Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Extrémně dlouhá doba dodání
Naprostá katastrofa, jeden z nejhorších e-shopů v jakém jsem kdy nakupoval. Dodání trvá věčnost (déle než u zásilek s Číny), prodejce nekomunikuje.
-
Nedoporučuje obchod
Dobrý den,
je to již 7 dní a zboží zatím nedorazilo. Krom toho, že následující den po objednávce přišel email, že objednávka je přijata i zaplacena, se zatím neděje nic.
Tak doufáme, že se příští týden zboží dočkáme .Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky a za způsobené nepříjemnosti. Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Ihned prověříme stav Vaší objednávky a zajistíme, aby Vám bylo zboží doručeno co nejdříve.
Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás prosím kontaktovat. Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.
S pozdravem,
Petr Knor
železářstvi-knor.cz -
Nedoporučuje obchod
- Týden skladník pečlivě kompletuje všechny položky a nic.
Napíšou optimisticky, že "skladník pečlivě kompletuje všechny položky", slíbí expedici do 3 dnů a po týdnu NIC, TMA, TICHO.
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zpoždění a za nepříjemnosti, které Vám to způsobilo. Vaše objednávka byla předána k expedici 5. den od jejího vytvoření, což bohužel překročilo náš standardní termín expedice do 3 dnů. Chápeme, že Vás tato situace zklamala, a upřímně se za to omlouváme.
Vaše spokojenost je pro nás velmi důležitá. Pokud máte jakékoli další dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás prosím kontaktovat. Rádi Vám pomůžeme.
Ještě jednou se omlouváme a děkujeme za Vaši trpělivost.
S pozdravem,
Petr Knor
železářství-knor.cz -
Nedoporučuje obchod
- Objednávka potvrzena 21.5.24. Zboží k expedici do 3 dnů. Do 4.6.24 žádná reakce.
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Vážený zákazníku,
velice se omlouváme za zpoždění a za nedostatečnou komunikaci z naší strany. Vaše objednávka byla potvrzena 21.5.24 s možností osobního odběru. E-mail s informací, že je zboží připraveno k vyzvednutí, jsme Vám odeslali 4. pracovní den od objednání. Je nám líto, pokud jste tuto informaci neobdržel nebo přehlédl.
Chápeme, že Vás tato situace zklamala, a upřímně se za to omlouváme. Pracujeme na zlepšení našich procesů a komunikace, abychom podobným nedorozuměním v budoucnu předešli.
Pokud máte zájem, rádi Vám objednávku znovu připravíme nebo poskytneme další informace. Prosím, neváhejte nás kontaktovat.
Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
S pozdravem,
Petr Knor
železářství-knor.cz -
Nedoporučuje obchod
- Výhodu mají asi ti zákaznící, kteří bydlí nedaleko "skladu" a mohou si do něj "dojít pěšky".
- Nízké ceny oproti kamenným obchodům. (Nicméně, zatím mi objednané zboží nebylo doručeno, takže nevím, "jak to vůbec dopadne" :-) ).
- Nevýhodu zákazníci, kteří bydlí daleko :-) a do skladu si dojít pěšky nemohou a musí spoléhat na internetový obchod, kde vázne komunikace.
21.2.2024 v 7:29 hod. objednáno. Vzápětí mi přišla mailová zpráva, že má objednávka byla přijata a že budu o další změně objednávky informován. No, tak tedy, čekám. Nyní je 28.2.2024, 20:00 hod. a doposud se nikdo neozval. ...možná "jsou ve firmě marod," :-) kdo ví? Jestli "nemarodí", mohli by se ozvat, myslím si. "Hele, chlape, nemáme všechny položky, které jsi si objednal," mohla být například zpráva, kterou bych chápal a přijal, jako vysvětlení zpoždění doručení objednaných položek (i když u všech položek, které jsem si objednával, bylo uváděno, že jsou na skladě). Panu majiteli internetového obchodu držím palce, aby tento druh podnikání v tvrdé konkurenci "ustál". Pokud nebude se zákazníky svého internetového obchodování komunikovat, přijde o ně a jeho internetové obchodování patrně nebude úspěšné, což by bylo škoda. Není přeci cílem podnikání provozovat něco, co zákazníky "naštve" a "napodruhé odradí".
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
děkujeme vám za vaši recenzi a čas, který jste si našel na sdílení vaší zkušenosti s ostatními. Je nám velmi líto, že vaše zkušenost s naším internetovým obchodem Železářství Knor nebyla zcela podle očekávání kvůli zpoždění, které nastalo během naskladnění vaší objednávky.
