Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 3 ks květin jako dárek. Když dorazili jedna byla nádherná velká vypadla zdravě a ty další 2 ks odstupňovaně horší.
    Velké zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na houby

    Poslali mi povadle rostliny a schnile skratka fuj tajbl. Už si nic od nich neobedname!. Radči zase od Spomyslu mají krásné rostliny

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    15.5.2023 jsem přivedl objednávku a platbu a 22.5.2023 mi nepřišel mejl s potvrzením objednávky ani mi nebylo doručené objednané zboží.

    Reakce obchodu ZAHRADNICTVÍ WEISS Jan a Matěj

    Přejeme Vám krásný den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Doporučujeme číst obchodní podmínky s kterými jste na konci nákupu souhlasil, kde v jarních měsících upozorňujeme na 14 denní dodací termín.
    Rostliny jsou živý materiál který zasíláme jen pondělky a úterky.
    Tak aby vše dorazilo do konce týdne.
    Z naší strany potvrzení objednávek chodí automaticky včetně údajů pro platbu.
    Nevíme tedy podle čeho jste uhradil když píšete že jsme Vám nic neposlali?
    S pozdravem Weiss

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dle smluvních podmínek jsem ihned po zjistění chyby v objednávce kontaktovala prodejce několika cestami. Změnu v objednávce neučinil! Nereagoval na podněty! Nevstřícné jednání, nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Záměna rostlin, rostliny dotazily suché, ohnuté. Na reklamaci nikdo nereagoval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Dobrá komunikace
    • Rostliny nejsou nijak kvalitní
    • Muškáty které s dopravou vyjdou na 50 kč se nechají v této kvalitě sehnat za poloviční cenu

    Na stránkách se mi rostliny líbily.Po doručení jsem přišel na to že je lépe rostliny kupovat v kamenných obchodech kde je můžete vidět. Jsou tam v lepší kvalitě a i cena je někdy lepší než zde. Stalo se že mi všechny rostliny nedorazily,ale po reklamaci došlo k nápravě.To chápu to se může stát každému. Přesto již nikdy nebudu rostliny kupovat v e shopu .

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka udělána před týdnem . Doposud nikdo neodpověděl na mail , jestli je vše v pořádku , objednávka zaplacená , ale nic . Po telefonickém dotazu mi bylo sděleno , že měli nějaký problém a objednávka se jim už nevešla . Každopádně mi nikdo nedal vědět … toto jednání považuji za nekorektní …

  • Nemám co hodnotit. Zboží uhrazeno a obchod nekomunikuje. Čekám dodání, nebo aspoň zprávu, zatím marně více než týden.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • .
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Keř byl - zřejmě při neopatrném balení - polámaný. Na reklamaci zatím nepřišla odpověď.

  • Zboží jsem neobdržel!!!!!!!!!!

  • Těžko se hodnotí, když zboží nedorazilo. Objednala a zaplatila jsem zboží v pondělí, aby do pátku došlo, ale nedošlo a ani žádná informace. Nevím kdy dojde a jestli už nebudeme odjetí na dovolenou.

  • Objednala jsem 8.5.2022 a zboží mi dosud nepřišlo nevím proč mám něco hodnotit, spíš by mohli napsat kdy bude zboží odesláno

    Reakce obchodu ZAHRADNICTVÍ WEISS Jan a Matěj

    Dobrý den
    V potvrzovacím e-mailu u objednávky bylo psáno že odesíláme každé pondělí a úterý.
    Dodání je aktuálně nejpozději do 14 dnů.
    V tomto týdnu budou rostliny všechny dodány.
    Přeji pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo a ani žádné potvrzeni o objednavce. Když rozkliknu odkaz v mailu, je tam jen "vyfakturovano".
    Takže nemám ani představu,kdy květiny přijdou.

    Reakce obchodu ZAHRADNICTVÍ WEISS Jan a Matěj

    Dobrý den
    Ano potvrzení vám bohužel přijít nemůže když zadáte špatný email.
    Rostliny odesíláme každé pondělí a úterý což je psáno v potvrzení.
    V tomto týdnu tedy budou rostliny dodány.
    Přeji pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Za mě v tomto obchodu již nikdy. Přišly miniaturní cca 6cm polámané uschlé rostlinky. Na reklamaci nereagovali a po telefonickém urgování reklamace uznaná nebyla. Za mě už určitě zde víckrát ne.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta,, vše byli skladem a zboží stále neman
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží bylo zaplaceno,komunikace obchodu zatím žádná.

    Reakce obchodu ZAHRADNICTVÍ WEISS Jan a Matěj

    Dobrý den
    Objednávka byla zaplacena. Bohužel u platby nebyl VS nebo číslo objednávky.
    Platbu tedy nešlo přiřadit k objednávce.
    Přeji pěkný den ZAHRADNICTVÍ WEISS

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    kytka dorazila zlomená, suché, ulámané listy. Než bude kytka k použití, tak si počkám, než jí dám dohromady......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem zaplatila 10.3.2021 a ještě mi nebylo doručeno 2x jsem do eshopu volala slíbili že pošlou......

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • ZBOŽÍ JE ZMAČKANE VŠE NACPANO V MALÉ KRABIČCE

    BYLA SEM RADA ŽE JSEM OBJEVILA NĚKOHO KDO MA SKALNIČKY ALE KDYŽ ZBOŽI PŘIŠLO BYLO POMAČKANÉ UŽ BYCH SI NIC NEOJEDNALA BŮŽKOVÁ