Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na zboží, které je u dodavatele čekáte týden než Vám dorazí.

    Koupila jsem hodinky Versace Versus za 3.229kč přišly s nefunkční baterkou!!! Podle recenzí nejsem první a určitě ani poslední. Reklamace se na nefunkční baterku nevztahuje. Čekám na vyjádření obchodu. Příště už z tohoto eshopu hodinky nekoupím!!!

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Ochodková,

    děkuji za Vaši reakci a dovolte mi prosím reagovat i zde ne pouze v odpovědi na Váš email.

    Omlouvám se, za vzniklé komplikace s Vaší objednávkou. Hodinky před expedicí kontrolujeme. Jelikož Vámi zakoupený model nedisponuje vteřinovou ručkou, s největší pravděpodobně došlo k pochybení při expedici Vašich hodinek. Ihned věc prověřím, aby se to již neopakovalo. Bohužel nikdo z nás není neomylný.

    Na funkčnost baterie poskytujeme záruku 6 měsíců od data koupě, toto je uvedeno přímo u produktů a také v sekci "Reklamace a vrácení zboží". V případě, že výměnu baterie budete realizovat v hodinářství ve Vašem okolí, tento úkon Vám na základě zaslaného dokladu proplatíme. V případě, že závada nebude způsobena baterií nebude dotčena záruka. Samozřejmostí je i výměna baterie u nás.

    Co se týká Vašeho zhodnocení recenzí našeho obchodu, dovolte mi prosím upřesnění. Podobný problém nastal u objednávky v září 2022 a uvedená recenze je na zboží.cz. U tohoto případu nebyla vadou vybitá baterie, nýbrž vadný strojek z výroby. Jelikož měsíčně expedujeme stovky zásilek, je procento chybovosti expedice velmi nízké a věřte, že děláme maximum, aby bylo nulové.

    Děkuji za zhodnocení Vaší zkušenosti.

    Lukáš Rek
    Žilka hodinky

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Tovar je jiní, než ho nabízí?!

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, pane Cmarko,

    bohužel nerozumím Vašemu hodnocení. Kontroloval jsem zpětně kamerové záznamy při balení Vaší objednávky a byly Vám zaslány hodinky Casio ECB-30P-1AEF Edifice přesně dle Vaší objednávky.
    V případě, že Vám daný model nevyhovuje prosím kontaktujte nás, abychom co nejrychleji vyřešili vrácení zboží k Vaší spokojenosti.
    Bohužel do dnešního dne neevidujeme žádnou reklamaci ani telefonický podnět k jejímu řešení.

    Děkuji

    Lukáš R.
    Žilka hodinky

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Lákavé nabídky
    • Prozatím jsem nakupovla cca 3x a všechno bylo OK

    Velmi dlouhá dodací lhůta, komlikace při doručování

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Bočková,

    děkujeme za Vaši recenzi a objednávky. Při Vaší poslední objednávce jste vybrala produkt s dobou dodání do 14 pracovních dní. Jedná se o zboží, které opravdu nemáme skladem a objednáváme jej u našeho dodavatele. Tato informace je uvedena přímo u produktu, nicméně doba dodání je i přes to zpravidla kratší. Pokud nechcete čekat, doporučujeme vybírat ze skladových hodinek. Co se týče komplikací s doručováním, dle historie vidím, že jste si vybrala chybnou pobočku Zásilkovny a balík jsme tedy zasílali znovu na správnou pobočku.

    Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

    Ing. Alena Reková
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • 8 dní od objednání žádná zmínka, skladem u dodavatele, mělo být odesláno do 3 dnů.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Vážený pane Havlíku,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Co se týká expedice Vaší objednávky, bohužel došlo ke zpoždění na straně přepravní služby, která doručovala zásilku od dodavatele k nám a bohužel jsme to nemohli ovlivnit.
    Vaši objednávku jste vytvořil 13.2.2023 ve 12:17, jakmile jsme zjistili problém, byl Vám zaslán email o zpoždění odeslání a to 16.2. 2023 v 11:43. Vaši zásilku jsme předali do přepravy dnes 21.2.2023.