Ceníme si vaší upřímnosti, protože nám umožňuje vidět oblasti, ve kterých musíme pracovat na zlepšení. V reakci na vaši zkušenost jsme okamžitě podnikli kroky ke zlepšení našeho procesu naskladnění a aktualizace informací o dostupnosti produktů na našem webu, abychom předešli podobným situacím v budoucnu.
Rozumíme, že komunikace je klíčová, a proto jsme zavedli opatření, která zajistí, že naši zákazníci budou průběžně informováni o stavu jejich objednávek, a to i v případě, že dojde k nečekanému zpoždění.
Zvolili jsme možnost odškodnit vás nabídkou dopravy zdarma, ačkoliv si uvědomujeme, že to nemůže plně nahradit nepříjemnosti spojené se zpožděním. Věříme, že naše snaha o nápravu a zlepšení procesů nám pomůže obnovit vaši důvěru v naše služby.
Děkujeme vám za pochopení a trpělivost. Doufáme, že nám dáte další příležitost ukázat vám, že vaše spokojenost je pro nás na prvním místě.
S pozdravem,
Petr Knor -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Tahají ceny zboží jako králíky z klobouku
Zboží až při druhé objednávce konečně dorazilo.
Bohužel za jinou cenu než při první
Nedoporučuji!Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
děkujeme za další zpětnou vazbu. Omlouváme se za chybu v ceně u vaší první objednávky, kterou jste v předchozí recenzi zmínil. Byla to technická chyba na naší straně, a po jejím zjištění jsme se vám snažili co nejrychleji nabídnout řešení.
Pokud se týče vaší druhé objednávky, byli jsme potěšeni, že jste nás navštívil znovu a tentokrát byla vaše objednávka zpracována a doručena bez jakýchkoli komplikací. Rádi bychom zdůraznili, že se jedná o naši standardní službu a vaše první zkušenost byla výjimkou.
Oceňujeme vaši zpětnou vazbu a děkujeme za důvěru, kterou jste nám ukázal i přes komplikace s první objednávkou. Doufáme, že v budoucnu nám dáte další šanci a budete s našimi službami plně spokojen.
S pozdravem,
Petr Knor -
Nedoporučuje obchod
- Obchod si určuje ceny jak se zrovna vyspí.
- Mají dva e-shopy a na každém jiné ceny za tu samou věc
Zboží bylo za nějakou cenu, po vložení do košíku a potvrzení objednávky, mě obchod kontaktoval že cena je několikanásobně vyšší.
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
velmi si vážíme vaší zpětné vazby a je nám líto, že vaše zkušenost s naším obchodem nebyla plně pozitivní. Uznáváme, že došlo k chybě v našem systému týkající se aktualizace cen, což výjimečně vedlo k nesprávnému zobrazení ceny u konkrétního produktu. Okamžitě jsme Vás kontaktovali s vysvětlením a omluvou za vzniklou situaci.
Jsme rádi, že jste následně dokončil objednávku a že jsme mohli zásilku doručit obratem druhý den po vašem nákupu. Naším cílem je neustále se zlepšovat a přinášet našim zákazníkům co nejlepší nákupní zážitek. Vaše zpětná vazba je pro nás cenná a vezmeme ji v potaz při dalších aktualizacích našich služeb.
Děkujeme za vaši objednávku a doufáme, že v budoucnu nás opět navštívíte.
S pozdravem,
Petr Knor -
Nedoporučuje obchod
- Po neobdržení zboží jsem přes email kontaktoval obchod, na který se mi dosud nikdo neozval.
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
omlouváme se za zpoždění a komplikace spojené s dodáním vaší objednávky. Uvědomujeme si, že vlivem sezonního návalu došlo k delší dodací lhůtě. Měli jsme vás o tom včas informovat a omlouváme se za nedostatek komunikace z naší strany.
Rádi bychom napravili vaši zkušenost s naším obchodem. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete asistenci, prosím, kontaktujte nás znovu a uděláme vše pro rychlé vyřešení vašeho požadavku.
Oceňujeme vaši zpětnou vazbu a bereme ji velmi vážně. Děláme vše pro to, aby se podobné situace v budoucnosti neopakovaly.
S pozdravem,
Petr Knor, Železářství-knor.cz -
Nedoporučuje obchod
Jedná položka mi byla doručována týden. Když jsem psal na uvedený email. Tak mi ani nikdo neodpověděl. Asi už by si zde nic neobjednal.
