-
- Odběr zboží ve skladu na Černém mostě opravdu zážitek ,1.5 hodiny čekat na jednu věc objednanou 6 týdnů opravdu paráda.Sem už nikdy
-
- zajímavé kusy nábytku
- velmi pomalá práce personálu se zbožím - konkrétně když potřebujete něco rozložit, složit přemístit z pobočky na pobočku apod. Tento jednoduchý úkon se protahuje ode dnů do téměř měsíců.
- Nepochopitelně i v dnešní době personál v obchodě s nábytkem neumí nábytek rozložit a bezpečně s ním manipulovat tak, aby nebyl tento poměrně drahý nábytek poškozen. Bez obtíží nám takto předali komodu. Byla poškozená, vruty, které nemohli vyndat prostě vytrhli, utrhli kus nábytku. Rozlámali držení, poškodili dvířka.
- velmi špatná komunikace – každý den telefonát, zda již bude zboží zabaleno do přepravní velikosti. Každý den ujišťování, že zboží již bude. Zboží bylo připraveno zhruba o 7 dní později, než bylo slíbeno. pokud si neberete věc, kterou vidíte a můžete si ji odvézt sami, rozhodně zde nenakupujte. Nákup je zde velmi nemilé překvapení.
- zboží, které je nějaké akci, zlevněné, není možné dohledat na internetu, například postup jeho složení.
-
- Nic
- Lhůta dodání
- Komunikace
- Zboží
- E-shop
- Způsob dodání
- Vadné zboží
Pro mě nejhorší skušenost s e-shopem.
Na zboží, které mělo být dostupné do 1-2 týdnu jsem čekal víc jak měsíc. Ochota kurýra se rovnala nule a ke stavu zboží, které bylo na více místech dolámane se ani nevyjadřuji... -
- E-shop
- Komunikace
- Nepravdivé informace
- Neprofesionální jednání
Objednala jsem si zboží, za 14 dní zboží došlo... Po otevření balíku jsem zjistila že jen půlka (placeno předem převodem). Žádný e-mail nebo informace, že zboží nebylo nebo že jej dopošlou, zkrátka nic. Faktura pouze na hodnotu poloviny věcí... Po dovolání se na linku kdy paní na konci nebyla příliš ochotná ani mluvná mi řekla, že zbytek zboží mi budou posílat následující den. No žádné informace o odeslání balíku následující den nedošla a ani následující 3dny. Napsala jsem tedy dotaz na jejich webu a zároveň napsala na Facebook. Za další 4 dny mi došla odpověď, že zboží bude odesláno během 10 dní.
Zde již opravdu nenakoupím. -
- Na nic jsem nepřišla
- E-shop absolutně šílený při objednávání kdy chtějí telofoní číslo chtějí předvolbu když ji tam dám stejně mě to dal nepustí píše že číslo musí začínat +420 i když už začíná. Strávila jsem nad tím minimálně 2 hodiny zkoušela objednávat přes počítač I přes jiné číslo nic nefunguje. Došla mi trpělivost. Takže I když si něco objednat chceš tak prostě nemůžeš
- Poštovné?je pomalu dražší jak celý produkt
- Takhle vytočená jsem ještě dlouho nebyla
-
- Nevracajú peniaze
2 týždne od storna objednávky, peniaze nemám, na maily nereagujú. Neobjednávajte nič lebo prídete o peniaze tak ako ja
-
- O žádné nevim
Naprosto příšerná zkušenost s (ne) nákupem. Před nedávno jsem navštívil pobočku Lutzu v Letňanech, dříve Kika. Chtěl jsem pohovku na objednávku a prodavač mi nebyl schopný říct, kdy dorazí, prý jestli vůbec. Ale zálohu ve výši 50%bych musel zaplatit. Mnou vybraný zahradní set nebyl skladem,objednat nešel a vyst. kus byl poškozený. V oddělení bytových doplňků jsem čekal 20 minut na prodavačku. Potřeboval jsem sadu nádobí, opět nebyla, prý ať to zkusím na jiné pobočce. Dále si paní postěžovala, jak je strašné pracovat pro tuto firmu, že skoro všichni skončili a zbylí pracovníci nestíhají, což mě jako zákazníka nezajímalo. Dopadlo to tak, že jsem svých 32 tisíc nechal u konkurence a těm s červenou židlí se příště vyhnu velkým obloukem!