    Velice mě mrzí, že došlo ke zpoždění. Vždy naše zákazníky informujeme, když nastane nečekaný problém. Je možné, že Vám email "spadl" do nevyžádané pošty.

    Děkuji a omlouvám se za vzniklé komplikace.

    Lukáš Rek
    Žilka hodinky

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    • Vaše nabídka zkrácení náramku (ubrání článků). Požadoval jsem zkrácení na obvod zápěstí 14 cm. Bylo mě zkrácení potvrzeno. Zásilka došla bez zkrácení. Žádná zpráva proč nebylo možno zkrácení provést.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý večer pane Kňavo,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu. Díval jsem se do historie expedice Vaší objednávky a předpokládám, že jste telefonicky hovořil s kolegyní, která následně zkrácení uvedla do poznámky k expedici. Zkrácení řemínku není možné zadat při objednání, ale pouze po individuální domluvě., řemínky vždy zdarma upravíme. Bohužel při expedici Vaší objednávky jsme si již této poznámky nevšimli a proto byly hodinky zaslány bez zkrácení. Chyba se stát může a vždy se jí snažíme vyřešit ke spokojenosti našich zákazníků, stačí zavolat či zaslat email. Bohužel nikdo není neomylný.

    Velice mě mrzí, že jste nás nekontaktoval, abychom mohli toto nedorozumění vyřešit. Když o problému nevíme nemůže jej řešit.

    Přijměte prosím mou omluvu.

    Lukáš R.
    Žilka hodinky




    Děkuji

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí hodinky, které vůbec nemají a po zaplacení je teprve někdy shánějí. Má zaplacená objednávka zrušena obchodem. Peníze ale vráceny v pořádku.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, pane Mareši,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Dovolte mi prosím připomenout, že jste si v našem obchodě zakoupil model hodinek, které byly uvedeny jako skladem u dodavatele s termínem odeslání do 9 pracovních dnů. Termín dostupnosti byl uveden i v potvrzovacím emailu Vaší objednávky.

    Skladové dostupnosti dodavatelů aktualizujeme 1 x denně. Bohužel při následné aktualizaci a prověření dostupnosti u dodavatele, byl Vámi objednaný model již vyprodán.

    O tomto jsme Vás informovali a byli jsme nuceni Vaší objednávku zrušit a následně Vám byla zaslána platba zpět na účet.

    Velice mě mrzí komplikace s Vaší objednávkou.

    Lukáš R.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodrzuji dodaci double kterou si Sami urci

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Simonová,

    Děkuji za Vaši reakci, která je pro nás velmi důležitá. Jak jsme Vám sdělili již v emailové komunikaci při expedici Vaší objednávky. Objednávku jsme měli expedovat nejpozději do 30.5.2022, objednávka byla v tento den zabalena a připravena k expedici. Bohužel svoz zásilek pro Zásilkovnu přijel mnohem dříve, než je obvyklé a zásilku jsme nestihli zabalit před jeho příjezdem. K vyzvednutí tedy došlo až následující den.
    Na Vaši reakci, proč jsme s Vaší zásilkou nejeli na depo Zásilkovny, abychom ji předali do přepravy, jsem Vám již odpovídal v naší emailové komunikaci.

    Velice mě toto zpoždění mrzí, ale bohužel jsme tomu mohli jen těžko zabránit.

    Ještě jednou se Vám velice omlouvám,

    Lukáš R.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Zbozi objednano 13.5.22, potvrzena objednavka s datem doruceni 18.5.22. Od potvrzeni objednavky zadna dalsi komunikace ze strany obchodu, telefonni kontakt obchodu ani v uvedenem case denne nedostupny. Nastesti objednano na dobirku, bez platby predem. Nedoporucuji!!!!!

