Přihlásit se a přidat recenzi
  • 100 %

    Určitě mohu doporučit navštívit osobně, jezdíme tam každý rok i přesto že to máme 100km, vždy tam najdu co potřebujj, vyberu a zkontroluji si stromky které se mi líbí a nelíbí. Navíc zahradnictví je v podhůří a rostliny budou určitě odolnější než odjinud. Obsluhují vás tam zkušené zahradnice které umí i poradit...Nějaké rostliny jsem si nechal zaslat i poštou a byly v pořádku, dobře zabalené. Ceny jsou v pořádku...Děkujeme, ať se vám daří...

  • 100 %

    • kvalitní rostliny i zabalení
  • 10 %

    • Mizerná kvalita, neuznávání reklamace

    Rozhodně nedoporučuji nikdy nic nakupovat přes eshop. Kvalita zboží mizerná, polovina objednaných stromků se nedá nazvat jinak než ohlozky a ještě k tomu přischlé, takže část vůbec nezačala rašit a uschla. Reklamace neuznávají. Tady již nikdy více.

  • 100 %

    • Komunikace
    • Balení
    • Rostliny jsou silné a vitální

    Skvělá komunice. Silné a vitální rostliny. Výborné balení. Jsem nadmíru spokojena.

  • 10 %

    • Pěkné obrázky na webu
    • Stromek k mému překvapení zaslán bez balu, kořeny tím pádem přeschlé. Namočené do vody dle návodu, pak zasazený, zatím se tváří jako mrtvola

    Příště koupím osobně v zahradnictví.

  • 30 %

    • široký výběr
    • zasílání českou poštou
    • dlooouhá doba doručení (měsíc), na kterou vás při objednávce nikde neupozorní

    Objednali jsme několik druhů sazenic přes eshop. Nikde nás při objednávce nikdo neinformoval, že dodávka bude trvat měsíc! Později přišel mail s dobou dodání. Myslím, že by mělo být předem alespoň zhruba stanoveno, jak dlouho bude trvat dodání.
    Druhou výtku bych měl k zasílání českou poštou, která je mezi doručovacími společnostmi bezkonkurenčně nejhorší a obzvláště pro přepravu rostlin není příliš vhodné, že pošta vozí balík týden po republice sem a tam.
    Nicméně objednané rostliny byly v pořádku.

  • 10 %

    Nedoporučuji.

  • 100 %

    Byl jsem spokojen, co jsem si objednal, to dodali a teď jen čekám až to všechno začne plodit ......

  • 100 %

    • Velký výběr
    • Perfektní zákaznický servis
    • Rostliny ve skvělé kondici, pokud zrovna neselže přepravce
    • Velkou nevýhodou je, že v rámci dopravy spolupracuje pouze s Českou poštou, na jejíž služby se nedá vždy spolehnout

    Nakupuji v zahradnictví už třetím rokem a jsem stále moc spokojená, s jednou malou letošní výjimkou, za níž ovšem zahradnictví tak úplně nemůže. Během Covidu jsem objednala jak ovocné, prostokořenné stromky, tak bylinky. Stromky dorazily velmi rychle, v perfektní kondici a dnes se mají čile k světu, obrazily listy a kvetou. Bylinky a další rostlinky dorazily zvlášť. Sice opravdu pečlivě zabalené, ale protože putovaly skoro týden a bylo relativně teplo, odrazilo se to pochopitelně na jejich kondici. Cestu zásilky jsem mohla od počátku sledovat, takže úplně přesně vím, kdy ji pošta převzala a kdy jsem si ji nakonec musela jít na přepážku vyzvednout, protože mne během doby, kdy jsem měla 100% homeoffice, "nezastihli" doma. Nedalo mi to, a když jsem viděla, že i po 14 dnech dvě rostlinky spíš zkomírají, než rostou, napsala jsem do zahradnictví svou zkušenost s doručovatelem. No a oni mi obratem poslali ty dvě znovu. Nevím jak to tentokrát udělali, ale Česká pošta je doručila opravdu do 2 dnů, takže dorazily ve stavu od těch prvních značně odlišném, takové, jaké si je koupíte na místě.

  • 10 %

    • Mrtvé rostliny, špatně zabaleno.

    Květiny přelité a zabalené v igelitovém sáčku, takže se zapařily. Zabalení v ploché krabici, takže vypadají jako přejeté žehličkou. Kmeny keřů neodborně ustřižené, takže uschne a už neobrazí, obchod má štěstí, že nejdou vkládat fotografie, je jasné, že vše bude oponovat dopravou, ale že keř nemá ani jeden zdravý list...nedivím se, že obchod raději nemá zavedenou službu ověřeno zákazníky. Jsou to podvodníci a ekl lidi, protože se nestydí, takto "podnikat" NEDOPORUČUJI!!!