-
- Dodání 2 měsíce, místo uvedených 3-4 týdnů.
Objednáno zboží 23.5. Dodání slibují 3-4 týdny. Po 4 týdnech, kdy žádný email o odeslání nedorazil, jsem napsala dotaz na stav objednávky. Odpověď zněla, že je chyba na straně dodavatele a zboží budou mít na skladě na přelomu června/července. Po další urgenci v polovině července, že stále nemám objednané zboží u sebe, se uráčili zboží poslat.
-
- ,,............
- Velký výběr zboží
- Dříve KIKA, dnes sloučeno do Xxxlutz. Doposud nereagovali na náš e-mail s reklamací poškozeného zboží. Opakované opět bez odezvy. Ani několik telefonátů nevedlo k dořešení tohoto problému, naše trpělivost je dovršena a budeme tuhle záležitost nahlašovat ČOI, popř. zahájíme soudní proces. Jejich služby jsou tristní, objednávku nábytku za 42 tisíc Kč jsme od obdrželi až za 3 měsíce, opět po několika urgencích a přitom zboží bylo zaplaceno předem! Výmluvy na coronu, pak na PPL, pak na nějaký zásek ve skladu.... prostě hrůza! Navíc teď reklamujeme poškozenou komodu a opět se nikdo z jejich společnosti neozývá!
- Neskutečná ignorace a drzost!
Dříve KIKA, dnes sloučeno do Xxxlutz. Doposud nereagovali na náš e-mail s reklamací poškozeného zboží. Opakované opět bez odezvy. Ani několik telefonátů nevedlo k dořešení tohoto problému, naše trpělivost je dovršena a budeme tuhle záležitost nahlašovat ČOI, popř. zahájíme soudní proces. Jejich služby jsou tristní, objednávku nábytku za 42 tisíc Kč jsme od obdrželi až za 3 měsíce, opět po několika urgencích a přitom zboží bylo zaplaceno předem! Výmluvy na coronu, pak na PPL, pak na nějaký zásek ve skladu.... prostě hrůza! Navíc teď reklamujeme poškozenou komodu a opět se nikdo z jejich společnosti neozývá!
Neskutečná ignorace a drzost! -
Já jsem asi rekordman, co tady tak čtu :-). Taky jsem recenze bohužel nečetla dopředu. Při objednání sedačky nám na objednávce vyjela čekací lhůta 22 týdnů ( ano, čtete dobře ). Prodavačka nás ujistila, že je to nějaká chyba v systému, že se jim to objevuje u každého zboží a že to určitě bude dřív, ale nedokáže odhadnout kdy. Protože jsme měli na čem sedět a nespěchali, nakonec jsme nad tím mávli rukou. Asi po měsíci jsem tam volala, jestli už vědí a celkem arogantně mě odbyli, že bude podle smlouvy a že se ozvou. Dřív rozhodně nebyla a když se přiblížila dodací lhůta 22 týdnů, přišel jen strohý mail, že se doba protáhne o dalších 20 týdnů ! No, to už jsem nevydržela a objednávku zrušila. Opět žádná komunikace, omluva, nic. Jediné co zafungovalo, že mi peníze byly celkem rychle vráceny.
-
- nic
- nedodržují lhůtu pro vyřízení reklamace
- arogantní jednání
XXXLutz NEBRAT! Lituji, že jsem si u nich cokoliv objednala...Absolutně nedodržují lhůtu pro vyřízení reklamace, po 50 dnech pouze arogantní odpověď pracovníka, že čekají na nový díl. Ani slevu jako kompenzaci za vzniklé potíže neposkytnou...naprosto neprofesionální jednání, ruce pryč od nich!
-
- nejhorší firma, nechápu, jak můžou existovat
Bohužel jsem si také nepřečetl recenze dopředu, respektive nenapadlo mě, že by firma, na kterou běhá všude reklama a je tak velká s obchodními domy mohla takhle nefungovat.