    Nikdy vice.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Jak jsem Vám již sdělil telefonicky, bohužel u Vaší objednávky došlo při jejím zpracování k technickému problému a proto nebyla expedována a kolegyně Vás nemohla kontaktovat.
    Telefonní číslo je dostupné každý pracovní den mezi 9-15 hod a voláme zpět na zmeškaná volání. Bohužel jsem již nedohledal zmeškaná volání z Vašeho telefonního čísla a nemohu zjistit proč jste se nemohla dovolat na naše telefonní číslo 775 955 998

    Na základě Vaší reakce jsme upravili interní procesy a věřím, že se to již nebude opakovat.

    Velice mě tato situace mrzí a ještě jednou se omlouvám.

    Děkuji za pochopení.

    Lukáš R.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží jsem neobdržela a prodejce mi nedal nic vědět

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,

    Děkuji za Vaši zpětnou vazbu, je pro nás velmi důležitá neboť odhalila technickou chybu v expedičním systému. Bohužel Vámi objednané zboží již nebylo u dodavatele dostupné a bohužel jsme u Vaší objednávky toto neevidovali a proto jsme Vás nekontaktovali.

    Velice mě vzniklá situace mrzí.

    Děkuji za pochopení.

    Lukáš R.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Objednala jsem si brýlové obruby a stále ještě nedorazily,nevím zda vůbec si je převezmu až dojdou

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky došlo bohužel ke zpoždění u dopravce. Jsem velice rád, že Vám obroučky následně dorazily v pořádku.

    Lukáš R.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Doručení do tří pracovních dnůdo.
    • Funkční hodinky.
    • Přišli neseřízené bez návodu. V imelu jen faktura ta i papírově u hodinek.
    • Jiné barevné provedení. Vysvětlení obchodu bylo že každý displej zobrazuje barvy jinak. Nabídka vrácení hodinek a vyplacení peněz což oceňuji. Nevyužil jsem a nechal si je protože jinak mi dobře seděli na ruce.

    Návod jsem si zjistil na internetu. A příště už raději nákup v kameném obchodě.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,

    děkuji za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Bohužel vinou technického problému se návod k použití nepřidal jako příloha expedičního emailu. Při emailové komunikaci jsem se Vás ptal o konkrétní model hodinek, případně číslo objednávky či faktury, abych Vám mohl návod zaslat dodatečně. Bohužel následující odpověď již nedorazila.

    Co se týká barevného provedení. Jak jsem Vám sdělil v emailu bohužel opravdu každé zařízení (mobilní telefon, různé monitory, notebooky atd.) zobrazují barvy odlišně. Toto bohužel nemůžeme ovlivnit a je tedy samozřejmě možné zboží vrátit.

    Jsem velice rád, že Vám hodinky dobře sedí na ruce a věřím, že s nimi budete spokojený.
    V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit.

    Děkuji a velice mě mrzí vzniklé komplikace.

    Lukáš R.
    Zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Bohužel mně nebyly do 14 dnů vráceny peníze za vrácené zboží. Dne 2.11.2021 jsem dostal potvrzující email o vrácení zboží. Do 16.11.2021 nejsu peníze na účtu.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá. Co se týká vrácení částky, platba byla zadána 16.11.2021 v 9:08 hod. Prosím o kontrolu Vašeho účtu, zda-li k došlo k připsání částky. V případě že ne, neváhejte nás kontaktovat, abychom předešli nesrovnalostem.

    Děkuji

    Lukáš R.
    www.zilkahodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledný e-shop
    • Komunikace
    • Nejedná se o zboží z oficiální CZ distribuce

    Nejedná se o oficiální prodej z CZ distribuce, tedy nelze reklamovat v oficiálním servisu, co je velikou nevýhodou. Objednávku byla zrušena z mé strany

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den,

    Všechny hodinky Police odebíráme přímo z německé autorizované distribuce. Česká autorizovaná distribuce nám bohužel nedokázala ani přibližně nabídnout stejné obchodní podmínky a nabídku modelů takovou, jako distribuce německá. S německou oficiální distribucí můžeme spolupracovat také díky tomu, že máme v Německu členy nejbližší rodiny. Právě proto dokážeme nabídnout i takové modely, které se na český trh vůbec nedostanou.
    Na servis a opravy využíváme buď vlastního proškoleného hodináře, kdy vše řešíme neprodleně a velmi rychle, nebo v případě potřeby zasíláme hodinky přímo do autorizovaného servisu značky v Německu, kde jsou také velmi rychlí (po zkušenostech zásadně rychlejší, než v ČR).

