Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Plastový díl komody přišel rozbitý, přestože byl doručován s nálepkou "křehké", reklamovat nemám sil, nakonec by stejně bylo usouzeno "odborníkem" že jsme si to rozbili sami. Slepili jsme to.

    rozbité plastové zboží předem placené

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    v první řadě nás mrzí Vaše negativní zkušenost. My se snažíme, což nám snad dáte za pravdu, balit zboží více než seriózně, nicméně přepravu zajišťuje externí společnost (v našem případě PPL), která, čas od času, má přístup poněkud odlišný a se zásilkami nezachází úplně korektně. Pokud však taková situace nastane, jsme v každém případě danou situaci připraveni řešit a ještě nikdy jsme nezvolili variantu, že by si zákazník rozbil sám...
    Ještě jednou se omlouváme, a pokud v nás budete mít příště důvěru, ozvěte se, pokusíme se Vám vykompenzovat...
    Děkuji za pochopení
    Karel Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zasláno úplně jiné madýlko, než bylo vyobrazeno na fotografii.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Pokud objednám 6 podložek o výšce 3 mm určených pod panty, tak "kupodivu" všechny potřebuji. Dodavatel jich měl k dispozici zřejmě jen 5, proto místo té šesté odeslal podložku menší (bylo by hezké dát tam v takovém případě alespoň 2 podložky, které by dohromady ty 3 mm měly a ne to hrát na přehlédnutí).

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    omlouváme se, skladem jich máme asi 30, takže předpokládám, že se nějaká s menším rozměrem zatoulala mezi Vámi objednaný rozměr a při expedici si toho nikdo "nevšiml". Naše chyba, omlouváme se...
    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednala jsem si 20 l kanystr Demetera, sice mi dorazil kanystr 20 l, ale jiný typ. Bohužel ho nutně potřebuji, tak to nebudu reklamovat.
    • Obchod neposílá potvrzení platby ani email o odeslání.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    děkujeme i za tuto ne zcela pozitivní reakci, nicméně, i dle inventury na našem skladě byl zaslán barel, který si zákazník objednal, standardně potvrzení o odeslání i platbě zasíláme... Toto se stalo i v případě této konkrétní objednávky...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Velký výběr ,zboží,ale nepravdivé a málo popsané zboží. Koupil jsem si perlátor u kterého bylo popsáno,že má přímý proud vody a tak jsem chtěl vědět, zda má tento perlátor i spršku a bylo mi odpovězeno po předešlém dotazu, že to má i spršku, tak jsem si zboží objednal a při několikati změnách doručovacího místa jsem si zboží vyzvednul a po rozbalení jsem zjistil , že perlátor má jenom spršku a žádný přímý proud vody. Tam kde není podrobný popis, už nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    omlouváme se zákazníkovi, popisek u zboží byl opravdu nejednoznačný. Nicméně zákazníkovi jsme obratem nabídli možnost vrácení zboží a samozřejmě i platby... Ještě jednou se omlouváme...

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Velmi negativně hodnotím zabalení zboží. Přišla obrovská krabice a v tom naházené obalové materiály. Jen plastu byl celý velký pytel. Dobrý vtípek, ale ne pro nás. Jen čas strávený na třídění a úklidu...