Objednali jsme přes e-shop postel, doba dodání dle informací cca 4 dny. Po 4 dnech se objednávka nikam neposunula a stále byla ve stavu "zpracovává se". Nedalo mi to a zavolal jsem na infolinku, bez výsledku, zkusil jsem ještě párkrát, stále nic. Následně jsem začal googlit recenze a zhrozil se.
Následovali dva dny volání na infolinku, vždy po hodině. Bez výsledku, všichni operátoři jsou zaneprázdněni, pokud chcete spojit, vyčkejte a pak mi to vždy típli.
Napsal jsem tedy email s oficiálním zrušením objednávky dle všech paragrafů. Druhý den na to, přišel email, že potvrzují storno objednávky a zadávají příkaz k vrácení peněz (ano, platil jsem kartou dopředu). Uběhla 14 denní zákonná lhůta a peníze nikde. Píši další eskalaci, prý to prověří. Do toho mi za pár hodin přišel email, že moji objednávku musí zrušit, jelikož mě již 2x urgovali, že je k vyzvednutí a že peníze mi pošlou zpět během 14-30 dní. Na to konto jsem psal další email, že se nejspíše spletli, jelikož objednávku jsem rušil já a lhůta na vrácení peněz již uplynula. Přišla odpověď, že email jsem dostal omylem a že dnes zadávají příkaz k platbě ( ano po 14 dnech). Během pár dnů mi přišel další email, stejný jako ten, který mi poslali omylem.
Dával jsem jim z mé dobré duše čas ještě týden přes limit, naštěstí peníze mi dnes vrátili na účet (po 3 týdnech).
No už nikdy více XXXLutz, na to tata. -
I já jsem si měl přečíst recenze dříve :-( Je to katastrofální neprofesionální firma. Objednávku jsem zaplatil online kartou a měla být do 5 dní na skladě. Je to již měsíc, 3x jsem je urgoval a doposud ŽÁDNÁ REAKCE, prostě nekomunikují.
Zkoušel jsem volat na tu jejich linku (které je uvedena v email) a jen se ozvalo, že budu spojen a pak už to jen vyzvánělo (po pár minutách jsem to vzdal).
Napsal jsem oficiální stížnost a požaduji okamžitě vrácení peněz.
VYVARUJTE SE TÉTO "FIRMĚ"!!! -
Strašný nedoporucuju nikomu komunikace hrozná nereagují na email a telefon nikdo nezveda pracuje za ne automat postel nám poškodili pri přepravě a po 2mesicich zatím žádná řešení ještě chvíli a vše budu řešit přes COI neskutečný hlavně že chtějí platbu za vše předem
-
- ZADNA
- Naprosto nezkontaktovatelni
- Zadna komunikace
- Protivny personal na pobockach
Chteli jsme si v kamennem obchode koupit postel,nebyla na sklade a tak jsme byli odkazani na eshop.
Postel jsme zaplatili a do 1-2 tydnu mela byt postel dorucena. Po 2 tydnech nulive komunikace jsme se zacali snazit dovolat na zakaznicky servis abychom se dozvedeli kdy nam teda postel privezou.
A tady to zacalo. 5 dni jsme se nemohli nikam dovolat. Volali jsme asi na 4 ruzna cisla, vzdy nas odpojili po nekolika min cekani. Rozhodli jsme se jit proto na pobocku. Ti pry nejsou eshop a nemuzou nam pomoct. Takze XXXLutz ma stale nase penize, postel nikde (a na zemi dyl uz spat nehodlam), nedaji se nijak zkontaktovat. Jsou to PODVODNICI! Jsem sokovana, ze tato spolecnost jeste funguje s takovymto pristupem a ze to jeste nebylo zmedializovano. NIKDY VIC, nejhorsi firma co existuje. Lituju toho, ze jsem si neprecetla recenze pred zakoupenim, a evidentne je nas tu stovky s podobnou zkusenosti. -
- Zboží je nakonec celkem hezké, ale poníčené.
- Nedodrželi dobu dodání
- POŠKOZENÉ!!
