• Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Krome potrvrzeni objednavky a odeslani v podstate nulova komunikace

    Objednane boty dorazily za tyden, s cimz jsem pocital kdyz bylo avizovane ze je na externim skladu (cti u dodavatele). Bohuzel byly male, takze jsem je jeste v den prevzeti poslal zpatky na vymenu za vetsi. Opet cekani tyden bez jedine odezvy (balik dorazil, cekame naskladneni, odesilame novy kus - nic). Kdybych tam po 4 dnech o doruceni prodejci nezavolal a nezjitil stav, prvni zprava mi dorazila za tyden od PPL ze mi vezou novy balik. Samozrejme na dobirku za dopravne. Boty bohuzel nesedely ani vetsi, takze opet vraceni zbozi a budu cekat na vraceni penez, podle podminek ponizene opet o dopravu. Takze boty nakonec stejne koupim jine a hlavne jinde, a cvicne jsem si zaplatil 4x dopravu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednal produkt před více než 10 dny
    nic nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komikace žádná vůbec nemám ponětí kdy zboží dorazi
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží přišlo později, než byla doba uvedená při objednání na webu, a především mi poslali vadný kus, který byl i špatně zabalený, volně vložený v mnohem větší krabici, faktura byla zmuchlaná na dně krabice

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • čekám na objednané zboží už více než týden
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem a do této cvíle nulová komunikave, nepřišla aní faktura

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace

    Inzerují, že mají skladem zboží,které nemají,přičemž následně trvá cca týden než Vám vrátí peníze po zrušení objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlé dodání
    • Objednány dvoje boty s dopravou zdarma, jedny byly velké, vrátili jsme na vlastní náklady zpět. Obchod vrátil peníze za zboží ponížené o další dopravné.
  • Objednávku som musela zrušiť hneď druhý deň, lebo mnou zakúpený tovar nemali. Peniaze sa mi do týždňa nevrátili tak som kontaktovala obchod. Prišla mi odpoveď, že peniaze vracajú do 14 pracovných dní... čo je aj s víkendom skoro 3 týždne... celkom dosť ?????? tak čakám...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Slíbený dárek k nákupu neforazil
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11 dní od nákupu a zboží stále nikde.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po uplynutí avizované doby dodání se nikdo neozval, zda bude lhůta delší nebo je zboží nedostupné. Jakákoli informace by byla vhod...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty nedorazily ani po dvou týdnech a informace nulové
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zboží bylo inzerováno skladem, ale nebylo
    • alterantivní zboží bylo doručeno v jiné velikosti
    • alternativní zboží bylo naceněno na cenu původního
    • komunikace jak Brno
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    když jsem požádal telefonicky o konzultaci a lidskou pomoc , byl jsem nepřímo odkázán na stránky obchodu a tam ať si to vyřeším podle návodu
    ( bude mi 60 a nejsem počítačový umělec , takže jsem tím pádem skončil )

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré vyhledávání na stránkách, přehledné.
    • Obchod neiformuje ostavu objednávky průběžně. Po objednání bylo sděleno, že se čeká na zboží od dodavatele, přičemž u něj byla poznámka, že je v externím skladu. Od té doby, 13 dní, žádné info. Objednávka je uhrazena, zboží nikde, ani žádný předběžný termín dodání.

    Reakce obchodu ZebraStore.cz

    Dobrý den,

    snažíme se, aby byl nákup na našem eshopu pro zákazníky pokud možno co nejpohodlnější a uživatelsky příjemný. Přehlednost je jeden z faktorů, který tomu určitě přispívá, takže děkujeme za pochvalu.

    K Vaší druhé poznámce - dívám se, že od vytvoření objednávky po doručení balíčku uplynulo celkem 14 dní. Velice bych se Vám chtěl za tuto skutečnost omluvit, není to u nás běžné a stalo se tak z důvodu výpadku dodávek od našeho dodavatele. Věřili jsme v dodržení termínů, ale realita nás nemile překvapila.

    Ještě jednou pardon za protáhnutí celého procesu vyřízení objednávky, s pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petr Vychopeň

    • Reklama na stránkách: Všechno nabízené zboží máme skladem. To není pravda. Objednal jsem a zaplatil běžecké boty a po 10 dnech mi přišel email, že boty nemají. Ať si vyberu jiné, či zruším objednávku. Od autorizovaného prodejce bych čekal jiný přístup. Zřejmě si je koupím jinde, protože jsou k mání.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Velmi milý a ochotný mladý pán v prodejně Brno Heršpická
    • Obecně vyšší ceny
    • Skladové zásoby na eshopu neodpovídaly skutečnosti

    Chtěl jsem si koupit Mizuno Wave Rider 20 J1GC170347, který měli skladem.. ale na prodejně mi nakonec řekli, že boty nemají. Skladové zásoby se za celý další týden nezměnily (i když se po cca dvou dnech opakovaně aktualizovaly).
    Vše možná ovlivněno přesunem pobočky na novou adresu.. bohužel i tak negativní zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nabízí zboží, které nemají na skladě, nebo vůbec nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - místo odběru skoro v centru Brna
    • - široká škála produktů na sport
    • - komunikace v mém případě vázla (po zaplacení mi nepřišel potvrzovací email a musel jsem se sám ozvat)
    • - brýle, které jsem objednal přišly poškrábané!! Nejspíš jsem obdržel brýle z výlohy, v popisku však ani zmíňka, nehoráznost prodávat opotřebené zboží za nové

    - nekorektnost, prodali mi opotřebené zboží a uváděli, že je nové NEDOPORUČUJI