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    v tomto případě se musíme poněkud ohradit. Jelikož veškeré riziko poškození zboží při dopravě padá na nás, snažíme se zboží velmi důkladně balit. Toto byl i tento případ. Zásilka obsahovala metrovou rohož, plastový box a další zboží. Není tedy zcela jednoduché zabalit a stále si myslíme, že je lepší mít zabaleno důkladně (a třeba o nějakou vycpávku navíc), než řešit následně reklamace...
    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Po šesti dnech nevím jak je na tom objednávka.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    musíme se omluvit, pochybení je na naší straně, objednávka se "zatoulala" a zákazníka jsme neinformovali. Již vše napraveno, přesto se ještě jednou omlouváme. Děkujeme za pochopení...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem si zboží které jste inzerovali (brigety), ale přišlo mi jiné zboží a ještě v hrozném stavu.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    zákazník myslí zřejmě brikety - ty byly objednány a obratem zaslány. O tom, že by bylo zasláno jiné zboží nic nevíme... A co se týče hrozného stavu - tak maximálně při dopravě mohla nějaká briketa prasknout, ale to je tak max, co se mohlo stát... Nicméně i tak nás negativní recenze mrzí...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží téměř po měsíci ještě nedodáno. Žádná komunikace ze strany obchodu.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    ano, musíme se omluvit ... dodavatel nám již 3 x posunul dodávku zboží a my jsme v tomto případě opomněli zákazníka informovat. Prosím, přijměte naši omluvu. Děkuji za pochopení.
    Hezký den
    Železářství Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lživá komunikace
    • Zboží evidentně nemají skladem

    Je to 8 dní co mi od obchodu přišel e-mail, že zboží bylo odesláno a doručení bude obvykle do 48 hodin. Po několika dnech jsem napsal dotaz, jak je na tom to doručení a odpověď byla ujištění, té zboží opravdu odesláno. Za 2 dny na tuto urgenci mi obchod poslal znovu e-mail, že je objednávka odeslána a dostal jsem číslo zásilky s odkazem ppl. 2 dny utekly a nic, tak jsem jim znovu napsal, co se děje, že bych si zboží eventuálně objednal jinde, že jej potrebuji do konce týdne.. bohužel, obchod už nekomunikuje.

    Nedoporučuji tady nakupovat.

    Budu hodně přemýšlet o tom jestli, když zboží nakonec přijde, jestli ho vezmu.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    předně nás mrzí, že zákazník zboží zatím neobdržel, nicméně musíme reagovat na některé "nepřesné" informace viz výše:
    1) Zboží skladem máme a komunikujeme
    2) Objednávku jsme obdrželi 25/10 odpoledne, dne 27/10 ráno bylo předáno PPL
    3)Zákazník měl obdržet následující pracovní den - tj 31/10, bohužel neobdržel, urgujeme PPL
    4) 2.11 dostáváme avízo, že budou doručovat 2/11
    Jediné, za co se tedy můžeme omluvit, je prodleva na straně dopravce (i když chápeme, že toto zákazníka moc nezajímá), ale my již neumíme posoudit, zda byl příjemce dostupný apod...
    Rozhodně tedy nevnímáme žádné zásadní pochybení na naší straně a určitě NELŽEME....
    Vaše Železářství Fiala

    PS - Zásilka opravdu 2.11. doručena...jen pro doplnění...

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyrizeni
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V nabídce mají že zboží mají, ve skutečnosti nemají.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    ano, musíme se omluvit, několik chvil před objednávkou bylo prodáno na maloobchodě a systém ještě nebyl zaktualizován.
    Omlouváme se a i tak budeme rádi za Vaši přízeň
    Železářství Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • doprava moc drahá

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    bohužel my nejsme schopni ovlivnit ceny přeprav a zvláště u nadrozměrného zboží, to jsou ceny vysoké. Pokud má někdo pocit, že je přeprava příliš drahá, nebráníme se připravit zboží pro expedici a transport si zákazník může zorganizovat sám (zatím se to tedy ale žádnému zákazníkovi nepovedlo... jen pro představu)