- Roztrhlá krabice, ve které zboží přišlo
- Špatně zabalené
PROSÍM VŠECHNY, neobjednávejte z eshopu!! Naprosto příšerné. Zboží mělo přijít už před měsícem, nakonec přišlo až dnes. Otevřu krabici, která byla mimochodem poníčená a otevřená. Zboží naprosto špatně zabalené!! Hlavní roh desky stolu naprosto poníčen a byl prasklý !
Zboží reklamovat nebudu, protože když jsem tady četla ty recenze tak mám strach, že peníze ani nevrátí. Budu ho muset nechat na svoje náklady zpravit, takže skvělé.. Ponaučení, že už odsud nebudu nikdy objednávat -
- Žádná
- Žádná komunikace
- Komunikace
Koupil jsem postel 2ks boxspring rozměr 120/200 ,zaplatil jsem dopravu z Praha Stodůlky do Plzně. Přivezli pátý den, do výtahu se jim to nevešlo a výnos do 4.patra byl určitě náročný. Cestou poškodili jednu z postelí. Na poškození se přišlo až při rozbalování, proto nebyla dopravci vznesená výhrada. To byl také první dotaz p. Bartošové po podání reklamace, jestli jsme u dopravce vznesli výhradu. Na odstoupení od smlouvy je pozdě, protože běží reklamační lhůta. Tři dny jsme se na linku 230210800 nemohli dovolat. Xxxhnus nikdo více.
Šéfka reklamačního p. Bartošová tel. číslo na její mobil 731689279.
Hodně sil a nervů vám všem. -
- Nulová komunikace
- Nedodržení termínu dodání
NEBJEDNÁVEJTE Z E-SHOPU!!!
Absolutní nulová komunikace, jediný způsob, kde relativně reagují je Facebook, jinak přes tel. není možný se s nimi spojit. Ani vesnu by mi nenapadlo jak si může takový gigant jako XXXLutz dovolit naprosto neseriózní dodávání zboží. Ve smlouvě máte uvedenou lhůtu dodání 2-3 týdny. Mně přišla objednávka po 3 měsících, kdy už jsem je začal urgovat, kdy mi objednávku pošlou. Už nikdy víc. Dejte si pozor a radši si zajeďte na prodejnu než tohle. -
Zboží nebylo na skladě, a naskladnění trvalo více než 6 týdnů. Po měsíci od objednání jsme se snažili dovolat na e-shop, nikdo to nebral, takže jsme volali na jakési poradenství, kde nám to tedy konečně zvedli. Tam byl pan poradce velice ochotný a pomohl jak mohl. Jiné telefonáty jinde nebrali a e-maily zodpovídali po několika dnech. Po naskladnění trvalo další 2 týdny než zboží bylo doručeno a hned po rozbalení jsme zjistili, že knihovna má prasklé bočnice. Zboží je navíc trochu upatlané, nevíme od čeho. Reklamovat nic nebudeme, stálo to pětikilo a to nestojí za naše nervy s několikaměsíční reklamací.
-
- Nulová komunikace
- Klamavé doby doručení zboží
- Nemožnost se dovolat na infolinku
- Jedním slovem KATASTROFA
Jako mnoho zde dalších - objednana (a zaplacena) postel (neděle) a že přijde do 14 dnu. Druhý týden ve čtvrtek odpoledne se pořád nic nedělo - objednávka ve zpracování, tak jsem si přečetla recenze a ZHROZILA jsem se, odkud jsem si to objednala.
No nic. Zavolala jsem na infolinku, přirozeně mi nikdo telefon nevzal. Psala jsem na facebook, kde mi napsali, že dají vědět příslušnemu oddělení. Ok. Čekala jsem 24 hod. Žádná zpráva. Tak jsem psala znova na facebook, kdy jsem si servítky už nebrala.
Další den mi přišel email, že postel bude až za 2 !!! Měsíce. Tak mi nezbývalo než stornovat objednávku (ne, nebudu spát 2 měsíce na zemi). Peníze mi vrátili do 14 dní. Tím je pro mě veškerá spolupráce s XXX lutz ukončena.