Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Výhoda žádná.

    Objednány tři sazenice. Jedna se možná podaří zachránit. Dvě úplně uschlé. Všechny na první pohled v tragickém stavu. Hrůza. Neobjednávejte. Objednávala jsem i jinde ty samé odrůdy a dorazily nádherné, zdravé. Tady nikdy víc.

  • 100 %

    • Velký výběr, skvělé ceny, rostliny ve velmi dobrém stavu, informovaní a ochotní zaměstnanci.

    Letos jsme poprvé navštívili toto zahradnictví a byli velmi příjemně překvapení. Určitě návštěvu zopakujeme, přesto, že to máme z Prahy trochu z ruky. Za nás vřele doporučujeme.
    Vávrová

  • 100 %

    • Vše vždy v pořádku.

    Jeden z velmi kvalitních internetových zahradnictví.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • 10 %

    • Nic není.
    • Po 4 týdnech mi přišlo zboží.Jahodníky v totálně dezolátním stavu že nemám chuť je sadit,nechápu jak za tohle může někdo chtít peníze.Doporučuji neobjednávat rostliny když si je nemůžete vybrat,to byla moje velká chyba!!!!

    Už nikdy víc.

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste se nepodepsal, tak nemohu v systému vyhledat konkrétní údaje o obsahu zásilky, době kdy byla na cestě atd. Obecně ale platí, že pokud by byla zásilka špatná, tak ji můžete vrátit a vrátíme Vám plnou zaplacenou cenu včetně poštovného. uděláme to i v případě, že není vina na naší straně, ale na straně pošty. Reklamace vůči poště totiž není vůbec jednoduchá a tak tomu nechceme naše zákazníky vystavovat. Ono těch případů není moc a když už se něco takového stane, tak to vyřídíme ke spokojenosti zákazníka. Nevím tedy, proč jste se neobrátil přímo na nás. Určitě bychom našli pro Vás přijatelné řešení. Expedujeme nyní tisíce zásilek týdně a chyba se může stát. Vždy se ale snažíme ji vyřešit ke spokojenosti zákazníka. Pokud tedy chcete tuto věc řešit, tak se ozvěte přímo nám do zahradnictví. S pozdravem Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 50 %

    • velký výběr
    • rozumné ceny
    • bezproblémová komunikace pokud jde o objednávání a informace
    • katalogy , návody
    • Nedostatečná kontrola zasílaných rostlin
    • vyhýbavé reakce při upozornění na vadnou zásilku

    Po výborných zkušenostech z osobních nákupů nakonec velké zklamání při zásilce.
    Z dvanácti objednaných rostlin byla jen jedna vadná. Jednalo se však o sloupcovitou meruňku, která měla zaschlý (až snad na dva pupeny) téměř celý loňský terminální výhon, zřejmě v důsledku nějaké choroby. To považuji za značný defekt. Stromek jsem vyfotografoval vyznačil místo poškození a požádal o vyjádření. Dostalo se mi odpovědi, že poškození není na fotografii patrné, nechť poškozenou část, je-li skutečně poškozena, odstřihnu, a kdyby se stromek neujal bude mi později reklamace uznána. Názor ať si udělá každý sám.
    Osobní odběr v zahradnictví doporučuji.
    V případě zásilky se zřejmě jedná o loterii, zda ten kdo zásilku vyřizuje, zasílané rostliny prohlédne a poškozené vyřadí či nikoli.

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, reaguji na tuto recenzi. Zákazníkovi bylo nabídnuto, že pokud se mu stromek neujme, tak mu bude uznána reklamace i později. Z fotografií to opravdu nebylo zřetelně poznat. Vzhledem k tomu, že tento druh je již vyprodán, tak ani nebyla jiná možnost řešení tohoto případu. Pokud se stromek neujme, tak to budeme řešit případně vrácením peněz. Další možností bylo požadovat zaslání stromku nazpět, ale to mi přišlo jako zbytečné zatěžování zákazníka dalším úkonem a navíc by se muselo platit další poštovné. Věřím, že stromek bez problémů poroste a pokud ne, tak rozhodně budeme reklamaci řešit.
    Pavel Beran. Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 20 %

    • KoupiljsemrévuružovoustolníbezsemenouJupiterpo4echletechmámhroznovelikostimaleborúvkyplnesemensouhlasipouzebarvapripadamitojakopodnož

    Užvimkdenanakupovat

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, Jupiter má dost velké plody a tak je opravdu možné, že Vám zaplodila podnož na kterou se réva roubuje. Pokud vyrazil výhon z pod roubu a nebyl odstraněn, tak postupně utlačil ten roub a roste Vám tak podnož. Tomu odpovídá i doba za kterou zaplodila. Roubované sazenice totiž většinou již druhým rokem plodí. Můžete nám zaslat e-mailem fotky rostliny a podíváme se na to. Jinak je to úplně stejné jako u ovocných stromků. Tam také mohou podnože podrůstat a pokud se neodstraní, tak stromek uhyne a roste jen podnož. S pozdravem Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 100 %

    • Výborná komunikace

    Velmi rychlá a bezproblémová reklamace maliníku, který se neujal. Zaslání nové rostliny během jednoho týdne.

