Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dostala jsem poukázku jako dárek, ale nabízené zážitky jsou nesmyslně předražené. Nikdy bych si dobrovolně nevybrala takový nesmyslný obchod!

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Ač nás mrzí, že s našimi službami nejste spokojená, doufáme, že si zážitek přeci jen užijete.

    Ze Zážitků zdraví Libuška

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednal jsem termín zážitku, ale ještě mě nepřišel potvrzen

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den Jaroslave,

    moc nás mrzí, že nejste s našimi službami spokojen. Požadavek na rezervaci jste si zadal v neděli 3.11., kolegyně se k jejímu vyřizování dostaly hned v pondělí 4.11., Vámi poptávaný termín ověřujeme u poskytovatele zážitku. Prosíme o chvíli strpení, než nám poskytovatel termín potvrdí. Hned poté Vám zašleme potvrzení rezervace na e-mail.

    Zdraví,
    Libuška za celý tým Zážitkářů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodaná akce neexistuje

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že nejste se svojí objednávkou spokojený. Zážitek flyboarding v České Lípě existuje a probíhá, jedná se ale o sezónní zážitek, který je závislý na počasí a volná místa se přes prázdniny rychle plní. Kolegyně Vás informovala, že bohužel v době Vašeho požadavku na rezervaci byla všechna místa obsazená, a že Vás bude informovat o nových termínech. Dnes se jedno místo v požadovaném termínu uvolnilo, a tak jsme Vám jej rezervovali.

    Doufáme, že si let užijete.

    Zdraví Libuška ze Zážitků

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nejdriv koupit zazitek potom vybrat datum? Nedava smysl, ted resim tyden vracení penez, spatna komunikace

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Snažíme se, aby byl jak proces nákupu, tak proces rezervace pro naše zákazníky co nejjednodušší. Usilovně pracujeme na tom, abychom umožnili zakoupit nejen dárkové poukazy bez výběru termínu, ale také poukazy s vybraným termínem. To bohužel není u všech zážitků vzhledem k technickému nastavení u poskytovatelů možné.

    Mrzí nás, že jste nebyl s našimi službami spokojen, děkujeme Vám každopádně za podnět ke zlepšení.

    Vaši žádost o vratku jsme zpracovali, peníze se Vám vrátí na účet v řádu několika dní.

    Přejeme Vám hezký zbytek dne.
    Zdraví Vás Libuška ze Zážitků

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nabízená služba byla o 30% dražší než přímo u poskytovatele, a to byl black friday :(
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace, kdy zboží dorazí, dva termíny už minuly, dnešní poslední je tady, nikdo se dosud neozval.
    • Předražená, nekvalitní služba
    • Telefonní linka, kde se nedá nic vyřešit, ať žije automat!

    To jsme dostali dar-nedar. Řešíme přes týden balíček kávy, dosud nedorazil, nikdo nekomunikuje a nejlepší je telefonní linka zazitky.cz, kdo nezkusil, neuvěří :)

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Vše jsme řešili společně s pražírnou, odkud balíčky posílají a začali to urgentně řešit hned po tom, co nám od Vás přišel email, že jste balíček stále neobdržel. Bohužel došlo k nedorozumění, že v požadavku na rezervaci chyběla adresa doručení a byla vyplněna pouze v objednávce daného zážitku, a proto došlo ke zdržení v odeslání. Po komunikaci s Vámi i s pražírnou jsme zaurgovali odeslání a balíček bude ještě dnes 20.10. odeslán a na začátku příštího týdne doručen.
    Moc se omlouváme za vzniklé komplikace, které nastaly s doručením balíčku. Věříme, že se to do budoucna již nebude opakovat.

