Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto neprofesionální přístup
    • Zrušení objednávky obchodem až za 2 pracovní dny!!!

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    omlouvám se zákazníkovi. Zboží nebylo skladem, čekali jsme na potvrzení od dodavatele - proto ta prodleva.
    Zákazníka poprosím, zda u něj vše funguje absolutně na 100%, rád bych se na to přijel podívat, protože ať se podívám kamkoliv, tak to vypadá přesně naopak...
    Děkuji za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo uvedeno na skladě, ale mylně. Protonedoporučuji, ikdyž nerad

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    velmi nás to mrzí, někdy se stane, že v jeden okamžik přijde více objednávek na totožný produkt a tím pádem je produkt stále prezentován jako skladový. V takovýchto případech zákazníka kontaktujeme s omluvou...omlouváme se i v tomto případě, ale snad je to alespoň trochu pochopitelné...
    Děkuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kdybych do obchodu nezavolala,kde mam po tydnu zasilku,ktera mela byt dorucena do 48h,tak bych se asi nedockala.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    omlouváme se, jsme ale jen lidé a přehlédli jsme...

    Díky za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kdyby nebyly zavřené hobby markety,raději bych nakoupil tam.

    V době covidové přijdu do obchodu,tam dva kupující.stojím tam a nikdo na mně nemá čas-tři prodavači obsluhují dva kupující a mně tam nechají stát i když mám zásilku k výdeji.Nikdy více.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    to nás mrzí, to by se stávat nemělo... Omlouváme se, ale i my jsme jen lidi v době covidové...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zatím nebyla doručena. Je to již týden co mi byl zaslán e-mail, že zásilku předávají přepravní společnosti. Od té doby nic. Když jsem zajišťovala jak to s objednávkou vypadá, nedozvěděla jsem se nic. Hrozný přístup.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    ano, naše pochybení, objednávku zůstala nedopatřením nedořešena a zasláno bylo až po urgenci. Moc se omlouváme a uznáváme naši chybu...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží bylo vráceno, několikanásobně navýšená cena !

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    1) pánovi jsme se několikrát osobně omluvili za chybu při zadávání dobírkové částky
    2) navrhli jsme několik řešení a zákazník si vybral (samozřejmě to, které je pro nás nejméně výhodná, i tak jsme bez diskuze akceptovali)
    3) veškeré dodatečné náklady neseme my

    To jen pro doplnění....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem si objednala přes eshop s doručením na prodejnu. Při vyzvednutí mi byla ovšem zaúčtována vyšší cena než jsem koupila online.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zboží bylo doručeno ve špatných barvách.U stolku-MIX barev- přišel světle modrý, u křesílek -barevných -přišla dvě světle modrá! Doma máme dvě vnučky,tak se to opravdu moc nehodí!!

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Pro dokreslení připojuji i náš pohled - objednávka 27.2. U zboží máme poznámku mix barev, takže je snad patrné, že existuje vícero barevných variant. Zákazník ve své objednávce barvu nespecifikoval. My kromě potvrzujícího e-mailu odpovídáme ještě ten den se specifikací barvy-ze strany zákazníka bez reakce. Zákazník žádá v původní objednávce pouze o posun expedice, toto plníme....
    Závěr nechť si každý udělá sám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velký výběr za nejnižší ceny
    • Když objednané zboží nemá pošle vám co chce bez ohledu na to co si zákazník objedná a neupozorní ho na to.

    Byl mě zaslán jiný typ zboží aniž by to obchod předem se mnou konzultoval. Nešlo o drobné odchylky od nabízeného a mnou objednaného zboží. Má jiný tvar i rozměr a tudíž se nevejde tam kam jsem ho chtěla umístit. Považuji to za arogantní a bezohledné chování eshopu a proto obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Ano, došlo k našemu omylu (byly zaslány jiné plastové boxy, sice ve stejném objemu, ale v jiném tvaru). Zákazníkovi jsme se slušně omluvili, nabídli možnost vrácení zboží včetně uhrazení poštovného. Přesto jsme byli obviněni z arogantního chování... Pravděpodobně zákazník v životě neudělal jedinou chybu, přesto se ale musíme především ještě jednou omluvit my .....

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • toto není internetový obchod
    • zboží pošlou až za tyden a ještě špatné,a tak čekám další tyden

    špatný obchod

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    zákazníkovi zvolil zboží z vícero poboček, takže kompletace probíhala cca týden a bohužel u jedné položky došlo k záměně. Za toto se zákazníkovi omlouváme a správné zboží dodáme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Doprava. Zboží mi bylo dodáno poškozené. Komunikace s obchodem perfektní, brzo dodán nový kus, ale bohužel opět poškozený.Znovu zkoušet nebudu.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    v první řadě se omlouváme za problémy vzniklé díky přepravci, opakovaně, zákazníkovi. Reklamaci reklamace jsem zatím ještě nikdy řešit nemuseli. Zákazníkovi jsme vyšli vstříc při řešení první reklamace (i když nepostupoval, jak měl) a vyjdeme mu vstříc i v tomto případě.... více bohužel nedokážeme a i tak se ještě jednou velmi omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Žádná komunikace ze strany prodávajícího - objednávka ze dne 2.10., pouze potvrzeni o přijetí, dalších 10 dni bez reakce.

