Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • omluva za zpoždění dodávky
    • aniž by něco zaslali, chtějí ohodnocení

    Mám zaplaceno, tak doufám, že mi zboží bude doručeno.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený pane Mariáne,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace ,telefon nikdo nebere zboží objednáno a zaplaceno 3.11.2021 dosud žádná zpětná vazba ☹️

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednáno 2/11....dostupnost zboží 1-3 dny... v pátek mail: byla zpracována pro expedici. V nejbližší době bude předána dopravci.
    Dnes středa a stále žádná informace o odeslání.
    Takže zboží zaplaceno a stále nedodáno !!!! kontaktní mobil nikdo nebere a hlasová schránka je zahlcená...

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážená paní Radko,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    zaslaný dotazník spokojenosti nemůžu vyplnit, protože objednané zboží do dnešního dne nedorazilo.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme. Díky enormnímu množství objednávek je možné, že je nyní zboží odesláno se zpožděním, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dloha doba dodani

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme. Díky enormnímu množství objednávek je možné, že je nyní zboží odesláno se zpožděním, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky.

    Děkujeme za pochopení,
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem udělala již minulý týden, zaplaceno obratem. Cca 4 dny (pracovní) žádný email nic, před 2mi dny (prac.) email že je objednávka předaná k expedici. Stále ji nemám, stejně jako žádné info od společnosti nebo dopravce. Testy na covid jsem kupovala od jiných dodavatelů a vše bylo strašně rychlé (zboží jsem měla max do 4 dnů i v době, kdy to bylo nedostatkové zboží). Tady budu ráda, pokud mi vůbec dojdou aspoň nějaké....a rozhodně již nenakoupím:)

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zaplaceno okamžitě, je to již 14 den a nic. Na telefonáta a e-maily
    nikdo nereaguje. Memám ani peníze ani zboží.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno před 7 dny . Dosud nedorazilo ani žádné vysvětlení , přesto že jsem ho okamžitě zaplatila .

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zadna komunikace
    • Zbozi stale neprislo po vice jak tydnu

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Cena
    • Zboží zatím nebylo dodáno.
    • Obchod nekomunikuje.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží po více než týdnu nedorazilo, telefon nikdo nezvedá, na e-mail neodpovídají.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Po šesti dnech od objednání se ptáte, jak jsem spokojen s nákupem zboží. Toto už jsem zaplatil, ale ještě ho nemám, nemůžu hodnotit.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den,

    moc se omlouváme za komplikace. Z důvodu velkého množství objednávek může nyní dojít k mírnému zpoždění doručení, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Vaše zásilka k Vám vyrazila 5.11. a měla by již tedy být v pořádku u Vás. V opačném případě se prosím neváhejte obrátit na naši infolinku, děkujeme.

    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    2.11.21 Vytvořena objednávka, 3.11.21 dorazil e-mail s informací, že v nejbližší době bude předáno přepravci. Dnes je 9.11.21 nemám žádné info kdy můžeme objednávku čekat

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den Katko,

    moc se omlouváme za komplikace. Z důvodu velkého množství objednávek může nyní dojít k mírnému zpoždění doručení, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Neváhejte se případně obrátit na naši infolinku, děkujeme.

    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 1.11.2021 jsem si objednala samotesty a ihned zaplatila do dnešního dne tj.8.11. zásilka nedorazila

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace. Z důvodu velkého množství objednávek může nyní dojít k mírnému zpoždění doručení, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Neváhejte se případně obrátit na naši infolinku, děkujeme.

    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod do dneška nereaguje na email a platba jsem provedl v den objednávky dnes je to 9 dní a pořád nemam objednávku u sebe...


    Uvidime dál snad se objednavky dočkám,protože peněz zpět asi nedočkám ‍♂️.
    Ale rozhodně se zeptám známeho právnika jak se tohle řeší...i když jde o pár stovek !!!.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený zákazníku,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Vaše objednávka k Vám měla vyrazit 4.11. a měla by již být v pořádku u Vás. Pokud tomu tak není, prosím kontaktujte naši infolinku, děkujeme!

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod velmi zpomaleně komunikuje
    • nereagují na email

    po objednání a zaplacení bylo s dvoudením zpožděním konstatováno že část zboží není. Část objednávky byla z mé strany zrušena. Přesto poslali celou původní objednávku a na reklamaci nereagují.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Vážený pane Martine,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je od Vás troufalé se ptát zákazníka, zda je s Vaším zbožím a dodáním spokojen a to v době, kdy již 2x reklamoval nedodané zboží. Již bych si u Vás nic nezakoupila a radím to i ostatním zákazníkům. Hlavně, že peníze za zboží chcete poslat ihned převodem nebo uhradit kartou. Měli byste se nad svým chováním zamyslet !!!

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den Evo,

    moc se omlouváme za komplikace způsobené enormním nárůstem poptávky po antigenních testech. Zaslání dotazníku spokojenosti bohužel odchází automaticky, za toto se také omlouváme. V našem e-shopu však můžete zvolit i platbu na dobírku.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Více jak týden od objednávky a platby zboží stále nedorazilo. Na mail doposud nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den Beato,

    u Vaší objednávky bohužel evidujeme selhání platby přes platební bránu, informovali jsme Vás mailem dne 10.11. Prosím kontaktujte naši infolinku, děkujeme!

    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím stále čekám na dodání. Dostupnost byla psána 1-3 dny. Nyní je to již týden a stále čekám.

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za komplikace. Z důvodu velkého množství objednávek může nyní dojít ke zpoždění doručení, informujeme o tom v mailu s potvrzením objednávky. Vaše objednávka k vám vyrazila třetí pracovní den od objednání, tedy 3.11., a měla by již být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení
    Tým Zencomarket

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po objednávce a zaplacení ze strany obchodu žádná komunikace - zboží mělo být skladem a dorazit do tří dnů, nic. Čtvrtý den ráno píši, že chci objednávku zrušit - opět žádná reakce, až odpoledne přišla zpráva, že byla objednávka právě odeslána - ale ani další den nedorazila...

    Reakce obchodu Zencomarket.cz

    Pěkný den Martino,

    pokud se k nám momentálně nemůžete dovolat, nereagujeme na Váš email nebo k Vám Vaše zásilka ještě nedorazila, velice se Vám tímto omlouváme a moc prosíme o strpení.

    V poslední době jsme zaevidovali enormní počet Vašich objednávek, dotazů a telefonátů. Neznamená to, že bychom na Vás zapomněli! Děláme skutečně vše, co je v našich silách a postupně všechny objednávky včetně dotazů zpracujeme. Vaše objednávka by však již měla být v pořádku u Vás.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Zencomarket