaslán jiný návod ) po urgenci byl zkopírovaný na Alze. Dva ks.hodinek byly baleny tak ,že v krabičce byly volně uloženy .Řidič
    s nimy před námi volně třásl.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Vážený pane Siváku,
    návod na nastavení vám dorazil spolu s daňovým dokladem a byl správný a dostačující. Vyžádal jste si jiný návod, který jsme Vám také zaslali. Hodinky Vám dorazily v pořádku a zcela bez poškození. Krabice byla samozřejmě vyplněna výplňovým materiálem, aby se hodinkám nic nestalo.

    Z námi nevysvětlitelného důvodu, po tom, co Vám byly doručeny hodinky přesně tak, jak jste si objednal, bez poškození a bez prodlení, s českým návodem, jste nám začal vyhrožovat úřady a televizí a nyní ještě píšete negativní recenzi. Toto je opravdu zcela mimo naše chápání. Již jsem Vám jednou psala, že vše se dá vyřešit v přátelské atmosféře a pokud spokojený nejste, hodinky můžete samozřejmě nenošené vrátit.

    Pěkný den.
    Zilkahodinky.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na řemínku jsou dva malé škrábance očekávám od nových hodinek perfektní stav to mě zklamalo.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Vážený pane Pavelko,

    nerozumím, proč jste nás s tímto problémem nekontaktoval, abychom mohli věc řešit, ale místo toho píšete recenzi. Do této doby nemáme od Vás podnět k řešení problému.

    U Vaší objednávky jsme upravovali délku kovového tahu. Hodinky jsme kontrolovali a vybalovali z ochranných fólií. Jsem přesvědčený, že se nejedná o škrábance, ale o zbytky lepidla z ochranné fólie, které je možné snadno rozleštit.


    Děkuji.

    Lukáš R.
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Řemínek se samovolně rozepíná a hrozí ztráta.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu.
    Velice mě mrzí, že jste nás s tímto problémem nekontaktoval, abychom věc mohli vyřešit. Do dnešního dne od Vás neevidujeme podnět k řešení.

    Děkuji.

    Lukáš R.
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Není ochoten se omluvit za drobné chyby při dodávce. V popisu "Jak balíme" bylo, že u hodinek nastaví čas a datum a že je zkotrolují. Hodinky seřízené nebyly. Pak jsem moc nevěřil tvrzení, žy hodinky byly zkontrolovány. Nekolikrát jsme mailovali, ale chyba nebyla uznaná. Text na webu byl opraven. Přitom stačilo jen se omluvit.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,
    dorazily vám od nás 100% funkční, zkontrolované, krásné hodinky. Hodinky jsme v minulosti nastavovali, ale bohužel to již není v našich silách. Chybu jsme uznali a v článku na webu jsme informaci opravili. Hodinky nastavujeme na požádání zákazníka. Nabídli jsme vám, že pokud s nastavením máte problém, rádi vás po telefonu provedeme kompletním nastavením hodinek, což děláme zcela běžně a zákazníci to oceňují. Rovněž jsme vám dodatečně vysvětlovali, jak si zkrátit řemínek. Nerozumím tedy vašemu negativnímu hodnocení.

    Přeji ať hodinky slouží.
    Zilkahodinky.cz

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    Hodinky jsou nefunkcni

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Lakatošová,

    řešili jsme to již v emailové komunikaci i telefonicky. Objednala jste si hodinky s mechanickým strojkem a pouze manuálním nátahem. Z tohoto důvodu se hodinky po uplynutí rezervy chodu zastaví. Toto je charakteristika použitého strojku v daném modelu hodinek.

    Následně jsme Vám nabídl možnost, že pokud Vám hodinky nevyhovují, je možné je bez problému do 30 dnů vrátit. Do dnešního dne hodinky od Vás nedorazily.

    Opravdu nerozumím Vašemu hodnocení.

    Děkuji.

    Lukáš R.
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Firma dodá hodinky bez českého návodu, přitom je povinnost aby byl!!! Hodinky nejdou nastavit, zřejmě používají rádiovou normu, která se u nás nepoužívá!!!!! Prostě podvod na zákazníka

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, pane Bloudíčku,

    návod v CZ jsme Vám zasílali do emailu, který jste uvedl při objednávce. (Toto je v souladu s legislativou v ČR). Návod jsme zasílali při expedici Vašich hodinek ETT. Pro jistotu jsem Vám jej zaslal znovu na uvedený email. Prosím o kontrolu a v případě že Vám nedorazil. Prosím kontaktujte nás, abychom věc mohli vyřešit.

    Hodinky ETT se strojkem W366 fungují dle normy DCF 77. Nastavit jdou a každý den se dle rádiového signálu aktualizují. Hodinek ETT prodáme měsíčně opravdu mnoho a všechny fungují bez problému.