    Přejeme Vám pohodový čas,

    Tým ZilkaHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Na zásilkový obchod dlouhá čekací doba 18 dnů zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Dobrý den, paní Ježková,

    Hodinky jste objednávala 5.10. s dodací lhůtou 20 pracovních dní, to znamená u Vás do 6.11.-přímo tento údaj byl v době Vaší objednávky zvýrazněně uveden jak na našem e-shopu přímo u hodinek, tak v e-mailu 'Potvrzení objednávky', který Vám byl, jak vidím, úspěšně doručen ihned po vytvoření objednávky.
    Je nám líto nedorozumění, musíme reklamovat předčasné zaslání dotazníku spokojenosti přímo u heuréky, protože s naším uvedeným termínem má jejich systém dle platných smluvních podmínek počítat.

    S pozdravem,

    Tým ŽilkaHodinky.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • bez návodu,což je základ
    • ještě jsem je pro jistotu nezkoušel zprovoznit.Návod jsem nenalezl.

    0

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Vážený pane Dolenský,
    Podrobný návod v českém jazyce k zakoupeným hodinkám Hugo Boss Vám byl zaslán ještě před samotným odesláním zásilky a to v expedičním e-mailu, kde již v předmětu bylo uvedeno "návod k hodinkám" (vidím jej jako v pořádku doručený).
    Informace o tom, že návody zasíláme v tištěné nebo elektronické formě, je uvedena také na skládací kartičce, která je součástí každé zásilky. Pokud potřebujete poradit s nastavením hodinek, můžete nás kontaktovat také telefonicky nebo e-mailem.

    S pozdravem,
    Ing. Radek Žilka
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    Nemůžu hodnotit ,protože mi zboží nedorazilo a ani nevím v jaké je to fázi

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Vážená paní Křížová,

    U Vaší objednávky evidujeme termín doručení hodinek k Vám nejpozději do 17.4.2020 (jak bylo uvedeno v době Vaší objednávky v našem e-shopu na stránce produktu a poté v e-mailu s potvrzením objednávky, který Vám došel ihned po jejím vytvoření). Hodinky nám zítra dorazí od dodavatele a budou tedy odeslány přesně v termínu 16.4.2020 a doručeny k Vám společností PPL přesně 17.4.2020. Heureka Vám bohužel odeslala e-mail s žádostí o hodnocení dříve, než bylo zboží odesláno. Již o této chybě jednáme s obchodní zástupkyní Heureky. O odeslání zásilky Vás budeme informovat e-mailem spolu se sledovacím číslem. Pro informace o stavu Vaší objednávky jsme k dispozici na naší infolince 776077700, e-mailu [email protected], on-line chatu a Facebooku.

    Přeji hezký den,

    Ing. Radek Žilka
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hodinky přišly poškozené - nefungovaly. Zprvu jsem se domnívala, že to je nefunkční baterkou a toto jsem obchodu neprodleně oznámila. Při balení hodinek zpět jsem si všimla, že je v nich odloupnuté kolečko. Taktéž jsem toto hned oznámila obchodu s tím, že odstupuji od kupní smlouvy. Pí Žilková mi poté psala dlouhé e-maily s naprosto irelevantními sděleními, kde mě osočila z toho, že jsem hodinky poškodila já. Hodinky jsem poslala zpět s dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, pí Žilková je nechala uložené na poště. V tuto chvíli jsem pí Žilkovou prostřednictvím datové schránky vyzvala k vyzvednutí hodinek a vrácení kupní ceny hodinek. Chování těchto podnikatelů je zcela mimo moje chápání. Dle mojí zkušenosti nejsou seriózní a již více si od nich nic neobjednám já, a ani moji známí.

