-
- Z Číny tovar príde skôr
- Na fotkách pekný nábytok
- Zavádzanie ľudí
- Dobu dodania predĺžia na poslednú chvíľu dajú vedieť o meškaní
- 3 mesiace som čakala kým na predajňu dovezú skriňu po 3 mesiacoch mi napísali, že skriňa príde v polke augusta s tým, že dva krát som ich kontaktovala a vraveli, že bude do konca júla
- Človek tovaru sa ani nedočká
-
- Extremne dlouha dodací doba
- Klamavé fotky barvy nábytku
- Otřesná komunikace
- Ze 4 veci jsme 2 museli vracet (jedno prislo rozmlacene, druhe prislo v uplne jine barve)
Nejhorsi obchod s nábytkem, kazdy by se mel lutzu vyhnout obloukem.
-
- Suverenne najhorsia zakaznicka skusenost za posledne roky!!!
- Na Slovensku neexistuje moznost pridat recenziu pre tento obchod v heureke
Ak by sa dalo, nedam ziadnu hviezdicku tomuto obchodu! Nakup bol uplna katastrofa, pricom suma objednavky bola dost vysoka!
Po tom, co sme sa zmierili s extremne dlhou cakacou dobou na dva kusy nabytku, sme ho predsa len objednali cez e-shop, lebo sa nam pacil.
Ked sme si prisli vyzdvihnut nabytok do predajne v Bratislave, cakali sme hodinu, kym nam nabytok vydali!!! Pri vydaji tovaru boli pritomni len traja zamestnanci na obrovske mnozstvo zakaznikov, ktori sa v malom nevetranom priestore postupne zbierali vdaka comu boli urcite porusene protipandemicke opatrenia!
Po hodine cakania a komunikacie s bezradnym zakaznickym servisom a este bezradnejsim riaditelom pobocky, nam oznamili, ze jeden kus nabytku z objednavky nevedia v sklade najst!!!
Fakt “uzasny” obchod. V zivote tam uz nic nekupim, aj ked sa mi nieco bude neviem ako pacit!
Mozu sa hanbit! -
- Sedačka je opravdu pěkná, byla jsem spokojená i s dobou a způsobem dodání
- Sedačka je značky Landscape za 26 tisíc, sedačku mám 3 roky a bohužel sedací polštáře jsou prosezene... Na reklamaci už nemám nárok, takže si budu muset pravděpodobně vyplnit polštáře něčím novým, což mě cenove vyjde na čtvrtku ceny sedačky
-
- neschopny
- nedoddali tovar
- rocna cakacia doba na tovar
- zla komunikacia
Na konci novenbra som si objednal tovar s dodacímu dobou 6 tyzdnou. Po uplynuti tejto doby a nedodani tovaru sa cas predlzoval az ze to mal byt koniec aprila. Komunikacia bola velmi zla. Na maily odpovedali min po tyzdni ak nie aj dlhsej dobe a telefonicky nie vzdy vsetko vedeli. Ked prisiel koniec aprila tak mi oznamili ze dodacia doba bude polovica augusta co je uz skoro rok od objednania.
Vobec nedoporucujem z v tomto obchode nakupovat a duplovanie uz nie cez eshop. -
- nic
- čekací lhůta, k dnešnímu dni je to 5 měsíců a ještě měsíc mám čekat
- zaplacené nedodané zboží
- špatné recenze
Nedodané zboží: tak vidím, že nejsem sama, komu nedorazilo zboží. Objednávala jsem na začátku prosince 2020 zboží za 30 000,- Kč, kde bylo psáno, že zboží bude na skladě za 16-17 týdnů. Bohužel, dnes je 30. 4. 2021 a zboží údajně dorazí začátkem června (tj. tedy 6 měsíců od objednávky), což teda píšou každý měsíc, že se zboží opozdí o měsíc. Divím se, že jim to prochází, nehledě na to, že si předem za zboží nechají zaplatit. Pak jen čekáte a modlíte se, aby přišlo to, co jste si objednali. Obchod nedoporučuji. Je to na kontrolu ČOI. Lidi jim platí předem a zboží nikde. Přitom to zboží nabízejí pořád dokola, dokonce za různé částky a s dodací lhůtou 1-2 týdny. Nevěřte jim. Vůbec to není pravda. Při tel. jednání se obracejí na výrobce. Už mě to přestává bavit.
