Obchod byl blokován z důvodu nízkého procentuálního hodnocení

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Údajný sortiment
    • Komunikace
    • Potvrzování
    • Nepřehlednost eshopu

    Zboží objednáno i přes skladovou dostupnost nebylo expedováno a i přes opakované žádosti o informace se nic nedělo - objednávku jsem zrušil a zboží objednal jinde (chtěl jsem dát šanci menšímu eshopu ale bohužel). Nedoporučuji .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEKOMUNIKUJOU

    Objednám 12 třmenů a zaplatím a přijde jich 10 na reklamaci se ani neozvou

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den,
    za chybu s třmeny se omlouváme.

    Zákazník vytvořil reklamaci ve čtvrtek 24.3. v 18:26. ano , ve čtvrtek večer jsme už nestihli odpovědět.
    Od pátku 25.3. do pondělí 28.3. probíhala ohlášená inventura našeho skladu (bylo uvedeno na stránkách eshopu).
    V úterý ráno 29.3. byla odeslána zásilka s chybějícími třmeny.
    Naše telefonní infolinka funguje každý den od 7:00 do 23:00 - běžně komunikujeme s zákazníky přes SMS či WhatsApp.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchodník vůbec nereaguje na objednávku

    Na moji objednávku firma vůbec nereagovala. Faktura, kterou měli poslat nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani po víc jak týdnu zboží "skladem" nedorazilo

    Zboží "skladem" jsem objednal 6.10. a do dnes (18.10.) jsem nic neobdržel. :(
    Na maily nereagují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka nedorazila ani po 8 dnech od objednání.Ale žádost o recenzi na obchod ano.Nechápu..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají dobré zboží za rozumné ceny
    • Špatná komunikace ,nic mi zatím nepřišlo a nevím proč

    Objednávka byla přijata obchodem a to je tak všechno .Po 14 dnech stále nic!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slušný výběr sortimentu a přijatelné ceny
    • neberou telefon
    • neodpovídají na email
    • bez odpovědi na dotaz přes vlastní stránky

    Zboží objednáno a ihned zaplaceno online 9.3.2021 a až 16.3.2021 potvrzena objednávka a platba. Dnes, 24.3.2021 stále na zboží čekám. Na email i dotaz prostřednictvím jejich stránek nereagují, telefon nezvedají.
    Objednal jsem zde proto, že mají certifikát "ověřeno zákazníky". Čekal bych od takového obchodu víc. Komunikace nulová. Jen doufám, že je to aktuální pandemickou situací a že zboží dojde. Vše bylo a je stále označeno jako "SKLADEM". Musím dát záporné hodnocení. Žádám prodejce o kontaktování, děkuji. Objednávka 225/21

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží bylo zaplaceno ihned při objednání a dodnes 22.2 nedorazilo
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedává smysl žádat o hodnocení, dokud zboží nedorazilo :(
    • Podle informace v záhlaví dotazníku bylo zboží zakoupeno 3.7. Dnes je 15.7. a stále zboží nemám, asi tak.

    Přijde dotazník spokojenosti dřív než dorazí zboží. Pak musí být hodnocení vždycky záporné :)

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den,

    dotazník zasílá Heuréka, a ano nemá smysl hodnotit když zboží nemáte.

    Vysvětlení: jednalo se o prosévací síto; doba výroby - dodání do 14 dnů.

    S pozdravem Knor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Způsob platby

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, upřímně mne mrzí Vaše recenze. Volal jsem Vám zda potřebujete pomoc, případně zaplatit osobně (objednávka na osobní odběr). Neřekl jste v čem byl problém, jen že zboží již nechcete. A pak píšete sem.

    S pozdravem Knor

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nabízí ruční prosévačky

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po urgenci poslali potvrzení o zaplacení
    • po urgenci poslali oznámení, že pošlou

    Bohužel, špatná komunikace, dlouhé dodání. Dříve mám dotazník o spokojenosti než objednané a zaplacené zboží

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, prověřil jsem Vaší objednávku. Ano bohužel v tomto období docházelo ke komplikacím u doskladnění chybějících položek, nyní (30.09.2019) jsou všechny sklady spojeny a k těmto problémům by docházet nemělo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Píší,e zboží odešlou do 48 h ,je to11dní anic
    • Vázne komunikace

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, prověřil jsem Vaší objednávku. Ano bohužel v tomto období docházelo ke komplikacím u doskladnění chybějících položek, nyní (30.09.2019) jsou všechny sklady spojeny a k těmto problémům by docházet nemělo.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neměli zboží

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, ano zboží nebylo skladem a to bylo i uvedeno u dostupnosti zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po více než 2 týdnech po dohodnutém termínu dodání zboží obchod objednávku zrušil. Předtím o zpoždění nebo komplikacích neinformoval.

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, prověřil jsem Vaší objednávku. Ano bohužel v tomto období docházelo ke komplikacím u doskladnění chybějících položek + výstavba nového skladu a obchodu, nyní (30.09.2019) jsou všechny sklady spojeny a k těmto problémům by docházet nemělo.

  • Nedoporučuje obchod

    • nulová komunikace jak po telefonu tak internet

    hodnocení obchodu dorazilo, ale zboží žádné. několikrát jsem volal na kontaktní telefon, ale bohužel, volaný účastník se nehlásí. \už nikdy tento obchod.

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, prověřil jsem Vaší objednávku. Ano bohužel v tomto období docházelo ke komplikacím u doskladnění chybějících položek, nyní (30.09.2019) jsou všechny sklady spojeny a k těmto problémům by docházet nemělo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    29.4. zaslaná objednávka, 30.4. eshop poslal info, že zboží doručí ve lhůtě 3-5 dnů. 6.5. jsem zasílal dotaz jak to vypadá s objednávkou. Reakce žádná. Do 9.5. zboží nedorazilo objednávku jsem zrušil.

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, prověřil jsem Vaší objednávku. Ano bohužel v tomto období docházelo ke komplikacím u doskladnění chybějících položek, nyní (30.09.2019) jsou všechny sklady spojeny a k těmto problémům by docházet nemělo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    dlouhá dodací doba

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi.
    Ano jednalo se o zboží které nebylo skladem (zákazník informován emailem) + do toho vlezl dvoudenní svátek.
    Za komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pořád jen slibují, kdy zboží pošlou a nic!

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi.
    Ano bohužel zboží na objednávku se zdrželo + do toho vlezl 2 denní svátek kdy přeprava nepřepravuje.
    Za komplikace se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • inzerce zboží které není skladem, tragická kvalita výrobku

    Reakce obchodu Železářstvi-Knor

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi.
    Za vzniklé komplikace se omlouváme.
    Věříme že při dalším nákupu budete jistě spokojen.