    Co se týče naší infolinky a automatu, na lince jsme dostupní od 10:00 do 17:00 hodin. Bohužel se nám nepodařilo dohledat žádný záznam o tom, že byste k nám volal z telefonního čísla uvedeného v rezervaci. Přišel nám dne 20.10. v 10:00 od Vás pouze email, na který jsme v 10:05 reagovali. Každopádně děkujeme za zpětnou vazbu, již pracujeme na vylepšení automatu, aby vše bylo pro naše zákazníky jednodušší. :)


    Za celý tým Zážitků.cz zdraví Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Jako zážitek SUPER,ale koupila jsem ho na 20minut a bylo umožněno jen 10/minut. Za co jsem si tedy připlatila? Docela mě to hodně naštvalo. ☹️

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den, paní Gabrielo,
    Vaše negativní zkušenost nás opravdu mrzí. Jak jsem Vám již vysvětlovala v naší e-mailové komunikaci, na stránce zážitku i v poukazu dvakrát upozorňujeme na to, že v délce zážitku je zahrnuta také 10minutová instruktáž. Opravdu to není žádným tajemstvím - informace je v textu zcela jasně uvedena. Přesto je nám velmi líto, že Vám tato skutečnost zkazila dojem z celého zážitku.
    Věříme, že na nás nezanevřete a že se brzy opět setkáme u dalšího zážitkového dobrodružství.
    Za celý tým Zážitkářů zdraví Vendula

  • Nedoporučuje obchod

    Náš zážitek zrusil obchodnik s odůvodněním, že se mu nevyplatí a doporučil nám, abychom si vybrali jiný termín. Přitom nezaručil, že se bude v tomto novém termínu zážitek konat.
    Nikde v nabídce tohoto zážitku není zmínka o tom, že se to co si objednáváme, nemusí uskutečnit. Toto považuji za velmi neseriozní způsob podnikání.
    J. Endršt

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den, pane Endršte,
    velmi nás mrzí, že se Vás zážitek z důvodu nenaplněné kapacity neuskutečnil. Kolegyně s Vámi již situaci telefonicky probrala, takže věřím, že máte všechny potřebné informace. K takové situaci může ve výjimečných případech u některých zážitků dojít, ale jsme určitě připraveni Vám pomoci. Rádi Vám prověříme obsazenost termínů, abychom společně našli vyhovující datum, ve kterém bude kapacita dostatečně naplněna. Případně Vám můžeme pomoci najít zážitek, který není nikterak vázaný na obsazenost. Určitě to promyslete a dejte nám vědět :).
    Neváhejte se na nás kdykoliv obrátit, budeme připraveni Vám rezervaci maximálně zpříjemnit a věříme, že tuto nevydařenou zkušenost napravíme.
    Za celý tým Zážitkářů zdraví Vendula

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlé dodání

    Vína, která byla v původní nabídce již nebyla skladem a některá byla zaměněna za jiná, bohužel převážně za vína suchá, z čehož jsme nadšeni nebyli (nebyla možnost dalšího výběru).
    Zároveň neproběhla ani na zážitcích slibovaná video degustace se someliérem (z důvodu změny vín). Zbytečně předražený "zážitek",
    kdy si samotná vína mohu koupit cca za 200,-Kč láhev.
    Znovu bych už nezakoupila a už vůbec ne jako dárek pro někoho.
    Není to však problémem samotného obchodu, spíše neaktuální nabídky na zážitky.cz

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den ze Zážitků,

    moc nás mrzí, že Vás balíček pro domácí degustaci nezaujal a vína nesplnila Vaše očekávání. Ohledně záměny vín jsme kontaktovali přímo pana someliéra a bylo nám řečeno, že se u balíčku muselo víno nahradit jinou odrůdou. Jinak se snaží odrůdy vždy držet.

    V tomto případě se vína liší hlavně po stránce zbytkového cukru, jelikož je každý rok sklizeň jiná a vína vyzrají jinak. Nelze tedy zaručit, že vína budou vždy chuťově stejná. Toto bohužel neovlivníme a není to zaviněno ani tím, že by naše nabídka nebyla aktuální. Když dojde k nahrazení vína jiným, vždy se zaměňuje za víno vyšší řady (konkrétně Pozdní sběr namísto Zemského nebo Výběr hroznů namísto Pozdního sběru).