    Objednané zboží zatím nedorazilo, nemohu tedy obchod ani doporučit ani nedoporucit

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den, poprosím případně pisatele o kontakt, neboť my se zákazníky komunikujeme a informujeme je. Z daného data máme jen jednu otevřenou objednávku a tou je osobní odběr, zboží tak dorazit ani nemohlo....

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • příliš drahá doprava

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    bohužel je pravdou, že při objednávkách v řádech korun či desítek korun je poměr ceny za dopravu a ceny zboží nevýhodný... Záleží však na každém zákazníkovi, aby svůj nákupní košík tomuto přizpůsobil, či od objednávky ustoupil. Jinak to bohužel řešit nelze. Díky za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • nenabízet špatné zboží.Smaltovaný kastrol byl potlučený.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    zboží před expedicí standardně kontrolujeme, kvalitně balíme, takže něco takového by se stávat nemělo. Pokud se však přesto něco takového stane, nabízíme standardní postup výměny či vrácení peněz. Za vzniklé potíže se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obdržel jsem naklepávač ostří kos. Kovové součásti někde dlouho ležely a za tuto dobu stačily zareznout. Dva hlavní díly pak nejdou do sebe lehce zašroubovat. Zboží tedy nebylo v pořádku.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    zboží zasláno v originálním balení přímo od dodavatele, samozřejmě však toto by se stávat nemělo a bez diskuse nabízíme možnost vrácení zboží a peněz. Omlouváme se.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Obchod probehl rychle a k me velke spokojenosti akorat testneni do papinaku netesni.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vámi objednaný výrobek patrně nekoresponduje s Vašim tlakovým hrncem, bohužel výběr zboží je plně v kompetenci zákazníka. Pokud si však není jistý, snažíme se poradit, což v tomto případě nebylo požadováno....

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nepravdivá informace, že je zboží skladem

    Objednala jsem zboží, které bylo vedeno, že je "skladem", podle pokynů v potvrzení objednávky jsem ihned zaplatila. Prodejce mne záhy informoval, že zboží není schopen dodat, ale na vrácení peněz jsem čekala téměř týden, přestože s prodejcem máme stejnou banku. Po několika emailech je vše vyřízeno, přesto už zde nikdy objednávat nebudu.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,

    neexistuje systém, který by upravoval stav skladu v momentě zaslání objednávky. Tento případ se bohužel stal u položky, která na trhu dlouho nebyla a po jejím naskladnění byl příjem objednávek mnohem větší, než skladová zásoba. Předpokládám, že je pochopitelné, že informování zákazníka a vrácení peněz je korektní postup. Více k tomuto případu nelze dodat. I tak jsme se ale zákazníkovi slušně a několikrát omluvili....P.S. Platba byla přijata 14.4. a od nás odeslána 16.4. ... jen pro dokreslení komentáře viz výše.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • DOBRÁ CENA PRO NAŠI FIRMU
    • KOMUNIKACE ZE STRANY SKLADU SLABÁ

    PRO KONEČNÉHO ZÁKAZNÍKA MOŽNÁ DOBRÉ.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den, naši zákazníci dostávají potvrzení jak o obdržení jejich objednávky, tak o termínu expedice a doručení zboží, popřípadě o přijetí platby v případě předplatby. Předpokládáme, že toto je dostatečné. V případě požadavků jsem ale připraveni poskytnout i další informace, pokud si je zákazník vyžádá....

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • špatná koordinace mezi skladem a obchodem nabízí zboží které nemají

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den,
    zboží, které deklarujeme jako skladem, skladem skutečně je. Ve zcela vyjimečných případech, kdy se sejde několik objednávek na totožný výrobek ve shodný moment, se může stát, že ne všichni zákazníci můžou být uspokojeni. Snažíme se ale nabídnout alternativu či objednat výrobek od dodavatele. O všem je zákazník informován.....

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zbozi bylo levne a rechle dorucene
    • Rukavnik na zehleni byl nefunkcni,musela jsm si ho ruzne opravi.Protoze byl levny nevyplati se mi ho vracet.

    Myslim si ,ze nakupovat by mohlo byt dobre,ale ja jsem mela vadne zbozi,tak pro mne spatne.

    Reakce obchodu Železářství Fiala

    Dobrý den, v případě reklamace tuto se snažíme co nejrychleji ve prospěch zákazníka řešit.... Za vadné zboží i nedobrou zkušenost se touto cestou omlouváme.