Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Některé testy jsou vadné, mají málo nebo nemají vůbec médium !!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží mi zatím nebylo doručeno. Doba doručení je minimálně týden, což je u tohoto zboží opravdu dlouho.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den,

    velmi se omlouváme za komplikace. Vaše objednávka byla předána dopravci v den připsání platby za zboží (tedy 2.5.), nicméně z námi neznámého důvodu dorazila na výdejní místo až 6.5.

    Ještě jednou se moc omlouváme, situaci budeme s dopravcem řešit. Pro nejrychlejší doručení příštího nákupu také doporučujeme platbu kartou.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Cat nefunguje,info-linka ob den,faktura mi přišla s nesprávným var. symbolem,až po mém upozornění mi opět až 2. den přišla odpověď a další den mi opět přišla faktura s nesprávným var. symbolem.Výmluva,jako,že mají nový účetní systém není moje věc.Já potřebuji fakta a správná

    Prostěse mi tento druh domluvy a nákupu nelíbí,jsem zvyklá na jiný standart,že mi okamžitě píší,když mám zaplaceno a hned mi expedují objednávku

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace způsobené současnou situací ohledně COVID-19, která dočasně oslabila i náš tým. V současné době již naše zákaznické oddělení funguje na 100 % a nový systém je již také plně funkční.

    Děkujeme Vám za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přestože inzerují zboží skladem, ani po zaplacení po více než týdnu zboží nedorazilo.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace, náš systém vede Vaši objednávku jako čekající na platbu. Okamžitě platbu zkontrolujeme a naše zákaznické oddělení se Vám ozve se zpětnou vazbou.

    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Chyběla část obsahu balíčkách testy že byla tam vyvíjecí vodička na dělání samotestů a přesto že jsem psala email tak se mi zatím nikdo neozval

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace. Pokud nebylo zboží kompletní, kontaktujte nás prosím na [email protected]. Naše zákaznické oddělení je nyní z důvodu nemocí vytíženo, ale děláme vše, co je v našich silách, a všechny vaše dotazy postupně zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží zaplaceno, ale stále po 14 dnech nedorazilo.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace způsobené dopravcem. Vaše objednávka k Vám vyrazila druhý den od objednání, cílové výdejní místo Vás však o přijetí zásilky neinformovalo. Vše již bylo vyřešeno s našim obchodním oddělením a Vaše objednávka by měla být v pořádku u Vás.

    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    Ač bylo slibováno dodání zboží do 3 dnů, zatím nedorazilo.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme. Díky enormnímu množství objednávek je možné, že je zboží odesláno se zpožděním, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Vaše objednávky by však již měla být na cestě k Vám.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikuje, telefony nikdo nezvedá. Zboží bylo zaplaceno před týdnem, zatím pořád nic nedorazilo.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka nebyla kompletní a 2. Zboží bylo dodané jiné, není možné se dovolat, po 2. Mailové urgenci zaslán od nich mail, abych zaslala foto, co mi bylo doručeno, celý tento týden opět žádná komunikace.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    moc se omlouváme za komplikace. Kvůli enormnímu množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách.

    Vše by již mělo být vyřešeno s naším zákaznickým oddělením.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    bez jakékoliv komunikace

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    Vzhledem k tomu, že zboží ještě nedorazilo a to.je dnes již 8. Den po objednani a uhrazení, a jedte k tomu jste mě upozorňovali 2 dny ať si zkontrolujii platbu, která byla hned v den objednání uhrazena, tak nevím.proc bych vás měla doporučovat. Sami musíte uznat,že vám by tento způsob vašeho prodeje také vadil. Koželská

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a ještě jednou se moc omlouváme za komplikace způsobené nadměrnou poptávkou po antigenních testech.

    Kvůli enormnímu množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách. Vaše objednávka k Vám vyrazila 16.11.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádnou jsem nenašla vzhledem k tomu, jak probíhá proces objednávky
    • nekomunikace

    Objednala jsem zboží s avizovanou dobou dodání 1-3 dny 9.11. a obratem zaplatila předem. Po dvou dnech nulové reakce jsem se obrátila na obchod s žádostí o řešení, spárování platby a odeslání zásilky. Nedostala jsem žádnou odpověď. 13.11. jsem znovu kontaktovala obchod emailem s druhou urgencí. Žádná reakce. 15.11. jsem opět kontaktovala obchod, tentokrát na jejich chatu a telefonu. Chat byl offline a telefonní číslo se schránkou, kde mi bylo oznámeno, že schránka je plná a nelze přijmout další zprávu. Znovu jsem napsala email. Nulová reakce. 14.11. jsem zaslala email, že objednávku ruším, podávám podnět ČOI a pokud mi nebudou vráceny peníze, podám i trestní oznámení. Obchod následně konečně zareagoval a zaslal mi storno objednávky. Peníze na účtu aktuálně nemám a budu čekat.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den,

    děkujeme za zpětnou vazbu a ještě jednou se moc omlouváme za komplikace způsobené nadměrnou poptávkou po antigenních testech.