-
- Nekvalitný tovar
- Neprofesionálny prístup - zákaznícky servis
- Zavádzanie, reklamácia sa každý týždeň posúva bez toho aby dali vedieť dopredu, až po niekoľkých e-mailoch príde odpoved
- Reklamovany diel sa dal vymeniť avšak po skoro 2 mesiacoch prišiel na výmenu taktiež poškodený na inom mieste
- Neodporúčam tento obchod!!!!
Vyhnite sa XXXlutz oblúkom ak nechcete prísť o peniaze a nervy!
Michaela R. -
- vyborna komunikace, kvalitni zbozi a rychlost dodani
-
- rozmanité zboží
- kvalita
- Termíny
Celkem fajn zkušenost - spokojenost se zbožím i s vstřícností personálu. Chápu, že během covidu a po spojení s Kika to není pro XXXLutz snadné, že XXXLutz není nastaven na e-shopový prodej a teprve se to učí. Pomohla by lepší komunikace s klienty.
-
- to co bylo objednáno odpovídá popisu (to vždy příjemně potěší)
- MUSÍM upravit svoji negativní recenzi na pozitivní, protože mé reklamaci pozitivně vyhověli v rekordním čase!! :) To mě příjemně překvapilo, takže super!
- dodání!! několik týdnů a to jsem objednávala do prahy a tu je několik skladů + to bylo na skladě. Nevím kde byl error
- dávám šanci druhé objednávce, ale stejný..
velký špatný
-
- Nic
- Vsechno
Od listopadu 2020 řeším reklamaci sedačky. Po dlouhých peripetiích v lednu 2021 odstupuji od smlouvy, kdy nebyly schopny vyřešit prosezelou sedacku. Obchod si napíše o aktuální bankovní informace. Poslala jsem obratem i v dokumentu o odstoupení od smlouvy. Sedačku jsem platila ještě ze stareho uctu, tudíž jsem předpokládala, ze peníze poslou na nový účet a ty s prominutim dementi poslali peníze na stary zrušený ucet. Od unora se s nimi dohaduji, ze jsem peníze neobdržela. Takže před 2 dny jsemjim posílala at si zkontroluji udaje, ze se jim peníze vratili zpet a opět jsem posilala číslo noveho účtu. Dala jsem jim 14 dni na sjednání napravy. Potom jiz odešlu predzalobni vyzvu. Tak jsem zvedava, jak to dopadne. Prece jen 16000 korun není málo.
-
- dodací lhůta 7 měsíců
Co dodat. 7 měsíců neustálého odkládání termínu dodání. Obrňte se, pokud zde budete nakupovat. Když se začnete pídit po tom, kde je problém, a ozvete se, ještě Vám personál vyčte, že kvůli vám musel jít do práce.
-
V půlce prosince 2020 jsem objednala sedačku a až poté se podívala na recenze, takže jsem měla velké obavy, kdy a jestli vůbec sedačka dorazí.... Leč - světě div se - sedačka přišla začátkem března - hned první možný termín, který měl XXXLutz uvedený při naší objednávce.
Sedačka je moc pěkná - zatím ji máme jen chvíli, takže uvidíme časem, jaká bude například za rok, ale zatím jsme spokojení. Pánové z přepravní společnosti nám sedačku donesli až na zahradu pod pergolu (dovnitř chodit nemohli, kvůli situaci s Covidem), takže taky velmi milé překvapení. -
Naprosto otřesné prvni objednám na svou adresu ale nejde přes jejich super systém zaplatit kartou na další pokusy už nejde použít směrovací číslo k nám do obce tenhle obchod asi nemá zájem o zákazníky jinak to nedokážu pochopit
-
- Zboží
- Otresny zpusob vyzvedavani internetovych objednavek v dobe covidu
- Čekal jsem celkově 30 minut z toho 15 minut nikdo a nikde a ani nevíte zdali jste na spávném místě.