    Železářství Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemůžu ohodnotit nákup, protože o zboží objednané před týdnem jsem zatím nedostala žádnou zpětnou vazbu. Přišel meil, že zaregistrovali mou objednávku, mám vyčkat na meil, kdy budu informována až bude expedována a s kopii tohoto meilu o objednání si zásilku vyzvednout na vybrané prodejně. Pracně jsem sháněla, kdo mě meil vytiskne, protože ne každý má doma tiskárnu že. Všude jinde stačí potvrzující sms , ale tady holt musí být meil. Zvolila jsem možnost osobního odběru, kde aktuálně byl skladem 1 výrobek. Dokážu pochopit, že toto v tuto dobu velmi žádané zboží se mohlo vyprodat, dřív než to nachystali, a doba se prodlouží o další dny z důvodu dodání třeba z jiné prodejny, dokonce bych pochopila, kdyby napsali, že je vyprodáno i jinde. Jenže objednávala jsem v pondělí večer, v pátek už na prodejně bylo naskladněno ne 1 ale 15 ks tohoto výrobku, přesto je pondělí a jediný meil, který mě přišel k tomuto zboží je Ohodnoťte nákup. Což mě připomíná, jdu zrušit objednávku a nikdy více !!!

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    ano, musíme dát zákazníkovi za pravdu, kombinace jarních prázdnin, nemoci a "založení" objednávky způsobil to, že se nikdo zákazníkovi neozval. Stává se nám to sice 1 x za 10 let, i přesto jednoznačně naše pochybení, za které se moc omlouváme...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si chlebník hnědé barvy a místo toho mi přišel chlebník barvy oranžové. Já vím, že jsou obrázky někdy odlišné. Ale čekala bych, že přijde maxim jiný odstín té hnědé barvy a ne že mi přijde oranžový. To je docela velký odlišný rozdíl.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    bez ohledu na to, že uvádíme, že obrázky jsou ilustrativní a pro např. konkrétní barvu je dobré si zavolat, stačí se na nás obrátit, chlebník vyměníme či vrátíme peníze...

    Hezký den

    Železářství Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Rychlost dodání

    Bylo to napsáno na heureka kalac bez nasadí bylo mé doručeno s nasadou. Násada není moc kvalitní montované

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Bohužel se zákazník řídil nepřesným popisem na Heurece, v našem eshopu bylo vše správně a co si zákazník objednal, to jsme mu také poslali... Přesto jsme zákazníkovi nabídli možnost výměny....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Odeslali rychle, ale zboží stále nemám.
    • Zboží zatím nedorazilo. Je možné, že dopravce mi volal, protože jedno odpoledne mi došla baterka v mobilu a měl jsem zmeškaný hovor, nicméně od té doby mně nikdo ohledně zásilky nekontaktoval. Chyba je pravděpodobně na straně dopravce, ale fakt nevím, jak mám ohodnotit kvalitu obchodu, když zboží ještě nemám, proto dávám dvě hvězdy za rychlou expedici.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ochota a snaha, příjemné jasné jednání bez mlžení.
    • Sortimrent
    • Potíže s plněním, resp. s dodavateli a termíny. Nejspíš nezvládnutá virtualizace.

    Doporučuji ověřit dotazem, jestli je zboží opravdu skladem, než zaplatíte předem.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    omlouváme se za nevykrytí Vaší objednávky, bohužel to, co platilo desítky let nyní neplatí a nikdo dnes negarantuje vůbec nic (myšleno v obchodně dodavatelských vztazích). Nechceme se ale vymlouvat a ještě jednou se tímto za nedodání zboží omlouváme...

    Železářství Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nejde doručit poštou PPL je nespolehlivé. Nekontaktuje zákazníka a rovnou vás odkáže na výdejní místo.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    mrzí nás, že je s doručením problém, ale přepravci PPL sdělujeme veškeré kontaktní údaje - telefon, email, adresu a je pak již pouze na příjemci a PPL, abyste si případně upravili čas a místo dodání.

    Děkuji za pochopení a ještě jednou se omlouváme

    Železářství Fiala

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Balík byl vrácen zpět a peníze připsány na účet.
    • Balík byl sice krásně zabalený a zboží přišlo v pořádku, ale došel úplně jiný prádelní koš než jsem si objednala. Na faktuře byla cena i název zboží, které jsem žádala, ale koš, který mi byl odeslán měl nižší cenu než původně objednaný.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    ano, chyba se stala, došlo k záměně zboží, za to se omlouváme. Obratem zaslány peníze zpět.

    Omlouváme se