Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Objednávku jsem zadal dne 22. listopadu. Dodnes není k vyzvednutí . To je nemyslitelné u potravinářského zboží

    Pro potravinářské zboží absurdně zdlouhavá doprava.

    Reakce obchodu Za polovinu

    Vážený pane,
    Jak jsme Vám psali zboží z Německa nakupujeme v pondělí po připsání platby. Co jste na tom nepochopil, pokud jste chtěl místo čerstvého zboží nějaké které leží dlouho skladem, tak to bohužel nevedeme. To že jste si navíc vybral výdejní místo které je v současné době přetížené také neovlivníme. Předpokládáme že se za den výdejní místo uvolní a budete si balík moci vyzvednout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace až na vyžádání

    Reakce obchodu Za polovinu

    Veškerá komunikace proběhla v pořádku a vše potřebné je uvedeno na našich stránkách, jako třeba v záložce Doprava a platba.
    Vy jste si to ale pravděpodobně nepřečetl, zeptal jste se a my Vám hned odpověděli.

    Nechápeme tedy toto hodnocení !!!

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    přišlo jiné zboží

    Reakce obchodu Za polovinu

    Paní jsme se omluvily za záměnu za jinou dražší značku a nabízeli kompenzaci. Bohužel si spíše paní potřebovala na někom vybít vztek a naše nabídka jí nezajímala.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Přišlo mi jiné zboží,než jsem si objednal!
    • Dlouhá doba,než zboží dorazí.

    Místo objednané rajské šťávy, na kterou jsem v řádu týdnů čekal mi přišel jiný výrobek,který jsem si neobjednal-rajčatovo-zeleninová šťáva.

    Reakce obchodu Za polovinu

    Omlouváme se za záměnu máme toho hodně a chyba se občas stane, nejsme roboti ale jen lidé. Stačilo napsat a záměnu by jsme napravily odesláním správného zboží. Negativní komentář nic nevyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednáno 1.6. a ihned zaplaceno ~ dnes 8.6. a ... nic!

    Reakce obchodu Za polovinu

    Dobrý den,

    Vážený pane, kdyby jste si přečetl co Vám píšeme velice by nás to potěšilo.

    Psali jsme Vám že zboží s dodáním do týdne nakoupíme po připsání platby na našem účtu (z Německa nakoupíme v pondělí) a co nejdříve dodáme.
    Platba nám přišla ve středu a následující pondělí jsme jí pro Vás nakoupili. Předpokládám že jste si nemyslel že pojedeme pro Vaší objednávku za 155 Kč zvlášť projedeme palivo za 500 Kč a expresně Vám jí doručíme ?

    • Obchod funguje výborně, rychlá reakce i informace o průběhu objednávky
    • Problém nastal u dopravce, zásilka leží již více než 30 hod. na expedičním depu Praha-Ruzyně. Po týdnu od objednávky není zásilka připravena k vyzvednutí

    Reakce obchodu Za polovinu

    Dobrý den,

    Mrzí nás Vaše reakce kuli tomu že je přeplněný Z-Box a zásilku Vám Zasilkovna nemůže doručit. Ještě více nechápeme proč nás kuli tomu nedoporučujete jako obchod když my jsme zásilku expedovali velice rychle a opravdu Zasilkovnu nevlastníme aby jste nás kuli tomu trestala.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Výhody žádné, když čekám týden na zboží a nejde se s majitelkou domluvit. Nemohla jsem si zboží vyzvednout cestou a když to majitelka zjistila, tak nic nemám.

    Reakce obchodu Za polovinu

    Nechápu jak si paní může vyzvednout zboží cestou když je z Chomutova a my z Ústí nad Labem což je 70 km daleko. Stále jsem psal že do Chomutova jedeme v neděli a paní stále píše to samé a asi předpokládala že pojedeme hned 70 km tam a 70 km zpět s objednávkou. S paní není opravdu možná domluva a po tomto komentáři jsme raději zrušily objednávku a vrátily peníze.Za to nám paní začala vyhrožovat že si bude stěžovat na ŽÚ a bude chtít náhradu za zadržování peněz což je 290 Kč.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • problémy s placením, několik účtů, některé neplatné

    Reakce obchodu Za polovinu

    Vážený zákazníku objednávku jste hned zrušil s nesmyslnou výmluvou. Všechny čtyři účty jsou plně funkční a zákazníci nám na ně platby zasílají. Pokud neumíte odeslat platbu z účtu či jste neměl na zaplacení zboží, stačilo napsat a my by jsme Vám pomohli.

    Přejeme krásný den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    poslala jsem objednávku, jen přišlo potvrzení a čekejte na údaje o platbě a doručení, čekám dva dny, nic se neděje, tak píšu zpět, odpověď ve smyslu, že to někdo přehlédl (už jsem vymazala komunikaci) a že posílají číslo účtu, kam to poslat. Vzhledem k tomu, že jsem to měla platit přímo z účtu, ne prostřednictvím karty, tak se ptám, jestli VS je číslo objednávky, to je samozřejmě povinné pro platbu z účtu, ale odpověď, že to můžu napsat, ale není to nutné. Při platbě kartou nepotřebuji VS. Nevím, jaká Jaruška1975 u Vás pracuje., ale asi o tom nemá moc informací. Když mi někdo napíše takové info jako ona, ztrácím důvěru ve firmu a raději objednávku zruším. Možná se jednalo opravdu o jen nějaké pochybení, ale já neznám Vás a Vy neznáte mě. A v druhém mailu nedodat opravdu perfektní informace ve mě nevzbuzuje důvěru. Takže jsem objednávku zrušila, objednala jinde a tam to proběhlo perfektně, během tří dnů byla objednávka doma.

    Reakce obchodu Za polovinu

    Vážená Paní
    Za to že jsme Vám neposlali údaje o platbě jsme se Vám omluvily, s tím že bohužel jsme jen lidé a email jsme přehlídli. Variabilní symbol při platbě nepoužíváme již několik let a opravdu není potřeba a jste první z tisíce zákazníků kdo tvrdí opak. Pro jednoduchost píšeme aby zákazníci uváděli do zprávy pro příjemce své příjmení. Platby ještě navíc kontrolujeme dle částky a tento systém nám funguje perfektně. Informace jste obdržela jako doposud všichni zákazníci a všichni to pochopili. Jinak děkujeme za komentář a mrzí nás že jste asi měla špatný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi nebylo vůbec dodáno, ani po velmi dlouhé době.

    Reakce obchodu Za polovinu

    Vážená paní, objednala jste si zboží s dodáním do týdne po připsání platby. Zboží nakupujeme každé pondělí, o čemž jste byla informována. 30.1. ve středu přišla platba a 5.2. v úterý jsme Vám zboží odeslali. Rozhodně to nejsou dva týdny a zboží je od úterý na cestě a dnes 8.2. připraveno k výdeji.

    Děkuji za komentář a přeji krásný den se zbožím od nás.