- Následuje nepřijemná komunikace se skladníky, ješte horší vydání nejvíc špinavého zboží ever, atd....
- Ten s tou červenou ždilí už ne.... Hodně slabé....
Ten s tou červenou ždilí už ne.... Hodně slabé....
-
- Nic
- Všechno!
Objednávali jsme jídelní stůl na e-shopu, měli tam, že zboží je skladem a k vyzvednutí do 6 dnů. Po třech dnech mi napsali e-mail, že se objednávka zpozdí o 8-9 týdnů a že dodání bylo upřesněno na konec února. Nikdo se mi pak už neozval, tak jsem 28.2. volala na zákaznickou linku, kde mi řekli, že zboží stále není skladem a že mám počítat ještě minimálně s týdnem až 10-ti dny? A ještě mi na lince řekne, že jestli chci, tak to můžu stornovat? Jako vážně? Čekám dva měsíce a mám to stornovat kvůli týdnu až dvěma? Jsem zvědavá, jestli do půlky března, jak slibovali, budu mít kde jíst! Na Xxxlutz si nekoupím už ani příbor!!! Protože by mi určitě místo lžíce přišla za půl roku vidlička. Nedoporučuji nikomu! Ani svému úhlavnímu nepříteli!
-
- nic
- Vsetko. V objednavke Vam napisu, ze to dodaju za 1-2 tyzdne, ale po objednanim vraj niekde dole je napisany skutocny termin dodania. Prode email, kde je zasa napisane : dodanie z 1-2 tyzdne.
- Ak ich kontaktujete cez online formular neozvu spat
- Dovolat sa na info linku podari az na treti krat
- Poslat email s tym, ze by sa ospraveldnili a poslali novy termin dodania - nehrozi.
- Zatial najhorsi E-shop s akym som v zivote komunikoval, pripomina praktiky smejdov.
- Este ma caka vymahanie penazi naspat, uz sa velmi tesim.
Vyhnite sa tejto firme oblukom
-
- Nic
- Otřesný zákaznický servis, většinu zboží nemaji skladem, nelze se dovolat na reklamacni oddělení, po koupi už je nezajímate.
Naprosto hrozné služby, nedovolate se, mate nechat kontakt, ale nikdo už se neozve. Koupili jsme si jídelní stůl včetně montáže, nohu stolu namontovali chlapci obráceně, když chcete reklamovat, nedovolate se nikam. Nikdy víc!!!!!
-
- žádná
- chaos, neprofesionalita, klamné informace, nedodání zboží či potvrzení, žádná komunikace
15. ledna jsem si objednal komodu do pracovny, nepřišlo mi žádné potvrzení či informace o stavu objednávky. O deset dnů později jsem do společnosti XXXLutz volal, abych zjistil současný stav. Slečna nebyla schopna ani po vyžádání několika identifikačních údajů objednávku najít, nicméně má alespoň kladné body za to, že uznala, že mají v systémech neskutečný "bordel". Jemně jsem ji požádal, ať si objednávku lokalizují, a ozvou se.
Po třech jsem nakonec alespoň dosáhl toho, že jsme objednávku našli a následně zrušili. Dnes je to 14 kalendářních dnů od zrušení, peníze stály zpět nepřišly, přestože mi bylo sděleno, že doba vrácení je 10 dnů. Dávám společnosti poslední 3 dny před dalším kontaktováním a případným řešením situace.
Společnost NEDOPORUČUJI, apeluji zde na lid, ať si dobře rozmyslí případný nákup, přečtěte si recenze níže, převaha negativních recenzí je viditelná na první pohled! Recenzi budu sdílet na sociálních sítích, doporučuji ostatním obdobný postup.
Zdravím, Josef -
- Kvalita zboží je dobrá
- Levné naproti jiných stránkách
- Používají k doručení balíku ¨InTime¨, což je nejhorší značka doručení balíku v Evropě.
- Nekomunikují se zákazníkama
Vůbec nedoporučují.