Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • výběr zboží
    • nevím, nic mi zatím nedorazilo

    Zboží jsem objednala před deseti dny, došlo mi zatím pouze do mailu potvrzení objednávky, na můj emailový dotaz ohledně dodání nebylo dosud odpovězeno. Toto byl můj první a asi i poslední nákup v tomhle obchodě.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Dobré ceny.
    • Zboží mě dorazilo místo dodací adresy na adresu fakturační, což mi způsobilo zbytečné komplikace. Na email, proč k tomu došlo, mě samozřejmě nikdo neodpověděl.

    Špatná komunikace ze strany obchodu. Eshop mě neinformoval, že byla zásilka expedována a bude na druhý den doručována.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nevím
    • délka dodací lhůty, nekomunikace se zákazníkem

    Po 14ti dnech mlčení obchodu o stavu mé zakázky, jsem se dovolal do velkoskladu, kde mi po vyhledání mé objednávky sdělili, že je připravena, a že si jí můžu v pátek po 18hod vyzvednout. A to jsem s nimi mluvil v pondělí. Tudíž absolutní nestíhačka,jarní nápor je na firmu asi moc velká zátěž.

  • Nedoporučuje obchod

    • zatím nedodali zboží dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • It was cheap.
    • Not far from home.
    • The item was old and did not suitable to use.

    It was cheap.
    Not far from home.
    The item was old and did not suitable to use.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem objednala a stále čekám 14 dní na zaslání údajů k platbě a na fakturu, nepřišla žádná reakce z obchodu, zboží tímpádem stále nedorazilo!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ihned po objednání došel potvrzovací email na 1, jenže nedorazil další email s fakturou a číslem pro bankovní převod, takže zboží jsem nakonec koupila jinde, škoda :(

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboži ne dorazal zaplatil jsem předvodem. nevím proč

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Dobrý den, zboží Vám ještě nedorazilo, protože jste špatně uvedl variabilní symbol/tedy číslo faktury. Nyní jsem již Vaši platbu dohledala. Příště ihned volejte, určitě se domluvíme a rozhodně to vyřešíme rychleji. Přeji krásný den Pavlíková

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • velkou slabinou je osobní odběr v Praze. Toto probíhá opravdu velice nestandardním způsobem, pro zákazníka velmi nepříjemným a myslím, že obdobné pocity mají i ti, kteří to zboží zákazníkům vydávají a navíc to ani nezkouší skrývat. Zboží jsem zde odebíral 2x v rozmezí 12ti měsíců a vždy to bylo stejné.

    Doporučuji nevolit osobní odběr v Praze.

    Reakce obchodu Zahrádkářské potřeby Pavlík

    Velmi děkuji za tuto Vaši reakci. Měla jsem toto podezření již delší dobu a díky Vaší reakci se mi to potvrdilo. Budu se snažit situaci vyřešit tak, aby nedocházelo k podobným nepříjemným zkušenostem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod nedoporučuji.Důvod je v zaslání jiného zboží(misek),než bylo objednáno (dle zobrazení na webu)a jedna miska byla rozbitá.