  • 100 %

    • široká nabídka zajímavých rostlin
    • dobrá komunikace s e-shopem
    • snad jen to že některé rostliny mají jen na osobní odběr

    Na tomto e-shopu sem nakoupila kvůli tomu že mají tradici a oproti ostatním zahradnictvím jsou poměrně spolehliví. Všechny obědnávky mi zatím přišly v pořádku.

  • 10 %

    • - Nic
    • - I v potvrzení objednávky píšou, že bude zboží doručeno do dvou až třech týdnů. Právě je to třetí týden od objednávky a stále nic. Volám tedy do obchodu a odpověď je, že bude zboží dodané nejdříve až příští týden. Ptám se jestli něco chybí. Prý ne, jen mají tolik objednávek, že to dříve nestíhají expedovat. Potom zde čtu, že některé objednávky mají vyřízené za tři dny...
    • Paní co tam zvedá telefon, je splachovací a řekne Vám, že se omlouvá. K čemu je ale omluva, když Vám zkazí celou sezónu?
    • - Smutné je, že jsem objednal na základě reklamy v časopisu Zahrádkář. Pošlu tam doporučení, ohledně další spolupráce.
    • - Ztráta času, kterého zahrádkář na jaře moc nemá.

    - Nakupujte jinde.

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, reaguji na Vaše velmi negativní hodnocení. Přestože v jarním období expedujeme cca 1500 zásilek týdně, tak se letos vzhledem k rekordnímu množství objednávek mohla v určitém období prodloužit dodací lhůta standardních zásilek na 4 týdny. Týkalo se to ale pouze několika set objednávek, Pokud byla v tomto období některá objednávka vyřízena za tři dny, tak to byla zásilka s ovocnými stromky. Ty se balí v jiné hale a vzhledem k tomu, že těchto objednávek bylo méně tak tam i dodací lhůta byla kratší. Bohužel technicky není možné (a nedovede to žádný e-shop s rostlinami) vyexpedovat všechny objednávky během 1-2 týdnů. Vzhledem k tomu, že v příspěvku není Vaše jméno a tak to nemohu konkrétně prověřit. Omlouvám se za tedy za zpoždění v dodávce. Bohužel jste objednal zrovna v době největšího náporu. Po polovině května se nám již dodací doba zkrátí na maximálně 10 dní. Rostliny nejsou standardní zboží , které vezmete z regálu a šoupnete do krabice a tak i když bychom to chtěli dělat způsobem, že "dnes objednáte a zítra obdržíte" tak to v tomto případě nejde. Děkuji za pochopení. Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 90 %

    • rychlost vyřízení objednávky, kvalita rostlin, rady pro pěstitele

    objednala jsem si ovocné stromky s obavami v jakém stavu je pošta doručí, ale byla jsem mile překvapená. Stromky přišly třetí den po objednání, vzrostlé, nepoškozené, kvalitně zabalené s vlhkým kořenovým balem. Jsem spokojená, doporučuji. Jen nebyly k mání některé odrůdy z nabídky.

  • 10 %

    • nějaké plus pro tento obchod,vůbec,ani náznakem.
    • vše, co špatný obchod provozuje.

    běs a hrůza.jednoznačně jeden z nejhorších internetových obchodů za poslední roky.
    ale moje blbost.měl jsem si napřed o nich přečíst jaké zde májí hodnocení.
    no,hold pro příště.původně jsem sem něchtěl hodnocení ani psát,ale byl jsem nasranej,že jsem musel.aspon pro další potenciální kupující .
    na je jich stránkách jsem si objednal 2 rostliny,které byly v prodeji.zaplatil jsem předem(což byla má chyba)a chtěl zásilku poslat na slovensko jako dárek.tak prí že ano.1 email že dostali zaplaceno,další, že rostlinu nemají a odešlou za týdem.měl jsem pocit že se bavím s malým dítětem,protože jsem chtěl vědět zada to doopravdy odešlou na slovensko.to mi potvrdili až ne 4 emailu,s tím že zaásilka dojde v termínu od 29,3.do 1.4.
    a víte co mi dnes napsali?že to zapoměli odeslat.takže k 18.3.kdy jsem provedl platbu vlasně nic naní.a po tom co zde v hodnocení kupujících ču,v jakém stavu rostliny odesílají,a v jakém stavu je dostanou,tak počítám že na slovensko dojde už jem suchá hlína.

