Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den,
    to je tak, když balík odešlete kompletní ještě ten den co přišla objednávka a on se Vám za 14 dní vrátí.
    Co probíhalo mezi službou DPD a majitelem zásilky opravdu nevíme, protože vůbec nikdo nevolal.
    No nic spokojených zákazníků je daleko více :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zásilka byla neúplná
    • Sazečka VŠETANA byla z části plesnivá

    Příště budu nakupovat u jiného dodavatele

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den,
    co se týče neúplné zásilky, tak vždy zákazníkovi voláne jestli počká na zboží a nebo máme zásilku poslat bez daného zboží.
    Sazečka je letitý problém. Vždy se někdo najde komu to nebude vyhovovat :)
    Vždy je lepší nám zavolat a domluvit se.
    Děkuji Pavlík

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Změna doručovací adresy bez mého souhlasu.

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den,
    budu zítra zjišťovat co se stalo.
    Objednávka byla vytvořena 1.1.2024.
    Do 11.1.2024 byla na naší provozovně inventura. Vše bylo na našich stránkách vyznačeno.
    Jsou to jediné dny, kdy máme v celém roce zavřeno.
    Nikomu nikdy neměníme adresu bez jeho svolení !!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dali mi rozbíti květináč

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den,
    myslím, že tato recenze je opravdu hloupá. Naše společnost se vždy smaží, aby zákazník byl maximálně spokojen.
    Nikdy bychom nedali rozbitý květináč do balíku !!!!!
    Paní měla květináč reklamovat a zdarma by jí byl poslán nový.
    Za dopravce nemohu ručit.
    Pavlík Robert

  • Nedoporučuje obchod

    Nemám co hodnotit objednala jsem před 12dny a pořád nic nepřišlo

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den,
    jako každý rok máme vždy prvních deset dnů inventuru.
    Vše je vždy napsáno na našich stránkách.
    S pozdravem Robert Pavlík

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Na zboží jsem čekala několik dní, i přes to, že jsem byla několikrát ujištěna, že bude zboží odesláno ihned. Zboží bylo zabaleno velmi nekvalitně, půlka byla vylitá, suché hnojivo jsem musela rovnou vyhodit, protože bylo promočené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    e-shop funguje jen do okruhu 40km?!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    až po několika dnech po mé tel .mi řekly že už to jdou připravovat

  • Nedoporučuje obchod

    prodávají co nemají ...

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • nektera baleni seminek salatu maji expiraci za 3 mesice po obdrzeni - v prosinci, zacinaji se vysevat az v lednu a unoru a tedy po expiraci
    • par pytlicku seminek by bylo mozno zaslat misto za 115Kc postovneho s PPL za polovinu s Ceskou postou
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží označené skladem nebylo skladem. Nikdo mi nedal vědět, že nebude. Musela jsem sama obchod kontaktovat a řešit problém nedodaného zboží. Část objednávky jsem musela zrušit.Aktualizace, co je a není skladem chybí.

    Není jasné, zda je zboží skladem či není a nikdo z obchodu nená vědět.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Příznivé ceny, široký sortiment, bezproblémové parkování a nakládka.
    • nenašel jsem zatím žádné.

    Doporučuji, velmi ochotný personál vč. majitele, zboží bylo při mém příjezdu již připraveno a vše mi ochotně naložili do auta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • žádné výhody nevidím
    • jednoznačně klame spotřebitele

    tento obchod vám zašle zcela něco jiného než si objednáte.to se dnes již vidí zřídka

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den,
    je mi líto, že máte s naším obchodem takovou negativní zkušenost. Pokud máte zboží nepoužité, tak je zde vždy možnost zboží vrátit. Klidně mě kontaktujte na emailu [email protected].
    Přeji Vám příjemný den
    Pavlíková

  • Nedoporučuje obchod

    Objednal jsem si zboží, a nikdo z obchodu se neozval, že např. není zboží na skladě. Prostě se vůbec neozvali, což je mi líto. Zboží jsem si objednal u jiné firmy, kde bylo vše v pořádku.

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den, je mi líto, že s naším obchodem máte tuto zkušenost. Není to náš standard. Obvykle reagujeme celkem rychle. Snad se nám v budoucnu podaří zajistit lepší službu. Přeji hezký den

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vůbec jsem nevěděla kdy zboží přivezou, jelikož ani obchod, ani dopravce neposlali žádné info o dni dodání a tudíž se stalo to, že nikdo nebyl doma, telefon v práci nesmím přijímat
    a zboží putovalo dál s dopravcem. Opravdu super...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za 7 dní od zaslání a potvrzení objednávky se obchod vůbec neozval, neomluvil ani nekomunikoval.
    Zboží jsem objednal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    • Totální neinformovanost, zboží jsem objednal, mail o objednávce dorazil a potom už nic, zboží stále nemám, dovolat se do tohoto obchodu je zázrak. Mobilní číslo je zrušené a pevnou linku nikdo nebere. Hrůza

    První a pravděpodobně i poslední můj nákup, zboží objednáte a nic nedorazí

  • Nedoporučuje obchod

    • Zatím jsem nedostal
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • celkem široký sortiment
    • objednávkový systém a komunikace

    objednáno bylo, ale dosud nepřišlo potvrzení o vyzvednutí

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nekompletní dodávka.
    • Chybělo fakturované zboží.