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, pokud Vám byla doručena takto špatná zásilka, tak jste nás měla kontaktovat a určitě bychom Vám uznali reklamaci. Škoda, že jste se alespoň nepodepsala, mohl bych se podívat co za zásilku jsme Vám posílali. V sezoně expedujeme i tisíc zásilek denně a pochopitelně se může stát, že je něco špatně doručeno. Negativních reakcí máme ale minimum. Rozhodně daleko více těch pozitivních. Myslím, že i náš způsob balení je velmi precizní. Do igelitových sáčků se nebalí květiny, ale pouze květináče tak, aby se po cestě nevysypala zemina. Placaté krabice se používají proto, aby se pokud možno nedávalo více rostlin na sebe. Rostliny se musí v balíku velmi dobře utěsnit, jinak dojde k poškození. Kdo někdy viděl, jak to vypadá v třídírně zásilek, tak velmi dobře chápe co mám na mysli. Takže mne mrzí, pokud nejste se zásilkou spokojena, ale nechápu proč nás hned takto urážíte a napadáte, aniž byste to řešila přímo s námi. Jak jsem již psal, tak reklamací máme velmi málo a když už nějaká přijde, tak se ji snažíme vždy řešit ke spokojenosti zákazníka a řešíme na naše náklady i reklamace, které by měly jít na vrub dopravce. S pozdravem Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 10 %

    • Žádná.
    • Otřesný eshop, varuji.
    • To, co posílají, snad ani nejsou rostliny.
    • Když reklamujete, udělají z Vás blbce a reklamaci neuznají.
    • Pozor na tento obchod.

    Je škoda, že k hodnocení nemohu přidat fotografie. Ty jsou dostatečným důkazem a potvrzením pravdivosti toho, co budu psát dále. Pokud by někdo chtěl fotografie vidět, mohu na vyžádání poslat. Objednávka, kterou jsem udělala, byla v hodnotě 730,- Kč, z toho 149,- Kč jen poštovné, rostliny byly za 581,- Kč. Poštovné je ve výrazném nepoměru k hodnotě rostlin, ale já chtěla primárně dvě odrůdy šeříků, které nejsou v hobby marketech tak časté. Jedním z šeříků byl Mme Lemoine. K šeříkům jsem ještě přidala 6 ks velkokvětých balzamínek. To, co mně přišlo, mě utvrdilo v tom, že se jedná o nekvalitní, nesolidní eshop, před kterým bych chtěla varovat. Sazenice Mme Lemoine je malé suché dřevo, z něhož vyrůstá jeden pupen. Prodávat takový klacík za 99,- Kč je skutečně nebetyčná drzost. To, co mně Subtropické zahradnictví Kruh poslalo jako sazenice velkokvětých balzamínek, jsou dlouhé, přerostlé stvoly, které připomínají mop či svou ošklivostí a nevzhledností oškubané kuře. OBI, Hornbach a další hobby markety by se styděly něco takového nabízet byť jen ve slevě nebo ve výprodeji. Zboží jsem reklamovala, zaslala jsem fotografie a dostala jsem neuvěřitelnou reakci, kterou celou cituji: "Balzamíny jsou asi nejkřehčí rostliny, které posíláme. Pokud bychom neměli uzavřenou prodejnu, tak bychom je ani poštou neposílali. Podle fotek je vidět, že dopravu přestály bez úhony. Pochopitelně jsme je mohli před expedicí sestřihat, to se pak ale někomu také nelíbí. Šeřík je opadavý keř, který nyní obráží. Některé rostliny jsou ze skleníků, některé z venku, ty raší později. Na dodaných rostlinách tedy nevidím nic evidentně špatného. Pochopitelně ale máte právo zboží vrátit a vrátíme Vám celou zaplacenou částku. Pokud se tak rozhodnete, tak prosím do zásilky napište číslo účtu pro vrácení peněz". Znovu se ptám: Chce někdo poslat fotografie rostlin, na nichž Subtropické zahradnictví Kruh nevidí nic špatného? Já je ještě budu posílat do zahrádkářských časopisů, aby sami odborníci posoudili, jestli se roští, které mně bylo dodáno, dá nazvat jako balzamínky a šeřík. Reklamaci mně zahradnictví neuznalo záměrně, aby nemuselo platit poštovné. Když budu balzamínky a šeřík vracet, poštovné mně vyjde na dalších cca 140,- Kč, celkově bych tedy na poštovném zaplatila téměř 300,- Kč z objednávky ve výši 581,- Kč. Nemá to smysl, což tito vyčůránci moc dobře vědí. Tak to Subtropickému zahradnictví Kruh vracím takto veřejně. Byla bych ráda, kdyby pandemie čínské chřipky odstranila z byznysu obchody a osoby, které jsou ostudou poctivého podnikání. Doufám, že zkrachují.