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, narazil jsem nyní na Váš příspěvek. Bohužel nepíšete jméno, ale vzhledem k tomu, že se jednalo o trochu nestandardní případ, tak si na to kolegyně vzpomněla. Máte pravdu, že Ve vašem případě došlo k problémům s vyřízením zásilky, za což se omlouvám. Jednalo se ale objednávku, kterou tímto způsobem standardně neděláme. Kolegyně, která objednávky vyřizuje se Vám snažila vyhovět i přesto, že to tak normálně neděláme. Pro vysvětlení: máme český e-shop pro ČR. Pak máme slovenský e-shop pro SR. Pokud by jste si udělal objednávku v nich, tak by bylo vše pravděpodobně bez problémů. Vy jste si ale objednal zřejmě e-mailem s tím, že to zaplatíte předem ale chcete to poslat na Slovensko. Přitom ve slovenském eshopu jste si to mohl objednat a zaplatit kartou. Tam to ale stojí trochu více a je tam určitá hranice pro minimální hodnotu objednávky. Snažili jsme se Vám ale vyhovět. Problém ale byl, že to pak nešlo ani do české ani do slovenské expedice. Když se pak zásilka individuálně připravila, tak ji přepravce na Slovensko nenaložil, protože byla mezi českými zásilkami. a tak jsme ji pak balili znova Takže snaha vyjít Vám vstříc se nám moc nevyplatila. Omlouvám se tedy ještě jednou za pochybení, ke kterému by ale v případě normálního způsobu objednání nedošlo. Děkuji za pochopení. Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 100 %

    • Ja jsem s tímto zahradnictvím spokojený v tom, že jsou velice ochotní.
    • Taky se mi stalo, že některé rostliny po několika dnech uhynuly, ale podle mě to bylo tím, že přišly vysypané. Co se týče balení je to děs a přitom stačí jen lepící páska místo trapného uzlíku na sáčku.

    Spokojen, prostě nedostatky se najdou všude a nic nebrání v tom, aby si rostlinky každy vyzvedl osobně.

  • 100 %

    • Velká spokojenost za mě jen doporučuji. Ochota kvalita a krásně zabalené zboží.
    • nic nemám.

    Objednal jsem si nať kotvičníku a rostlinky. Rostlinky prý neposílají ale umluvil jsem je na svojí zodpovědnost. Balíček přišel a vše velmi precizně zabalené rostlinky všechny v naprostém pořádku můžu jen doporučit V.Suchý.

  • 10 %

    • Nic
    • velmi malé rostliny a sazenice
    • špatně baleno
    • poškozené rostliny

    Jednoznačně nedoporučuji. Přišly mi velmi malé rostliny. Z těch 10 rostlin 3 chcíply hned po dodání. U dalších to vypadá, že odejdou teď. Z toho všeho je vidět, že zahradnictví je nekvalitní a je zaměřeno na honbu za penězi. Již si od nich nikdy nic neobjednám.

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, narazil jsem nyní na Vaše negativní hodnocení. Upřímně řečeno jsem to dosud moc nesledoval, ale jak to nyní pročítám, tak mám pocit, že pozitivní reakce píší zákazníci nám (a je jich opravdu hodně) a negativní napíší rovnou sem. Pokud byla zásilka tak špatná, jak píšete, tak jste ji měl poslat nazpátek a vrátili bychom Vám peníze. V expedici mají za úkol vyřizovat zásilky tak, aby byl zákazník spokojený. Vzhledem k tomu, že máme v nabídce více než 1000 položek, tak se pochopitelně může stát, že všechny rostliny najednou nejsou v ideální velikosti, ale zásilka by neměla být odbavena tak aby zákazník byl zklamán. V dnešní době je možné zásilky vracet i bez udání důvodu a eshop musí vrátit celou zaplacenou částku. I když ročně expedujeme desetitisíce zásilek tak se nám to stává opravdu vyjímečně. Pokud bych po vrácení zásilky viděl, že byla opravdu nekvalitně odbavena, tak bych Vám vrátil nejen celou zaplacenou částku, ale i poštovné za cestu zpět. I když se nám každoročně zvyšuje počet objednávek, tak nám záleží na tom, aby zákazníci byli spokojení. Vzhledem k tomu, že hodně lidí objednává opakovaně, tak to asi úplně špatně neděláme. Pokud se ve Vašem případě opravdu jednalo o naše pochybení, tak se omlouvám, ale mohl jste to řešit s námi a určitě bychom našli přijatelné řešení. Děkuji za pochopení. Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 50 %