    Reakce obchodu Žilka Hodinky

    Vážená paní Janečková,

    Jak jsem uvedla v naší e-mailové komunikaci. Dle fotodokumentace, kterou ze zkušenosti pořizujeme při odeslání všech hodinek, byly Vaše hodinky v době odeslání v bezvadném stavu a to včetně pravidelného chodu. Opakuji, že ROZBITÉ HODINKY BYCHOM NIKDY NEODESLALI. Hodinky u nás prochází několika výstupními kontrolami. Nastal-li by u hodinek jakýkoli problém, ihned kontaktujeme zákazníka o zpoždění a automaticky objednáváme u oficiální distribuce nový kus.
    Dne 20.2. jste nám napsala děkovací e-mail s poznámkou, že hodinkám nejspíše došla baterie a jak máte postupovat. Načež jsme Vám v okamžiku zaslali odpověď s postupem = hodinky zaslat k nám nebo zajistit výměnu v tradičním, prověřeném hodinářství ve Vašem okolí, kdy Vám baterii proplatíme, přestože se na ni záruka výrobce nevztahuje (podobně jako např. na tužkové baterie v budíku). Následující den večer, to je pátek 21.2., jste napsala, že jsou hodinky poškozené a chcete vrátit peníze. Poté jste zaslala fotky, kde je zjevně odpadlý velký stříbrný rámeček chronografu v sytě růžovém ciferníku. V e-mailu jsem se Vám snažila nastínit složitost celé situace z pohledu nás jakožto prodejce s tím, jak mě celá situace velice mrzí. Rámečky drží pevně, samy odpadnout nemůžou, většinou je to následkem nárazu (což ostatně pozná servisní hodinář). Zároveň jsem uvedla, že poškození by mohlo nastat také při přepravě, kdy krabice může spadnout na celou plochu stěny tak, že náraz není na krabici patrný. V našich dokumentech přiložených v každé zásilce proto vyzýváme zákazníky o pečlivé zkontrolování zboží ihned po doručení a uvádíme případný postup, bylo-li by něco v nepořádku. V e-mailu jsem s žádostí o prominutí a pro lepší pochopení mého postoje uvedla také naši zkušenost, se kterou jsme se bohužel již několikrát setkali, kdy hodinky spadly samotnému zákazníkovi a ten se to snažil řešit obdobným způsobem (odřeniny na řemínku a/nebo pouzdru a uvolnění součástek ve stroji dokazovaly náraz). K tomu mě vedla především nestandardní časová posloupnost Vašeho oznámení poškození (kdy jste tvrdila, že přeci nejste hodinář, abyste si všimla odpadlého velkého stříbrného rámečku v sytě růžovém ciferníku) a také naše fotodokumentace. My jako prodejce s důkazem o bezvadnosti zboží při odeslání nemůžeme nést zodpovědnost za poškození, která jsme nezpůsobili. Zároveň jsem v e-mailu uvedla, že zjistím možnosti řešení jednak u obchodního zástupce a také vše proberu s mým mužem tak, aby mohly být ideálně obě strany spokojené.
    Bohužel nevím, na jakou adresu jste zásilku zaslala - v e-mailu jsme Vám zasílali adresu našeho sídla, kde je úspěšnost doručení 100%, jelikož zde máme recepci, kde jsou všechny zásilky přebírány. Pokud jste zásilku zaslala na adresu prodejny, kdy by byla doručována mimo provozní dobu, měli bychom upozornění ve schránce. Kurýři navíc doručují po telefonickém upozornění opakovaně následující den. ZÁSILKY URČITĚ NIKDY NEODMÍTÁME. Jak jsem před chvílí uvedla v e-mailu, který jsem Vám zaslala, zkontrolujte prosím podle sledovacího čísla z podacího lístku, kam jste zásilku zaslala, protože neevidujeme písemnou ani telefonickou výzvu pro její vyzvednutí.

    S pozdravem,

    Za Tým ZilkaHodinky.cz
    Ludmila Žilka