Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • profesionálové po všech stránkách

    rozumí své práci, jsou ochotní a vstřícní, jste-li jejich zákazník, chovají se podle toho v tom nejlepším slova smyslu. Jedna z nejlepších firem, se kterou jsem kdy přišla do kontaktu. Využívám jejich služeb již 5 let.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Spokojeni s realizací jezírka, službami i sortimentem zboží v prodrjne
    • Dostupnost firmy i osobní kontakt při vzniklem problemu
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Slušný výběr
    • Na prodejně (Vestec) vstřícní a příjemní
    • Ne vše, co je inzerováno jako skladem opravdu skladem je (měl jsem smůlu a 2 ze 3 objednaných věcí skladem nebyly

    Chtělo by to lépe synchronizovat co je a není skladem

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Výborně, funguje vše jak má - super -

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Skvělý obchod, milí a velmi ochotní zaměstnanci. Poradili a pomohli mi se všemi problémy.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlá reakce na objednávku.
    • Rychlé doručení

    Žádné n Re jsou.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychlost dodání
    • kvalita výrobku
  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Dodávku jsem požadoval odeslat až 1.3.2021, ale byla dodána ihned, takže jsem měl problém s převzetím. Na co je v obj. formuláři kolonka "poznámka"?
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Prvni nakup a spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • do druhého den zboží bylo připraveno k odběru
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost
    • Vstřícnost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • přehlednost webu
    • zboží skladem
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná reakce ze strany obchodu na objednávku.

    Těžko soudit, bez reakce obchodu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příjemná obsluha
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost vyřízení objednavky
  • Doporučuje obchod

    100 %

    rychlá a spolehlivá dodávka, dobrý sortiment

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • rychlý a byl jsem spokojený
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    So ženou sme riešili projekt zahrady, ktorého súčasťou malo byť jazierko. Tak sme začali hľadať a vyskočilo na nás na heuréke jedno, ktoré nás oslovilo jak veľkosťou tak cenou. Tá cena nám prišla tak prijateľná, že sme si povedali, že urobíme radosť sebe aj rodičom ( aspoň už nebudú museť každý rok kupovať nový bazén ). V piatok som objednal jedno ja, druhé žena, objednávka bola potvrdená s tým, že nám má doraziť do stredy. Medzitým však volala mojej žene pani s firmy Small lake s oznámením, že nám bude objednávka stornovaná, že sa stala nejaká chyba, že aj neznalému by mohlo byť jasné, že za takúto cenu nám to nemožu predať, že nám to ani nemožu do stredy doručiť ( jak bolo uvedené v objednávke ), však sa to musí zkompletovať...nechápal som. Ešte vrámci tohoto hovoru nám obom bola objednávka stornovaná bez akéhokoľvek ospravedlnenia sa. V zhľadom k tomu, že nemám žiadnu skúsenosť a som neznalý, tým pádom nemám povedomie o tom, koľko také jazierko v skutočnosti stojí, napísal som mail s otázkou, z akého dovodu došlo k stornu. A predstavte si, vysvetlenie do dnešného dňa žiadne, teda jedine od právnika, pretože firma Small lake nadobudla dojmu, že sa domáham dodania za cenu, ktorú mali na internete. Lenže ja sa celú dobu domáham jedine vysvetlenia, odpovede a možno aj trochu slušného chovania, keď už sa tá chyba stala. Bohužial takéto jednanie, ignorácia sa stáva stále častejším javom, takže som vlastne dnes rád, že nepodporím niekoho, kto sa chová k potencionálnemu zákaznikovi takýmto sposobom.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zakoupené jezírko na eshopu (potvrzená objednávka), bylo stornované ze strany obchodu. O stornu jsem byla informována až poté, bez jakékoliv omluvy. Na eshopu byla špatně uvedená cena a z toho důvodu mi byla objednávka stornována. Mailem jsem vyjádřila nesouhlas s tímto jednáním, z firmy se mi nikdo neobtěžoval odpovědět, přišla mi pouze zpáva od jejich právního zástupce, že i jako osobě neznalé muselo být zřejmé, že se jedná o chybu ceny. Takže eshop může udělat chybu, ale to je v pořádku. Nakonec je chyba na straně Vaší, jelikož nejste odborník na jezírka a nevíte co kolik stojí.

    Reakce obchodu Small lake

    Vážená paní, Vaše recenze nás mrzí, ale snažili jsme se Vám celou situaci vysvětlit a vy jste stejně trvala na dodání zboží, proto jsme museli přistoupit na storno objednávky (kolegyně objednávku stornovala během telefonického rozhovoru s Vámi) a odpověď od právního zástupce jelikož jste na dodání trvala, začala argumentovat čísly zákonů a dohoda evidentně nebyla na místě. Přeci jen když zboží normálně stojí 161100kč tak je pochopitelné že ho nejde prodat za 16100kč, byt ano chyba v ceně byla na naší straně a za to se Vám omlouváme. Navíc jste této chyby využila i s manželem který si rovněž objednal to samé zboží a také trval na dodání.