    Kvůli enormnímu množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách. Peníze by již měly být vráceny na Váš účet.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace od obchodu žádná

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    -byl jsem upozorněn, že zboží není skladem, ačkoli s expedováním neměl být problém.
    -dotázal jsem se, kdy může být zboží doručeno, ale odpověď jsem nedostal
    -zaslal jsem urgenci a opět bez odpovědi
    -až po žádosti o vrácení peněz mi na druhý den přišel mail, že mi bude zboží doručeno a následoval omluvný mail, že byli zahlceni objednávkami a zda tedy zboží chci nebo vrátit peníze. Odpověděl jsem, že počkám na zboží a to mi bylo nakonec doručeno.
    -Vadilo mi zpoždění dodávky zboží, které jsem potřeboval a také nedostatečná komunikace.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den Pablo,

    děkujeme za zpětnou vazbu a trpělivost a ještě jednou se moc omlouváme za komplikace způsobené nadměrnou poptávkou po antigenních testech.

    Kvůli enormnímu množství objednávek dochází k zahlcení našeho zákaznického oddělení. Za toto se také velmi omlouváme a věřte, že děláme vše, co je v našich silách.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V den objednavky mne obchod informoval, ze "došlo z důvodu nadměrné poptávky k vyprodání některého Vámi objednaného zboží". Po tydnu na muj dotaz neodpovedeli, a 2 dny po opakovanem dotazu kdy priblizne zbozi dostanu, jsem se dozvedela, ze ho nedostanu a objednavku zrusili. Duvod:"Antigenní testy, které jste si objednali, se rozprodali během jednoho dne a nejsme schopni již tyto antigenní testy sehnat." Navic nevraci penize automaticky,ale chteji me cislo uctu (meli by snad videt odkud jim prisli).

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den,

    moc se omlouváme za komplikace způsobené nadměrnou poptávkou. Peníze byste již měla mít zpět na svém účtu.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 5.11.2021 zaplaceno, zboží nedodáno, zaslaný email - žádná odezva.

    Po zaplacení, lhůta dodání 1 - 3 pracovní dny. Zaslaný email - žádná odpověď. Čekám již 6 pracovní den a stále nic. Testy jsem potřeboval na
    víkend, musel jsem si zakoupit jinde. Žádná odezva ze strany dodavatele.
    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený Pavle,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • levné testy
    • žádná komunikace
    • po 14 dnech se nic neděje

    zboží zaplaceno a stále nedorazilo,už je to 14 dni,na stránkách je sice napsáno,že se objednávky mohou zdržet,ale balík už jde od pondělí,jde zásilkovnou a dvakrát denně je na cestě na výdejní místo a dvakrát denně je zpět v depu,nikdo nereagoval na mail,tak jsem zvědavá co bude

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Doufáme, že touto dobou je již balíček v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží stále nedorazilo
    • Obchod nekomunikuje

    Dne 25.10. jsem si objednala a zaplatila (991,-) zboží, druhý den mi přišel email o zpoždění dodávky zboží a že se čeká na naskladnění. Po marných pokusech o telefonát či email nemám (11.11.) žádnou odpověď.
    Pokud se do měsíce nic nestane, předám věc policii ČR tak, jak radí d-test. Případně se přidám k hromadnému trestnímu oznámení. https://www.dtest.cz/clanek-3345/trestni-oznameni-na-podvodny-e-shop

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka však již byla Vámi stornována a peníze vráceny na Váš účet.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zatím nedoporučuji, zboží, jež podle skladové dostupnosti mělo dorazit za 1-3 pracovní dny, což sama firma uvádělo, bylo teprve včera údajně přichystáno, aby bylo následně předáno dopravci. Su zvědavej jestli aspoň do konce pracovního týdne ( jednalo by se o 6 pracovních dnů, dorazí ... )

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený pane Romane,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nelze se do obchodu dovolat. Nedodržení dodací lhůty.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážená paní Lucie,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket