Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • ziadna
    • Dlha cakacia doba
    • klamu
    • zabudaju dodat veci

    Riesili sme v tomto obchode kuchynu a je to nekonecna zalezitost cakame na dokoncenie uz 8 mesiacov a stale nevieme kedy nam dodaju zastenu otrasny personal a ucia ich tam klamat des a hroza stale slubuju ze 2 tyzdne ,3 tyzdne neodporucam tam nieco kupovat Bratislava xxxl Lutz

  • 10 %

    • Nic
    • Dlouhá čekací doba
    • Nedodržení termínu
    • Neschopnost dodat zboží v pořádku
    • špatná komunikace
    • nefunkční reklamacni oddělení
    • neprofesionální pristup

    Objednány bohužel 2 kuchyňské linky. 1 dodána po termínu a od února již 3 reklamace, kdy nejsou schopni správně dodat. Druhá též dodání po termínu. Zatím první reklamace. Špatná komunikace. Zatím nejhorší zkušenost..

  • 10 %

    • Nic
    • Dlouhé lhůty
    • Špatná komunikace
    • Zadržování peněz
    • Neochota cokoliv řešit

    Dne 25.5.2022 jsem si objednala dva šatní věšáky a abych využila dopravu a náklady se zmenšily, tak jsem si k tomu objednala poličku do koupelny. Vše jsem zaplatila ihned platební kartou. Na objednávce jsem zjistila, že mi uvedené zboží přijde za 10 až 11 týdnů. Volala jsem tedy na zákaznické centrum a bylo mi řečeno, že uvedené věšáky nemají na skladě. Paní mi slíbila, že je svezou z prodejen a pošlou do 14 dní. Když se po 3 týdnech nic nedělo, zavolala jsem znovu. Bylo mi řečeno, že je nemají. Řekla jsem tedy, že jsem se už zařídila jinak, ať zruší ty věšáky a pošlou aspoň poličku a ostatní peníze zpět. Když jsem se podívala po 14 dnech do objednávky on-line, tak tam byly najednou 4 věšáky a polička. Po zavolání mi paní dva věšáky odebrala a podivovala se, co vlastně chci, odebrala tedy ještě jeden, ale jeden tam nechala. Znovu jsem zkontrolovala stav objednávky a stále tam byla ta políčka a jeden věšák. Volala jsem tedy na reklamace a připadala jsem si jako nějaký primitiv, který neumí vyjádřit ci chce. Chtěla jsem poslat jen tu poličku a vrátit zbytek peněz. Poličku už mám, i když se mi tou dopravou pěkně prodražila, ale zbytek peněz nemám. Mám jen potvrzeno kolik jsem zaplatila a skutečná cena poličky s dopravou. Je zajímavé, že na faktuře píší, že jsem hradila kreditní kartou, když to bylo debetní kartou. Myslím, že i když se jedná pouze o 450,- Kč, měli by mi aspoň napsat email, že mi peníze vrátí. Takhle to vypadá, že stále čekám na věšáky. Šatnu mám již dávno hotovou a nevím, co bych s nimi dělala. Kupuji přes internet mnoho věcí, ale s takovým diletantstvím a neprofesionalitou jsem se ještě nesetkala a lituji lidi, kteří čekají několik měsíců třeba na postel a nemají ani zboží ani peníze.

  • 10 %

    • dnes jsem objednala zboží ,které nabízeli ,že lze vyzvednout na prodejně a po zaplacení jsem si zjistila ,že zboží které nabízí není už nikde skladem ,jelikož je vyprodané .Nechají si strhnout částku z účtu, když to zboží neexistuje!!.Stornovala jsem objednávku a po přečtení tady, těch všech tragických komentářů se budu modlit,aby poslali peníze zpět.Nedoporučuji!
  • 10 %

    • Jela jsem na nakup do xxxlutz utratit darkovou poukazku, kterou jsem dostala darkem. vybrala jsem si zbozi, kde nebyla uvedena zadna cena, na internetu se prodava za 3999. u kasy po mne pani prodavacka chtela 4999, ohradila jsem se, zavolala kolegu a vmziku jsem dostala uctenku na 3999. v onom pomateni jsem zapomnela pouzit darkovou kartu a zaplatila hotove. o dve minuty pozdeji se vracim na kasu, popisu co se mi stalo, no mam pry smulu. jdu na zakaznicky servis, kde mi pan sdeli, ze si mam na darkovou kartu koupit neco dalsiho. vzhledem k tomu, ze mam s sebou dve male deti nedelam sceny a s diky odchazim. pan si jeste nezapomene rypnout 'rado se stalo'. tedy xxxlutz opravdu naposledy.. 1000kc z poukazky maji v kapse, radeji necham propadnout, nez se tam vracet..
    • klamani zakaznika...
    • zakaznicky servis nula
  • 10 %

    • Lhůta dodání
    • lživé informace
    • nespolehlivost
    • neochota

    Více jak 4 měsíce čekáme na zboží, které jsme museli celé ihned zaplatit při objednání.
    Všude je uvedeno dodání 7-8 týdnů…
    Nikdo neinformuje o opoždění dodání. Když se po zboží poptáváte, přijde jim to naprosto v pořádku a normální. Tak proč sakra neuvádí u dodáni půl roku až rok?
    Protože by se jim na to každej vykašlal.
    Dementní reklama, to je jediný na co se zmůžou.
    Nikdy víc!!!! NEDOPORUČUJI!

  • 10 %

    Naprosto nesolidní e-shop. Zboží, které nabízejí coby akční, a skladem, není vůbec k dispozici, čeká se na něj "X" měsíců (kolik přesně, netuším, protože jsem to nikdy nevydržela a od koupě ustoupila. Peníze vrací taktéž s výrazným zpožděním - v mém případě to bylo více než 2 týdny. Takže na několik měsíců jsem 2x poskytla zcela bezúročnou půjčku. Oddychla jsem si, že peníze nakonec vrátili, ale příště to riskovat již nehodlám.

  • 10 %

    • nespolehlivost

    Zboží (postel) objednána 13.2.2022 (na webu uvedeno skladem). Po potvrzení a zaplacení objednávky se objevila dodací doba 2-3 týdny. Dodání proběhlo nakonec až 6.4.2022. Při sestavování postele jsme zjistili, že bylo dodáno úplně jiné čelo postele. Ten samý den řešena reklamace, za 2 dny mi bylo telefonicky potvrzeno, že čelo postele bude svozem vyměněno = dodáno správné a odvezeno to chybně dodané. Dnes 13.4.2022 si přijeli pro chybně dodané čelo, ale to správné nám vůbec nedoručili...Takže jsme nadále bez postele. Každopádně se jedná o poslední objednávku na e-shopu XXXLutz. Nikdy více.

  • 10 %

    Velmi nás zklamal přístup tohoto obchodu. U zboží zaplacená záloha 4.12, termín dodání původně 14.2., dnes máme 10.4. A zboží v nedohlednu. Nedorazil ani mail ohledně odložení dodání, nebo dokonce nějaká omluva… Prostě opravdu neskutečné… Až když člověk po asi 5. Volá na zákaznickou linku tak se dozví, ze se obchod snaží urgovat dodání, což je fajn ale zaměstnanec se ani nesnaží se za obchod omluvit a položí Vám telefon... Požádali jsme tedy elektronicky o slevu na původní kus, na což má KAŽDÝ ZÁKAZNÍK PRÁVO dle smlouvy. Tak pokud mate podobný problém, zkuste alespoň toto….. Opravdu nikdy více a velmi nedoporučujeme celý obchod. Doufáme, že se zboží dočkáme vůbec letos…

  • 100 %

    Ještě před samotným nákupem masážního křesla pro naše klienty, jsme si domluvili schůzku s pracovníkem obchodu XXXLutz V olomouci. Ten si nasledující den na nás udělal čas a plně se nám věnoval. Byl velice milý ochotný, vše jsme mohli vyzkoušet. Moc děkujeme, byli jsme spokojeni. Pracovníci a uživatelé stacionáře Jasněnka

  • 20 %

    Objednána sedačka skladem , kde doručovací doba měla být 6-8 týdnů , nyní je to 14 týdnů a sedačka se potuluje někde po Praze . Kde nám bylo řečeno , že si ji sami odvézt nemůžeme .
    Už nikdy více .

  • 90 %

    • vyřízení reklamace na místě ihned při osobním odběru
    • většina milých prodavaček na prodejně v Ostravě
    • půjčení dodávky za 500 Kč na 3 hod. + nemusíte dočerpávat palivo (cesta na 150 km)
    • krásný moderní nábytek
    • skladové zboží bylo do max. 2 dnů k odběru
    • nepřevážejí rozměrnější zboží mezi svými prodejnami
    • delší čekací doba na výdej zboží při osobním odběru v Ostravě

    Možná jsem měla štěstí? Z XXX Lutzu mám 2 komody, 4 čalouněné jídelní židle, jídelní stůl, konferenční stůl, TV stolek, stojací lampu a obrazy. Vše nakoupeno jako skladovky a většina s osobním odběrem. Vše nakoupeno za poslední měsíc. Pouze u jedné jídelní židle byla vyrobena vadná dřevěná základna - jelikož jsme si ale židle vyzvedli osobně, skladník nám reklamaci ihned na místě vyřídil, další židle byla skladem a tak se vyměnil kus za kus.

    Jediné, nad čím bych se trochu pozastavila v negativním slova smyslu je, že o víkendu se při osobních odběrech v Ostravě možná načekáte. My jsme měli vypůjčenou dodávku za pět stovek a měli jsme možná přednost, ale slyšela jsem, že někteří čekali i 40 min. A ještě jedna malá nevýhoda - nepřevážejí rozměrnější zboží mezi svými prodejnami - pro komody jsme si museli zajet osobně do Liberce a Brna, jelikož jen tam byly skladem, jinak bychom museli čekat min. 4 týdny na naskladnění nových. Samozřejmě, že by to trvalo déle... Tak to je jen pro Lutz k zamyšlení. :)

    Jinak můžu obchodu opravdu poděkovat, o takovém obýváku se mi nesnilo <3

  • 10 %

    • Zboží ani po 5ti týdnech nedorazilo
    • Nepříjemní lidé na infolince
    • Nulová komunika
    • Žádná omluva, žádný zájem

    Katastrofa objednala jsem si židli herní už před více jak 5ti týdny a už mi ani nedorazí. Nikdo mi ani nenapsal email nebo nezavolal s tím, že objednávka bude mít zpoždění. Na jejich infolince jsou všichni nepříjemní a neochotní, jen jedna jediná paní z těch mnoha hovorů byla příjemná a ochotná. Neuvěřitelné, že takový nespolehlivý obchod ještě vůbec funguje. Už nikdy si tam nic neobjednám a ani nekoupím fyzicky v obchodě, takový to obchod rozhodně nebudu podporovat v provozu.

  • 10 %

    • Kupovat pouze veci skladem. Ze tri tydnu jsou u me 4 mesice a zbozi v nedohlednu.
  • 20 %

    • Personál (to jsou ale asi momentálně jediní lidé v prodejně Černý Most).
    • Před pár lety nakoupena sedací souprava, stolek, vše OK.
    • V prosinci objednáno zboží vedené skladem. Mělo být dodáno za cca5-6 týdnů, tedy v lednu. Na začátku února informace, že by mohlo být zboží v dubnu. Žádost o dobropis negativní. Nemám peníze ani zboží.

    Doporučuji nic neobjednávat!