    • dobrý výběr sortimentu
    • rychlé dodání
    • pečlivě zabaleno
    • komunikace
    • velice slabé sazenice
    • ibišky byly jen zakořeněné proutky (styděla bych se zasílat)
    • jedna rostlina uhynulá
    • u jedné rostli čekám, zda uhyne nebo ne

    Komerční zahradnictví, které už "jede" na kvantitu a né na kvalitu. Osobně už přes něj objednávat nebudu. Obchod spíše nedoporučuji, znám podstatně lepší. Zkoušela jsem objednat i u méně známých zahradnictví, a tam je kvalita opravdu úplně někde jinde.

    Reakce obchodu Subtropické zahradnictví KRUH

    Dobrý den, vzhledem k tomu, že jsem na toto hodnocení narazil až nyní, tak připojuji pouze krátkou reakci. Mrzí mne pokud jste nebyla spokojena. Ono bohužel v dubnu je většina rostlin ještě ve vegetačním klidu a nejsou tedy obrostlé. Je jasné, že některé rostliny v tuto dobu nevypadají pěkně. Raději bychom všechny zásilky posílali po půlce května, ale to bohužel není možné. Pokud byl s rostlinami nějaký problém, tak jste se nám mohla ozvat a určitě bychom to nějak vyřešili k Vaší spokojenosti. Pavel Beran, Subtropické zahradnictví Kruh.

  • 50 %

    • velíký výber
    • krásné borůvky
    • vše zakořeněno
    • dlouhá doba dodání
    • jahody špatně zabaleny
    • dloůhá doba dodání

    obchot je dobrý ale jahody byly zabaleny v sáčcích byli zchnílé, jahody převislé měli každý svůj květináč převislé doporučuji.velíky nákup nedoporučuji neumí to zabalit.

  • 50 %

    • Celkem velký sortiment...
    • Dlouhá doba dodání

    Jestli je to ZZOJA, NA ZAZVORCE nebo KRUH všechyn rostliny jsou miniaturní a některé nejsou ani pořádně zakořeněné!

  • 50 %

    • Velký výběr zajímavých rostlin
    • - velmi špatně zabalené - rostliny byly naležato a ve velké vrstvě
    • - 7 rostlin uhynulo
    • - velmi malé sazernice

    Už bych si v tomto obchodě bohužel nenakoupila. Koupila jsem si 36 rostlin a 7 rostlin do pár dní uhynulo. Rostliny byly všechny naležato na sobě jako by se jednalo o mouku. Na listech jedné rostliny ležel další květináč a to celkem v asi pěti vrstvách. Nejdražší rosliny úplně vespod. Některé rostliny byly z toho křivé.

    Když jsem koupila jen 5 rostlin, tak to bylo v pořádku, ale většího množství bych se bála, protože je dobře balit neumí. Mohu to porovnat s konkurencí, kde jsem si objednala vzrostlejší rostliny a každá byla zabalená zvlášť a každý květináč měl okolo sebe krabici, aby se nepohnul. U nich po přepravě neupadl ani lístek.

    Naštěstí reklamaci uznali a za uhynulé rostliny mi vrátili peníze.

  • 100 %

    • Aktuální nabídka na internetových stránkách
    • Dobrá komunikace s obchodem
    • Kvalitně zabalené rostlinky (dorazily prakticky bez poškození)
    • Poslané rostlinky v dobrém stavu a zalité
    • Dodržená doba dodání (do 14 dnů)
    • Vynikající komunikace se zahradnictví ohledně rad a problémů kolem rostlinek
    • Vyřízení objednávky nějakou dobu trvá

    U zahradnictví jsem si objednal banánovník, 2x čajovník, pravou vanilku, verbenu citronovou a kanadskou borůvku. Všechny rostlinky dorazily v pořádku (jen banánovník měl jeden lístek přelomený), rostlinky byly zabaleny v papíru, květináče ještě navíc v igelitových sáčcích, aby se z nich nevysypala hlína a krabice dovystlána papírem, aby rostliny převozem netrpěly.
    Ke všem rostlinám došel v krabici i pěstební manuál, který je dostupný také na internetových stránkách. Všechny rostliny jsou po přesazení do vhodných zemin v pořádku a vanilka i verbena už dokonce hned během jednoho dne o něco poporostly.
    Za mě mohu zahradnictví jedině doporučit. Pokud si někdo chce ale být jistý tím, co kupuje a má raději možnost výběru, vždy je u zboží tohoto charakteru lepší navštívit kamennou prodejnu zahradnictví a nechat si v ní i třeba poradit.