    K vínu pan someliér přidává i milý dopis s omluvou a vysvětlením, proč k záměně vína došlo.

    Tímto bychom se Vám chtěli bychom moc omluvit za tyto vzniklé komplikace.

    Za všechny Zážitkáře zdraví Lucie.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Vymena zazitku za jiny, kdyz se nehodí
    • Kupujete neco, co si musite znovu objednat. Najit vsaķ termin podle potreby je těžké. Omlouvám se za negativní hodnoceni, ale tak to citim

    Reakce obchodu Zážitky.cz

    Dobrý den, Františku,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Naprosto Vám rozumím a i tento postup má své dobré důvody. Naši zákazníci mají možnost si u nás objednat zážitky také na doma a i v tom případě si jejich doručení následně rezervují - stejně jako všechny ostatní zážitky. Je to proto, že někdo se domácí potěšení rozhodně darovat a jeho doručení si pak objednává až sám obdarovaný. V případě, že se jedná o domácí kvíz, je to také z toho důvodu, aby nevypršela platnost hesla, která je 30 dní. Platnost poukazu je 12 měsíců a kdykoliv během této doby se můžete rozhodnout poukaz využít. Je to pouze na Vás :).
    Ať se Vám daří a doufáme, že se v budoucnu opět setkáme u dalších zážitků.
    Za všechny zážitkáře zdraví Vendula

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Malý výběr alternativních nabídek.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednali jsme si pivní balíček, ale bohužel do dnešního dne nedorazil a nikdo nás nekontaktoval, Bude to za chvíli měsíc od objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Předražený zážitek, vína v hodnotě max 600 kč a zážitkový poukaz za 1700kč.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Žádná mi nenapadá
    • Občas nekomunikují. Dvakrát odpoví na mail i večer obratem, a pak dlouho vůbec.
    • Nelze kombinovat platbu několika dárkovými vouchery.
    • Slíbili vrátit přeplatek a nevrátili.
    • Zážitky jsou předražené, počítá se s tím, že voucher kupuje třetí osoba jako dar a nekouká se na peníze, obdarovaný je pak postaven před volbu voucher uplatnit, hlava nehlava.
    • Při platbě poukazy typu "Sodexho" není jasné, že se jedná o karty, resp. že musí mít zákazník účet. Jakmile to při platbě zjistíte, již nejde voucher odblokovat. Stránka říká, že když nezaplatíte, ozvou se, ale neozvou a musíte je nahánět.

    Pokud můžete jít jinam, tak jděte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Komunikace po emailu strašná, nebyli jsme se schopni dohodnout na termínu, přes telefon se dovolat je nemožné, zvedá to automat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • poukaz dorazil zmačkaný s neopravitelným oslím rohem, což jako dar ke svatbě není zrovna ideální
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Co dodat? Zbozi nedorazilo, zadna zprava, zadna komunikace...
    To se mi zatim s zadnym internetovym shoppem nestalo!!!
    Vaclav Silhan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nu am primit nimic. Nu am fost contactat. Am plătit 2669 Kč. Nic jsem nedostal. Nebyl jsem kontaktován. Zaplatil jsem 2669 Kč

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Jsem naprosto nespokojená. Vybrala jsem si královskou Thajskou masáž. Po uplatnění kódu mi nepřišel email s pokyny . Dodnes jsem nevyužila službu, při návštěvě stránky s masážemi chtějí všude uvést platbu. I přes to že jsem uplatnila poukaz. Nehodlám platit masáž 2x.. Dokonce jsem uhradila přeplatek který prevysoval částku vouchru.. Jilikoz je to už z minulého roku a dodnes není možnost uplatnit voucher. Žádám vrátit peníze na účet včetně přeplatku!!!