  • 10 %

    • Katastrofální zpracování sedačky a taburetu. Asi po dvou měsících jsem si všiml, že na kovových, neopracovaných nohách taburetu se vymačkaly malé filcové kostičky a lehký taburet, který se při sednutí a zvednutí občas pohne, mi poškrábal část nové vinylové podlahy. Xxxlutz už nikdy!
  • 70 %

    Tak já se musím teď i trochu XXXLutze zastat.
    Sice mě naštvali....Po zaplacení sedačky v hodnotě 25tis s dobou dodání 4-8tydnů. Placeno na začátku ledna. Doručení tedy nejpozději konec únor. Zaplatila jsem si dovoz, ať nemusím nikam lítat. Počítám s tím. Je konec ledna a přijde e-mail, sedačka není, bude cca půlka května. Už zuřím.
    Po prohlídnuti jejich e-shop stránek si zjišťuji, že je skladem v Letňanech, píšu email. Ráno volám a na dotaz, jestli je opravdu skladem v Letňanech už zuřím úplně. Domluveno tedy, že si zajedu sama, v rámci sluzebky mi to nevadí. Peníze za dopravu že pošlou zpět na účet. Za týden na mě vyskakuje cena sedačky téměř o 5tis levnější. Volám znovu, co s tou cenou. Prý tedy rozdíl vrátí na účet. Vše je ihned potvrzeno emailem. Takže co se týče komunikace, problém jsem opravdu neměla. Na druhý den vyzvedávám sedačku, odbavení rychle, lidí příjemní, skladník mi to i sám naložil do dodávky. Sestavení bez problém. Sedačka super. Vrácení peněz proběhlo do 3dnu. Takže nakonec to vše dobře dopadlo. Takže možná doporučuji více komunikovat a když něco chcete, tak se zkusit domluvit. Po počátečním vyplenění jsem nakonec mile překvapena. Ale možná jsem jedna z mála....

  • 10 %

    • nic
    • Hrůza a děs, nikdy více. Viz samotná recenze.

    lživá reklama, že je zboží skladem
    nedodržení termínu dodání
    povinnost zaplatit zboží v e-shopu předem
    neposílají žádné potvrzení, že jste objednávku uhradili
    zadržování peněz, když chcete objednávku zrušit

    nejradši bych dal 0 hvězdiček
    zboží objednáno a zaplaceno v srpnu 2021, termín doručení po několika odloženích stanoven na květen 2022...

  • 10 %

    • Nedodali zbozi kompletni
    • Neochota resit situaci urychlene

    Po dlouhem vybirani jsem v Xxxlutz objednala rohovou sedacku. S delsi dodaci dobou jsem pocitala, prisla drive, nez mela. Bohuzel, v sedacce nebyly montazni dily (sroubky, nohy, podlozky). Obratem jsem telefonovala operatorce, ktera, ac mile, se me nejdriv snazila presvedcit, ze dily v sedacce jsou, jen spatne hledam. Nato jsem ji odvetila, ze jsem opravdu rozepla kazdy zip polstare a montazni dily tam proste nejsou.
    Reklamace, vyridime do 30dni. Kdyby ne, budeme vas o delsi dobe informovat.
    Coze?!!! Ja mam v malem panelakovem obyvaku rozlozene dily sedacky, pres ktere budeme s detmi preskakovat mesic?! O dva dny pozdeji volam opet na operatora s tim, zda-li by nebylo jednodussi proste chybejici balicek se sroubky vyndat z jineho gauce, poslat jej a ten rozdelany na sklade nasledne kompletovat.
    Zacaly vymluvy, ze to neni jejich chyba, ze je to na strane dodavatele, ze oni gauce na sklade nemaji a tentokrat uz ne 30dni, ale zhruba 5 tydnu.
    Mnou pozadovanou kompenzaci za toto prikori pry zvazi nadrizena a budou mne informovat emailem.

    Kdybych predem cetla zdejsi recenze na tento obchod, nikdy tam nic neobjednam. Obchod je mozna dobry na male veci, ktere si odvezete primo ze skladu a zkontrolujete pri prevzeti. Bohuzel online nakup velkych veci, ktere jen tak zpet neposlete, nedoporucuji.

  • 10 %

    • Jsou bohatí
    • Otřesné reklamy.
    • Červená židle působí jako červený hadr.
    • Nekvalitní zboží,tak mají na otřesné reklamy

    Červená židle nikdy.A reklamy řvou všude.