    Mrzí mě, že jste nás nekontaktoval, abychom Vám návod mohli zaslat znovu a situaci co nejrychleji vyřešit k Vaší spokojenosti.


    Hezký den

    Lukáš Rek
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle jednání
    • Bohužel velmi hezké hodinky, ale nešel zapnout náramek

    Obchod byl ochotný, jednání rychlé, bohužel objednané hofinky mi nešly zapnout na ruce, vrátila jsem je teď ještě čekám kdy mi vrátí peníze

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Kubicová,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Zásilku s vratkou nám prozatím přepravce nedoručil. Jakmile dojde k doručení, zpracujeme Vaši vratku a částku Vám zašleme zpět nejpozději v zákonné lhůtě.

    Děkuji

    Lukáš Rek
    Žilka hodinky

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Aspon mi to napsali behem 2 dnu…
    • Napsali mi, ze slunecni bryle jiz nejdou objednat… Velke zklamani
    • Inzeruji neco na objednani, co pak nejde objednat…
    • Napisi jen e-mail bez zavolani… Popr.nejake alternativy.
    • Bez kompenzace.

    Tomuto obchodu se budu vyhybat. Velmi smutne jednani. Je mi lito jejich pristupu k zakaznikum.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Vážený pane Nováku,
    dovolte mi reagovat na Vaše hodnocení. Objednávku jste vytvořil v úterý 18.7.2023 v 16:04:24, v dostupnosti bylo uvedeno "Skladem u dodavatele odeslání do 14 pracovních dnů". Následující pracovní den tj. ve středu 19.7.2023 v 11:01:25, Vám kolegyně zaslala email s omluvou, že zboží již u našeho dodavatele není dostupné a Vaši objednávku nemůžeme vyřídit. Jelikož v uvedenou dobu jsme Vám nemohli nabídnout vhodnou alternativu, proběhlo stornování Vaší objednávky.

    Na zákaznickém přístupu si zakládáme, jak je patrné v dalších recenzích našeho obchodu.

    Lukáš Rek
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po vygenerování objednávky nedošel email s pokyny k platbě, po 3 dnech došel email s upozorněním, že ještě nebylo zaplaceno, po následném zaplacení přišel email, že zboží už není skladem s dotazem, zda chci jiné zboží nebo vrátit peníze, po dalších dvou dnech došel email, že je objednávka stornována a po 4 dnech po mém dotazu, proč ještě nemám peníze zpět, mi za dalších 5 dní vrátili peníze, mezitím je na jejich e-shopu už podruhé zboží skladem. :-D Takže nikdy víc.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Fridrichová,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Prověřil jsem log událostí u Vaší objednávky a dovolte mi prosím reagovat. Při vytvoření objednávky dne 7.7.2023 v 09:13:43 jste zvolila platbu předem bankovním převodem. Podklady pro platbu jsou uvedeny při odeslání objednávky a paralelně Vám byly zaslány v potvrzovacím emailu. Jelikož platba nebyla připsána na náš účet do 3 dnů, kolegyně Vám zaslala dne 10.7.2023 v 09:09:36 informační email, že objednávka čeká na zaplacení, na který jste obratem reagovala a zaslala platbu (10.7.2023 09:32:20 byla platba přijata) Předpokládám tedy, že původní potvrzovací email skončil ve Vaší schránce jako nevyžádaná pošta.

    V případě zvolení platby předem objednávky zpracováváme až po přijetí platby, jelikož se nám ve velké míře stává, že zákazníci platbu neuskuteční a zboží by tak blokovali několik dní.

    Po přijetí platby Vám dorazil email o přijetí objednávky a to 10.7.2023 v 09:34:16. Od objednání do přijetí objednávky uplynuly tedy 3 dny, během kterých jsme uvedený model hodinek prodali jinému zákazníkovi. Kolegyně Vás neprodleně kontaktovala s omluvou a návrhem řešení a to 10.7.2023 v 11:31:24. Zvolila jste storno objednávky a dne 12.7.2023 11:52:59 byla objednávka stornována. V pátek dne 14.7.2023 jste zasílala email s dotazem, kdy bude platba vrácena a dne 18.7.2023 byla platba zaslána zpět na Váš bankovní účet.

    Po zpracování storna objednávky Vám byla platba zaslána zpět do 4 pracovních dnů.

    U daného modelu hodinek došlo k opětovnému naskladnění a následnému dalšímu prodeji. Denně vyřizujeme desítky objednávek a skladové položky se aktualizují každou hodinu.

    Aktuálně je uvedený model opět skladem.

    Děkuji a omlouvám se za vzniklé komplikace, které s nějvětší pravděpodobností nastaly tím, že první email skončil v nevyžádané poště.

    Lukáš Rek
    Žilka hodinky