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
upřímně se omlouváme za komplikace, které nastaly při odesílání vaší objednávky. Měli jsme technické problémy s naším novým systémem, což bohužel vedlo k duplikaci etiket u dopravce. Oceňujeme, že jste měl trpělivost a čekal na doručení zboží.
Je nám líto, že vaše zpráva nebyla včas zodpovězena. Děláme vše pro to, aby komunikace s našimi zákazníky byla co nejlepší, a vaše zkušenost s námi nám je velmi líto.
Ceníme si vaší zpětné vazby a bereme ji vážně. Pokud máte jakékoli další otázky nebo obavy, rádi vám pomůžeme.
S pozdravem,
Petr Knor, Železářství-knor.cz -
Nedoporučuje obchod
- Držáky trámů asi staršího data výroby.
- Pozink už koroduje
- Kolem svárů začíná reznout.
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a litujeme, že jste měl negativní zkušenost s našimi produkty. Vaše poznámky ohledně kvality výrobků jsou pro nás důležité a vezmeme je v úvahu při kontrole našeho sortimentu.
Rádi bychom zdůraznili, že jsme vždy ochotni pomoci našim zákazníkům a jsme tu pro vás, abychom vám poskytli nejlepší možnou službu. Pokud máte další otázky nebo potřebujete asistenci ohledně konkrétního produktu, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem,
Petr Knor, Železářství-knor.cz -
Nedoporučuje obchod
- všechno
Zboží nebylo doručeno, obchod nepřijímá e-maily (nejdou odeslat), nulova komunikace
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
zboží bylo doručeno pátý den od objednání (ano na tři dny se zaseklo u dopravce na depu), bohužel nás nikdo o tomto zdržení neinformoval.
O nefunkčnosti emailu nemáme žádné hlášení.
Jako jeden z mále eshopu máme funkční telefonní podporu od 6:30 do 23:00 - telefony zvedáme, případně telefonujeme zpět.
Nebo je možná komunikace 24/7 funkční whatsapp.
S pozdravem Knor -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 týdny
- jsou levní
- dodání trvalo více než jsem čekal
- u balení vrutů jsem čekal krabičky a ne pytlík
Když jsem si četl recenze, tak byli strašné, co se týká dopravy., ale na zboží jsem nespěchal a tak jsem to zkusil na dobírku. Ve čtvrtek jsem objednal zboží, v pátek info, že část není skladem (to jsem věděl) a tak ho objednali. Za týden v pondělí info, že je zboží připraveno k expedici a že do 2 dnů se mi ozve kurýr. Neozval. Ve čtvrtek jsem se ozval já. V neděli mi píšou, že jedna položka není a jestli ji můžou nahradit za jinou. ale pak už zboží opravud poslali. Všeho všudy 3 týdny od objednání.
-
Nedoporučuje obchod
zboží zatím nedorazilo
-
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo objednáno před měsícem a stále nedorazilo. Komunikace obchodu mizerná
-
Nedoporučuje obchod
Tyden a zbozi nikde.
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
zákazník objednal zboží které nebylo skladem (naskladnění 3-5 dní)
Odeslání se opravdu zdrželo o 5 pracovních dní.
Vzniklá situace nás mrzí. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží nedorazilo
Zboží nedorazilo a ani nikdo nekomunikuje
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Dobrý den,
ano zákazník má pravdu.
Zásilka se ztratila u dopravce.
Na zkvalitnění dopravy stále pracujeme. -
Nedoporučuje obchod
- telefon nikto nebere
- objednavka uz 3 tyzdne bez odpovede
Reakce obchodu Železářstvi-Knor
Objednávka se zdržela z důvodu probíhající dovolené a inventury.
Tato informace byla uvedena 3 místech v eshopu (vyskakovací okno, hlavní stránka a košík)
Vzniklá situace nás mrzí.
Běžně jsme na telefonu od 6:00 - do 23:00 i o víkendu.
S pozdravem Knor -
Nedoporučuje obchod
- Zboží mi nebylo doručeno ani po 7 dnech od objednání.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží na skladě,odezva po dvou dnech,doprava hrozná(česká pošta). Po 8 dnech zatím nic....!!!!
-
Nedoporučuje obchod
Odeslání, komunikace vše v pohodě.
Problém byl s kvalitou výrobku se kterou jsem nebyl spokojen. Reklamace se nezdařila, ikdyž se domnívám, že měla být uznána