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, reaguji na toto až neuvěřitelně negativní hodnocení. Bohužel se mi také nedaří sem vložit fotografie. Každý by si mohl udělat úsudek sám a viděl by, že nám ta paní velmi křivdí. Tohle snad ani nemohl napsat normální zákazník. Je to jak anti PR od konkurence -:). Fotky které nám paní poslala ukazují, že rostliny jsou v pořádku a odpovídají ceně i vegetačnímu období. Na to jak jsou balzamíny křehké, dokonce přežily cestu bez nějaké větší újmy. Tyto rostliny normálně ani poštou nezasíláme, ale vzhledem k tomu, že máme momentálně uzavřenu kamennou prodejnu, tak jsme je pustili i na e-shop. Poslali jsme jich několik set a nebyla jediná stížnost. Zákaznici jsme pochopitelně nabídli, že může zásilku vrátit a vrátíme ji celou zaplacenou částku včetně poštovného. To že tuto možnost nevyužila a místo toho nás takto napadá, bohužel nemůžeme ovlivnit. Naštěstí máme velké množství spokojených zákazníků a jejich počet velmi rychle roste. Nezbývá mi než paní doporučit, aby si rostliny opravdu příště nakoupila v nějakém supermarketu. Každý zklamaný zákazník nás mrzí, ale v tomto případě bude asi opravdu lepší, pokud svoje negativní naladění bude šířit někde jinde. My jsme se k ní v naší komunikaci snažili chovat slušně a její "problém" vyřešit. Odezva z její strany ale byla opravdu neadekvátní. Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 100 %

    • Dobrý den, reaguji na předchozí recenzi. Stromky takto zasíláme mnoho let. Kořeny jsou baleny v igelitovém pytli. Nemohou tak být vyschlé. Po namočení do vody není s ujmutím sebemenší problém. Vrací se nám nevyzvednuté zásilky třeba po 14 dnech a většina stromků i tak přežije. Ohledně sadby jahod: I v názvu zboží a i na dalších místech je několikrát uvedeno, že se jedná o frigo sadbu, to znamená prostokořenné sazenice bez listí. Prodáváme jich obrovské množství a je to nejlepší typ sadby. S pozdravem Pavel Beran, majitel. Subtropické zahradnictví Kruh
  • 10 %

    • Zadna
    • Stare jahody, stromky vyschle

    Recenze vetsinou nepisu, ale toto mi opravdu nedalo. Objednavka: 3 ovocne stromky, jahody, vinna reva. Stromky hezke, nicmene zabalene bez cehokoliv co by drzelo vlhkost, takze prisly vyschle. Namocila jsem je na 24h do sudu ale i tak je to na nich poznat. Jahody namisto novych sazenicek v platu prisly umyte a stocene do igelitoveho sacku po 12, samozrejme bez hliny. Navic podle stavu korenu stare a bez zdraveho srdicka. Katastrofa, zahradnictvi zjevne setri na postovnem. Objednavala jsem od flose a od puvodnikere.cz a kvalita nesrovnatelna. Doporucuji se okruhem vyhnout.

  • 100 %

    Dnes jsem obdržel zásilku objednané Vinné révi. Perfektně zabalené, ošetřené. Maximální spokojenost. Teď jen počkat na lepší počasí a bude se sázet.
    Děkuji a přeji plno spokojených zákazníků. Děláte svou práci dobře.

  • 100 %

    • Velký výběr
    • Rychlost dodání
    • Zdravé rostliny
    • Ceny
    • Perfektně zabalené zásilky

    V Zahradnictví Kruh jsem nakupovala již po několikáté. Rostliny vždy přišly krásné a zdravé, zalité aby neproschly kořeny při přepravě, perfektně zabalené. Za mě spokojenost na 100%.

  • 100 %

    • rychlé dodání
    • dobře zabalená zásilka

    Velmi pěkné rostliny, zásilka dobře zabalena. Naprostá spokojenost.

  • 90 %

    • Rychle dodání, perfektně zabalená zásilka.

    Ještě nikdy jsem ze žádného zahradnictví nedostala tak kvalitně zabalenou zásilku. Přestože jsem nakoupila prostokořené růže, každá měla kořeny obalené zeminou. Rostliny vypadají velmi zdravě, už se těším na příští léto, až pokvetou.

  • 100 %

    Drobná chyba v doručené zásilce, byla obratem vyřešena novou zásilkou zdarma.

  • 100 %

    • bohatý výběr a myslím že dost slušné ceny

    Objednávala jsem si 2x rostliny přes e-shop a doručení bylo bez problémů, precizně zabaleno, popsáno a v balíčku byl i barevný katalog a knížečka s návody na pěstování. Maliny i jahody mi dokonce již plodí. Rozhodně doporučuji. Z toho co jsem vyzkoušela je to nejsolidnější e-shop.

  • 10 %

    • Nechtějí řešit reklamaci na rozdíl od jiných internetových obchodů

    Objednával jsem v tomto obchodě již několikrát, pokaždé jsem něco reklamoval, protože buď nedošla zásilka celá nebo rostliny či stromy nevyrostly. Pokaždé reklamaci uznali. Loni na podzim jsem objednával 4 stromky. 2 se vůbec neujali. Paní, která reklamaci vyřizovala tvrdila, že reklamaci z loňského roku nemohou uznat. Stromky dorazily na konci října, nevím tedy, jak bych je měl v té době reklamovat. Za mě tedy palec dolů a rozhodně nedoporučuji.
    Honza